Wegquote:
210 minutenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:45 schreef Clesar03 het volgende:
3 uur 45 minuten nu? of zijn ze niet om 13.00 begonnen
Zo dan?!?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
! Hij was misschien niet helemaal compleet, maar wel mobiel vriendelijker
.
Nee Lopez moet gewoon snel winnenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:50 schreef Clesar03 het volgende:
Misschien krijg ik toch gelijk met die 16-14
is het zo moeiljk om naar www.wimbledon.org te gaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Susi het volgende:
Hee die op. Kan er niet minimaal een fatsoenlijk wedstrijdoverzicht in ?
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
is het zo moeiljk om naar www.wimbledon.org te gaan?
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullenquote:
Over Soderling gesproken ...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Joris33 het volgende:
Hij won in mijn bracket zelfs van Soderling
Wat maakt het nou uit, dit topic is toch in een half uur weer vol geluld.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullen?
Het is nooit goed de ene wil een mobielvriendelijke OP, de andere wil een uitgebreide OP. Ik doe er niets meer aan....
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Eerste post van een topic zodat we weer verder kunnen lullen?
Het is nooit goed de ene wil een mobielvriendelijke OP, de andere wil een uitgebreide OP. Ik doe er niets meer aan....
Ook wegquote:Op maandag 22 juni 2009 17:21 schreef dndiek het volgende:
2 BP's voor Tsonga, maar hij benut ze niet
Die Rus heeft er al 7 van de 9 weggewerkt
Nu nummer 10
En gelijk een break in de derde, nadat 'ie een BP wegwerkte in de eerste game. *2-0 Sod.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:37 schreef dndiek het volgende:
Soderling wint de tweede set met 7-5
Lekker bezig die Tsongaquote:Op maandag 22 juni 2009 17:42 schreef dndiek het volgende:
Golubev heeft inmiddels 10 van de 12 BP's weggewerkt
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker bezig die Tsonga![]()
Ons schreeuwmeisje is ook op de baan nu
Ik heb 'm een paar fijne passeerslagen zien slaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef Szura het volgende:
Die Mahut is toch een aardige grasspeler of niet?
Speelt Vliegen zo goed?
quote:Hey everybody this is the real deal Spadea giving you the first true blog of the year. No webmasters, no sideshow people, straight up Vince writing you from a local florida coffee shop. Hope all is well with you . I’m getting on my grind again for the rest of the year. I set my goals, my plan is intact, now Vince will attack on his objectives……… This blog site is really cool and I’m excited about giving you all first hand news on the going ons of the tour, new video clips with tennis tips, exclusive photos, never seen before footage of tennis events , players,and great info for you to get a closer look into this beautiful life of a tennis pro. Make sure to check back whenever you get a minute out of your busy day. Also check out my Twitter page and Facebook page. Add me to your friends list and I look forward to meeting all of you online with your comments, or in a city near you.
And he don’t stop, Spadea coming soon with some hip hop sounds, the rounds on the life of tennis and while you’re away , the vince spadea menace helps you comprehend this ,didnt intend this, I did it for tennis and you and your friend list. Im breaking records like Guinness rebounding like Dennis punching power like Lennox with my words though, and my website’s like a webflow, cause I can go til the Break Point of dawn yo, . Vin Dawg
Die kan gewoon niet op gras spelen, weinig falen aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:56 schreef Szura het volgende:
Andreev gaat weer hard falen? eerste set verloren et 6-4 tegen Korolev.
Wat een 1e dag zeg...quote:Op maandag 22 juni 2009 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Mahut verliest ook set 2 van fucking Vliegen
Het is dit jaar maar kutquote:Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef Bruce117 het volgende:
Tof, dat het mooiste toernooi van het jaar weer begonnen is.
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fantastisch. Spadea hard op weg naar een bagel in de eerste set, en toen ben ik zn blog even gaan lezen. Wat een held. 1 blog dit jaar, maar wat voor een
[..]
Ga je me nu ook al hier afzeikenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich handig als je er een match/speler bij vermeldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |