hihi, ik las toilettetterenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
na teveel drank kan ik ook altijd erg goed toiletteren

Dat mag dan zo zijn, maar ze mogen je er niet op ontslaan. Of de werk situatie dan echter nog leuk is als je ze moet gaan wijzen op je contract is een tweede natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets volgens mijmaar aangezien ze nogal streng zijn over studeren enzo
ben ikbang dat ze me niet geloven als ik zeg dat 't door de moeilijkheidsgraad kwam

Kijk, dát kan ik oplossenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
Nou..... ik heb je Vlaamse flamoes gemist en nu kan ik niet slapen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef cyclechick het volgende:
En dat plaatjeik zit op de UB en schaam me dood

Zei ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.

quote:Op maandag 22 juni 2009 14:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Zei ik al![]()
![]()
Ik heb t nu maar eens opgezocht want ik doe altijd random muesli of mueslie schrijven, maar tis dus zonder e: muesli. Vanaf nu zal ik het goed doen (dat niemand me hier nog heeft verbetert, dat valt me mee!Muesli is helemaal niet zonder e! Dat zou dan musli zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!

Neeeeheeeeequote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Muesli is helemaal niet zonder e! Dat zou dan musli zijn.

Die was expres hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
Mwhehehe. Ik wordt ook nooit betrapt op spelfouten

Wees dan duidelijk, muts!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neeeeheeeee
MuesliE of muesli, die laatste e hoort er dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |