Vind ik ook,maar tis een ingreep de arts beslist. Er schijnt ook gezegd te worden dat je dan maar naar zo'n particuliere toestand moet.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:41 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik mag toch zeker wel beslissen of mijn zoon besneden wordt?
idd!quote:TF wat goed van hem!!
pfff... 6 weken. Jeutje kan me voorstellen dat je nu al mist.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
As zaterdag gaat mijn zoon (11) 6 weken op "vakantie" bij mijn stiefvader 200 km verderop. Ik moet mezelf echt aanpraten dat hij het daar geweldig naar zijn zin zal hebben en dat het dus niet erg is.
Maar ik mis hem nu al
Mjuh het helpt dat ik weet dat hij het daar altijd gigantisch naar zijn zin heeft, en hij zeurt hier al om sinds de kerst. Maar het zal wel rustig zijn in huis dan opeensquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:00 schreef chacama het volgende:
[..]
pfff... 6 weken. Jeutje kan me voorstellen dat je nu al mist.
Omdat als ik hem voor 1 week daarheen doe dan belt hij na 5 dagen al op dat hij langer wil blijven. Dus heb ik nu afgesproken met hem dat hij de hele vakantie daarheen gaat en als hij eerder naar huis wil dan is mama maar een telefoontje verwijderd.quote:
Op zich wel maar ik kan heel slecht tegen warmte. Dus een dagje strand oid heeft altijd als gevolg dat ik 3 dagen met hoofdpijn op bed ligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
hmm, ik vind 6 weken wel meteen 't andere uiterste! wil je zelf niet wat vakantie-tijd met 'm doorbrengen?
ja da's echt anna hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef snoopy het volgende:
Anna![]()
![]()
Ik moest zondag wel lachen om de welhaast 'dodelijke' blik die Anna mij toewierp toen ik Pipo de Clown mee begon te zingen
Op je taakbalk staat als het goed is NL of EN met een toetsenbordje ernaast daarop klikken en dan of naar EN of NL zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
stormt even binnen, veegt zweet van voorhoofd, rug en bilnaad, en meldt zich met kind met mooi rapport en 3 losse kiezen en één eruit![]()
en mijn toetsenbord doet raar. alle tekens zijn niet wie ze zijn![]()
hoe los ik dat nou weer op=
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:00 schreef Lois het volgende:
Control shift Lady, dan is alles weer oke(niet dat dat hier hoort maar ala)
Wat een goed nieuws berichten hier allemaal, super
Zolang ze het volhoudenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:05 schreef bixister het volgende:
wat houdt die lesenacht in dan rewimo? gaat dat de hele nacht door??
Een slip is een klein stukje kleur. Die gaan wel in dezelfde volgorde, maar zijn tussenstappen tot een volgende band. Dus witte band en als je dan bepaalde worpen enzo kan krijg je na een examen gele slip (klein stukje geel aan je witte band) of oranje, groen blauw bruin of zwart (ff uit mijn hoofd) Bruin en zwart komt niet in slip geloof ik. Maar dan dus gele band. Waar dan weer een oranje slip op kan. Of een groene of blauwe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
o gatver meezwemmen bij zwemles
ik vind het al erg dat ik vrijdag verkleed moet komen
wat is het verschil tussen een band en een slip? ik heb geen bal verstand van judo, ik dacht dat dat hetzelfde was
Bij ons is het weer anders ; scheelt denk ik ook per judoschool.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een slip is een klein stukje kleur. Die gaan wel in dezelfde volgorde, maar zijn tussenstappen tot een volgende band. Dus witte band en als je dan bepaalde worpen enzo kan krijg je na een examen gele slip (klein stukje geel aan je witte band) of oranje, groen blauw bruin of zwart (ff uit mijn hoofd) Bruin en zwart komt niet in slip geloof ik. Maar dan dus gele band. Waar dan weer een oranje slip op kan. Of een groene of blauwe.
Tot je uiteindelijk bij zwarte band bent.
Blokker een heule grote voor 6,99.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
en nu moet ik weer een waterpistool scoren
op de laatste schooldag hebben ze waterfeest.
ja, ik vind het ook echt wel erg veel... maarja, wat doe je er aan? het is 1 van de 2 scholen hier in de binnenstad, weinig keus wat dat betreftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:57 schreef moussy het volgende:
31ik ben toch wel erg blij met de kleine groepjes waar mijn DNA in zit.
Dat komt door die hoos aan babietjes in 2004-2005quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
het is tegenwoordig echt druk in dit topic.
Dan heb je inderdaad weinig keus.. nu maar hopen dat het gaat veranderenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:29 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, ik vind het ook echt wel erg veel... maarja, wat doe je er aan? het is 1 van de 2 scholen hier in de binnenstad, weinig keus wat dat betreftde andere school is de montessorischool en dat zou met Liam echt niet gaan
Jippie Bix, fijn!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef bixister het volgende:
anna kan eindelijk op de wc poepen, olé!en ze heeft ook al haar 3e droge luierloze nacht erop zitten. olé in 't kwadraat!
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt haast op een machtspelletje van zoon's kantquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon weigerde om zindelijk te worden. pas 2 dagen voordat hij 4 werd was het gelukt. Maar wel meteen de hele dag en nacht droog.
Och Morrisje. Wat sneu Snoop!quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:38 schreef snoopy het volgende:
Cas
Morris had gisteren een schoolfeest vanaf 12 uur met spelletjes en lekkere dingen. Maar hij is toch nog wel klein eigenlijk merk je dan. Het wachten in een rij voor iets vond hij zo moeilijk en het was zooooo warm.
Toen hij ergens bijna aan de beurt was hield hij het niet meer vol en ging huilend ergens op de grond liggen.
Hij kon er maar niet mee ophouden: 'ik weet niet meer hoe ik gewoon moet doen mama' huilde hij. Ik vond het zo zieligIk heb hem heel lang getroost en afgekoeld bij de kraan in de klas en de keuze gegeven om weg te gaan.
Maar toen ging het gelukkig wel weer even. 's middags zijn we gaan afkoelen bij oma in de tuin met de waterslang. Morris: 'dit was een prachtige dag met een suikerspin en een springkussen'!
Pfffff, gelukkig maar. Kleine man
Dat zou je denken maar zijn karakter was en is helemaal niet op macht gericht.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:11 schreef moussy het volgende:
Arme Morris, wat moet hij zich verdrietig hebben gevoeld... helaas komt het in de puberfase ook weer.. Ik hoor het van René nu ook wel eens, dat ze wel gewoon wil doen, maar dat het niet zo maar lukt.
[..]
Dat klinkt haast op een machtspelletje van zoon's kant
Hi hi, onze zoons zitten in de zogenaamde filosofiefase...quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop ook op goed weer Sjeen! Klinkt iig erg gezellig allemaal
Julius
Renz, ik moest aan je denken vanochtend. Morris vroeg tijdens het tandenpoetsen: 'waarom zijn er mensen op de wereldbol?' Ik:eh......
Erg leuk en lekker verwendquote:Op donderdag 2 juli 2009 06:31 schreef Luchtbel het volgende:
Nog gefeliciteerd RottdogHeeft ze het leuk gehad? En waar ik zeer benieuwd naar ben: wat heeft ze van jullie gekregen? En Sjeen, hoe gaan jullie het allemaal vieren?
Belana weet nog wel iets in Duitslandquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:07 schreef livelink het volgende:
Wij lijden aan ernstige boekingsangst en dat is niet handig met schoolgaande kinderen. Vroeger kwamen we daar nog wel mee weg. Gewoon op de bonnefooi op het laatste moment vertrekken, maar de laatste jaren lukte dat niet meer. Maar met de kredietcrisis heb ik hoop dat er toch nog wel iets gaat lukken dit jaar. Volgens mij zit nog lang niet alles vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |