Niemand trapt er inquote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die was expres hè?
Ik las net op de voorlichtingssite van een talige master: "Ik vindt schrijven leuk".

Ik ga er niet intrappenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik verveel me. Ik wil weten of mijn stageplan wordt goedgekeurd, want dan kan ik brieven gaan schrijven!

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
Lees het eens na vik, ik geef het verschil duidelijk aan, dat ik nooit wist of het nou mueslie of muesli was.
Maar ik ga wel weer verder studeren

Ja maar ik was nog aan het bijlezen en zo en toen was ik spuit elf maar dat wist ik helemaal niet.quote:

Ik vondt het ook duidelijk hoor ccquote:Op maandag 22 juni 2009 14:44 schreef cyclechick het volgende:
Lees het eens na vik, ik geef het verschil duidelijk aan, dat ik nooit wist of het nou mueslie of muesli was.
Maar ik ga wel weer verder studeren

Van BAM? Spannend... Als 'ie maar niet weer van die brute opmerkingen gaat maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar ik was nog aan het bijlezen en zo en toen was ik spuit elf maar dat wist ik helemaal niet..
Ik krijg vanmiddag een cijfer voor m'n stage, ben heel benieuwd..

Wat betekent bruut in het Noorden des lands? Want hier in het Zuiden is dat meestal iets positiefs.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van BAM? Spannend... Als 'ie maar niet weer van die brute opmerkingen gaat maken.

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Vroegah toen ik nog een klein muisje was, haalde ik altijd nul fouten op het wekelijkse dictee op de basisschool.
Dus de eerste keer dat ik dictee had en dus nul fouten had, stond er onderaan in mijn schrift: oft.
Dus ik bij mezelf: wat is oft? Waar had dat oft dan gemoeten? Waarom geven ze dat niet aan? Heb ik nou een fout gemaakt of niet?! Pas na een paar uur brainstormen viel het kwartje

Vandaar ook de 'quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van BAM? Spannend... Als 'ie maar niet weer van die brute opmerkingen gaat maken.

Thank you, tenminste iemand hier die me wel begrijptquote:

Ik vond hem wel amusant! En netjes werken wordt beloond. Bij de opgaven van mijn open vragen tentamens staat dat slordig geschreven teksten niet eens worden nagekeken als de docent twijfelt wat er staat.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hehehe
Ik heb bij mijn allereerste schriftelijke overhoring frans een hele discussie gehad.
Ik had namelijk een woord op geschreven en bedacht dat het fout was, toen had ik mijn nieuewe antwoord ONDER het eerste gezet, want dat stond netter (eerste SO enzo, ik wilde het netjes houden). Maar dat had de lerares niet gezien, dus die rekende mijn antwoord fout, toen ik haar erop wilde wijzen zag ze t nog steeds niet, maar ik wilde perse mijn welverdiende 10 hebben, dus heb net zo lang doorgedramd totdat ze zag wat ik bedoelde![]()
Zo dus:
Voiture= [s]trein
auto
Bebe = baby
etc...[/s]
Dit was wel mijn meest suffe en nutteloze post ooit![]()

Wij hadden van die mapjes per leerling, met je opgaven en vermenigvuldiging tabellen erin enzo, en ik kopieerde de topo die we moesten kennen (2 blaadjes, 1tje met land en nummertjes bij de steden, andere met naam van de stad per nummer) heel klein en die plakte ik dan in mijn mapje. Want je mocht dat mapje omhoog zetten zodat niemand bij je afkeekquote:Op maandag 22 juni 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
Ik haalde op de basisschool altijd een 1 voor topo omdat ik weigerde Oost-Europa te leren. Wij hadden thuis namelijk een hele oude atlas waarin Rusland nog veeeeel groter was.
Dus toen vond ik het onzin waarom ik van die kleine stinklandjes als Letland moest gaan leren
Ik dacht echt.. DAAAAG.
En bij de rest van Europa. Straat van Gibraltar? Who cares! Ik ben er toch nooit geweest!

Gelukkig heb je het zelf ook in de gatenquote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef cyclechick het volgende:
Dit was wel mijn meest suffe en nutteloze post ooit![]()

Etiketten koekeloeren die ik al en volgens mij waren die weetos-choco-dingen best redelijk. In ieder geval in vergelijking met pure suiker evil ontbijtdingen (smacks enz ) Ik ken ze niet uit mn hoofd, zal ze vanavond even opschrijven en ontleden waarom ik denk dat ze wel meevielen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:30 schreef kwakveense het volgende:
kijk anders eens rustig wat etiketten door in het schap: je wilt iets emt weinig suikers enveel vezels, en geen toegevoegde suikers (honing is ook suiker, gluosestroop/fructosestroop is suiker, maltitol siroop is suikervervanger volgens mij, etc.)

Of jij en cc zijn allebei wazigquote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
Ik snap Cycle wel. Dus ik denk dat Vik een beetje wazig is vandaag!

dat ligt eraan. wit meel is geen suiker maar wordt wel bijna net zo snel verwerkt als suiker. dingen met choco zijn vrijwel per definitie niet gezond/volkoren...quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Etiketten koekeloeren die ik al en volgens mij waren die weetos-choco-dingen best redelijk. In ieder geval in vergelijking met pure suiker evil ontbijtdingen (smacks enz ) Ik ken ze niet uit mn hoofd, zal ze vanavond even opschrijven en ontleden waarom ik denk dat ze wel meevielen.
Als er bijvoorbeeld staat:
(per 100gr)
40 koolhydraten
waarvan 10 gr suiker
dan heb ik toch 30 gram goede, langzame, koolhydraten? Of heb je ook nog slechte koolhydraten(naast de suikers dan )

Je kunt bij de eigenschappen dat plaatje toch bepaalde afmetingen meegeven? Of had je dat inmiddels al uitgevogeld?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:45 schreef Syrena het volgende:
En nu ben ik een powerpoint aan het maken, voor de tweede keer in mijn hele leven![]()
Zeg me dat er een trucje is om alle plaatjes even groot te krijgen, want ik heb er nu 2 (van de 4) en ik ben ze met de hand en op het oog even groot aan het maken in twee opeenvolgende slides, maar iets zegt me dat dat ook otomagisch moet kunnen.
En mijn eerste keer PP was in eh 1997 geloof ik. Dus.

Nou hopelijk zal dat wel meevallen!!! hoeveel te laat was je dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef Ewelina het volgende:
Mijn paper is af en ingeleverd. Wel ietsje te laat, maar er lagen nog meer werkstukken in zijn postvak, dus ik ben iig niet de enigeIk hoop niet dat ik er gezeik mee krijg.

Het moest 's ochtends ingeleverd worden, ik heb 'm rond 14:30-14:45 in zijn postvak gegooid.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef progje het volgende:
[..]
Nou hopelijk zal dat wel meevallen!!! hoeveel te laat was je dan?
Endat ie af is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook blij dat ie af is, 't was een hele bevallingOm mezelf te belonen heb ik allemaal lekkere (gezonde) dingetjes gehaald, want ik heb bar slecht gegeten de afgelopen tijd...
Dus nu heb ik aardbeien, een lekkere salade, en pistoletjes en zalm
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!

quote:Op maandag 22 juni 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt bij de eigenschappen dat plaatje toch bepaalde afmetingen meegeven? Of had je dat inmiddels al uitgevogeld?

quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het moest 's ochtends ingeleverd worden, ik heb 'm rond 14:30-14:45 in zijn postvak gegooid.Nou dan komt het vast wel goed! kan me niet voorstellen dat ie daarover gaat lopen zeuren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook blij dat ie af is, 't was een hele bevallingOm mezelf te belonen heb ik allemaal lekkere (gezonde) dingetjes gehaald, want ik heb bar slecht gegeten de afgelopen tijd...
Dus nu heb ik aardbeien, een lekkere salade, en pistoletjes en zalm
En groot gelijk dat je jezelf nu verwent..."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."

Oh die zijn gaaf!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Ik zag gister me toch een leuk hondje in het bos! Toen ik vroeg wat het voor ras was en de man 'Mevrouw, da's nou een echte Hollandse Smoushond!' zei dacht ik dat ie me in de maling nam, maar het ras bestaat gewoon!Mocht ik er ooit een hondje bij nemen (of, over heeeeeeel lang, als Bink er niet meer is) dan wordt het een Smousje. Klein en toch heul stoer!
[ afbeelding ]

Hoelang kon dat nog duren Muis?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Gdvrdmmhet gevoel in mijn wang is nog niet terug dus ik bijt de hele tijd mijn wang kapot. Vagina.

Och popje toch....quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Gdvrdmmhet gevoel in mijn wang is nog niet terug dus ik bijt de hele tijd mijn wang kapot. Vagina.

Dat mag arbeidsrechtelijk gezien heulemaal niequote:Op maandag 22 juni 2009 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zow, ik heb 't verteld
Eerst aan mn directe leidinggevende en daarna aan de manager...
Deze moest het wel in het management gooien, aangezien ik een 'apart geval' ben.
In principe is het: stoppen met je studie = stoppen met werken hier.
Maar aangezien ik stop omdat het te zwaar is kunnen ze gaan denken dat 't door het werken komt (wat niet zo is) én ik een andere studie ga doen (en dus niet stop met studeren uberhaupt, is het een 'lastig geval'.
De manager zei me dat ik naar alle waarschijnlijkheid nergens bang voor hoef te zijn en waardeerde het zeer dat ik 't nu al tegen hem zei enzo, en begreep ook wel dat ik stop, want we hebben het al vaker over de lastige dingen van mn studie gehad enzo, maar toch vind ik 't wel spannend, maar ben ook wel blij dat ik 't gezegd heb...

quote:
Geen idee, niemand heeft het gezegd. De allergische reactie van die medicijnen kwam na iets meer dan een week opzetten, dus ik denk dat het ook wel zoiets kan duren voor het weg is getrokken. Mijn moeder houdt het ook in de gaten en die belt meteen de HA als het te lang duurt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Och popje toch....
Heeft er nog een medisch geschoolde gezegd wanneer het terug zou moeten zijn?

Potver, wat naar. Heb je er al over gebeld?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Tof he? Heer G en ik stonden allebei constant naar dat hondje te loeren, zo leuk en stoer vonden we hem. En toch een handzaam formaatje dat je makkelijk mee in de auto neemt. Ietsje groter dan Bink, maar niet heel veel, wat hoger op de pootjes dat wel. En het is een vrij nieuw ras! Met een wachtlijst van meer dan een jaar. Maar ik heb toch geen haast. Ze zijn ook niet op Marktplaats (quote:

Ik denk dat er alleen studenten mogen werken.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat mag arbeidsrechtelijk gezien heulemaal nie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |