Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trekquote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld. Hou je een beetje in.
Neuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Ik was ff weg.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lange intieme tongzoen voor je vriendin terwijl ik langzaam met mijn vingertoppen over haar borsten streel terwijl ik haar shirt steeds verder omlaag trek?
Huh, ben je geen mod meer?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
boehoequote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dit trouwens voor puberaal gebeuren aan het worden met zulke TT's en achterlijke dagdag reacties?
omdat morgen eerste training Ajaxquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Nu moet ik fappen, muts.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
"aan het worden"quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Is de paus moslim?quote:
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
omdat morgen eerste training Ajax
Nee het hoeft niet meer, ik realiseerde mij zojuist dat ik niet weet hoe LudoSanders' vriendin eruit ziet.quote:
ONGELOFELIJK!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de paus moslim?
[..]
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.
En toch wil ik wel een dank je wel voor de eerst komende moment dat je alleen op je kamer zitquote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
TeringlijerDoe eens volgende keer een waarschuwing geven
.
Hallo, wie ben jij?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
BT ben jij nou serieus lesbisch? Of doe je gewoon als of?
Hoe baas ben je dan als je voor twaalven in bed ligt?quote:
Nee, dat word al 5 jaar gezegd, meer met het feit dat ik veel vertrouwen heb in Jol die een team gaat bouwen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is de paus moslim?
[..]
In de veronderstelling dat ze weer kampioen worden zeker.
Gers?quote:
Alsof Jol die tijd krijgt.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, dat word al 5 jaar gezegd, meer met het feit dat ik veel vertrouwen heb in Jol die een team gaat bouwen.
Is dat zo erg danquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe baas ben je dan als je voor twaalven in bed ligt?
Nee. Ik ga het ook eens proberen. Maar dat vertel ik verder niet, want dan blijven alle baggeraars nog een uurtje langer opquote:
Daar twijfel ik dus ook aan, het zal wel weer verstoord worden door een groep sjonnies.quote:
Goed dat ik het weetquote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het ook eens proberen. Maar dat vertel ik verder niet, want dan blijven alle baggeraars nog een uurtje langer op
quote:
Niets mis met fappen, of wel soms?quote:
Ik ben niet lesbisch en ik doe ook niet alsof ik lesbisch benquote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef bloodysunday het volgende:
BT ben jij nou serieus lesbisch? Of doe je gewoon als of?
Het merendeel van de Ajacieden dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus ook aan, het zal wel weer verstoord worden door een groep sjonnies.
Je moest eens weten.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee het hoeft niet meer, ik realiseerde mij zojuist dat ik niet weet hoe LudoSanders' vriendin eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |