Oh Ricky is geweldigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben nu Ghost town aan het binnen hengelen. Britse comedy (flim) ziet er goed uit. Maar dat kijk ik liever met mijn lief samen Met Ricky Gervais http://www.imdb.com/title/tt0995039/ Waaschijnlijk heeft ie hem al gezien
Krijgt een tamelijk hoog cijfer op imdb. Maar laat het wel weten.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Ricky is geweldig![]()
![]()
Maar ik denk dat Ghosttown een domme film is![]()
Ik lees alle achterkanten van films
En deze lijkt me niet zo leuk. Als ik eerlijk ben.
ja ik was ook positief verbaasd hoe leuk ze daarin speelt......en vooral martin vink erg grappigquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Gooise vrouwen !!! Ben ik helemaal weg van. Ik heb ze aan mijn moeder gegeven. Dit vond het ook geweldig !!! Meer !! De eerste keer dat ik Linda De Mol ben ga waarderen
Ze is ook de producer !! vandaar huldequote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik was ook positief verbaasd hoe leuk ze daarin speelt......en vooral martin vink erg grappig
Ricky Gervais ook in extra's (weer een serie) ook wel leukquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Ricky is geweldig![]()
![]()
Maar ik denk dat Ghosttown een domme film is![]()
Ik lees alle achterkanten van films
En deze lijkt me niet zo leuk. Als ik eerlijk ben.
Dank jequote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/video/ Daar
Linda de Mol was al cool ten tijde van de DJ Kat Showquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Gooise vrouwen !!! Ben ik helemaal weg van. Ik heb ze aan mijn moeder gegeven. Dit vond het ook geweldig !!! Meer !! De eerste keer dat ik Linda De Mol ben ga waarderen
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Linda de Mol was al cool ten tijde van de DJ Kat Show
Ik vond het eerst stom maar toen zei mn buuf dat het écht leuk was, dus toch de rest van de geleende DVD's maar gekeken en nu ben ik 2 weken verder en zit in het vierde seizoenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef Soury het volgende:
Eh nee, niet meteenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Is dat ook een vrouwenserie als al die andere series die hier genoemd worden?
Nee hoor Liesje in mijn geheime liefde.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bent/was niet voor niks zijn geheime liefde
Ik kijk altijd naar The Bill op belgië 2.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
En overmorgen niet vergeten te kijken naar de eerste twee afleveringen vanMad Men
![]()
Ik heb net de helft van het eerste deel gekeken, houdt ie er ineens mee opquote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.nl/video/ Daar
Tja grappig is misschien het verkeerde woord. Maar ieder zijn smaak !!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net de helft van het eerste deel gekeken, houdt ie er ineens mee op
Maar vooralsnog niet echt 'grappig' ofzo
Verklaar es naderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |