een wat?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
Quapo!
4e postquote:
Ze is anti.. Dan mag hetquote:
Dus de OP telt tegenwoordig als fipoquote:
Dan mag dat ook niet.quote:
Het was gewoon een fail van Bootje, net als dat het een fail van L.no was om zo langzaam te zijn met het openen van een nieuw deel.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus de OP telt tegenwoordig als fipo![]()
?
Ik zie geen regels erbij staan, dus niet gaan janken svp.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag dat ook niet.een nieuw topic dient binnen 60 tot 120 seconden geopend te zijn.
Ik probeerde het iig nog wat subtieler te brengenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was gewoon een fail van Bootje, net als dat het een fail van L.no was om zo langzaam te zijn met het openen van een nieuw deel.
Suck my 9quote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag dat ook niet.een nieuw topic dient binnen 60 tot 120 seconden geopend te zijn.
quote:
Kom nou, 45 is toch écht wel de limiet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
pics or it didn't happenquote:
als je niet op de hoogte bent van de regels. Dien je die eerst tot je te nemen. En dat de regels niet in de OP staan, wil niet zeggen dat je er ook niet aan hoeft te houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zie geen regels erbij staan, dus niet gaan janken svp.
De ware penislengte op Fok! wordt berekend door deze formule toe te passen:quote:
ze deed er 6 minuten overquote:Op maandag 22 juni 2009 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kom nou, 45 is toch écht wel de limiet hoor.
Oh, sorry. Dat zal ik eerst even doornemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je niet op de hoogte bent van de regels. Dien je die eerst tot je te nemen. En dat de regels niet in de OP staan, wil niet zeggen dat je er ook niet aan hoeft te houden.
Spring je er ff voor, wil je?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze deed er 6 minuten overEn mijn internet wil niet altijd meewerken, daarom heb ik er 120 seconden van gemaakt.
Maar ik ga nu naar mijn bus, anders mis ik die nog
Voor jou een vraag, voor L.no en mij een weetquote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom moet ik een maand wachten op een speciale dag??
Geen idee? Donderdag is een speciale dag, maar woensdag ook en 9 juli ookquote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee, dat klopt serieus niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De ware penislengte op Fok! wordt berekend door deze formule toe te passen:
P / 2 + 3 = echte lengte.
Waarin P de door de user opgegeven penislengte is.
19/2+3 =12.5. Opgelost.
Ach, Bootje's verjaardag enzo. Ik heb geen idee waarom hij nu geheimzinnig doet.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
wat leuk dat jij ook mijn 2e maand verkering viertquote:Op maandag 22 juni 2009 17:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Geen idee? Donderdag is een speciale dag, maar woensdag ook en 9 juli ook
quote:
quote:
Nee mijn diplomauitreikingquote:Op maandag 22 juni 2009 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ah... en wie loopt er over 9 juli blij te doen?? Daph_ wat is er dan? jouw verjaardag?
Ik vergeet 3 juli helemaalquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat leuk dat jij ook mijn 2e maand verkering viert
Tja.. ik had totaal geen inspiratie meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Duh!![]()
nee.. Meer over dat het dus weer zo'n zoetsappige TT is dus.
Zitten ze je nog steeds te pesten?quote:
misschien merkte hij toch wel iets van zijn tegenvallende conditie toen hij vorige keer bij L.no was?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef PieterBas het volgende:
De laatste keer dat ik Bootje iets actief zien doen, was die epische Cooper Test van Bootje... Die gast liep zijn eerste 400m rondje een mega tijd.. Helaas moest ie nog iets van 10 minuten en 40 seconden
Ik wou het niet zeggen... maarquote:Op maandag 22 juni 2009 19:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien merkte hij toch wel iets van zijn tegenvallende conditie toen hij vorige keer bij L.no was?
Oh jaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij moest toch nog een foto posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kop ik ze wel inquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb het fok!ken namelijk een beetje afgeleerd..
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja
M'n krullen zijn uitgezakt, so this is the best I can do at the moment..donker haar, lichte ogen en krullen altijd +1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh ja
M'n krullen zijn uitgezakt, so this is the best I can do at the moment..Nog steeds een leuk kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik verzuip bijna in het werk, dus zelfs in de pauze heb ik niet eens tijd op ff rustig te internetten..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan kop ik ze wel in
[..]
donker haar, lichte ogen en krullen altijd +1!!
[..]
Oh ja
M'n krullen zijn uitgezakt, so this is the best I can do at the moment..Ik spot GrolschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Huilen dan.
En 't bier danquote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
We hebben Grolsch bierviltjes in huis ja
ook halflang haar met krullen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
En wel leuk kapsel idd+kudo.
Ik moet ook weer eens.
Niet halflang en ook geen krullen, maar 't wordt wel weer tijd want 't begint weer vervelend te worden met zo'n helm.quote:
[..]
Oh ja
M'n krullen zijn uitgezakt, so this is the best I can do at the moment..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat is zeker zo ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet halflang en ook geen krullen, maar 't wordt wel weer tijd want 't begint weer vervelend te worden met zo'n helm.
[..]
Oh ja
M'n krullen zijn uitgezakt, so this is the best I can do at the moment..Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ik ben wel geteld 3 ŕ 4 kilo aangekomen sinds ik werk... nu is het meeste nu al weer omgezet in spier..quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gebak
Alleen niet zo heel erg goed voor de lijn.![]()
Hm.. hij zal vast knock-out zijn na dat hardlopen..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef PieterBas het volgende:
Is Bootje al weer terug??
of is Bootje net als Berend Botje
Dat is aardig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef PieterBas het volgende:
Had het wel graag gezien
Had Bootje ook meteen wat tips gegeven... zo ben ik dan ook wel weer
kaakspieren zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben wel geteld 3 ŕ 4 kilo aangekomen sinds ik werk... nu is het meeste nu al weer omgezet in spier..
nah, bovenlichaamquote:
Ik ben ook aardigquote:
Dat zie je toch niet tijdens het rijden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Terug.
Achterband begint nu toch serieus op te raken.
Ik roeleerde die 400 meter... Maarja, dat andere waren detailsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef PieterBas het volgende:
De laatste keer dat ik Bootje iets actief zien doen, was die epische Cooper Test van Bootje... Die gast liep zijn eerste 400m rondje een mega tijd.. Helaas moest ie nog iets van 10 minuten en 40 seconden
True.. maar ik wil nu geen regen meer tegenkomenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet tijdens het rijden.![]()
![]()
Maar nu echt naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |