Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trekquote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld. Hou je een beetje in.
Neuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Ik was ff weg.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Huh, ben je geen mod meer?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
boehoequote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
omdat morgen eerste training Ajaxquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Nu moet ik fappen, muts.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"aan het worden"quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Is de paus moslim?quote:
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
omdat morgen eerste training Ajax
Nee het hoeft niet meer, ik realiseerde mij zojuist dat ik niet weet hoe LudoSanders' vriendin eruit ziet.quote:
ONGELOFELIJK!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de paus moslim?
[..]
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.
En toch wil ik wel een dank je wel voor de eerst komende moment dat je alleen op je kamer zitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
TeringlijerDoe eens volgende keer een waarschuwing geven
.
Hallo, wie ben jij?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
BT ben jij nou serieus lesbisch? Of doe je gewoon als of?
Hoe baas ben je dan als je voor twaalven in bed ligt?quote:
Nee, dat word al 5 jaar gezegd, meer met het feit dat ik veel vertrouwen heb in Jol die een team gaat bouwen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de paus moslim?
[..]
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.
Gers?quote:
Alsof Jol die tijd krijgt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, dat word al 5 jaar gezegd, meer met het feit dat ik veel vertrouwen heb in Jol die een team gaat bouwen.
Is dat zo erg danquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe baas ben je dan als je voor twaalven in bed ligt?
Nee. Ik ga het ook eens proberen. Maar dat vertel ik verder niet, want dan blijven alle baggeraars nog een uurtje langer opquote:
Daar twijfel ik dus ook aan, het zal wel weer verstoord worden door een groep sjonnies.quote:
Goed dat ik het weetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het ook eens proberen. Maar dat vertel ik verder niet, want dan blijven alle baggeraars nog een uurtje langer op
quote:
Niets mis met fappen, of wel soms?quote:
Ik ben niet lesbisch en ik doe ook niet alsof ik lesbisch benquote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
BT ben jij nou serieus lesbisch? Of doe je gewoon als of?
Het merendeel van de Ajacieden dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus ook aan, het zal wel weer verstoord worden door een groep sjonnies.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet meer, ik realiseerde mij zojuist dat ik niet weet hoe LudoSanders' vriendin eruit ziet.
Mn.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Maisnon het volgende:
gelukkig, is die kutuser ook naar bed
Verander de TT eens iemand
Jij hier!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Oeh meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omg, wat een micropenis inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik denk, ooh dit klinkt wel goed, zie ik zo z'n piem0l![]()
![]()
!
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Niets mis met fappen, of wel soms?
[..]
Ik ben niet lesbisch en ik doe ook niet alsof ik lesbisch ben..
Da;s het NL gemiddelde minus FOK!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, wat een micropenis inderdaad.
God wat ben ik blij dat ik niet op mannen val zeg. :'Dquote:
Later valt het wel mee, maar gadverdamme wat heb ik een hekel aan kleine slappe penissenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, wat een micropenis inderdaad.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Later valt het wel mee, maar gadverdamme wat heb ik een hekel aan kleine slappe penissen![]()
![]()
!
Vertel?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef bloodysunday het volgende:
Serieus hè, waarom mogen mods wel users naaien?
Eerlijk waar Ludo, ik vind het niet gewoon niet leuk, ik gruwel ervanquote:
De penis kan niet altijd gespannen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerlijk waar Ludo, ik vind het niet gewoon niet leuk, ik gruwel ervanik word er misselijk van.
Niet ik he? Niet ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het merendeel van de Ajacieden dus.
Ik vind hem terecht.quote:
Je gedraagt je iig een stuk intelligenter.quote:
Bij mij in de buurt wel hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De penis kan niet altijd gespannen zijn.
Ik ben dan ook enórm intelligent.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Je gedraagt je iig een stuk intelligenter.
mwah, dus als een mod een "fout" maakt zou je dus ook zo'n TT mogen maken?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind hem terecht.
[..]
Je gedraagt je iig een stuk intelligenter.
Dovequote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet dit
[ afbeelding ]
En de eerste mans wiens sperma naar caramel smaakt zal ik trouwen
Fout, fout.. kurk_droog is gewoon een zaademmer.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
mwah, dus als een mod een "fout" maakt zou je dus ook zo'n TT mogen maken?
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dove![]()
ik at laatst ook een stuk maar ik kreeg de zeepsmaak een week niet uit m'n mond gespoeld
Wie, wat en waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ze er wel mee zouden kunnen lachen. Mits ze die persoon kennen
Zo is Mn. nu eenmaal.quote:
Dat is echt superlekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet dit
[ afbeelding ]
ja Remlof kan ook soms zeiken om niksquote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fout, fout.. kurk_droog is gewoon een zaademmer.
Gelukkig drinkt hij tegenwoordig meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja Remlof kan ook soms zeiken om niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig drinkt hij tegenwoordig meer.KB grappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Wat is er danquote:Op maandag 22 juni 2009 00:23 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zit nu een programma op SBS () te kijken maar die gasten sporen ook niet. Dood moeten ze
van die mensen die de tering in geslagen worden, soms terecht maar 9 van de 10 x nietquote:
Indo power!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
Wat vind ik dat toch altijd triest; mensen die zichzelf babe of badboy noemen op hyves bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Indo power!
En dat dan de enige connectie is dat je achtertante een keer ziek is geworden van Indonesisch eten
Herkansing, wut?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik ben weer uitgesopt voor de avond en ik heb zin om te slapenmorgen maar eens leren voor mn herkansing.
Slaap lekker allemaal![]()
!
Whehe.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Indo power!
En dat dan de enige connectie is dat je achtertante een keer ziek is geworden van Indonesisch eten
je bent geslaagd en gaat herkansen? Waarom? Om een onvoldoende weg te poetsen of nodig voor vervolgstudie?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik ben weer uitgesopt voor de avond en ik heb zin om te slapenmorgen maar eens leren voor mn herkansing.
!
Om een onvoldoende weg te poetsen dusquote:Op maandag 22 juni 2009 00:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
je bent geslaagd en gaat herkansen? Waarom? Om een onvoldoende weg te poetsen of nodig voor vervolgstudie?
met hoeveel onvoldoendes geslaagd?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah ik ga wiskunde herkansen, heb nu een 5.. Kan net zo goed proberen er een 6 van te maken!
Ik had beter van je verwacht!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah ik ga wiskunde herkansen, heb nu een 5.. Kan net zo goed proberen er een 6 van te maken!
Eentjequote:Op maandag 22 juni 2009 00:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
met hoeveel onvoldoendes geslaagd?
Als in, je had meteen die 6 moeten halenquote:
Dat ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eentje!
[..]
Als in, je had meteen die 6 moeten halen?
gesopt, wut?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
!
dus je ging al onvoldoende je examen in?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik moest een 5,9 hebben voor een 6.. En ik had een 5,8![]()
!
quote:
Say whut again?quote:1 op de 3 Nederlanders sopt wel eens.
Soppen is de naam (51%)
De helft van de soppers sopt kort, een klein percentage sopt tot het afbreekt.
Er wordt vooral veel 's middags en 's avonds gesopt.
Soppen is een jong aangeleerd gebruik; 70% van de soppers doet 'het' voor zijn 14de.
Het merendeel van de soppers kent geen gêne; alleen soppen of in gezelschapmaakt ze niets uit. Vrouwen hebben wel iets meer de neiging alleen te soppen.
Soppen wordt gezien als een typisch Hollands gebruik terwijl meerdere landen zoals Engeland, Ierland en Italië er wat van kunnen.
Soppen is een universeel gebruik; rijk, arm, jong of oud, iedereen doet 't. Opvallend genoeg soppen er iets meer jongeren dan ouderen.
In Ierland wordt ieder jaar, sinds 1997, Dunking Day georganiseerd. Dunking is de Engelse benaming voor wat wij soppen noemen. Hierbij geeft een Ierse beroemdheid de start voor de dunking week, waarin mensen zelf een dunking dag kunnen organiseren. Ze kunnen daartoe een Dunking Day kit bestellen. De opbrengst daarvan gaat naar een goed doel (World Vision Ierland ).
Rekenkundig wonder aanwezig hier zegquote:Op maandag 22 juni 2009 00:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dus je ging al onvoldoende je examen in?
Ja dat klopt. Maar een 5 voor wiskunde is voor mijn doen een prima cijfer.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dus je ging al onvoldoende je examen in?
Euhmmmquote:
Dan heb je de afbeeldingen nog niet eens gezienquote:
Ja woarst. 5.5 word 6, dus BT stond een 5.1quote:Op maandag 22 juni 2009 00:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Rekenkundig wonder aanwezig hier zeg
Voor het soppen dat ik voor ogen heb, heb je geen afbeeldingen nodig.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar een 5 voor wiskunde is voor mijn doen een prima cijfer.
[..]
Euhmmm![]()
![]()
!
[..]
Dan heb je de afbeeldingen nog niet eens gezien
Voor het soppen dat ik voor ogen heb ook niet per se.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voor het soppen dat ik voor ogen heb, heb je geen afbeeldingen nodig.
Wauwquote:Op maandag 22 juni 2009 01:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja woarst. 5.5 word 6, dus BT stond een 5.1
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmm![]()
![]()
!
[..]
Dan heb je de afbeeldingen nog niet eens gezien
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja woarst. 5.5 word 6, dus BT stond een 5.1
Bedankt voor de geile PM.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iehl, ik zocht naar een leuk plaatje voor je. En toen kwam ik iets vies tegen!
quote:
Het wordt nog wel eens wat met je.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens Ludo, ik moest toch actie ondernemen op banengebied? Ik was vrijdag lekker uit eten met m'n ouders, in een heel leuk restaurant, en ze zochten nog serveersters. Dus ik er naar gevraagd, gaven ze een email adres om m'n sollicitatie naar toe te sturen, dus dat heb ik even gedaan en ik ben nu donderdagmiddag uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek!
Vissekopje!quote:
nope, mcts vorige week gehaaldquote:
Thanksquote:
Morgen Bobbyquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Ben gister naar Gabriella Cilmi geweestwat is zij ontzettend geil live.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:20 schreef BobbyB het volgende:
Ben gister naar Gabriella Cilmi geweestwat is zij ontzettend geil live.
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat uit der strot komt is niet om aan te horen
Ik vind van wel, wat noem jij dan zoal muziek?quote:
Ekte hiphop homiequote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind van wel, wat noem jij dan zoal muziek?
Mwa, ben ik totaal niet met je eens. Ze heeft een geweldige stem mooie krachtige stem.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat uit der strot komt is niet om aan te horen, maar zij is wel geil![]()
Ja, dat heb ik bij Miley Cyrus nou ookquote:Op maandag 22 juni 2009 09:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ken wel mooiere.
Je wilt door een rietje eten?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik bij Miley Cyrus nou ook
Dat vind ik nou weer troepquote:
Dance scene?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer troep
Behalve als Hollywood Undead echte hiphop is
Nopequote:
Moet ik nu bang zijn?quote:
Ooh ja hoor, ik ga zelf ook naar dancefeesten toe. Als het maar aan te horen is.quote:
Word je dat dan niet van mequote:
Hetzelfde als elk weekend, FOK!ken en dit weekend dan nieuw WoWen.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, en ik heb ook een nieuwe kroonluchter gekocht voor thuis.
[ afbeelding ]
Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend?
Me maag overstuur geholpenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Oja, en ik heb ook een nieuwe kroonluchter gekocht voor thuis.
[ afbeelding ]
Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend?
quote:mileycyrus
我們是不能分離的嬰孩。For you.
7 minuten ago from web
Tis wel tof, blijf je een beetje op de hoogte van iedereen.quote:
bekend fenomeen, maar ik heb me kop ook overstuur geholpen vant weekendquote:
mjah wij misten hem ook al.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, waar is die rel-aap van een Jitzzzze eigenlijk?
WauW Cool gemaaktquote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
Van het weekend overigens "A Scanner Darkly" gezien, echt gaaf gedaan.![]()
[ afbeelding ]
ik lees mee hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Maisnon het volgende:
Nah, dat had wel op showniews / Frontpage geweest:quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Nah, dat had wel op showniews / Frontpage geweest:
Matroos Village People overleden.
je moeder heeft kankerquote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fout, fout.. kurk_droog is gewoon een zaademmer.
Ja hequote:
Ah, daar issie dan eindelijk hoor.quote:
Boh, skaff-a die BobbyB quote, wat lang geleden maar wat een spektakel!!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja heik zat ook echt zo van "SHIIIT wat gaaf" snap niet dat er zo weinig promo voor gemaakt is.
ja zie het nu voor het eerst, was de film zelf ook nog vet?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja heik zat ook echt zo van "SHIIIT wat gaaf" snap niet dat er zo weinig promo voor gemaakt is.
En ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:12 schreef Skaff-a het volgende:
Relapse, relapse!!! gvd, wat een kankerwijs album
HAHAHAHAHAHAHAHA HEB JE GVD WIET IN JE OOR OFZO!!! weet je hoe kkgeniaal de lyrics wederom zijn !! Dit kan niet Gupje, ga luisteren met je pens en kom pas terug als je het meer dan luisterbaar vindquote:Op maandag 22 juni 2009 10:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
En ik vind het wel meevallen![]()
Maar wel luisterbaar
Nou het is nou niet echt de Eminem die ik kenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA HEB JE GVD WIET IN JE OOR OFZO!!! weet je hoe kkgeniaal de lyrics wederom zijn !! Dit kan niet Gupje, ga luisteren met je pens en kom pas terug als je het meer dan luisterbaar vind
Ja hoor, beetje science fiction. Ik vond hem erg vermakelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 10:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja zie het nu voor het eerst, was de film zelf ook nog vet?
Alles prima hier, S!quote:Op maandag 22 juni 2009 10:17 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Boh, skaff-a die BobbyB quote, wat lang geleden maar wat een spektakel!!![]()
Alles goed B?
Geloof je die mannen dan op hun woord, of probeer je het uit?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet dit
[ afbeelding ]
Waar gezien, bios of download?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
Van het weekend overigens "A Scanner Darkly" gezien, echt gaaf gedaan.![]()
[ afbeelding ]
De lyrics zijn zeker nog wel de oude M&M, de muziek zelf is idd wel wat anders...quote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou het is nou niet echt de Eminem die ik ken![]()
Maar wel goed genoeg om te laten zien dat hij nog steeds tot de top behoort.
Blu-rayquote:
Druk met de studiequote:Op maandag 22 juni 2009 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
blablablabla
[..]
Alles prima hier, S!Met jou dan?
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beetje maar![]()
Ik dacht; ik blijf nog 5 minuutjes liggen en dat werd 3 uur
Heeft iedereen wel eens hoor kindje, niet huilenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Beetje maar![]()
Ik dacht; ik blijf nog 5 minuutjes liggen en dat werd 3 uur
Ik huil toch ook niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens hoor kindje, niet huilen
Heb je suggesties?quote:
Dr. Drequote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
De lyrics zijn zeker nog wel de oude M&M, de muziek zelf is idd wel wat anders...
Old Times Sake moet je eens luisterenDr.Dre gaat daarin ff goed tekeer!
hihi, lachicoontjequote:
Maar waarom de vrolijkheid, het is fucking maandag?quote:
Net gebak getracteerd, en een speelgoed autootje gekregen van de zaak. Voor m`n rijbewijs en mcts certificaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar waarom de vrolijkheid, het is fucking maandag?
Maandag is de beste dag van de week, dan kan ik tenminste weer FOK!ken.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net gebak getracteerd, en een speelgoed autootje gekregen van de zaak. Voor m`n rijbewijs en mcts certificaat.
Ga je ook tracteren als je de cursus Nederlands hebt gedaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Net gebak getracteerd, en een speelgoed autootje gekregen van de zaak. Voor m`n rijbewijs en mcts certificaat.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maandag is de beste dag van de week, dan kan ik tenminste weer FOK!ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gast
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Dankjewelquote:
getracteerdquote:Op maandag 22 juni 2009 10:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vakantiequote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maandag is de beste dag van de week, dan kan ik tenminste weer FOK!ken.
verslaafdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratis gebak voor iedereen behalve voor jou.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je ook tracteren als je de cursus Nederlands hebt gedaan?
Ga vakantiewerk zoeken ofzo.quote:
Mooi zo. Ik hoef ook geen gebak.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gratis gebak voor iedereen behalve voor jou.
EMIMICH, je bent terugquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Vakantiewerk is een contradictio in terminis
quote:
Taart is niet te vreten, vlaai daarentegenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik hoef ook geen gebak.
Ik hou namelijk serieus niet van gebak![]()
Vlaaien vind ik weer niet lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Taart is niet te vreten, vlaai daarentegenOf bananensoezen
![]()
Vlaaiquote:Op maandag 22 juni 2009 11:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Taart is niet te vreten, vlaai daarentegenOf bananensoezen
![]()
Dan neem je dat mee naar huis en geef je het aan familie/buren of de lokale zwerver bij de AH.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vlaaien vind ik weer niet lekker
Maar ik heb teveel gebak, vorige had ik juist te weinig, nu is er amper iemand op kantoor en hou ik over
Appeltaart, eensch.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
VlaaiAppeltaart vind ik dan wel weer lekker. Maar dan zonder slagroom en shit.
Joah, komt wel op iddquote:Op maandag 22 juni 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan neem je dat mee naar huis en geef je het aan familie/buren of de lokale zwerver bij de AH.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:13 schreef Schatgraver het volgende:
Fijne
Urendurende
Communistische
Kerker
Regels
Enorm
meer
Leed
Omdat
Fristis
Aah gut, kunnen ze geen Porsche betalenquote:Acteurs en musici willen thuiskopieheffing
'Artiesten lopen jaarlijks 25 miljoen euro mis'
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah gut, kunnen ze geen Porsche betalen
Dat dus, en ze moeten eens wat meer gaan touren, daar verdienen ze nog het meeste geld aanquote:Op maandag 22 juni 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]Kansloos. Maar vooral nog een heffing erbij gooien en duurder maken, dan koopt men dadelijk helemaal niks meer. Laat ze maar gaan janken bij de platenlabels en productiestudio zelf, die strijken het meeste geld op.
Ja, maar dan moeten ze echt moeite gaan doen voor het geld, dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus, en ze moeten eens wat meer gaan touren, daar verdienen ze nog het meeste geld aan
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten ze echt moeite gaan doen voor het geld, dat kan natuurlijk niet.
En wat als je nou flauw of verdrietig bent? Lust je het dan wel?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik hoef ook geen gebak.
Ik hou namelijk serieus niet van gebak![]()
Dat is het toch elke dagquote:
Same herequote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef 3lmo het volgende:
Nog 3 weken en dan lig ik aan het strand. Troostende gedachte als ik nu naar buiten kijk.
erger mij ook an al die bagger, elke dag weerquote:
Voor mij nog 1,5 maand voor ik op Sziget lig te bakken.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef 3lmo het volgende:
Nog 3 weken en dan lig ik aan het strand. Troostende gedachte als ik nu naar buiten kijk.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef 3lmo het volgende:
Nog 3 dagen en dan lig ik aan het strand. Troostende gedachte als ik nu naar buiten kijk.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef 3lmo het volgende:
Nog 3,1 maand en dan lig ik aan het strand. Troostende gedachte als ik nu naar buiten kijk.
Vrienden van mij gaan ook naar Sziget moest ik even melden, nu ben ik stoerquote:Op maandag 22 juni 2009 11:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor mij nog 1,5 maand voor ik op Sziget lig te bakken.
Word echt vet.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vrienden van mij gaan ook naar Sziget moest ik even melden, nu ben ik stoer
Zonder strand en chicks in bikini die de hele dag alcohol drinken en 's nachts halfdronken meegaan met mij naar 't strand.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor mij nog 1,5 maand voor ik op Sziget lig te bakken.
jou zonnebril is gayquote:
Al die chicks zitten aan de LSD, merken ze niks vanquote:Op maandag 22 juni 2009 11:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zonder strand en chicks in bikini die de hele dag alcohol drinken en 's nachts halfdronken meegaan met mij naar 't strand.
Een festival op een eiland in Boedapestquote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef dagdag het volgende:
maat wat is Sziget nou weer, een achterstandwijk in finland?
Grootste festival van Europa, in Budapest.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef dagdag het volgende:
maat wat is Sziget nou weer, een achterstandwijk in finland?
Meiden zijn mooi daar.quote:
in afrika ookquote:
want dat zit je piraatje te spelen ?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Fagfag, jeweetzelluf dat ik in het weekend geen pc aanraak.
larpquote:
Yextra Large.quote:
Ik denk Youngster Large ofzoquote:
heb jij toevallig het mailadres van jordeeh?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
Hey, Emi heeft zelfs z'n UI weggehaald en is nu vrouwtjeOf is z'n account door de shredder?
Ik heb van geen ene FOK!ker een mail adresquote:Op maandag 22 juni 2009 12:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
heb jij toevallig het mailadres van jordeeh?
oh na een topic van gisteren zei remlof dat hij mag mailen, maar dat weet hij natuurlijk nietquote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van geen ene FOK!ker een mail adres
Je weet er wel een paar. Danny@fok.nl, yvonne@fok.nl, etc...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van geen ene FOK!ker een mail adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |