En dan melden al de AH mongolen die hier meelezen zich ook aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:37 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja, wij doen wel research waar AH van kan profiterenEigenlijk zouden we een mailinglist moeten beginnen ofzo
Hoogvliet maar ja ik kreeg zojuist van een insider te horen dat de actie niet geldt omdat het een combinatie-actie is (combi van aquafresh, andrelon, dove) etc. waardoor de vergelijking niet opgaat.quote:
Lijkt mij geen steekhoudend argument van AH! Deden ze heel moeilijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Hoogvliet maar ja ik kreeg zojuist van een insider te horen dat de actie niet geldt omdat het een combinatie-actie is (combi van aquafresh, andrelon, dove) etc. waardoor de vergelijking niet opgaat.
Blijkbaar mag je bij AH niet kiezen voor 3x hetzelfde merk. Sure. Wat moet je anders zeggen.
Neem je 6x die actie, en dan ga je naar de kassa.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Hoogvliet maar ja ik kreeg zojuist van een insider te horen dat de actie niet geldt omdat het een combinatie-actie is (combi van aquafresh, andrelon, dove) etc. waardoor de vergelijking niet opgaat.
Blijkbaar mag je bij AH niet kiezen voor 3x hetzelfde merk. Sure. Wat moet je anders zeggen.
Je moet even naar de actie kaartjes kijken van ah. Bij ons stond gewoon 3 flessen van bijv andrelon voor 5 euro(dus geen combi van tandpasta nodig)quote:Op maandag 22 juni 2009 11:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik kreeg het mee zo van de kassiere ik had gelijk vond ze.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lijkt mij geen steekhoudend argument van AH! Deden ze heel moeilijk?
4,99 afgerond 5? Als jij 3x 4,99 betaald is het geen 5 per stuk..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:46 schreef miepknip het volgende:
De silan was in Ede ook al aangepast voor ¤ 3,98
Hoop toch wel dat ik morgen mijn geld terug krijg, ze begon al dat ¤ 4,99 afgerond word na ¤ 5,00 dus je evenveel betaald. Behalve dan dat je 4 flessen bij de ander krijgt en 3 bij hun
Whehe die straatverkoperquote:Op zondag 21 juni 2009 20:17 schreef UncleSam het volgende:
Even een foto uit het vorige topic:
Mijn resultaat van gisteren.
[ afbeelding ]
Lees hier het hele verhaal.
Ik dacht nog een tube aan de plaatselijke krantverkoper te geven maar dat was misschien een belediging geweest.quote:
Haha, prachtig. Vooral omdat die straatverkoper de AH ownt door nog na jullie te gaanquote:
De actie zit op het product, niet op de aanbieding.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef wallynl het volgende:
[...]
Laatste filiaal gingen we voor de Aquafresh, deze is bij de Hoogvliet goedkoper zou je zeggen. We kregen ze niet mee omdat de Hoogvliet een ander aantal in de aanbieding heeft. 2 stuks voor 3 euro en niet zoals bij de ah 3 stuks voor 5 euro. Erg raar, dus klantenservice gebeld!
Klantenservice gaf de manager gelijk!
[...]
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:57 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
De actie zit op het product, niet op de aanbieding.
Als het product, smaak, hoeveelheid etc maar overeenkomt.
Opvallen dat bij de producten die op de kop van de gang liggen (LAPG-producten) opeens de Aquafresh ontbrak die bij Hoogvliet voordeliger was. Het plattegrondje wat was achter gebleven gaf aan dat daar deze tubes hoorden te staan.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Klopt absoluut, maar ben daar al 2x op genaaid.
Hahaha, wat een kneuzen zijn t ook bij de AH!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:00 schreef Rowinvd het volgende:
Ga nu toch ook nog maar eens richting de AH met me Hoogvliet folder, zie wel of het gaat lukken
Er was al gepost dat het om een andere inhoud Persil ging.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:14 schreef sam93dor het volgende:
Gelukt!
Mijn verhaal natuurlijk ook even hier, al heb ik niet zulke aantallen als de die-hards. Ik kwam daar, ging voor de Aquafresh. 3 Tubes meegenomen, bij de kassa gevraagd of ze het eerst even wilde scannen, zodat ik zeker wist dat ik niet een lagere prijs zou krijgen omdat ze wisten dat ik van de LAPG actie was. De prijs was goed, dus ik naar de informatiebalie. De vrouw daarachter haalde een hogere vrouw erbij. Die zei dat het klopte en belde ook nog even de manager. Dat gesprek verliep niet al te vriendelijk, vrouw boos. Mevrouw zei wel dat ik mijn geld terug kreeg en gaf uit vinnigheid waarschijnlijk ruim ¤3 euro teveel mee.
Vervolgens voor de Persil. Eerst mijn appeltaartje gehaald. Ik pakte de 2-pack (die witte) en liep weer naar de kassa. Prijs was prima, weer naar de informatiebalie. Eerst korte discussie met die vrouw achter de balie, die riep die (nog steeds pissige) vrouw erbij. Die moest naar huis maar was nog wel zo vriendelijk om tegen haar collega te zeggen dat er een brief was rondgestuurd dat het niet om dezelfde inhoud ging. Toen kwam de manager (volgens mij). Lange discussie met hem, hij gaf me gelijk en was van plan me het geld terug te geven, tot de balievrouw even toevoegde dat haar boze collega zei dat het niet om dezelfde inhoud ging. Nog langere discussie, overigens bleef deze man wel erg aardig. Ik mocht mijn Persil afgeven en kreeg inruil daarvoor mijn geld terug, dat vond ik wel schappelijk. Toch 3 tubes Aquafresh en een appeltaart. Zometeen even langs de andere AH hier 1 km vandaan en daarna naar de Albert Heijn op Soestdijk (waar de reclames op worden genomen).
Ik hoop dat het een beetje te volgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |