Klik.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Nashje het volgende:
Waar vind ik die IPSW voor de huidige FW?
C:\Users\*username*\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipswquote:
Haha, die van mij ookquote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Die versie heb ik al geloof ikMijn 'aankoop' was ongeveer 150 mb.
Bezig. Dankquote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Klik.
Even de passende link kiezen en je komt direct bij een link naar de IPSW.
Kej thanks.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef Merkie het volgende:
Icy kan je eventueel ook nog wel via Cydia installeren, dus ik zou het bij Cydia laten.
Gewoon %appdata% inrammen in je verkenner.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef Skv het volgende:
[..]
C:\Users\*username*\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw
Moet je wel even 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aanvinken.
Drie seconden home, dan 10 seconden power ERBIJ, dan 30 seconden power weer los. Al die tijd hou je home dus ingedrukt.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kej thanks.
Laatste vraag (hopelijk). Hoe zit dat met die knopjes inhouden?
- Eerst 2 seconden power knop inhouden
- Dan 10 seconden home knop inhouden
- next?
ik heb hier ook last van, tenminste wat mms betreft. Alle pogingen worden afgebroken.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Ericjuh het volgende:
Ik had het eerder ook al gemeld, maar krijg geen reactie.. dus nog ff keer proberen:
Ik heb een probleem met smsen sinds 3.0. Naar sommige mensen kan ik geen smsen meer sturen:
Bij het versturen van een sms krijg ik na een paar seconden een (!) naast het bericht. Als je daar op klikt staat dat het smsje niet verzonden is. In de afbeelding verstuur ik meerdere smsjes (die later allemaal niet verzonden zijn), maar ook als ik 1 sms verstuur krijg ik dit.
Als ik het gesprek van die persoon verwijder kan ik weer 1 a 2 smsen versturen voordat ik weer op hetzelfde probleem loop. Dit probleem had ik voor 3.0 nog niet.
Het raarste is wel dat ik dit probleem heb met de belangrijkste personen die ik sms, zoals mijn vriendin. Ik kan overigens gewoon smsen naar andere personen.
Iemand herkent dit probleem?
Heb je een unit geïnstalleerd om Tethering werkend te krijgen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:17 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
ik heb hier ook last van, tenminste wat mms betreft. Alle pogingen worden afgebroken.
T-mobile abbo. Iemand een idee?
J.
Hoe dat dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:18 schreef Nashje het volgende:
Wel relax dat ik al m'n contacten kwijt ben.
Druk er 2 vingers tegenaan en wrijf ze uit elkaar. See how wonderful it is!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Borizzz het volgende:
Heb sinds kort ook een iphone![]()
Ik moet me nog eens verdiepen in alle mogelijkheden ervan.
Wat me wel opvalt is het volgende: ik start safari op, maar de webpagina is wel erg klein. Nu heb ik wel erg goede ogen, maar dit is wel erg klein en de lettertjes kun je bijna niet lezen.
Kan dit vergroot worden?
Heb je weleens geprobeerd te zoomen door twee vingers van elkaar af te bewegen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:48 schreef Borizzz het volgende:
Heb sinds kort ook een iphone![]()
Ik moet me nog eens verdiepen in alle mogelijkheden ervan.
Wat me wel opvalt is het volgende: ik start safari op, maar de webpagina is wel erg klein. Nu heb ik wel erg goede ogen, maar dit is wel erg klein en de lettertjes kun je bijna niet lezen.
Kan dit vergroot worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |