abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:07:27 #126
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_70406199
Jaaaa Sjeen, hij kwam aanfietsen, zag mij en hij begon bijna meteen weer te huilen, nu van blijdschap gelukkig! Oh wat was ik blij om hem weer te kunnen knuffelen! (Ik hield het droog dit keer, goed he? )
En met z'n allen aan tafel, dat was weer fijn. Ik heb chinees gehaald, dat was heerlijk. En Sterre had tijdens d'r schoolreisje vandaag al half geregeld dat ze bij Jodi ging logeren, dus ik heb even met d'r moeder gebeld, en ja hoor, mevrouw is vanavond logeren. Nóg niet compleet dus! Maar Jodi woont een paar straten verderop, dus dat is een stuk minder erg.

Lois, fijn dat het weer achter de rug is. Dat vechten is naar. Gelukkig zijn jullie er achter dat het toch beter is om Eva niet vantevoren in te lichten, dat scheelt dan toch een piepklein beetje, maar zwaar lijkt het me wel. Poeh.

Snoopy, dat klinkt als een gezellige voorstelling, ook zo met dat eten er achteraan. En leuk dat je wraps zo snel op waren, dat is het beste compliment, nietwaar?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 11:39:55 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70419636
Vandaag is het eindeseizoensfeest van Christans elftal We moeten hem straks afzetten bij een veerhuis, daar gaan de jongens samen iets doen wat ze nog niet weten. Daarna gaan we bbq-en (spelertjes plus aanhang) en daarna moeten ze voetballen tegen een team "dat nog nooit verloren heeft". Ze zijn allemaal al een paar weken aan het raden tegen wie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:07:52 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70422898
Het is maar waar je zin in hebt, Rewimo

Job wil ook graag op voetbal, maar ik heb juist helemaal geen zin in dit soort dingen en elke week rijden en zo. Ik weet het, op dit punt ben ik echt een hele egoistische moeder, maar het idee dat mijn vrije weekend in het teken van voetbal komt te staan, trekt me niet zo. Maar waarschijnlijk ga ik toch wel aan het kortste eind trekken.

Spuuglokje, ik vind het zo mooi dat Wouter ook gewoon zijn emoties durft te tonen en niet zo nodig de stoere jongen uit hangt. Heeft hij het wel leuk gehad?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 14:10:21 #129
13151 crew  Rewimo
pi_70422951
Mijn zin is een stuk minder nu ik weet hoe heet het is Maar ja, 't wordt vast vreselijk leuk en de kinderen weten nog steeds van niks. De trainers zaten onderweg in de boot te vertellen "dat de tegenstanders nu wel geland zouden zijn in Duisburg"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:49:43 #130
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_70424012
Lois, fijn dat Eva's gebit een flinke onderhoudsbeurt heeft gehad.
Rewimo, goed voor Christan dat hij zo'n goed rapport heeft. En succes vandaag met inmaken als ongeslagen team.
Spuuglokje, alle 's weer op het nest eindelijk?

Wat livelink zegt over voetbal dat heb ik hier ook hoor. Junior twijfelde tussen scouting, judo of voetbal. En omdat hij maar om het weekend hier is, zag ik me mijn vrije weekend [als de kids bij mams zijn, moet ik sowieso werken] niet langs de lijn doorbrengen en half Brabant doorcrossen met een uit-wedstrijd. Bovendien moet ook regelmatig in het weekend werken, ook als de kids bij ons zijn, wat dus zou betekenen dat het grootste gedeelte van ritjes en supporteracties op mijn bordje zouden komen.

En ik beken ook dat mijn vrije weekend me toch wel heilig is. Gewoon wakker worden zonder dat de wekker afloopt is zooooo heerlijk. Junior zou ook maar om de week mee kunnen voetballen en dat zou ik ook niet leuk vinden voor hem. Wel iedere week trainen en dan is het maar afwachten of hij de hele wedstrijd mee zou mogen doen.

Scouting is hier op vrijdagavond of zaterdagmiddag, dus dat viel ook af. Op vrijdagavond moet hij om 19h30 bij z'n moeder zijn als hij daar het weekend is, en de scouting duurt tot minstens 21h. Wat dus inhoud dat hij nog moet omkleden en we daar op z'n vroegst pas om 22h daar kunnen zijn en ik nog drie kwartier terug naar huis moet rijden [om de volgende ochtend weer om 7h op het werk te zijn]. Dat ging hem ook niet worden. Voor een keer is dat niet erg, maar mams woont hier 100km vandaan, wat dus inhoud dat wij anderhalf uur later zelf pas weer thuis zijn.

Nu zit hij ruim 2,5 jaar op Judo en hij heeft het daar echt naar z'n zin. Hij traint op maandag- en donderdagavond en sinds de winter fietst hij er ook zelf naar toe en weer terug naar huis. Hij heeft tot nu toe een keer met het judotournooi hier in het dorp meegedaan, en dan is het wel leuk om te gaan kijken [en lekker binnen, dus geen koude voeten midden in de winter]. Hij heeft iedere wedstijd verloren, maar met z'n judovriendjes en klasgenootjes [die bij de andere judoclub in het dorp trainen] heeft hij toch een leuke dag gehad. Hij kreeg een medaille en die hangt nog steeds trots boven z'n bed.

Waar ik me wel aan stoorde waren de overfanatieke ouders die zich de longen uit hun lijf schreeuwen om hun kind op 100 meter afstand vanaf de tribune te vertellen hoe ze hun tegenstander moeten uitschakelen. Vooral schreeuwende papa's die ik me nog kon herinneren van de tijd dat mijn broertje nog bij de jeugd voetbalde en ik af en toe ook mee ging om te kijken. Daar heb ik nog de grootste hekel aan.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  † In Memoriam † zaterdag 27 juni 2009 @ 14:51:51 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_70424086
Ik was ook een schreeuwende voetbal mama maar ze is gestopt met voetballen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 juni 2009 @ 20:18:48 #132
13151 crew  Rewimo
pi_70433044
Ik roep ook hoor, langs de lijn, maar Christan heeft gelukkig een trainer die lekker aanmoedigt en nooit vervelende opmerkingen maakt tegen de jongens. En we hebben een hele leuke groep ouders, die lekker fanatiek zijn maar geen negatieve dingen roepen Daar boffen we echt mee. En gelukkig vind ik voetbal leuk dus ik vind het geen straf om langs de lijn te staan. Ook niet in de kou
  zaterdag 27 juni 2009 @ 21:40:19 #133
37150 livelink
pi_70434854
Wie had er gewonnen, Rewimo? En hoe reageerden de jongens?

Wij hebben dik een uur in een zwembad gezeten, waar het 35 graden en supervochtig was en waar bij elke ademhaling een straaltje zweet over je liep, maar de beloning is dat Job zijn B-diploma heeft
Wij hebben er dit keer dus ook echt een uur voor moeten werken
  zaterdag 27 juni 2009 @ 22:06:02 #134
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70435409
iivelink, het klinkt als een hel, maar gefeliciteerd voor Job
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 23:27:13 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70437036
Ik ben ook wel benieuwd wie er gewonnen heeft.

Job! Gefeliciteerd met je B-diploma!

* Noli. beseft zich net dat ze zich hier ook officieel mag melden met Hanne!

En Wilyan heeft gisteren de operatie weer doorstaan!
Ik probeer er morgen even op terug te komen met ook wat foto's want het was me weer een belevenis.
Ik heb soms echt een raar kind.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 09:39:32 #136
13151 crew  Rewimo
pi_70441789
livelink, de wedstrijd is niet doorgegaan, we zijn compleet weggehoosd We zijn uiteindelijk met zijn allen compleet met bbq in een bloemenkas geëindigd, waar de kids op het eind allemaal pikzwart waren omdat ze een berg turfmolm hadden ontdekt waarin je zo lekker kon springen

Job, gefeliciteerd met je diploma!

Wilyan, je hebt het maar weer gehad gelukkig. En Hanne, welkom
pi_70441887
Weten ze nu wel wie het onverslagen team is ? Of houden jullie dat nog even geheim ?
Hier geen voetbal hoor : Judo en tafeltennis !

Job en vooral familie ! Gefeliciteerd !!!

Wilyan hoe is het met je ? En Hanne welkom bij de grote kinderen !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 09:59:10 #138
13151 crew  Rewimo
pi_70441925
Stout, nee, ze weten het niet We gaan het alsnog doen namelijk, ergens aan het begin van het volgend seizoen
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 12:36:20 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70444322
goed zo job gefeliciteerd met je B-diploma.

(gaatie nog door voor C, livelink? )
  zondag 28 juni 2009 @ 13:13:16 #140
37150 livelink
pi_70445078
Ja, hij gaat door voor C en het is jammer dat hij dan nog te jong is om verder door te gaan bij het zwemmen, want daar moet hij 8 voor zijn. Hij vindt het zwemmen echt heerlijk. Hij heeft woensdagmiddag les en gaat zaterdag en zondag nog met zijn vader zwemmen. Dus hij zwemt ook wel echt vaak.

Jammer Rewimo dat het niet door is gegaan. Volgende keer beter. Verder klonk het wel als een geslaagde dag inclusief bbq in de kassen. Dat zal ook wel benauwd zijn geweest

En Wilyan, ik hoop dat de operatie nu echt helemaal het gewenste effect heeft gehad. En je moet je dit weekend maar lekker laten verwennen
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:11:48 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_70447838
Livelink wat lekker dat het zwemmen zo goed gaat zeg!

Noli, hoe ist met Wilyan, vertel eens?

Wij lopen al een paar weken van joh haal die enorme losse tand er nou eens uit bij Cas. Zijn we gister ope en feesie: 2 euro als je je tand er uit haalt, en nog 2 als hij er uit is! En zo kwam de 1 na de ander, Cas heeft uiteindelijk ¤15,15 opgehaald.. ze hebben hem wel leuk opgefokt, dat hij van de tandenfee een tientje krijgt
pi_70448547
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:11 schreef moussy het volgende:
Livelink wat lekker dat het zwemmen zo goed gaat zeg!

Noli, hoe ist met Wilyan, vertel eens?

Wij lopen al een paar weken van joh haal die enorme losse tand er nou eens uit bij Cas. Zijn we gister ope en feesie: 2 euro als je je tand er uit haalt, en nog 2 als hij er uit is! En zo kwam de 1 na de ander, Cas heeft uiteindelijk ¤15,15 opgehaald.. ze hebben hem wel leuk opgefokt, dat hij van de tandenfee een tientje krijgt
Ik liet het oudste net lezen...die wiebelde zijn 10e tand er gister uit....reactie : nou zeg en ik maar wiebelen en ik krijg niets... (wij doen niet aan tandenfee) had ik ze nu maar laten zitten
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:49:18 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_70448645
Ik doe ook niet aan de tandenfee

René liep ook al te gillen, ik ben al klaar met wisselen ze kreeg 2 euro voor een ijsje van iemand
pi_70448738
Heeft René ook boven alles al gewisseld ? Oudste moet zijn bovenhoektanden en kiezen nog.
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 15:54:36 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_70448759
Ja alles, is helemaal klaar nu.
pi_70448833
Wow dat is op tijd !
De tandarts hier verwachtte dat oudste hier voorlopig nog niet klaar is, hij is behoorlijk traag met wisselen.
Hij kon zien dat de onderste hoektanden snel kwamen (dat klopte) maar dat de rest nog wel ff zou duren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 16:03:15 #147
13151 crew  Rewimo
pi_70448946
Christan moet ook nog hoektanden en kiezen wisselen. Verder staat het allemaal stil hier.
pi_70448983
dat klopt ook wel, moet jongste ook nog. Bij oudste heeft het ongeveer 2 jaar stil gestaan. Dus dat verwacht ik bij jongste ook... nu nog een dik jaar dus
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2009 @ 20:32:10 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_70455963
Omdat ze in 1x zo snel ging, iedere dag wel iets, zag het er heel stom uit, was net alsof ze alleen maar 4 onder en 4 boven snijtanden had

Cas zn gouden gat!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 juni 2009 @ 20:47:36 #150
13151 crew  Rewimo
pi_70456439
Hij heeft nog steeds van die mooie krullen En een fraai gat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')