Ook goed. En weer door !quote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is kudos, niet kudo en kudo's
Het komt uit het Grieks, is een blijk van waardering. Kudos is enkelvoud. Kudo slaat echt nergens op
Je had eerst moeten halen en dan daarna met de folders terugquote:Op maandag 22 juni 2009 10:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Etos was nog dicht, Kruitvat had geen folders meer en de Silan was al afgeprijsd. Niets gehaald dus
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef meneer draak het volgende:
Hmm, had ik toch om 8 uur voor de winkel moeten staan. Ze waren er vroeg bij dit keer. Gelukkig dat iemand anders binnen dit forum steeds voor me stond bij het afrekenen
Om 08.05 bij AH Emmaplein wel (daarna direct aangepast), later bij De Clomp was er al getelefoneerd en zeiden ze dat t bij Hoogvliet geen 3L flessen warenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
is de persil van hoogvliet dan toch de goede verpakking?
Idd, het was de folder van 17 tm 23 juni.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:49 schreef sam93dor het volgende:
Heb ik hier niet de goede folder van de Hoogvliet ofzo? Want hier staat geen Persil in en de aanbiedingen zijn geldig van woensdag 24 tm dinsdag 30 juni.
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:51 schreef Omnifacer het volgende:
Tering, zeg. 88 euro aan wasmiddel met een niet-kloppende folder
Ikke gratis af te halen in utrechtquote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef sharam het volgende:
wie heeft er wel een folder met die bier aanbieding van dirk van de broek met het heineken bier voor 6,99
ik heb hier geen folder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |