quote:The movie is actually a sequel in some ways. The film begins at a party where Alice, now 17, finds out that she is about to be proposed to in front of hundreds of snooty high society types. She makes a run for it, and of course, ends up following a white rabbit down a hole, back to Wonderland — a place where she visited a decade prior. The White Rabbit is convinced that he has the right girl but Alice doesn’t remember her past visit to Wonderland. The creatures of Wonderland are ready to revolt and are hoping/waiting for Alice to help them, but will she? Can she?
Een combi. Het meeste zal echter wel CGI zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Is het nou live-action? stop-motion of cgi?
Of een combi van beide?
Ik ookquote:Ik ben iig er benieuwd naar het resultaat
Nee, bovenstaande foto's zijn het eerste officiële beeldmateriaal dat is vrijgegeven. 'k Hoop dat er snel iets van een trailer volgt, want ik kan niet wachten op bewegende beelden.quote:
American McGee heeft de vetste stijl gewoon, volgens mij komt er ook een Alice uit van zijn hand. Deze lijkt me nog cooler, maar ik wil graag zien hoe Depp het doet als Mad Hatter.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:45 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Zou leuk zijn als de combi Depp - Bonham Carter eens een keer zou ontbreken in films als deze.![]()
Daarnaast bevalt het uiterlijk van The Mad Hatter mijn niet echt. Doe mij maar wat meer de American McGee-stijl.
Maakt niet uit, toch? Ik snap niet waarom mensen dat altijd zo vervelend vinden?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Sander het volgende:
Wat een verrassing, Depp, Carter en Burton die een film maken.
Het is Bonham-Carterquote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef Sander het volgende:
Wat een verrassing, Depp, Carter en Burton die een film maken.
Sommige personages lijken me vrij lastig om werkelijk te acteren, maar ik denk/hoop dat de Knave of Hearts, de March Hare, de Caterpillar en de Cheshire Cat met wat digitale hulp in ieder geval een "menselijk" gezicht (kunnen) krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd welke personages CGI zijn en welke daadwerkelijk geacteerd worden, muv de plaatjes in de OP natuurlijk
Vet dat hij gewoon in een film zit van Tim Burtonquote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor Matt Lucas!![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het Elijah was. Kan niet geloven dat het Deppi is.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Johnny doet me denken aan Elijah Wood op die foto
[ afbeelding ]
Herkende hem gelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef MrData het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor Matt Lucas!![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.. ik begin echt een beetje Johnny Depp allergie te krijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:56 schreef Marble het volgende:
Prachtig gemaakt, wordt alleen wel erg vermoeiend dat die man nooit eens iemand anders lijkt te kunnen casten dan Johnny Depp en Helena Bonham Carter.
http://www.nu.nl/achterkl(...)kenbaar-in-film.htmlquote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi gemaakt
Ben benieuwd of het konijn (en de film overall) net zo creepy is als de film van Jan Svankmajer.
Ook op de VPRO geweest in Villa Achterwerk. Sooooo creepy!
Najaaa!!quote:Onlangs werd bekend dat actrice Carice van Houten de Nederlandse stem van Alice zal zijn in een andere verfilming. Deze film wordt geregisseerd door de Tsjech Jan Svankmajer.
In welke Burton-films heeft Bonham Carter dan allemaal nog meer gespeeld, afgezien van Sweeney Todd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:56 schreef Marble het volgende:
Prachtig gemaakt, wordt alleen wel erg vermoeiend dat die man nooit eens iemand anders lijkt te kunnen casten dan Johnny Depp en Helena Bonham Carter.
ik moet ed wood nog steeds zienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Smeich het volgende:![]()
Johnny Depp daarentegen 6 minus deze (Edward Scissorhands, Ed Wood, Sleepy Hollow, Charlie and the you-know-what, Corpse Bride en Sweeney Todd)
een goede visuele stijl in een film kan voor mij soms al genoeg zijn. Al is het een baggerplot, als het er visueel tot in de puntjes verzorgd uitziet kan ik het best waarderen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Maar ik heb ook niet bijzonder hoge standaarden en ben snel tevreden als ik het er mooi uit vind zien. En Burtons stijl spreekt me erg aan, dus er kan weinig fout gaan voor mij.
Hoe? erm.. hoe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gister jurken, props, sets uit de film gezien in het echt. En de eerste on-set footage.
Deze film gaat compleet psycho worden. Maar zo gaaf. Als het goed is, vanmiddag de eerste beelden!
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een goede visuele stijl in een film kan voor mij soms al genoeg zijn. Al is het een baggerplot, als het er visueel tot in de puntjes verzorgd uitziet kan ik het best waarderen...
Trailer bedoel je? Of gewoon meer foto's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als het goed is, vanmiddag de eerste beelden!
Kan je echt alleen maar miepen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef NiekL het volgende:
Ik gok zo dat Danny Elfman de muziek gaat doen?
Eensquote:
Veel bewegend beeld vd set gezien op de exhibition van Alice, net zoals wat setpieces en foto's. Oa de Madhatter's pruik, hoed en kostuum; de teaparty tafel en de pratende bloemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Trailer bedoel je? Of gewoon meer foto's?
Allemaal een beestje vast. Die van de Mad Hatter zal el de Maartse Haas zijn en die van Alice is duidelijk. Maar dat varkentje en die muis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:23 schreef Bronson het volgende:
Nieuwe foto's op Empire.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helena is de vrouw van he. Die komt misschien nergens meer aan de bak en dan denkt Tim "Kom maar schatje!"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Johnny & Helena en Danny zijn volgens mij in vaste loondienst bij Tim. Maar het geeft niet, zolang het goede films worden.
Misschien dit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal een beestje vast. Die van de Mad Hatter zal el de Maartse Haas zijn en die van Alice is duidelijk. Maar dat varkentje en die muis?
En qua muis.quote:The Duchess gives Alice the baby while she leaves to go play croquet with the Queen. To Alice's surprise, the baby later turns into a pig, so she sets it free in the woods.
O ja dat kan ik me nog wel herinneren.quote:
Of de dormouse. Dat is dat muisje wat in die theepotten slaaptquote:
Ik moet zeggen dat ik Alice maar eenmaal gezien heb, héél lang geleden. En dan ook nog de Disney-versie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja dat kan ik me nog wel herinneren.
[..]
Of de dormouse. Dat is dat muisje wat in die theepotten slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |