abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:19:35 #101
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70372100
Och, Spuuglokje! Ik moet er ook een beetje om lachen. Sorry. Gewoon, omdat ik dat heel lief vind, je grote zoon zo missen dat je hem huilend staat uit te wuiven.

Oh Luchtbel,wat klinkt dat heerlijk. Je kind in de schouwburg op het toneel, als eerste van de slinger. Super!

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 25-06-2009 21:24:48 ]
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:47:26 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_70373073
wat goed van Christan rewimo!

spuug, wat een lekker stel
stormy waters...
sailin'
pi_70374218
Spuug, wat een geweldige fietsenstalling. Of is het een garage zo?

LB, wat klinkt dat weer geweldig

Christan

Ik vertelde vandaag tegen de juf van Morris dat ik had gevist naar zijn rol in de uitvoering morgen en dat hij steeds zo wazig keek. Zegt ze: dat klopt want de kinderen uit groep 1 weten nog niet dat ze iets gaan doen Dat horen ze morgen van hun groep 2 klasgenoten.
Arm kind
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:41:49 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70375353
Arme Morris, zo breng je kinderen dus in verwarring. Maar het wordt morgen dus improvisatietoneel, begrijp ik?

Christan en Tristan , dat staat je goed!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_70375685
We wachten af livelink, we wachten af...
  donderdag 25 juni 2009 @ 23:16:34 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70376842
Je mag lachen hoor Renzell, ik lach mezelf ook uit. Maar morgen is ie weer thuis! Hoeraaaaaa!

Snoopy wat spannend! Ik ben erg benieuwd wat hij dan uiteindelijk gaat doen op het toneel.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:37:43 #107
37150 livelink
pi_70384712
Vandaag krijg je je zoon weer thuis, Spuuglokje. Ik ben heel benieuwd hoe hij het heeft ervaren. Hoe laat mag je hem verwachten?

En het toneeldebuut van Morris
pi_70384780
Rewimo wat onwijs goed van Christan !!!
Moest van jongste hier zeggen dat hij best een ijsje (zijn traktatie) mocht komen eten.
Heb toen maar even op de kaart laten zien waar jullie wonen en wij......reactie :: mmm kunnen we beter niet doen, dan krijgt hij Ranja ipv ijs ....
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:46:34 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_70384781
ik vind het wel vreemd eigenlijk snoopy waarom dan? en ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen
nou, als hij maar plezier heeft straks!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 08:50:03 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70385438
wat goed allemaal van de kinderen hier
op kamp, goede rapporten, voorstellingen

en ik sluit even aan met trots doen.
2e zwemles voor C en meneer zwemt gewoon al de verplichte afstand onder water
pi_70385583
Wow Lady !! Das heel knap !
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:04:27 #112
37150 livelink
pi_70385680
Wie had dat een paar jaar geleden gedacht, Lady
Knap van Luca. En ik las ook dat er waarschijnlijk een andere diagnose komt? Het geeft ook maar weer eens aan hoe moeilijk ze kinderen op jonge leeftijd kunnen diagnostiseren.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:42:54 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70386580
Lady-wrb wat goed van Luca!
Livelink wat ben je attent. Wouter komt als het goed is om vier uur weer terug! Vanmorgen hebben m'n man en ik Sterre uitgezwaaid, die gaat vandaag naar Hellendoorn en is om vijf uur terug. En Tristan heeft toevallig zwemles van vier tot vijf. Handig he? Gelukkig kan m'n man met Tristan naar zwemles, dan kan ik Wouter en Sterre ophalen.
pi_70386994
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:46 schreef Belana het volgende:
ik vind het wel vreemd eigenlijk snoopy waarom dan? en ik ben benieuwd wat ze dan gaan doen
nou, als hij maar plezier heeft straks!
Ik begreep dat de oudere kinderen die na de zomer naar groep 3 gaan iets hebben ingestudeerd en dat ze jongere kinderen vanochtend instructies geven over wat zij straks moeten doen. Om 11 uur moeten we op school zijn in de gymzaal en daarna gaan we met alle ouders en kinderen in de klas lunchen.
Ik moet nog even wraps maken zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2009 @ 11:20:39 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70389640
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
Rewimo wat onwijs goed van Christan !!!
Moest van jongste hier zeggen dat hij best een ijsje (zijn traktatie) mocht komen eten.
Heb toen maar even op de kaart laten zien waar jullie wonen en wij......reactie :: mmm kunnen we beter niet doen, dan krijgt hij Ranja ipv ijs ....
Ik zal een ijsje voor hem kopen uit naam van jongste, goed?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2009 @ 11:22:21 #116
13151 crew  Rewimo
pi_70389733
snoopy, het wordt vast leuk

Spuug, vanavond allemaal weer lekker om je eigen tafel! Ben benieuwd hoe Wouter het gevonden heeft op kamp.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 16:57:54 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70401266
Wat een geweldige foto Spuuglokje, het staat hem schattig! Gelukkig is iedereen vanavond weer lekker thuis, Sterre zal wel moe zijn, en Wouter misschien ook wel.

Eva is vanmiddag onder narcose uitgebreid behandeld door de tandarts. Haar hele gebitje is schoongemaakt, haar grote mensen kiezen zijn geseald, en er is uitgebreid onderzocht waarom ze nog maar 1 voortand heeft. Het goede nieuws is dat de andere voortand er wel is, maar nog diep in de kaak. Kan wel even duren nog voor hij doorkomt omdat haar tandvlees heel hard is. Doordat ze heel lang geen boventanden heeft gehad zit er gewoon eelt op die plek, en krijgt die tand het straks nog moeilijk met doorkomen.
Ze hebben ook extra sterke fluoridespul op alle tandjes en kiesjes gesmeerd.
Haar rechterbovenkaak is niet goed ontwikkeld (wat wel aan de rechterkant van haar lijf ) en dat kan mogelijk nog problemen gaan geven later, het kan zijn dat niet alle elementen gaan passen. Dat gaan ze nu de komende jaren goed in de gaten houden.

We hebben, als experiment, helemaal niks verteld aan Eva vooraf en dat heeft ontzettend goed gewerkt. Ze was heel opgewekt de hele morgen, wel af en toe boos dat ze niets mocht eten, maar ze liet zich goed afleiden. Eenmaal in het ziekenhuis heeft ze heerlijk gespeeld en eigenlijk pas op de pre-OK raakte ze in paniek. Op de OK zag je echt het kwartje vallen, en begon ze te vechten maar met een paar man en een kapje was ze zo onder zeil. Het was niet fijn om te zien, maar het is nou eenmaal noodzakelijk.
Ze is in totaal bijna 2 uur onder narcose geweest en we hebben ruim een uur op de verkoever gezeten naderhand omdat ze zo bleef spugen.
Nog een uurtje in mijn armen geslapen en gespuugd op zaal en nu zijn we weer lekker thuis.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70401694
Jeetje wat lijkt me dat toch allemaal moeilijk Lois. Horen deze dingen ook bij alles wat Eva heeft? Of is het gewoon een rottig toeval dat ze ook nog een lastig gebit heeft? Kan me voorstellen dat het allemaal niet meevalt.
Hopelijk zijn jullie het snel weer vergeten en is het spugen over nu.
  Jubileum moderator vrijdag 26 juni 2009 @ 17:21:57 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70401951
Het hoort bij Eva snoop Eva is gewoon niet goed afgebakken aan de rechterkant, we konden zonder het te zien al raden welke kant het zou zijn toen de tandarts het had over een onontwikkelde kaakhelft.
Het hoort niet specifiek bij autisme, maar haar autisme en afweer van dingen in haar mond en aanraking zorgt er wel voor dat haar gebitje heel moeilijk te poetsen is. We doen het wel, in de houdgreep elke avond maar echt makkelijk wordt het nooit.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 17:27:25 #120
37150 livelink
pi_70402098
Een zware dag dus voor jullie, Lois. Gelukkig is het nu achter de rug
Dat spugen lijkt me ook zo naar.

Snoopy, hoe was het optreden van Morris? Was het jullie en hemzelf duidelijk wat hij moest doen?
pi_70402195
Nou, het optreden van Morris was niet echt een optreden . De groep 2 kinderen uit zijn klas haddden een soort afscheidstoneelstukje en aan het eind mochten de groep 1 kinderen erbij komen en samen een liedje zingen. Maar het was wel erg leuk en gezellig (en warm) en daarna was er een lunch in de klas voor alle kinderen en ouders. Iedereen had wat lekkers meegebracht en mijn wraps waren binnen de kortste keren helemaal op

Het leuke is dat de klas van Morris met de buitendeur uitkomt op de nieuwe speeltuin, en de kinderen konden dus lekker in en uit lopen. En wij ook
pi_70403689
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zal een ijsje voor hem kopen uit naam van jongste, goed?
Doe maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 juni 2009 @ 18:47:44 #123
13151 crew  Rewimo
pi_70404034
Lois, wat een gedoe allemaal joh, ook al "hoort het bij Eva". Wel fijn dat jullie gemerkt hebben dat niks vertellen werkt voor haar. Knapt ze alweer op?

Snoopy, het klinkt erg gezellig Vertederend hè, je kind "op het toneel".
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:55:29 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_70404230
fijn dat het op zich goed gegaan is met Eva Lois!

Snoopy, dat klinkt wel heel leuk en gezellig!

Liam heeft volgende week een feestje op school.
de hele klas is nu al blauw want ze wonen in het land van de blauwe maan en daar komt het oinkbeest vandaan. de juffen vieren woensdag hun verjaardag in het land van de blauwe maan en alle kinderen moeten in het blauw komen.
Ik vind dat zo leuk bedacht weer!

En de hele middag staat de dvd van Liam's musical al aan, zo vreselijk leuk
Ezra riep iedere keer: kijk kijk! dat is mijn Milam!! Mijn broertje!!
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 juni 2009 @ 19:02:58 #125
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70404416
Spuug, hoe heeft Wouter het gehad? Heb je 'm al platgeknuffeld
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:07:27 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70406199
Jaaaa Sjeen, hij kwam aanfietsen, zag mij en hij begon bijna meteen weer te huilen, nu van blijdschap gelukkig! Oh wat was ik blij om hem weer te kunnen knuffelen! (Ik hield het droog dit keer, goed he? )
En met z'n allen aan tafel, dat was weer fijn. Ik heb chinees gehaald, dat was heerlijk. En Sterre had tijdens d'r schoolreisje vandaag al half geregeld dat ze bij Jodi ging logeren, dus ik heb even met d'r moeder gebeld, en ja hoor, mevrouw is vanavond logeren. Nóg niet compleet dus! Maar Jodi woont een paar straten verderop, dus dat is een stuk minder erg.

Lois, fijn dat het weer achter de rug is. Dat vechten is naar. Gelukkig zijn jullie er achter dat het toch beter is om Eva niet vantevoren in te lichten, dat scheelt dan toch een piepklein beetje, maar zwaar lijkt het me wel. Poeh.

Snoopy, dat klinkt als een gezellige voorstelling, ook zo met dat eten er achteraan. En leuk dat je wraps zo snel op waren, dat is het beste compliment, nietwaar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 11:39:55 #127
13151 crew  Rewimo
pi_70419636
Vandaag is het eindeseizoensfeest van Christans elftal We moeten hem straks afzetten bij een veerhuis, daar gaan de jongens samen iets doen wat ze nog niet weten. Daarna gaan we bbq-en (spelertjes plus aanhang) en daarna moeten ze voetballen tegen een team "dat nog nooit verloren heeft". Ze zijn allemaal al een paar weken aan het raden tegen wie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:07:52 #128
37150 livelink
pi_70422898
Het is maar waar je zin in hebt, Rewimo

Job wil ook graag op voetbal, maar ik heb juist helemaal geen zin in dit soort dingen en elke week rijden en zo. Ik weet het, op dit punt ben ik echt een hele egoistische moeder, maar het idee dat mijn vrije weekend in het teken van voetbal komt te staan, trekt me niet zo. Maar waarschijnlijk ga ik toch wel aan het kortste eind trekken.

Spuuglokje, ik vind het zo mooi dat Wouter ook gewoon zijn emoties durft te tonen en niet zo nodig de stoere jongen uit hangt. Heeft hij het wel leuk gehad?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 14:10:21 #129
13151 crew  Rewimo
pi_70422951
Mijn zin is een stuk minder nu ik weet hoe heet het is Maar ja, 't wordt vast vreselijk leuk en de kinderen weten nog steeds van niks. De trainers zaten onderweg in de boot te vertellen "dat de tegenstanders nu wel geland zouden zijn in Duisburg"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:49:43 #130
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_70424012
Lois, fijn dat Eva's gebit een flinke onderhoudsbeurt heeft gehad.
Rewimo, goed voor Christan dat hij zo'n goed rapport heeft. En succes vandaag met inmaken als ongeslagen team.
Spuuglokje, alle 's weer op het nest eindelijk?

Wat livelink zegt over voetbal dat heb ik hier ook hoor. Junior twijfelde tussen scouting, judo of voetbal. En omdat hij maar om het weekend hier is, zag ik me mijn vrije weekend [als de kids bij mams zijn, moet ik sowieso werken] niet langs de lijn doorbrengen en half Brabant doorcrossen met een uit-wedstrijd. Bovendien moet ook regelmatig in het weekend werken, ook als de kids bij ons zijn, wat dus zou betekenen dat het grootste gedeelte van ritjes en supporteracties op mijn bordje zouden komen.

En ik beken ook dat mijn vrije weekend me toch wel heilig is. Gewoon wakker worden zonder dat de wekker afloopt is zooooo heerlijk. Junior zou ook maar om de week mee kunnen voetballen en dat zou ik ook niet leuk vinden voor hem. Wel iedere week trainen en dan is het maar afwachten of hij de hele wedstrijd mee zou mogen doen.

Scouting is hier op vrijdagavond of zaterdagmiddag, dus dat viel ook af. Op vrijdagavond moet hij om 19h30 bij z'n moeder zijn als hij daar het weekend is, en de scouting duurt tot minstens 21h. Wat dus inhoud dat hij nog moet omkleden en we daar op z'n vroegst pas om 22h daar kunnen zijn en ik nog drie kwartier terug naar huis moet rijden [om de volgende ochtend weer om 7h op het werk te zijn]. Dat ging hem ook niet worden. Voor een keer is dat niet erg, maar mams woont hier 100km vandaan, wat dus inhoud dat wij anderhalf uur later zelf pas weer thuis zijn.

Nu zit hij ruim 2,5 jaar op Judo en hij heeft het daar echt naar z'n zin. Hij traint op maandag- en donderdagavond en sinds de winter fietst hij er ook zelf naar toe en weer terug naar huis. Hij heeft tot nu toe een keer met het judotournooi hier in het dorp meegedaan, en dan is het wel leuk om te gaan kijken [en lekker binnen, dus geen koude voeten midden in de winter]. Hij heeft iedere wedstijd verloren, maar met z'n judovriendjes en klasgenootjes [die bij de andere judoclub in het dorp trainen] heeft hij toch een leuke dag gehad. Hij kreeg een medaille en die hangt nog steeds trots boven z'n bed.

Waar ik me wel aan stoorde waren de overfanatieke ouders die zich de longen uit hun lijf schreeuwen om hun kind op 100 meter afstand vanaf de tribune te vertellen hoe ze hun tegenstander moeten uitschakelen. Vooral schreeuwende papa's die ik me nog kon herinneren van de tijd dat mijn broertje nog bij de jeugd voetbalde en ik af en toe ook mee ging om te kijken. Daar heb ik nog de grootste hekel aan.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  † In Memoriam † zaterdag 27 juni 2009 @ 14:51:51 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_70424086
Ik was ook een schreeuwende voetbal mama maar ze is gestopt met voetballen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 20:18:48 #132
13151 crew  Rewimo
pi_70433044
Ik roep ook hoor, langs de lijn, maar Christan heeft gelukkig een trainer die lekker aanmoedigt en nooit vervelende opmerkingen maakt tegen de jongens. En we hebben een hele leuke groep ouders, die lekker fanatiek zijn maar geen negatieve dingen roepen Daar boffen we echt mee. En gelukkig vind ik voetbal leuk dus ik vind het geen straf om langs de lijn te staan. Ook niet in de kou
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:40:19 #133
37150 livelink
pi_70434854
Wie had er gewonnen, Rewimo? En hoe reageerden de jongens?

Wij hebben dik een uur in een zwembad gezeten, waar het 35 graden en supervochtig was en waar bij elke ademhaling een straaltje zweet over je liep, maar de beloning is dat Job zijn B-diploma heeft
Wij hebben er dit keer dus ook echt een uur voor moeten werken
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:06:02 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70435409
iivelink, het klinkt als een hel, maar gefeliciteerd voor Job
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:13 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70437036
Ik ben ook wel benieuwd wie er gewonnen heeft.

Job! Gefeliciteerd met je B-diploma!

* Noli. beseft zich net dat ze zich hier ook officieel mag melden met Hanne!

En Wilyan heeft gisteren de operatie weer doorstaan!
Ik probeer er morgen even op terug te komen met ook wat foto's want het was me weer een belevenis.
Ik heb soms echt een raar kind.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 09:39:32 #136
13151 crew  Rewimo
pi_70441789
livelink, de wedstrijd is niet doorgegaan, we zijn compleet weggehoosd We zijn uiteindelijk met zijn allen compleet met bbq in een bloemenkas geëindigd, waar de kids op het eind allemaal pikzwart waren omdat ze een berg turfmolm hadden ontdekt waarin je zo lekker kon springen

Job, gefeliciteerd met je diploma!

Wilyan, je hebt het maar weer gehad gelukkig. En Hanne, welkom
pi_70441887
Weten ze nu wel wie het onverslagen team is ? Of houden jullie dat nog even geheim ?
Hier geen voetbal hoor : Judo en tafeltennis !

Job en vooral familie ! Gefeliciteerd !!!

Wilyan hoe is het met je ? En Hanne welkom bij de grote kinderen !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 09:59:10 #138
13151 crew  Rewimo
pi_70441925
Stout, nee, ze weten het niet We gaan het alsnog doen namelijk, ergens aan het begin van het volgend seizoen
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 12:36:20 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70444322
goed zo job gefeliciteerd met je B-diploma.

(gaatie nog door voor C, livelink? )
  zondag 28 juni 2009 @ 13:13:16 #140
37150 livelink
pi_70445078
Ja, hij gaat door voor C en het is jammer dat hij dan nog te jong is om verder door te gaan bij het zwemmen, want daar moet hij 8 voor zijn. Hij vindt het zwemmen echt heerlijk. Hij heeft woensdagmiddag les en gaat zaterdag en zondag nog met zijn vader zwemmen. Dus hij zwemt ook wel echt vaak.

Jammer Rewimo dat het niet door is gegaan. Volgende keer beter. Verder klonk het wel als een geslaagde dag inclusief bbq in de kassen. Dat zal ook wel benauwd zijn geweest

En Wilyan, ik hoop dat de operatie nu echt helemaal het gewenste effect heeft gehad. En je moet je dit weekend maar lekker laten verwennen
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:11:48 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_70447838
Livelink wat lekker dat het zwemmen zo goed gaat zeg!

Noli, hoe ist met Wilyan, vertel eens?

Wij lopen al een paar weken van joh haal die enorme losse tand er nou eens uit bij Cas. Zijn we gister ope en feesie: 2 euro als je je tand er uit haalt, en nog 2 als hij er uit is! En zo kwam de 1 na de ander, Cas heeft uiteindelijk ¤15,15 opgehaald.. ze hebben hem wel leuk opgefokt, dat hij van de tandenfee een tientje krijgt
pi_70448547
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:11 schreef moussy het volgende:
Livelink wat lekker dat het zwemmen zo goed gaat zeg!

Noli, hoe ist met Wilyan, vertel eens?

Wij lopen al een paar weken van joh haal die enorme losse tand er nou eens uit bij Cas. Zijn we gister ope en feesie: 2 euro als je je tand er uit haalt, en nog 2 als hij er uit is! En zo kwam de 1 na de ander, Cas heeft uiteindelijk ¤15,15 opgehaald.. ze hebben hem wel leuk opgefokt, dat hij van de tandenfee een tientje krijgt
Ik liet het oudste net lezen...die wiebelde zijn 10e tand er gister uit....reactie : nou zeg en ik maar wiebelen en ik krijg niets... (wij doen niet aan tandenfee) had ik ze nu maar laten zitten
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:49:18 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_70448645
Ik doe ook niet aan de tandenfee

René liep ook al te gillen, ik ben al klaar met wisselen ze kreeg 2 euro voor een ijsje van iemand
pi_70448738
Heeft René ook boven alles al gewisseld ? Oudste moet zijn bovenhoektanden en kiezen nog.
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:54:36 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_70448759
Ja alles, is helemaal klaar nu.
pi_70448833
Wow dat is op tijd !
De tandarts hier verwachtte dat oudste hier voorlopig nog niet klaar is, hij is behoorlijk traag met wisselen.
Hij kon zien dat de onderste hoektanden snel kwamen (dat klopte) maar dat de rest nog wel ff zou duren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 16:03:15 #147
13151 crew  Rewimo
pi_70448946
Christan moet ook nog hoektanden en kiezen wisselen. Verder staat het allemaal stil hier.
pi_70448983
dat klopt ook wel, moet jongste ook nog. Bij oudste heeft het ongeveer 2 jaar stil gestaan. Dus dat verwacht ik bij jongste ook... nu nog een dik jaar dus
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 20:32:10 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_70455963
Omdat ze in 1x zo snel ging, iedere dag wel iets, zag het er heel stom uit, was net alsof ze alleen maar 4 onder en 4 boven snijtanden had

Cas zn gouden gat!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 20:47:36 #150
13151 crew  Rewimo
pi_70456439
Hij heeft nog steeds van die mooie krullen En een fraai gat
  zondag 28 juni 2009 @ 20:55:19 #151
640 snoopy
peanuts
pi_70456715
  Jubileum moderator zondag 28 juni 2009 @ 20:57:08 #152
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70456783
Geweldige foto!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 21:01:59 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_70457011
Nou, het lijkt wel alsof zijn krullen weer terugkomen! Het is heel lang een uitgezakte permanent geweest, daarna wat slag en nu zie je zo waar weer krul!

En zn shirt binnenste buiten, achterste voren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 21:04:55 #154
13151 crew  Rewimo
pi_70457123
O, dat zie ik hier ook nog steeds gebeuren Hij heeft zelfs een keer een onderbroek op zijn kant aangetrokken: zijn buik zat door een beenopening en een van zijn benen door de bovenkant. En dat zagen we pas bij het uitkleden
  zondag 28 juni 2009 @ 22:53:37 #155
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70461602
Mooi

Nog een weekje en het eerste schooljaar van Jolie zit erop. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Zes hele weken niet naar school. Ze kijkt er zelf steeds een beetje verbaasd bij, we zullen zien. Na de vakantie hoort ze bij de grote kleuters dus gaat ze ook op woensdag naar school. Dat vindt ze machtig. En ook over het trakteren na de vakantie wordt al druk nagedacht. Ze wordt zo ontzettend groot en is zo lief en zorgzaam. Ze is ook helemaal weg van het zoontje van mijn beste vriendin, ze betrekken Jolie er ook leuk bij

Gisteren een echte logeerpartij met haar vriendin gehad hier thuis. Ik was een beetje bang dat het drama zou worden met al die onweer die er zou komen maar niks aan de hand en ze hebben het onwijs leuk gehad, alletwee. Ze hebben wel tot 22.00 uur liggen rollen en keten totdat het zo warm en kleverig was geworden in Jolie haar kamer dat ze in mijn bed zijn gaan liggen en binnen tien minuten sliepen. Maar goed het was ook warm en het is bijna vakantie en ze hadden zo'n plezier. Ik ben blij dat zulke dingen kunnen en dat er kinderen zijn die zo graag met haar spelen. En ook graag bij ons thuis komen en zich vrij genoeg voelen om tegen mij te durven zeggen dat er iets met ze aan de hand is of dat ze iets graag zouden willen doen. En mijn eigen dochter die aan het eind van het weekend haar tanden staat te poetsen en zucht 'dat het zo leuk was he mam, heb ik morgen iets om te vertellen in de kring, eigenlijk een beetje te veel. Ik heb dit weekend zoveel leuks gedaan!'

Kleuterrollollogeerpartijtje

zondag 28 juni 2009 @ 23:04:47 #156
37150 livelink
pi_70462064
Wat een ontzettend gezellige meidenfoto, Luchtbel
En ik word zo blij van jou en Jolie. Het klinkt alsof jullie het de laatste tijd echt lekker voor elkaar hebben.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:07:23 #157
37150 livelink
pi_70462177
En het gat van Cas , dat is inderdaad wel een kapitaaltje waard. Het lijkt me wel erg onhandig trouwens.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:07:34 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70462187
En Spuug, lieve Spuuglokje. Ik moest aan je denken vanavond. De hele middag speelde hier al een meisje in en rond de tuin. Zes jaar. Ze speelt hier wel meer en elke keer vraag ik of ze dat niet even moet vertellen thuis. Maar dat hoeft niet. Ik weet dat het zo is want als ik de moeite neem om er heen te lopen, vier straten verderop, kijken ze me aan alsof ik gek ben. Maar vandaag bleef ze maar en bleef ze maar en toen ik de tafel dekte in de tuin kreeg ik medelijden en vroeg of ze wilde blijven eten. En dat wilde ze wel maar ik vond dat we dat toch wel echt even moesten gaan zeggen bij haar thuis.

Daar aangekomen bleek dat de ouders en het jongere broertje en opa al zaten te eten. En niemand was haar komen halen 'We hebben wel eten bewaard hoor,' zei de moeder. Waarschijnlijk omdat ik raar keek. Maar niemand had bedacht schijnbaar. Dat het leuk zou zijn geweest om gewoon samen te eten. Om samen aan tafel te zitten. Zes jaar oud. En onderweg naar huis zag ik haar oudere broer ook nog in de speeltuin. Ik vraag me af met wie hij gegeten heeft vandaag.

Ik weet het wel. Die kinderen worden ook groot. Net zo goed als die van mij.
Ik weet ook wel. Wij eten vaak niet samen omdat ik moet werken maar we zitten dan wel samen aan tafel. Ik verwacht haar aan tafel en luister naar haar verhalen, of lees wat voor. We hebben een raar leefschema maar we zijn samen.
Ik weet ook dat het de buurt is, er zijn er hier zo veel die het zo doen. Waarbij dat normaal is. Waarvan de kinderen in de bosjes plassen omdat niemand zin heeft om de voordeur voor ze open te doen enzovoorts. En de kinderen zijn gewoon lief en soms gewoon niet lief. Net als die van mij.
En van alles. Maar ik moest ineens aan je denken Spuuglokje, dat het fijn is om te weten dat er iemand is die afgelopen vrijdag dacht dat ze met d'r hele gezin aan tafel zou zitten en dat fijn zou vinden. Dat ik dat zo'n lieve post vond.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:09:43 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70462275
Oh en ik weet ook niet precies waarom ik dit plaats. Ik moet het gewoon even kwijt. Zo veel dingen die je soms ziet. Ik weet ook niet. Ik trapte daarna per ongeluk een citroentje dood. En dan zit je er mee. Ik wel soms in elk geval.

En lieve Livelink, voor elkaar niet echt hoor. Ik heb vorige week nog gejankt op het schoolplein omdat er weer zoveel dingen moeten veranderen en anders gaan worden en geregeld enzovoorts. Maar ik weet waar ik het voor doe en ik voel dat heel sterk, momenteel. Ondanks alle drukte die er echt heel erg is. Waardoor ik juist een beetje uit balans ben weer lately. Maar wel met een goed gevoel.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:13:17 #160
37150 livelink
pi_70462405
Oh Luchtbel , het is gewoon al goed dat je het ziet. Meer dan dat kan niet, maar er blijft zoveel ongezien, lijkt het.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:24:29 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70462774
Ja. En het stomme is dan weer. Ik maak(te) me druk of kinderen hier wel mochten spelen (aangezien we nog steeds geen eigen huis hebben enzo.....) en misschien gaat Jolie na de zomervakantie wel 4 ochtenden naar de voorschoolse opvang. Niet door je moeder op het schoolplein gebracht maar dan wel 3 middagen per week lekker thuis. Is dat wel goed? Kan ze dat wel? Lukt ons dat wel? Zal ze zich dan niet alleen voelen? Zal ze het begrijpen allemaal? En andere mensen gaan zomaar eten terwijl een kind joost mag weten waar en met wie aan het spelen is.
pi_70468304
Ohh luchtbel, dat lijkt op het verhaal van kinderen hier uit de buurt....die op zondag al voor dag en dauw met hun zieltje onder hun arm door de wijk lopen.... En niet naar binnen kunnen, de deur is op slot want papa en mama slapen uit van de disco de vorige avond. Iedereen in de buurt weet het, er is al een melding gemaakt bij het AMK maar niets veranderd helaas... (oh een ding wel, ze hebben nu een sleutel, ze kunnen er in (als de knip niet op de deur zit)

Is het dan zo gek dat ik wil weten waar mijn kinderen uithangen ? Met wie ze spelen ? Dat ze thuis komen als we gaan eten ? En dat ik ze gewoon ga halen.... want ik wil met zijn allen aan tafel, gezellig babbelen en eten.
Misschien hou ik er maar rare ideeën op na...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 juni 2009 @ 07:22:27 #163
13151 crew  Rewimo
pi_70468329
LB, wat vreselijk moet dat voelen voor zo'n kind. Misschien niet nu, maar later wel, dan gaat ze inzien dat het niet gewoon is zoals het gaat bij haar thuis...

Wij eten niet altijd aan tafel Maar wel samen. En LB, Jolie zal zich nooit hoeven afvragen of haar moeder wel van haar hield
  maandag 29 juni 2009 @ 09:09:48 #164
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70469095
Ik ben het eens met bovenstaande Het lijkt me ook zo moeilijk om in je omgeving zoiets te zien gebeuren.
Zoiets zou mij niet eens lukken. Ik hou ze graag in de gaten.. Die twee van ons mogen hier in de straat fietsen. Wilyan mag alleen en Hanne mag samen met Wilyan een "rondje kerk" doen. Dat is hier aan het eind van de straat de terp omhoog naar de kerk en dan de straat hiervoor weer naar beneden. Een klein stukje kan ik ze dan niet zien en als het iets langer duurt voor ze weer naar beneden komen krijg ik toch echt alwel een kriebelig gevoel. Ik weet gewoon graag waar ze uithangen en wat ze uitvreten.

En ik moet zeggen dat ik de laatste tijd echt een warm gevoel krijg bij/van jouw post over Jolie en jullie tweetjes samen hoor Luchtbel.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 29 juni 2009 @ 09:35:56 #165
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70469474
Ik zou nog het een en ander plaatsen over mijn stoere zoon!
Vrijdag was daar dus dé dag..

Klaar om op weg te gaan om Hanne naar haar oppas-adresje te brengen. Opa zou pappa bij het MCL oppikken.

Stoer doen voor de ingang.. "Daar word ik geopereerd"

Daar maakten we kennis met zuster Truus. Samen zouden we even een vragenlijstje doorlopen. Het begon al met de narcose-vraag.. Prikje of kapje.. Er stond prikje maar Wilyan was nog steeds helemaal wous van het kapje. (en maakte zuster Truus ook goed duidelijk ) Hmmmm.. Dat klopte niet. En later had zuster Truus het over iets van exceem waar ze over gelezen had in het dossier. Exceem? Zuster Truus keek nog eens, besefte dat dit niet Wilyan's vragenlijst was, en ja hoor precies op dát moment kwam het desbetreffende patientje binnen lopen. Wij waren wat vroeg en zij waren laat.
Anyhoe, ze zou eerst maar even de lijst met hem doorlopen want hij moest eerder geopereerd worden. Of we het ook erg vonden om in de speelkamer te gaan wachten?
Speelkamer? Erg??
De deur zat nog op slot maar gelukkig was daar pedagogische zuster Geert(s)je die de sleutel had en ons er in liet met de mededeling dat ze later terug zou komen om Wilyan voor te bereiden.
Hij heeft er lekker gespeeld en voornamelijk rond gecrosst op een trekker met supercoole (kiep)kar. Ik heb Tessel daar gevoed en heb fijn zitten praten met een andere moeder (met een baby'tje van 8 weken) toen Geert(s)je weer binnenkwam.

Wilyan kon haast niet wachten tot ze aan het kapjes-deel toe waren.

Rond half elf/elf uur kwam zuster Truus Wilyan halen om hem klaar te maken voor de O.K. Meneer heeft nog even snel (ahum) geplast en toen ging hij op weg naar de O.K.

Daar mocht hij weer iets uitkiezen van de cadeautjeskar terwijl mamma in een raar groen apenpakkie werd gehesen.

En toen de O.K.
De plakkers..

Plakkers, geplakt.. Dan komt nu zo het KAPJE!!

Wilyan zag, greep en drukte meteen het kapje op zijn neus! De anesthesist was zulke patientjes niet gewend en riep nog "Euj, wat een snelle! Ik ben nog niet eens zo ver.. "

Daarna "draaide" hij aan een knopje en melde dat het slaapgeurtje nu in het kapje zou komen. Wilyan zat ondertussen nog steeds met dat ding stevig op zijn snufferd gedrukt en de O.K.-zuster was bang dat als Wilyan het slaapgeurtje zou ruiken dat hij dan het kapje weg zou duwen. Ze wou voor de zekerheid dat ding op zijn neus houden maar dat werd stellig geweigerd..

" AF-BLIJ-VEN!!! Dat doe ik zelf wel! "

"Zo! Zie je wel? Dat kan ik best zelf! "

(Het lijkt of hij heel bang kijkt.. Dat is niet het geval, dat is de narcose die zijn werk doet. Ze stonden ook op de O.K. weer versteld van het feit dat meneer zo (positief?) gefixeerd was op dat kapje)

Om twaalf uur werd ik gehaald, om kwart over zat ik naast hem op de verkoever en om half één lag hij weer op zaal. Waar hij meteen alweer zei dat hij wel zin in wat drinken had.
En na wat bekers ranja en wat koekjes mocht hij alweer naar huis. Wilyan heeft Tessel's kinderwagen naar de lift geduwd en beneden heeft hij in één van de winkeltjes iets uitgezocht (een ambulance met sirene). Op weg naar buiten moest ik hem al telkens afremmen (Wilyan doe nou rustig, Wilyan loop nou niet zo snel, Wilyan Mamma moet ook meehee) en meneer vond dat hij wel lekker balancerend over een relinkje kon lopen.
(leek mij dus NIET zo verstandig. )

Maar om drie uur 's middags waren we dus alweer thuis!

Het gaat goed met hem.
Zó goed dat we hem zaterdagmorgen van zijn fiets hebben geplukt toen we ineens een blauw helmpje voorbij zagen komen. Dat terwijl we eerder hadden gezegd dat hij wél buiten mocht spelen maar dan NIET op zijn fiets mocht. Nou zat hij er gelukkig maar net op en is er verder niks gebeurd.

Gisteravond bij het douchen is het allerlaatste (vaseline-)gaasje er af gegaan/gehaald. Het ziet er allemaal mooi uit en het is een stuk minder gezwollen dan de vorige keer. Hij moe(s)t wel heel erg wennen aan hoe het nu voelt zonder gaasje en verband.

Vandaag MAG hij weer naar school maar gezien vanavond hoe hij moest wennen zo zonder verband kijken we het wel even aan hoe het gaat.
Juf stond vanmorgen weer te kijken dat hij er alweer was! We hebben afgesproken dat hij het rustig aan moet doen, liever niet fietsen ofzo en iig vandaag nog maar niet in de zandbak.

Oja..
En op dezelfde dag als zijn ziekenhuisavontuur heeft hij 's avonds ook nog zijn grote wiebeltand er uit!

Maxi, Midi & Mini
pi_70469563
Wat een geweldige fotoserie en wat megastoer van Wilyan
Je zou bijna zin krijgen in een operatie
pi_70469664
LB ik lees nu jouw post ook. Ik werd er een beetje verdrietig van
En ook herkenbaar hier in de buurt. Kleine kinderen die 's avonds, als mijn kinderen al uren liggen te slapen, vanaf het balkon op 4 hoog worden geroepen door hun moeder. Dan hebben ze ook al uuuuuren ergens buiten gespeeld of zitten soms zomaar ergens binnen. Ik moet er niet aan denken. Ik wil weten waar mijn kinderen zijn.
  maandag 29 juni 2009 @ 09:48:52 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_70469720
wow wat is Wilyan stoer
ik weet alleen even niet waaraan ie geopereerd moest worden?
stormy waters...
sailin'
pi_70469738
pssssst Belana: hij mocht niet fietsen
  maandag 29 juni 2009 @ 09:55:14 #170
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70469834
Ik krijg tranen in mijn ogen van je verhaal Noli! Stoere Wilyan! En ook nog een tand eruit!
En Cas ook al een tand eruit!

Luchtbel, wat geniet ik van je verhalen, ik krijg er altijd een warm gevoel van. En ja, ik begrijp ook niks van ouders die hun kind 'vergeten', en al helemáál niet tijdens het avondeten! Hier in de buurt ook schrijnende toestanden. Je ziet dat kinderen geborgenheid missen maar je kunt er niet altijd wat aan doen. We hebben ook een tijdje (een paar jaar geleden alweer) een vriendinnetje van Sterre over de vloer gehad, die at op een gegeven moment een paar keer per week bij ons, omdat ze thuis als warm eten brood met knakworsten kreeg. Als ze geluk had, als haar ouders thuis waren. Dat arme kind had nog nooit paprika gegeten. Dat soort dingen. Maar ja, op een gegeven moment zie je zo'n kind toch veranderen. Ouders die haar aan haar lot overlaten omdat ze beiden werken maar niet zorgen voor kinderopvang. En dan zwerft zo'n kind door de buurt. Wel een 'oudere' zus (van elf! ) die haar thuis wegstuurt omdat ze ruzie maken. Wat wil je, zonder ouderlijk toezicht? Tja, en dan gaat zo'n kind zich op een gegeven moment raar en gemeen gedragen, en wil Sterre er niet meer mee spelen. Dus die komt hier niet meer. Maar waar wel? Dat soort dingen, daar krijg ik dus buikpijn van, wat komt ervan terecht?
  Jubileum moderator maandag 29 juni 2009 @ 10:00:58 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70469941
Wow Noli wat een stoere jongen! Alsof hij het elke week doet joh, even geopereerd worden Ik vind die sproetjes op zijn neusje zo lief
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!

LB ik moet bijna huilen van jouw verhaal
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 juni 2009 @ 10:14:56 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_70470318
ik vind al die verhalen echt heel erg ik weet niet wat ik lees
dat dit gebeurt, ik ben er helemaal een beetje van ondersteboven...
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 10:29:51 #173
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70470731
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:48 schreef Belana het volgende:
wow wat is Wilyan stoer
ik weet alleen even niet waaraan ie geopereerd moest worden?
De vorige keer kreeg hij een partiele circumcisie oftewel een gedeeltelijke besnijdenis. Daarbij halen ze het bovenste randje voorhuid (het 'tuutje') weg en laten ze rest van de voorhuid zitten.
Alleen hielp dat bij Wilyan dus niet omdat de gehele voorhuid dus te nauw was. Een half jaar na die eerste operatie was het schoonmaken nog steeds één groot drama. Op dat moment werd Cas van Moussy ook geopereerd en gingen er hier belletjes rinkelen. Toen meteen die middag het ziekenhuis gebeld, de week erop al een afspraak en daar was het eigenlik meteen duidelijk.. Volledige circumcisie!
Maxi, Midi & Mini
  maandag 29 juni 2009 @ 10:33:41 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_70470856
ah ok Noli!
Overigens denken wij dat we met Liam ook moeten...
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 10:35:14 #175
37150 livelink
pi_70470895
Noli, wat enorm stoer van Wilyan
Een mooi verslag heb je ervan gemaakt en hij straalt inderdaad op elke foto
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 10:37:26 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_70470951
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Belana het volgende:
ik vind al die verhalen echt heel erg ik weet niet wat ik lees
dat dit gebeurt, ik ben er helemaal een beetje van ondersteboven...
hier nog 1, ik zit eigenlijk een beetje met mn kin op tafel...

Ik ben René eens úren kwijt, rond 20:30 vond ik haar, toen ik op het punt stond politie in te schakelen. Ze zat bij een gezin binnen, hadden al gegeten en al, ik was super kwaad, ze had niet meegegeten, maar die ouders hadden ook niet gezegd van moet je niet naar huis (of zo)

Later heb ik haar daar nog eens weg moeten plukken, broer zat met nog iemand stoned op de bank.. ze mocht er nu écht niet meer komen.

Noli, dapper hoor!
Hebben ze het nu gehecht en zo?
Cas is nog altijd blij met zn nieuwe piemel, hij wint het met ver-piesen (ook van zn vader )
  maandag 29 juni 2009 @ 10:40:34 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70471054
Jeetje wat een verhalen over de struinende kindjes! Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen, dat er mensen zijn die dat normaal vinden! Ik ben altijd best kloekerig, gun mijn kinderen hun vrijheid maar wel binnen de door mij gestelde grenzen!

Oudste heeft vanmiddag judo-examen, het arme kind is helemaal op van de zenuwen. Hij kan niet meer stilstaan, niet meer helder nadenken en alles raast door zijn hoofd momenteel.
Als het goed is krijgt hij een andere kleur band, en misschien zelfs nog een slip erbij.
Hij vind het zo leuk en heeft er echt lol in, vind ik zfijn

Wilyan! Held
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:03:51 #178
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_70471741
Versnellingsbakkies

In onze oude buurt is dat ook vrij normaal je kind tot laat laten zwerven

Wilyan super stoere gozer

Mijn dame zojuist in de klas
  maandag 29 juni 2009 @ 11:21:05 #179
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70472246
Gefeliciteerd Rottdog!

Succes bij het judo-examen vanmiddag, oudste van Taartjesfee!
  maandag 29 juni 2009 @ 11:21:09 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_70472247
wat is jouw dame groot

van harte natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_70472334
Wilyan !! Wat een stoer kereltje ben jij !! WOW !!

oudste van TF succes met je examen !!

Rottdog van harte !!

pff van al die verhalen over zwervende kinderen krijg ik zo'n naar buikgevoel
  maandag 29 juni 2009 @ 12:10:46 #182
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70473918
Zoë en Rottdog van harte!
Jeetje wat is ze alweer groot!

Mous het is idd gewoon gehecht. Wilyan is er ook heel blij mee. Hij vraagt ook regelmatig of het nu niet zeer meer doet als hij het schoon moet maken.
En hoe hij is tijdens zo'n dag.. Het is soms écht een vreemd mannetje. Iedereen die je hoort over operaties met kapjes die heeft er trauma's aan over gehouden, Wilyan zou 'm nog mee naar huis nemen als het mocht.

Taartjesfee jij en je maxi veel succes bij Judo vanmiddag!
Maxi, Midi & Mini
  maandag 29 juni 2009 @ 12:14:18 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_70474029
mmm.. ik ben na de verhalen hier overtuigd dat we met Liam naar de huisarts moeten
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 12:48:40 #184
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70474978
Die verhalen van zwervende kinderen.... Dat kan me echt heel erg bezig houden. Mijn kinders zijn al wat "losser"van me, spelen ook hele middagen in de speeltuin maar ik druk ze op hun hart om even thuis te komen drinken en vertellen waar je mee bezig bent. Kan me gewoon niet voorstellen dat je gaat eten zonder je kind te zoeken.
Wat goed van Wilyan! Fijn dat het nu wél goed gelukt is.

TF succes met je oudste tot zijn examen. Wat schiet hij door de banden heen zeg! Hier beide oranje slip. Er waren clubkampioenschappen vorige week en ze werden beide tweede. Zo leuk opgezet. Onderverdeeld in groepen van 4, en iedereen kreeg een beker. Ze glommen van trots Echt een leuk en motiverend systeem zo. Leuker om 4e te worden dan 40e.

Toch maar even gaan dan Belaan...

En Rottdog van harte met je grote dochter!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:00:21 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70475315
Oh dat klinkt wel leuk buuf! Enhet is inderdaad leuker om 4e te worden dan 40e En hij gaat als een speer ja, is pas 9 maanden ofzo bezig. Mijn judo-held

Belana, het kan ook nog vanzelf een stuk de goede kant op gaan! Bij oudste zag ik de bui al hangen, hij deed aan zgn. ballonplassen en het gaatje was ter grootte van een speldenprik
Met heel veel geduld en veel oefenen van zijn kant, is de boel nu los genoeg dat het helemaal naar achteren kan. Had ik nooit verwacht!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 juni 2009 @ 13:14:39 #186
13151 crew  Rewimo
pi_70475832
Wilyan, wat een stoere ben jij zeg Fijn dat het zo goed is gegaan, Noli

Zoë, wat ben je groot meid

En succes met judoën vanmiddag, TF-junior
  maandag 29 juni 2009 @ 13:19:32 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_70476026
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat klinkt wel leuk buuf! Enhet is inderdaad leuker om 4e te worden dan 40e En hij gaat als een speer ja, is pas 9 maanden ofzo bezig. Mijn judo-held

Belana, het kan ook nog vanzelf een stuk de goede kant op gaan! Bij oudste zag ik de bui al hangen, hij deed aan zgn. ballonplassen en het gaatje was ter grootte van een speldenprik
Met heel veel geduld en veel oefenen van zijn kant, is de boel nu los genoeg dat het helemaal naar achteren kan. Had ik nooit verwacht!
het doet Liam echt zeer om het naar achteren te halen, dat vooral. goed schoonmaken lukt dus niet. plassen geen problemen mee, dat dan weer niet. nou, ik ga het wel eens vragen. ik geloof dat je ook wel eens een smeerseltje meekrijgt om de huid soepeler te maken, dat je dat eerst kan proberen.

buuf, dat klinkt goed zo'n toernooi op die manier!! daar hebben ze over nagedacht!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 13:22:38 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_70476136
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:19 schreef Belana het volgende:

[..]

het doet Liam echt zeer om het naar achteren te halen, dat vooral. goed schoonmaken lukt dus niet. plassen geen problemen mee, dat dan weer niet. nou, ik ga het wel eens vragen. ik geloof dat je ook wel eens een smeerseltje meekrijgt om de huid soepeler te maken, dat je dat eerst kan proberen.

buuf, dat klinkt goed zo'n toernooi op die manier!! daar hebben ze over nagedacht!
mja een zalfje om het wat soepeler te krijgen, maar bij Cas kon het niet eens naar achter, ook niet na het zalven.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:25:50 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_70476244
bij Liam dus ook niet, bijna niet ten minste. nou ja, gewoon de huisarts vragen natuurlijk.
Ik heb steeds gedacht, dat komt wel met hem. kan ten slotte duren tot ze 5 zijn, maar inmiddels is ie 5,5
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 14:49:36 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_70479245
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Belana het volgende:
bij Liam dus ook niet, bijna niet ten minste. nou ja, gewoon de huisarts vragen natuurlijk.
Ik heb steeds gedacht, dat komt wel met hem. kan ten slotte duren tot ze 5 zijn, maar inmiddels is ie 5,5
Kan ook nog wachten tot 16 hoor
  maandag 29 juni 2009 @ 15:45:30 #191
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70481362
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Kan ook nog wachten tot 16 19 hoor
(manlief is ervaringsdeskundige)
Maxi, Midi & Mini
  maandag 29 juni 2009 @ 15:50:54 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_70481559
maarre, wat bedoelen jullie daar nou mee?
stormy waters...
sailin'
  maandag 29 juni 2009 @ 16:04:41 #193
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70482064
Ik weet niet helemaal wat Mous er mee bedoelt maar Michiel is er op zijn 19e/20e pas aan geopereerd.

Het eerste wat de uroloog vroeg was waarom hij er niet eerder mee gekomen was. M had zoveel littekenweefsel.. Tsja als de huisarts je al vanaf je vierde naar huis stuurt met komt nog wel goed en goed oefenen... Zelfs toen hij 19 was is hij nog drie(!!) keer naar huis gestuurd met het advies een pot vaseline te halen en te oefenen. De vierde keer zat ik te koken in de wachtkamer, was M dan niet met een verwijzing naar buiten gekomen dan was ik 'm gaan halen maar gelukkig was M zo boos dat hij het zelf al (met tegenzin van de ha) voor elkaar kreeg. M zegt ook nog steeds dat hij had gewild dat ze het bij hem ook zo vroeg hadden gedaan, hij heeft er behoorlijk wat last van gehad en het schoonhouden gaat nu zoveel makkelijker.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 29 juni 2009 @ 16:42:11 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_70483399
ok! dank je wel Noli
stormy waters...
sailin'
pi_70483579
Wilyan, wat super stoer En wat een leuke fotoserie Jullie maken er een feestje van

David heeft ook een vernauwde voorhuid. De artsen willen er niks aan doen tot zijn 17de kreeg ik te horen (of het moet echt onhoudbaar worden). Toch klaagt hij er vaker over maar ze grijpen niet meer zo snel in. Het is bij hem wel maar een stukje. Niet geheel vernauwd zeg maar.

Gefeliciteerd Rottdog
  † In Memoriam † maandag 29 juni 2009 @ 17:02:31 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_70484218
Dat dus, wat Lily zegt, veel artsen doen er voor die tijd aan. Maar de chirurg van Cas vind dat een beetje onzin. Omdat je nu nog niet kan zeggen of je zoon met (sexuele) klachten op die leeftijd naar je toe zou komen of niet en het nu echt al duidelijk kan zijn bij kleine jongetjes. Wij zijn dus niet bij de uroloog geweest, maar 'gewoon' bij de chirurg.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:09:03 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70486251
Gele band Jeuj
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 juni 2009 @ 18:10:31 #198
13151 crew  Rewimo
pi_70486311
Goed gedaan, TF Junior!
  maandag 29 juni 2009 @ 18:12:57 #199
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70486383
Woehoeoeoe wat goed!

maandag 29 juni 2009 @ 18:41:32 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_70487276
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef moussy het volgende:
Dat dus, wat Lily zegt, veel artsen doen er voor die tijd aan. Maar de chirurg van Cas vind dat een beetje onzin. Omdat je nu nog niet kan zeggen of je zoon met (sexuele) klachten op die leeftijd naar je toe zou komen of niet en het nu echt al duidelijk kan zijn bij kleine jongetjes. Wij zijn dus niet bij de uroloog geweest, maar 'gewoon' bij de chirurg.
Ik mag toch zeker wel beslissen of mijn zoon besneden wordt?

TF wat goed van hem!!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')