abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70246537
Bij de hoogvliet hadden ze nog folders, dus heb er 3 meegenomen
Ik zie bij de hoogvliet ook de aquafresh white & shine 2 tubes voor 3 euro, bij albert heijn 3 stuks voor 5 euro. Hoogvliet is omgerekend 3 stuk voor 4.50. Kan ik hiervan gebruik maken (mag dit)?
pi_70246551
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:
flauw dat AH zo snel al die prijzen aanpast.
start dan gewoon niet zo´n actie, als je niet waar kunt maken dat je de laagste prijs hebt
Triestste is dat ze de laagste ACTIE prijs hebben. Ze kunnen natuurlijk niet adverteren met de laagste prijs van iedereen
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70246556
Kak, net pas wakker.
pi_70246558
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:13 schreef sam93dor het volgende:
Ik zie bij de hoogvliet ook de aquafresh white & shine 2 tubes voor 3 euro, bij albert heijn 3 stuks voor 5 euro. Hoogvliet is omgerekend 3 stuk voor 4.50. Kan ik hiervan gebruik maken (mag dit)?
als de prijs inet aangepast is wel.
pi_70246625
quote:
Nee je mag niet omrekenen.

Dan moet je er zes halen! Dan tref je namelijk allebei de aanbiedingen.
2 voor 3 (= dus 6 voor 9)
3 voor 5 (= dus 6 voor 10)

Zo kan je het wel verdedigen.
pi_70246641
Wish me luck
pi_70246657
Ik hoop dat je nog op tijd mijn reactie hebt gelezen .
pi_70246660
Moet de afprijzing hetzelfde zijn?
Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste actieprijs.

Dus ten onrechte vorige week weggestuurd met 3x 6 flessen cola, omdat de Sanders ze per 6 verkocht, en je ze bij AH per 1 kon kopen. Stelletje schavuiten
pi_70246680
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:16 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Nee je mag niet omrekenen.

Dan moet je er zes halen! Dan tref je namelijk allebei de aanbiedingen.
2 voor 3 (= dus 6 voor 9)
3 voor 5 (= dus 6 voor 10)

Zo kan je het wel verdedigen.
Nee, de afprijzing hoeft niet hetzelfde te zijn. Stel, u koopt een fles frisdrank bij Albert Heijn met 50% korting (bijvoorbeeld van ¤ 2 naar ¤ 1). En een identieke fles staat in een overlappende actieperiode in een folder van een andere winkel in de buurt van uw Albert Heijn met de afprijzing 3=2 (bijvoorbeeld 3 flessen voor ¤ 4,50). Dan kost in dit voorbeeld bij Albert Heijn de fles frisdrank ¤ 1 en bij de andere winkel ¤ 1,50 en dus heeft Albert Heijn de laagste actieprijs.
pi_70246700
Voor mij is de lol eraf....
Begonnen om half 8 vanmorgen. De prijzen waren toen nog niet landelijk aangepast. In de rij bij de kassa kwam de manager die vertelde dat de kratjes voor ¤6,99 aangeslagen moesten worden. Wij brachten de kratjes netjes terug.
Volgende filiaal kregen we netjes 6 kratjes mee voor de inmiddels aangepaste prijs, inclusief statiegeld. Later bij het narekenen kwamen we erachter dat we eigenlijk ¤6,99 hadden afgerekend en dat ook netjes hebben terug gekregen met het statiegeld erbij.
Next, prijzen waren ook hier aangepast en we hebben ons geld terug gevraagd. Ook hier hebben we de kratjes netjes terug gezet in de winkel.
Laatste filiaal gingen we voor de Aquafresh, deze is bij de Hoogvliet goedkoper zou je zeggen. We kregen ze niet mee omdat de Hoogvliet een ander aantal in de aanbieding heeft. 2 stuks voor 3 euro en niet zoals bij de ah 3 stuks voor 5 euro. Erg raar, dus klantenservice gebeld!
Klantenservice gaf de manager gelijk!
Dus ik legde het voorbeeld Andrelon uit bij de klantenservice. Stel, ik zie morgen 4 flessen voor 5 euro bij de concurrent en bij de ah zie ik 3 flessen voor 5 euro. Dan is de concurrent toch goedkoper? Nee, was het antwoord van de klantenservice. Het gaat niet om een aanbieding van 3 flessen dus niet identiek.

Nog wel een hint gekregen. morgen gaan de kratjes omhoog naar ¤8,29. Woensdag schijnt de C1000 hem voor ¤6,99 in de aanbieding heeft. De prijzen zullen bij opening meteen worden bijgewerkt.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:19:43 #161
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_70246734
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:08 schreef Dropdown het volgende:
Werkt die tandpasta nog
zoals het nu online staat nog wel..
quote:
Combineer 3 producten voor 5.00 euro

Verzorging van top tot teen met diverse producten van Aquafresh, Adrélon, Rexona en Dove. Deze week 3 producten naar keuze voor slechts 5.00!
merken etos prijs 3 halen 2 betalen 4,93 mja vermoedelijk wel dan de tandenborstel en mondwater.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 22 juni 2009 @ 11:21:00 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_70246778
quote:
haal de etos folder als je voor tandenborstels gaat dan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_70246826
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef MissHobje het volgende:

[..]

haal de etos folder als je voor tandenborstels gaat dan

Is de Etos al open? Die begint toch iets later op de maandag?
pi_70246851
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:18 schreef wallynl het volgende:
Voor mij is de lol eraf....
Begonnen om half 8 vanmorgen. De prijzen waren toen nog niet landelijk aangepast. In de rij bij de kassa kwam de manager die vertelde dat de kratjes voor ¤6,99 aangeslagen moesten worden. Wij brachten de kratjes netjes terug.
Volgende filiaal kregen we netjes 6 kratjes mee voor de inmiddels aangepaste prijs, inclusief statiegeld. Later bij het narekenen kwamen we erachter dat we eigenlijk ¤6,99 hadden afgerekend en dat ook netjes hebben terug gekregen met het statiegeld erbij.
Next, prijzen waren ook hier aangepast en we hebben ons geld terug gevraagd. Ook hier hebben we de kratjes netjes terug gezet in de winkel.
Laatste filiaal gingen we voor de Aquafresh, deze is bij de Hoogvliet goedkoper zou je zeggen. We kregen ze niet mee omdat de Hoogvliet een ander aantal in de aanbieding heeft. 2 stuks voor 3 euro en niet zoals bij de ah 3 stuks voor 5 euro. Erg raar, dus klantenservice gebeld!
Klantenservice gaf de manager gelijk!

Dus ik legde het voorbeeld Andrelon uit bij de klantenservice. Stel, ik zie morgen 4 flessen voor 5 euro bij de concurrent en bij de ah zie ik 3 flessen voor 5 euro. Dan is de concurrent toch goedkoper? Nee, was het antwoord van de klantenservice. Het gaat niet om een aanbieding van 3 flessen dus niet identiek.

Nog wel een hint gekregen. morgen gaan de kratjes omhoog naar ¤8,29. Woensdag schijnt de C1000 hem voor ¤6,99 in de aanbieding heeft. De prijzen zullen bij opening meteen worden bijgewerkt.
Terug! Nu!

Staat op de AH site!!!

En als de kratjes morgen weer de normale prijs zijn, dan faalt AH .

Ze zijn vandaag in de aanbieding bij Dirk. Dat is dus 22/06. Dat overlapt de actieperiode van AH (22/06 tot 28/06) en dus is Dirk goedkoper, ondanks dat de actie al over is
  maandag 22 juni 2009 @ 11:24:49 #165
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_70246886
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Is de Etos al open? Die begint toch iets later op de maandag?
Hier 11 uur al.. andere 12 uur bij mij dan.
op stations wel al eerder.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_70246991
quote:
start dan gewoon niet zo´n actie, als je niet waar kunt maken dat je de laagste prijs hebt
nee dat is niet flauw, dat moet je juist doen bij zo'n aktie, zodat de gemiddelde klant er vanuit kan gaan dat ie inderdaad de laagste prijs betaalt. dat soort dingen met dubbele prijzen en zo, dat is pas flauw, sterker nog, je reinste oplichting vd andere klanten.
pi_70247069
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:28 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee dat is niet flauw, dat moet je juist doen bij zo'n aktie, zodat de gemiddelde klant er vanuit kan gaan dat ie inderdaad de laagste prijs betaalt. dat soort dingen met dubbele prijzen en zo, dat is pas flauw, sterker nog, je reinste oplichting vd andere klanten.
Discriminatie van niet meer dan 1 product kopen zelfs.
net als dat "De winkel moet in de buurt zijn" discriminatie van woonplaats is, omdat er in jouw woonplaats geen bepaalde winkel is.
pi_70247110
quote:
Lijkt er verdacht veel op dat ze toch wel een beetje hulp van dit draadje hebben gehad.
Vorige weken waren ze niet zo snel.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:33:44 #169
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70247123
Ik ga het effe proberen straks met de tandpasta icm de Hoogvliet-folder. Dat wordt mijn enige steal denk ik vandaag, aangezien de Silan al is aangepast.

Die was toch aangepast he?
pi_70247160
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef alexandra23 het volgende:

[..]

Lijkt er verdacht veel op dat ze toch wel een beetje hulp van dit draadje hebben gehad.
Vorige weken waren ze niet zo snel.
!!!

Want Fok! heeft een primeur op internet of wat?
pi_70247172
Nu even een vraagje over de andrelon shampoo.

Bij ah 3 voor ¤ 5,00
Bij kruidvat 4 pak voor ¤ 4,99 gaat morgen dinsdag in.

Had dus een aantal flessen bij ah gekocht en ging met de folder naar de kassa voor geld terug.
Moet morgen terug komen omdat morgen de prijs aangepast kan zijn.

Vond dat vreemd, omdat ik toch vandaag ¤ 5,00 heb betaald of morgen nu de prijs is aangepast of niet.

Maar geldt deze actie van kruidvat wel?
pi_70247195
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ga het effe proberen straks met de tandpasta icm de Hoogvliet-folder. Dat wordt mijn enige steal denk ik vandaag, aangezien de Silan al is aangepast.

Die was toch aangepast he?
Je kan Silan altijd nog scannen bij de kassa voor de zekerheid. Bier kan ook dan nog. Maar als tandpasta lukt, post dan effe, dan check ik wel ff als ik terug ben van me intern-geschorste pauze. Dan mag ik namelijk weer terug in dit stinkhol
  maandag 22 juni 2009 @ 11:37:16 #173
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70247214
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

!!!

Want Fok! heeft een primeur op internet of wat?
Naja, wij doen wel research waar AH van kan profiteren Eigenlijk zouden we een mailinglist moeten beginnen ofzo
  maandag 22 juni 2009 @ 11:37:37 #174
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70247222
http://i42.tinypic.com/20k38gm.jpg

[ Bericht 81% gewijzigd door DJMarcel.nl op 22-06-2009 12:18:21 ]
pi_70247251
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef miepknip het volgende:
Nu even een vraagje over de andrelon shampoo.

Bij ah 3 voor ¤ 5,00
Bij kruidvat 4 pak voor ¤ 4,99 gaat morgen dinsdag in.

Had dus een aantal flessen bij ah gekocht en ging met de folder naar de kassa voor geld terug.
Moet morgen terug komen omdat morgen de prijs aangepast kan zijn.

Vond dat vreemd, omdat ik toch vandaag ¤ 5,00 heb betaald of morgen nu de prijs is aangepast of niet.

Maar geldt deze actie van kruidvat wel?
Het gaat om de prijs die jij betaald hebt. Ookal staat er bij het prijskaartje 10 euro, en jij betaalt 12 bij de kassa, en ookal is de prijs 2 seconden erna veranderd. Jij hebt 12 euro betaald, dus heb jij teveel betaald, dus ookal betalen ze het verschil terug, gewoon zeggen dat dat de actie is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')