Vind ik ook,maar tis een ingreep de arts beslist. Er schijnt ook gezegd te worden dat je dan maar naar zo'n particuliere toestand moet.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel beslissen of mijn zoon besneden wordt?
idd!quote:TF wat goed van hem!!
pfff... 6 weken. Jeutje kan me voorstellen dat je nu al mist.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
As zaterdag gaat mijn zoon (11) 6 weken op "vakantie" bij mijn stiefvader 200 km verderop. Ik moet mezelf echt aanpraten dat hij het daar geweldig naar zijn zin zal hebben en dat het dus niet erg is.
Maar ik mis hem nu al
Mjuh het helpt dat ik weet dat hij het daar altijd gigantisch naar zijn zin heeft, en hij zeurt hier al om sinds de kerst. Maar het zal wel rustig zijn in huis dan opeensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:00 schreef chacama het volgende:
[..]
pfff... 6 weken. Jeutje kan me voorstellen dat je nu al mist.
Omdat als ik hem voor 1 week daarheen doe dan belt hij na 5 dagen al op dat hij langer wil blijven. Dus heb ik nu afgesproken met hem dat hij de hele vakantie daarheen gaat en als hij eerder naar huis wil dan is mama maar een telefoontje verwijderd.quote:
Op zich wel maar ik kan heel slecht tegen warmte. Dus een dagje strand oid heeft altijd als gevolg dat ik 3 dagen met hoofdpijn op bed ligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
hmm, ik vind 6 weken wel meteen 't andere uiterste! wil je zelf niet wat vakantie-tijd met 'm doorbrengen?
ja da's echt anna hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef snoopy het volgende:
Anna![]()
![]()
Ik moest zondag wel lachen om de welhaast 'dodelijke' blik die Anna mij toewierp toen ik Pipo de Clown mee begon te zingen
Op je taakbalk staat als het goed is NL of EN met een toetsenbordje ernaast daarop klikken en dan of naar EN of NL zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
stormt even binnen, veegt zweet van voorhoofd, rug en bilnaad, en meldt zich met kind met mooi rapport en 3 losse kiezen en één eruit![]()
en mijn toetsenbord doet raar. alle tekens zijn niet wie ze zijn![]()
hoe los ik dat nou weer op=
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:00 schreef Lois het volgende:
Control shift Lady, dan is alles weer oke(niet dat dat hier hoort maar ala)
Wat een goed nieuws berichten hier allemaal, super
Zolang ze het volhoudenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:05 schreef bixister het volgende:
wat houdt die lesenacht in dan rewimo? gaat dat de hele nacht door??
Een slip is een klein stukje kleur. Die gaan wel in dezelfde volgorde, maar zijn tussenstappen tot een volgende band. Dus witte band en als je dan bepaalde worpen enzo kan krijg je na een examen gele slip (klein stukje geel aan je witte band) of oranje, groen blauw bruin of zwart (ff uit mijn hoofd) Bruin en zwart komt niet in slip geloof ik. Maar dan dus gele band. Waar dan weer een oranje slip op kan. Of een groene of blauwe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
o gatver meezwemmen bij zwemles
ik vind het al erg dat ik vrijdag verkleed moet komen
wat is het verschil tussen een band en een slip? ik heb geen bal verstand van judo, ik dacht dat dat hetzelfde was
Bij ons is het weer anders ; scheelt denk ik ook per judoschool.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een slip is een klein stukje kleur. Die gaan wel in dezelfde volgorde, maar zijn tussenstappen tot een volgende band. Dus witte band en als je dan bepaalde worpen enzo kan krijg je na een examen gele slip (klein stukje geel aan je witte band) of oranje, groen blauw bruin of zwart (ff uit mijn hoofd) Bruin en zwart komt niet in slip geloof ik. Maar dan dus gele band. Waar dan weer een oranje slip op kan. Of een groene of blauwe.
Tot je uiteindelijk bij zwarte band bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |