ik moet ed wood nog steeds zienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Smeich het volgende:![]()
Johnny Depp daarentegen 6 minus deze (Edward Scissorhands, Ed Wood, Sleepy Hollow, Charlie and the you-know-what, Corpse Bride en Sweeney Todd)
een goede visuele stijl in een film kan voor mij soms al genoeg zijn. Al is het een baggerplot, als het er visueel tot in de puntjes verzorgd uitziet kan ik het best waarderen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Maar ik heb ook niet bijzonder hoge standaarden en ben snel tevreden als ik het er mooi uit vind zien. En Burtons stijl spreekt me erg aan, dus er kan weinig fout gaan voor mij.
Hoe? erm.. hoe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb gister jurken, props, sets uit de film gezien in het echt. En de eerste on-set footage.
Deze film gaat compleet psycho worden. Maar zo gaaf. Als het goed is, vanmiddag de eerste beelden!
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een goede visuele stijl in een film kan voor mij soms al genoeg zijn. Al is het een baggerplot, als het er visueel tot in de puntjes verzorgd uitziet kan ik het best waarderen...
Trailer bedoel je? Of gewoon meer foto's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als het goed is, vanmiddag de eerste beelden!
Kan je echt alleen maar miepen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef NiekL het volgende:
Ik gok zo dat Danny Elfman de muziek gaat doen?
Eensquote:
Veel bewegend beeld vd set gezien op de exhibition van Alice, net zoals wat setpieces en foto's. Oa de Madhatter's pruik, hoed en kostuum; de teaparty tafel en de pratende bloemen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Trailer bedoel je? Of gewoon meer foto's?
Allemaal een beestje vast. Die van de Mad Hatter zal el de Maartse Haas zijn en die van Alice is duidelijk. Maar dat varkentje en die muis?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:23 schreef Bronson het volgende:
Nieuwe foto's op Empire.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helena is de vrouw van he. Die komt misschien nergens meer aan de bak en dan denkt Tim "Kom maar schatje!"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Johnny & Helena en Danny zijn volgens mij in vaste loondienst bij Tim. Maar het geeft niet, zolang het goede films worden.
Misschien dit?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Allemaal een beestje vast. Die van de Mad Hatter zal el de Maartse Haas zijn en die van Alice is duidelijk. Maar dat varkentje en die muis?
En qua muis.quote:The Duchess gives Alice the baby while she leaves to go play croquet with the Queen. To Alice's surprise, the baby later turns into a pig, so she sets it free in the woods.
O ja dat kan ik me nog wel herinneren.quote:
Of de dormouse. Dat is dat muisje wat in die theepotten slaaptquote:
Ik moet zeggen dat ik Alice maar eenmaal gezien heb, héél lang geleden. En dan ook nog de Disney-versie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja dat kan ik me nog wel herinneren.
[..]
Of de dormouse. Dat is dat muisje wat in die theepotten slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |