Oh Ricky is geweldigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben nu Ghost town aan het binnen hengelen. Britse comedy (flim) ziet er goed uit. Maar dat kijk ik liever met mijn lief samen Met Ricky Gervais http://www.imdb.com/title/tt0995039/ Waaschijnlijk heeft ie hem al gezien
Krijgt een tamelijk hoog cijfer op imdb. Maar laat het wel weten.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Ricky is geweldig![]()
![]()
Maar ik denk dat Ghosttown een domme film is![]()
Ik lees alle achterkanten van films
En deze lijkt me niet zo leuk. Als ik eerlijk ben.
ja ik was ook positief verbaasd hoe leuk ze daarin speelt......en vooral martin vink erg grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Gooise vrouwen !!! Ben ik helemaal weg van. Ik heb ze aan mijn moeder gegeven. Dit vond het ook geweldig !!! Meer !! De eerste keer dat ik Linda De Mol ben ga waarderen
Ze is ook de producer !! vandaar huldequote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik was ook positief verbaasd hoe leuk ze daarin speelt......en vooral martin vink erg grappig
Ricky Gervais ook in extra's (weer een serie) ook wel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Ricky is geweldig![]()
![]()
Maar ik denk dat Ghosttown een domme film is![]()
Ik lees alle achterkanten van films
En deze lijkt me niet zo leuk. Als ik eerlijk ben.
Dank jequote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/video/ Daar
Linda de Mol was al cool ten tijde van de DJ Kat Showquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Gooise vrouwen !!! Ben ik helemaal weg van. Ik heb ze aan mijn moeder gegeven. Dit vond het ook geweldig !!! Meer !! De eerste keer dat ik Linda De Mol ben ga waarderen
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Linda de Mol was al cool ten tijde van de DJ Kat Show
Ik vond het eerst stom maar toen zei mn buuf dat het écht leuk was, dus toch de rest van de geleende DVD's maar gekeken en nu ben ik 2 weken verder en zit in het vierde seizoenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Eh nee, niet meteenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Is dat ook een vrouwenserie als al die andere series die hier genoemd worden?
Nee hoor Liesje in mijn geheime liefde.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent/was niet voor niks zijn geheime liefde
Ik kijk altijd naar The Bill op belgië 2.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
En overmorgen niet vergeten te kijken naar de eerste twee afleveringen vanMad Men
![]()
Ik heb net de helft van het eerste deel gekeken, houdt ie er ineens mee opquote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/video/ Daar
Tja grappig is misschien het verkeerde woord. Maar ieder zijn smaak !!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net de helft van het eerste deel gekeken, houdt ie er ineens mee op
Maar vooralsnog niet echt 'grappig' ofzo
Verklaar es naderquote:
ja ik heb het gezien , was weer eens een impulsquote:Op maandag 22 juni 2009 15:45 schreef Soury het volgende:
FANN !!!!!!!!!!!!! Je word geroepen !!
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Nu win je zowieso niet meer maar stemmen kan altijdquote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik heb het gezien , was weer eens een impulslater foto gedelete,
was ook eigenlijk helemaal de bedoeling niet om mee te doen, nah
ik heb die foto uit mijn fobo neergezet daar wordt ik toch al belachelijk mee gemaakt altijd
dusssss. kan geen kwaad meer.
eh als ik dat shirt win, mag jij hem hebben, maar ik ga niet winnen denk ik die
gosert met die sik die deze na doetis grappig dat vin ik de leukste
iedereen kan hier toch effe voor jou óf mij stemmenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu win je zowieso niet meer maar stemmen kan altijd
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
iedereen kan hier toch effe voor jou óf mij stemmen![]()
shirt is gewoon voor jou
ik heb er trouwens weer een nieuw vriendje bijbegon toevalllig ook weer over die foto
Dronken tokkies bij de lokale Griek
misschien komt Lakitu hier nog effe langs
ow... kan je nu al stemmen , ja ga ik doen.... zet ik jou wel op één, en die sik op tweequote:
Ja als je mij maar bovenaan zet .. Dan mag je hier nog postenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:42 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
oke, ik stem ook nog evendan, ps je kan op meerdere stemmen he
Op die sik heb ik ook gestemdquote:Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... kan je nu al stemmen , ja ga ik doen.... zet ik jou wel op één, en die sik op twee![]()
voor de rest moet ik nog even kijken...
Sta jij daar ook?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je mij maar bovenaan zet .. Dan mag je hier nog posten
Neequote:
Ohhquote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
Muis we hebben allebei Chipszakop nummer drie staan, alléén jij hebt er shipszak van gemaakt
![]()
nu ga ik effe etenhet topic van die arme griekjee is helemaal naar de filistijnen geholpen
kan er ook niks aan doen
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um natquote:
Slettebakquote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slettebak![]()
Je zit gewoon stemmen te winnen
Shhttttt spill sportquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja whehehehehe leuk.. Oh enne ik beloof (voor de mannen) dat ik een te klein shirt bestel en dan show ik um nat
quote:
Doe je hem dan ook aan muis?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Die van jou staat er ook weerquote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
Muis we hebben allebei Chipszakop nummer drie staan, alléén jij hebt er shipszak van gemaakt
![]()
nu ga ik effe etenhet topic van die arme griekjee is helemaal naar de filistijnen geholpen
kan er ook niks aan doen
Het was ook een serieuse kater die ochtend, en was niet blij met de camera !! Ik vond het eigenlijk dezequote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn stem heb je! (Want ik vond hem tof) waar kan ik stemmen?
Denk al, waar komen ineens die stemmen voor Soury en Fann vandaan. Hier dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
iedereen kan hier toch effe voor jou óf mij stemmen![]()
shirt is gewoon voor jou
ik heb er trouwens weer een nieuw vriendje bijbegon toevalllig ook weer over die foto
Dronken tokkies bij de lokale Griek
misschien komt Lakitu hier nog effe langs
Huh, waarom is dat sneuquote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk al, waar komen ineens die stemmen voor Soury en Fann vandaan. Hier dus.
Niet dat 't mij boeit ofzo, maar om zo te winnen is toch wel sneu hoor.
Niet in FOTquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat werkt met iedere FOK!stemming zo Isdatzo.
Mag je vinden hoor. Ik zit er niet mee.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, waarom is dat sneu![]()
Ik vind jouw opmerking sneu
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk al, waar komen ineens die stemmen voor Soury en Fann vandaan. Hier dus.
Niet dat 't mij boeit ofzo, maar om zo te winnen is toch wel sneu hoor.
Proestquote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
Ow.... jeetje.....![]()
nou Ik wil Soury wel in een nat T-shirtje zien eigenlijk
Wat een redenatiequote:Op maandag 22 juni 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
What the fuck ... Vriendjespolitiek is niet bekend op fok
ow.. God..... dat gaat zeker weer over mij, ja ik had die andere foto weggehaald, en omdat ik diequote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
En 't is ook niet alsof ze maar enige moeite voor die foto gedaan heeft. Gewoon een oude foto die ze toch al had gepost, en dan op deze manier stemmen trekken. 't Is wel héél obvious trouwens.
Begin een rechtszaakquote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
En 't is ook niet alsof ze maar enige moeite voor die foto gedaan heeft. Gewoon een oude foto die ze toch al had gepost, en dan op deze manier stemmen trekken. 't Is wel héél obvious trouwens.
Klopt ik had een vette kater toen ie werd gemaakt .. Ik persoonlijk vind dat eerlijker dan die webcam (ik ben zo mooi) inzendingenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
Isdatzo is gewoon een jankertje, natuurlijk stemt iedereen op z'n vriendjes en vriendinnetjes, niets vreemds aan. Bovendien wil ik die prammen van Soury zien, onder zo'n doorschijnend nat t-shirtquote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef FANN het volgende:
jeetje.....wat je ook doet je doet het nooit goed hier.......
ow.... ik dacht dat die foto van jou wel ''nieuw'' was.....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik had een vette kater toen ie werd gemaakt .. Ik persoonlijk vind dat eerlijker dan die webcam (ik ben zo mooi) inzendingen
een blauwe maandagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |