Wegquote:
210 minutenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef Clesar03 het volgende:
3 uur 45 minuten nu? of zijn ze niet om 13.00 begonnen
Zo dan?!?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
! Hij was misschien niet helemaal compleet, maar wel mobiel vriendelijker
.
Nee Lopez moet gewoon snel winnenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Clesar03 het volgende:
Misschien krijg ik toch gelijk met die 16-14
is het zo moeiljk om naar www.wimbledon.org te gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Hee die op. Kan er niet minimaal een fatsoenlijk wedstrijdoverzicht in ?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
is het zo moeiljk om naar www.wimbledon.org te gaan?
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullenquote:
Over Soderling gesproken ...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Joris33 het volgende:
Hij won in mijn bracket zelfs van Soderling
Wat maakt het nou uit, dit topic is toch in een half uur weer vol geluld.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullen?
Het is nooit goed de ene wil een mobielvriendelijke OP, de andere wil een uitgebreide OP. Ik doe er niets meer aan....
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullen?
Het is nooit goed de ene wil een mobielvriendelijke OP, de andere wil een uitgebreide OP. Ik doe er niets meer aan....
Ook wegquote:Op maandag 22 juni 2009 17:21 schreef dndiek het volgende:
2 BP's voor Tsonga, maar hij benut ze niet
Die Rus heeft er al 7 van de 9 weggewerkt
Nu nummer 10
En gelijk een break in de derde, nadat 'ie een BP wegwerkte in de eerste game. *2-0 Sod.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef dndiek het volgende:
Soderling wint de tweede set met 7-5
Lekker bezig die Tsongaquote:Op maandag 22 juni 2009 17:42 schreef dndiek het volgende:
Golubev heeft inmiddels 10 van de 12 BP's weggewerkt
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker bezig die Tsonga![]()
Ons schreeuwmeisje is ook op de baan nu
Ik heb 'm een paar fijne passeerslagen zien slaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef Szura het volgende:
Die Mahut is toch een aardige grasspeler of niet?
Speelt Vliegen zo goed?
quote:Hey everybody this is the real deal Spadea giving you the first true blog of the year. No webmasters, no sideshow people, straight up Vince writing you from a local florida coffee shop. Hope all is well with you . I’m getting on my grind again for the rest of the year. I set my goals, my plan is intact, now Vince will attack on his objectives……… This blog site is really cool and I’m excited about giving you all first hand news on the going ons of the tour, new video clips with tennis tips, exclusive photos, never seen before footage of tennis events , players,and great info for you to get a closer look into this beautiful life of a tennis pro. Make sure to check back whenever you get a minute out of your busy day. Also check out my Twitter page and Facebook page. Add me to your friends list and I look forward to meeting all of you online with your comments, or in a city near you.
And he don’t stop, Spadea coming soon with some hip hop sounds, the rounds on the life of tennis and while you’re away , the vince spadea menace helps you comprehend this ,didnt intend this, I did it for tennis and you and your friend list. Im breaking records like Guinness rebounding like Dennis punching power like Lennox with my words though, and my website’s like a webflow, cause I can go til the Break Point of dawn yo, . Vin Dawg
Die kan gewoon niet op gras spelen, weinig falen aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Szura het volgende:
Andreev gaat weer hard falen? eerste set verloren et 6-4 tegen Korolev.
Wat een 1e dag zeg...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Mahut verliest ook set 2 van fucking Vliegen
Het is dit jaar maar kutquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Bruce117 het volgende:
Tof, dat het mooiste toernooi van het jaar weer begonnen is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fantastisch. Spadea hard op weg naar een bagel in de eerste set, en toen ben ik zn blog even gaan lezen. Wat een held. 1 blog dit jaar, maar wat voor een
[..]
Ga je me nu ook al hier afzeikenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich handig als je er een match/speler bij vermeldt.
Als je dat al afzeiken vindt, ik geef alleen even aan dat we aan alleen het woord setpoint geen kont hebben.quote:
Ik kom net binnen dacht dat iedereen naar Djorkovic keek.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dat al afzeiken vindt, ik geef alleen even aan dat we aan alleen het woord setpoint geen kont hebben.
GSM Tsonga.
Wat heb jij met die lutser van een Blake?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Nee belachelijk dit..kutmahut, blake en lalo..wat een dag
Niet normaal wat de Fransen voor spelers hebben. 15 man in de top 100 3 man in de top tien.quote:
Sorry tong, 2.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet normaal wat de Fransen voor spelers hebben. 15 man in de top 100 3 man in de top tien.
En daar moet Nederland tegen in de Davis-cup.
heel veel geld wssquote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb jij met die lutser van een Blake?
Ik kan het niet zo mooi beschrijven alsquote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heb jij met die lutser van een Blake?
Dan ben ik voorgelogenquote:
Als Hij terugkomt maken ze geen kans die Fransen, zeker niet op gravel.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet normaal wat de Fransen voor spelers hebben. 15 man in de top 100 3 man in de top tien.
En daar moet Nederland tegen in de Davis-cup.
Ik zie anders nu dat ie al 2 aces heeft staan hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Balen, Ivo niet op een baan met stats. Geen aces tellen dus
Over wie heb je het ?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Hij terugkomt maken ze geen kans die Fransen, zeker niet op gravel.
Maar Hij schijnt momenteel elke bar in het land af te gaan, om daar elk bierdrink record scherper te stellen
Dat is waar ook, de slamtrackerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie anders nu dat ie al 2 aces heeft staan hoor
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/stats/day8/1153ms.htmlquote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie anders nu dat ie al 2 aces heeft staan hoor
quote:
Duh.quote:
Jij heidenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh.
Dat was een one hit wonder.
Net zoals Griekenland ooit europees kampioen werd.
Maakt Griekenland nog geen groot voetballand.
Record was 55 in 1 wedstrijd he?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef Szura het volgende:
Mooi Razanno, gooi er maar een 2e bagel tegenaan nu, dan kan Cilic beginnen![]()
Karlovic in 8 opslagen 5 aces, daar gaat ie weer
Niet ver genoeg terug gekeken dusquote:Op maandag 22 juni 2009 19:03 schreef Tim86 het volgende:
Je loopt echt ver achter steeds dndiek
Hoor nu de stem van Becker bij de BBC, dat is ook altijd genieten. Bruno in levenden lijve
Eric is wel een held van mequote:
BBC, die gaan nog 2 uur door.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric is wel een held van me
Trouwens Net-5 stopt ermee.
Het is genoeg geweest voor vandaag.
Je zou de fans van Sudenly Susan teleurstellen.
Tip van het jaar :quote:
Goede tip voor de mensen die op een Nederlandse zender kijkenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tip van het jaar :
De Engelsen zenden Wimbledon uit.
Becker is cool.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
"Samsing is rong wis his vorhend"!
Ik heb het Jacco Elthingh topic niet voor niets gestart.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goede tip voor de mensen die op een Nederlandse zender kijken.
Echt heerlijk dat Net 5 op internet doorgaat, nu ze die streams van alle tv banen in orde hebben is het heerlijk switchen.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eric is wel een held van me
Trouwens Net-5 stopt ermee.
En het verschil isquote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het Jacco Elthingh topic niet voor niets gestart.
Elthingh in jouw taalgebruik.
Ik hoop dat hij doorzetquote:Op maandag 22 juni 2009 19:17 schreef Tim86 het volgende:
Mahut eindelijk een setje..ben benieuwd..
Doe je dat echt ?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt heerlijk dat Net 5 op internet doorgaat, nu ze die streams van alle tv banen in orde hebben is het heerlijk switchen.
Zou wel jammer zijn voor het toernooi. Benneteau is echt zo'n vreselijke speler. Weinig uitstraling, en speelt alles behalve spectaculair.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef Szura het volgende:
Moet jammer genoeg weg, hopelijk slaat Benneteau Djokovic uit het toernooi
Na Dementieva op baan 2quote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stond Llodra nou ook op het programma voor vandaag?
Ja, na Dementieva.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stond Llodra nou ook op het programma voor vandaag?
Het is niet echt helder zo te zien, dus denk niet veel langer nee. Als het echt helder is, moet het kunnen tot wel na 10-en.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef Wopper1 het volgende:
Der Tommy zojuist begonnen tegen Peya.
Tot wanneer zullen ze spelen? 21:30 Uur Nederlandse tijd?
Vooraf wel, maar nu ik dit zo zie..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef kutstudent_ het volgende:
(MOCHT) Mahut doorgaan, geven jullie hem veel kans tegen Verdasco?
Kut die wilde ik net zienquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Er wordt wat geschoven met de partijen zo te zien.
Wickmayer begint bijv. net op baan 6, dat was niet gepland.
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef dndiek het volgende:
Darcis wint set 1 met 6-4 van Dancevic
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fantastisch. Spadea hard op weg naar een bagel in de eerste set, en toen ben ik zn blog even gaan lezen. Wat een held. 1 blog dit jaar, maar wat voor een
[..]
quote:
De toss wordt nu verricht, ze gaan iig dus nog beginnen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
tijd voor Llodra....
Die begint toch nog wel of niet?
quote:
Schijnt flink veel last te hebben van een hamstringblessure.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Wickmayer gaat er toch ook hard af hoor
Same here. Is hier nog een graveltoernooitje in de wijk bezig waar ik zelf van de week ook nog aan meedoe. Ga maar es kijken of er nog clubgenootjes staan te ploegenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Trieste dag zeg..slaat echt nergens op. Als het dan nog toffe outsiders waren maar nee hoor...gasten als Vliegen, Seppi, Darcis en Peya die toffe spelers eruit slaan of kunnen slaan
Ik ga iets anders doen, fuck it
quote:June 22, 2009 - Wimbledon
James's 2009 Grand Slam struggles continued today at The Championships. He went out to Italy's Andreas Seppi 7-5, 6-4, 7-6 (5). Unfortunately that's now nine consecutive sets he's lost in Grand Slam play.
The ending to this one was particularly rough on the stomach- James held a set point at 6-5 and was then up 5-0 in the tiebreak. Speaking of stomachs, according to the ESPN announcers James called for the trainers at least once during the match for issues with his. We'll see if he has anything to say about that in the post match interview.
Morgen een betere dagquote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef Tim86 het volgende:
Trieste dag zeg..slaat echt nergens op. Als het dan nog toffe outsiders waren maar nee hoor...gasten als Vliegen, Seppi, Darcis en Peya die toffe spelers eruit slaan of kunnen slaan
Ik ga iets anders doen, fuck it
Murray.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:57 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Morgen een betere dag.
Youzhny, Del Potro, Roddick en Safin.
Roddick.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef suus21 het volgende:
welke tennissers behalve spadea en williams zitten ook op twitter?
is de 5de of 6de keer vandaag dat er iets gebeurt met Benneteau. Die kerel is vandaag meer bezig met struikelen en vallen dan tennissen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Benneteau knalt vol tegen de achterwand aan, het is nu MP maar hij kan amper lopen.
Ja ik weet het, al vind ik dat hij goed meedoet met Djoko. Keurige trainingspartner, zo kan Djoko wat uren maken op gras. Sla nou maar gewoon een DF en klaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:05 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
is de 5de of 6de keer vandaag dat er iets gebeurt met Benneteau. Die kerel is vandaag meer bezig met struikelen en vallen dan tennissen.
Nu loop je wel heel erg ver achterquote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef dndiek het volgende:
Haas 2-1 voor in sets
Mag ik alleen maar iets hier zetten als het maximaal 10 seconden geleden is?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu loop je wel heel erg ver achter.
i lost my ipod at ihop. i asked them if they found an ipod and they said no, this is ihop not ipod. i was like this is ridiculous.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als toetje, de twitter van Spadea
http://twitter.com/vincespadea/
Nou uh, teletekst pagina 651quote:Op maandag 22 juni 2009 23:18 schreef Stephinem het volgende:
Waar kan ik een goed schema vinden van wie er door zijn!?
Wimbledon schijnt voor het eerst dit jaar een eigen website te hebben gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2009 23:32 schreef Stephinem het volgende:
Bedoel op internet
http://www.wimbledon.org/quote:Op maandag 22 juni 2009 23:18 schreef Stephinem het volgende:
Waar kan ik een goed schema vinden van wie er door zijn!?
IBM doet het voor ze, dacht ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wimbledon schijnt voor het eerst dit jaar een eigen website te hebben gemaakt
Ook zo lekker dat een match van het scoreboard verdwijnt als je even met je ogen knippert.quote:
quote:
Maar dat was bij Roland Garros ook al. Echt irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ook zo lekker dat een match van het scoreboard verdwijnt als je even met je ogen knippert.
Hij is geniaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als toetje, de twitter van Spadea
http://twitter.com/vincespadea/
quote:Has a twitter injury. Major thumb pain. Typing with one hand. Thanks buddy
6:09 AM May 18th from txt
Ze zijn daar echt helemaal aan het doorslaan. Ik las ook al een artikel in de Telegraaf dat schijnbaar iedereen die ook maar bekend is met Murray de afgelopen weken in de Britse media is verschenen en zowat geïnterviewd is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef TheGeneral het volgende:
De BBC staat nu voor het huisje (waar niks te zien is) waar Murray inzit en straks uitkomt om naar de trainingsbaan te lopen. Af te vragen wat hij nu aan het doen is in dat huisje enz..![]()
Mwoah. Voor dat stelletje soppers bij de BBC is het misschien prachtig om het deksel op de neus te krijgen, maar voor het toernooi zou het schitterend zijn als hij minimaal halve finale haalt natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt helemaal aan het doorslaan. Ik las ook al een artikel in de Telegraaf dat schijnbaar iedereen die ook maar bekend is met Murray de afgelopen weken in de Britse media is verschenen en zowat geïnterviewd is.
Wat zou het prachtig zijn als hij er in de eerste ronde uit zou vliegen tegen Kendrick.
Mayer heeft best een goed spelletje voor gras hoor, vorige week zijn allereerste toernooi erop en gelijk van Schwank en Benneteau gewonnen en zeer nipt verloren van Dancevic.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef TheArt het volgende:
King Oscar verliest de eerste set met 6-0 van zo'n andere graskoning, Leonardo Mayer
Mayer heeft serieus skills op gras hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef TheArt het volgende:
King Oscar verliest de eerste set met 6-0 van zo'n andere graskoning, Leonardo Mayer
Net of Schwank zo'n graadmeter is. Eduardo is echt één en al gravel. Die was ook dramatisch in vorm getuige zijn verlies in de eerste ronde van RG in drie sets van een Franse wildcardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mayer heeft best een goed spelletje voor gras hoor, vorige week zijn allereerste toernooi erop en gelijk van Schwank en Benneteau gewonnen en zeer nipt verloren van Dancevic.
-edit- Week daarvoor was zijn allereerste, verlies tegen Vliegen.
Mhua zoals ik zei. Mayer teert volgens mij vooral op zijn vorm van de laatste weken, want op gras is hij nooit een held geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mayer heeft serieus skills op gras hoor
Zelfde verhaal als vorig jaar:quote:
Betfair doet het !quote:NET 5 is er van op de hoogte dat de live-streams en bijbehorende standen op dit moment nog niet optimaal werken. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle live-streams zo snel mogelijk naar behoren werken. Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor je geduld!
Vorig jaar kwalificatie Wimbledon eerste ronde kansloos onderuit tegen Santiago Gonzalez. In 2007 ook niet door de kwalificaties gekomen, tweede ronde gestrand tegen Rik De Voest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:38 schreef Chriz2k het volgende:
Hij kan er ook moeilijk al een held op zijn geweest als hij er nooit een toernooi op heeft gespeeld. Ik zie wel potentie in ieder geval.
Witte was! Wanneer was dat voor het laatst? Bruguera - Champion op RG (93) denk ik?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef TheArt het volgende:
6-0 6-0Gaat King Oscar nog wel een game pakken of wordt het gewoon een triple bagle?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Witte was! Wanneer was dat voor het laatst? Bruguera - Champion op RG (93) denk ik?
quote:1968 RG R128 Nikola Spear d. Daniel Contet 6-0 6-0 6-0
1987 RG R64 Karel Novacek d. Eduardo Bengoechea 6-0 6-0 6-0
1987 WM R128 Stefan Edberg d. Stefan Eriksson 6-0 6-0 6-0
1987 US R128 Ivan Lendl d. Barry Moir 6-0 6-0 6-0
1993 RG R64 Sergi Bruguera d. Thierry Champion 6-0 6-0 6-0
Op wie doel je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef LeonH het volgende:
Na de steeds kortere rokjes krijgen we nu ook al steeds meer doorschijnende outfits
Heuj, maar mij hoor je niet klagen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |