quote:In Italië zijn door hevig noodweer
mogelijk vijf doden gevallen.Bij Rome
kwam een kitesurfer om toen hij door de
wind tegen een huis werd gesmeten.In
Zuid-Italië verdronk een vrouw toen de
vastgelopen lift waarin ze zat onder
water liep.Een windhoos in Cerveteri
rukte daken van huizen en ontwortelde
bomen.In Rome leidde een wolkbreuk tot
overstromingen en verkeersopstoppingen.
Beter toch. Anders zie je een huis steeds dichterbij komenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Dank Meddo!
Ja, maar een verdrinkingsdood lijkt me zo verschrikkelijk erg. Je staat dan in een lift te schreeuwen om hulp en het water stijgt... en stijgt... en stijgtEn dan moet je je adem inhouden totdat je niet meer kunt.
Er werd wel eens gezegd dat een verdrinkingsdood heel erg mooi schijnt te zijn, want je gaat mooie kleuren zien enzo. Nou oeh!
Dat is laatst ook nog in Nederland gebeurd, bij Strand Horst/Nulde aan het Veluwemeer. Beste man is op een toiletgebouw gekwaktquote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef reetveter het volgende:
Die van die kite-surfer lijkt me ook redelijk kut.
Nah.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de TT mogen we opmaken dat het nieuws niet datgene wat er gebeurt is is, maar dat het toch vooral gaat om jouw mening.
En dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de TT mogen we opmaken dat het nieuws niet datgene wat er gebeurt is is, maar dat het toch vooral gaat om jouw mening.
Om het voor mezelf leuk te houden heb een tijdje op zulke dingen gelet toen ik in een zomer bezorger was, en veel bij senioren over de vloer kwam. Indien er al zo'n luik in een lift zit, zit deze altijd op slot. Je kan er enkel met grof geweld uitkomen, iets wat niet makkelijk is aangezien je boven je macht moet werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
lijkt me niet erg prettig nee![]()
maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen![]()
't was een vrouw hequote:maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen
En door al dat water kan je je ook niet meer goed afzetten om kracht te zetten denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Om het voor mezelf leuk te houden heb een tijdje op zulke dingen gelet toen ik in een zomer bezorger was, en veel bij senioren over de vloer kwam. Indien er al zo'n luik in een lift zit, zit deze altijd op slot. Je kan er enkel met grof geweld uitkomen, iets wat niet makkelijk is aangezien je boven je macht moet werken.
Vrouw of niet, je gaat dan écht wel naar alle ontsnappingsmogelijkheden op zoek lijkt me!quote:
Ja, bovendien stond er bij het luikje "ten strengste verboden om het luikje te openen, misbruik wordt bestraft".quote:
Danwel levend begraven worden. Of wat dacht je van de Perzen en hun martelmethodes.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Ergste dood ooit is wel heel overdreven, ik noem bv levend verbrand worden op een brandstapel waarbij het vuur langzaam steeds hoger kruipt totdat je voeten vlam vatten en vervolgens de rest, vind ik nog een tikje erger
Ach je haalt er wel het nieuws meequote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen![]()
Nah. Dat ze dáár nou niet aan gedacht heeft zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan knaag je gewoon door het plafond heen
Rauwe Rosbief kan daarentegen wel een stuk appetijtelijker van wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Ergste dood ooit is wel heel overdreven, ik noem bv levend verbrand worden op een brandstapel waarbij het vuur langzaam steeds hoger kruipt totdat je voeten vlam vatten en vervolgens de rest, vind ik nog een tikje erger
Waar staat dan dat ze dat niet geprobeerd heeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
In de film rukken ze ook altijd de deur openen. Kan niet geloven dat ze dat niet geprobeerd heeft.
Hollywood propaganda, je krijgt die deuren doorgaans echt niet open tussen verdiepingen in.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
In de film rukken ze ook altijd de deur openen. Kan niet geloven dat ze dat niet geprobeerd heeft.
Ik denk dat die arme vrouw ALLES heeft geprobeerdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
Zeer zeker niet, wat in de film kan kan ook in het echt.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Hollywood propaganda, je krijgt die deuren doorgaans echt niet open tussen verdiepingen in.
Het is was een vrouw, I beg to differ.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat die arme vrouw ALLES heeft geprobeerd
Je kijkt teveel filmsquote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
Vertel daar eens iets meer over aub, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de Perzen en hun martelmethodes.
Hela, ik heb liever dat je daar geen grappen over maakt okéquote:Op zondag 21 juni 2009 18:31 schreef termuis het volgende:
[..]
Rauwe Rosbief kan daarentegen wel een stuk appetijtelijker van worden
tja, 100% zeker weet je het nooitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
Als ik in die lift zou zitten, en 100% zeker wist dat ik dood zou gaan.
Dan zou ik gewoon me kop onderwater stoppen, en 1x heel diep proberen in te ademen.
pfffffff dat lijkt me ook wel één van de ergste...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij gaat je reflex dat niet toelaten.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
Dan zou ik gewoon me kop onderwater stoppen, en 1x heel diep proberen in te ademen.
Maar je weet het niet 100% zeker. Er is altijd een kansje dat ze je komen redden voor die hele lift vol staat.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik zou als een gek proberen al dat water op te drinken zodat het de kans niet krijgt om tot boven te komen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik zou als een gek proberen al dat water op te drinken zodat het de kans niet krijgt om tot boven te komen.
wanneer gaan ze het verfilmen ??quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bovenste stukje. Vrouw zit vast in de lift en het loopt langzaam onder water. Daar kan ik gewoon nachtmerries van krijgen bah!
En die drijft goed, door meerdere redenenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef henkway het volgende:
[..]
wanneer gaan ze het verfilmen ??
Il denk aan Mevrouw Beckham voor de hoofdrol, daar missen ze toch niets aan
Ja Nee ze moet dan ook wel dood he??quote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En die drijft goed, door meerdere redenen
Bij verbranden is het wel zo dat je zenuwen vrij snel naar de klote zijn, dus dan voel je geen pijn meer, dat valt dan weer mee.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef melovechai het volgende:
het schijnt dat verdrinken wel mee valt.
levend verbranden schijnt gruwelijk te zijn.
maar goed, niemand kan het ooit navertellen
Inderdaad, en is er niet een of andere pijngrens waarna je of flauw valt of gewoon niet nóg meer pijn kan voelen?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Bij verbranden is het wel zo dat je zenuwen vrij snel naar de klote zijn, dus dan voel je geen pijn meer, dat valt dan weer mee.
Mentaal moet levend verbranden wel vrij kut zijn ja.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter toch. Anders zie je een huis steeds dichterbij komen.
Maar dat zijn dan ook executies met een hoge amusementswaarde. In landen waar men nog niet zo ver ontwikkeld is, proberen ze op deze manieren natuurlijk potentiele criminelen zo af te schrikken. In 1 keer de kop eraf schrikt toch minder af dan een iemand levend verbranden, vierendelen, of het bovengenoemde paalzitten.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:10 schreef StateOfMind het volgende:
Er is op internet ook ergens een filmpje te vinden waarin ergens in Irak of Afghanistan een man ter dood wordt gebracht op een vrij onprettige manier.
Hij staat voorovergebukt met zijn broek omlaag en er wordt dan een speer ingebracht. Vervolgens wordt de speer rechtop gezet en zakt de man langzaam naar beneden totdat de speer er vlak naast zijn nek weer uitkomt.
Een ander filmpje toont hoe een man tussen 2 auto's vastgebonden zit en langzaam in 2 stukken wordt getrokken.
Net als in de filmsquote:Nikaidoh, 35, of Dallas, was stepping into a second-floor elevator about 9:30 a.m. Saturday when the doors suddenly closed, pinning his shoulders. His head was severed when the elevator car moved upward. A female hospital employee witnessed the accident and spent about 20 minutes trapped inside the malfunctioning elevator until firefighters were able to rescue her.
Voor die vent is het in no time over, dus waarom zou dat de ergste dood ooit zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef MikeAtTilburg het volgende:
Ergste? En deze dan?
[..]
Net als in de films
Vrouw zat 20 minuten in die lift met dat hoofd![]()
water was denk ik net hoog genoeg om een ingestorte lift te vullen... als het er zoeentje als in die James Bond film is (stalen open kooi, dan heb je weinig ontsnappingsmogelijkhedenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef portable het volgende:
Lift en verdrinken? Waar was die lift dan en hoe hoog was 't water?
Te snel? Deze dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Voor die vent is het in no time over, dus waarom zou dat de ergste dood ooit zijn?![]()
Voor die vrouw is het wel een beetje naar
quote:David Allen Kirwan a 24-year-old attempted to rescue a friend's dog after it fell into Celestine Pool, a hot spring at Yellowstone National Park on July 20, 1981. Despite numerous shouts from bystanders, Kirwan dove headfirst into the pool but was unable to save the dog. After managing to swin back to shore, he was helped out of pool, where his injuries became apparent - the exposure to the 200F (93C) water of the hot spring resulted in third-degree burns to 100% of his body and had also blinded him. After being led to the sidewalk, Kirwan reportedly stated: "That was stupid. How bad am I? That was a stupid thing I did." When one of Kirwan's shoes was removed, all of the skin came off with it. He died the next day at a Salt Lake City hospital. Although there have been at least 19 deaths due to scalding at the Yellowstone, this was the only known case where someone died after deliberately jumping into one of the park's hot springs.
Als het met dieren gebeurd dan staat de PVDD klaar om kamervragen te stellenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:05 schreef Sj0rs het volgende:
De verdrinkingsdood schijnt een "mooie" dood te zijn.
hier krijg ik dus écht kippevel van... zeker dat paalzittenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook executies met een hoge amusementswaarde. In landen waar men nog niet zo ver ontwikkeld is, proberen ze op deze manieren natuurlijk potentiele criminelen zo af te schrikken. In 1 keer de kop eraf schrikt toch minder af dan een iemand levend verbranden, vierendelen, of het bovengenoemde paalzitten.
Vergeet niet dat wij hier in de middeleeuwen ook nog radbraakten. Dat lijkt mij trouwens misschien nog wel een ergere straf dan de brandstapel (waar vaak de terechtgestelde aan verstikking omkwam), vooral de variant zonder genadeslag, waar ook de kraaien en meeuwen nog een duit in het zakje deden.
Apart, pv als voltooid deelwoord schrijven?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Als het met dieren gebeurd dan staat de PVDD klaar om kamervragen te stellen
We've got ourselves a winner!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:26 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Op 23 augustus 1305 werd William Wallace in Londen ter dood veroordeeld. Eerst werd hij gemarteld; hij werd opgehangen en vlak voor het intreden van de dood omlaag gehaald. Daarna werden delen van zijn lichaam eraf gesneden (o.a. zijn penis en inwendige organen), welke voor zijn ogen verbrand werden.
Tot slot werd hij onthoofd en gevierendeeld. Deze stukken werden naar alle uithoeken van het Engelse rijk gestuurd als waarschuwing niet in opstand te komen tegen het Britse gezag. Zijn hoofd werd op een spies bij de toegang van de London Bridge geplaatst; een voor die tijd gebruikelijke methode om gezag af te dwingen
Het was een vrouw, dat wist ze niet..quote:Op zondag 21 juni 2009 18:18 schreef Bob-B het volgende:
Ze was te lui om door het luikje in het dak mee te drijven in de liftschaft totdat ze het dak van het gebouw op kon?
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:55 schreef Mestras het volgende:
kon ze niet op het groene knopje drukje net als Abeltje?
Volgens mij ''glij'' je dan langzaam weg de dood in.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:05 schreef Sj0rs het volgende:
De verdrinkingsdood schijnt een "mooie" dood te zijn.
Ja, ze had het noodweer zelf besteld.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef koemleit het volgende:
lijkt me zelfmoord?
Je stikt toch? Lijkt mij niet fijn in elk geval, zeker niet als je wéét dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Volgens mij ''glij'' je dan langzaam weg de dood in.
Net zoiets als je onder narcose gaat volgens mij.![]()
Kan het ook verkeerd hebben maar zo een idee heb ik er bij.
Volgens mij in de kelderquote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef portable het volgende:
Nou, ik ga liever onder narcose, dat gaat een stuk sneller.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Net zoiets als je onder narcose gaat volgens mij.![]()
Kan het ook verkeerd hebben maar zo een idee heb ik er bij.
Na de vreselijke minuten van doodsstrijd, die uren lijken te duren. Als het water dan echt helemaal tot het plafond staat, probeert je lichaam nog steeds lucht te krijgen. Dat is nu eenmaal de overlevingsreflex. Dus voordat je hersenen geen lucht meer krijgen, ben je inmiddels helemaal over de toeren van paniek en barsten zowat de aderen in je kop.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:10 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als ik die laatste zin zo eens lees, ben ik van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Na de vreselijke minuten van doodsstrijd, die uren lijken te duren. Als het water dan echt helemaal tot het plafond staat, probeert je lichaam nog steeds lucht te krijgen. Dat is nu eenmaal de overlevingsreflex. Dus voordat je hersenen geen lucht meer krijgen, ben je inmiddels helemaal over de toeren van paniek en barsten zowat de aderen in je kop.
Liften hoeven niet altijd omhoog te gaan. Misschien was ze net met de lift naar de kelder gegaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:41 schreef portable het volgende:
Een 63-jarige vrouw verdronk in de lift van haar appartementencomplex toen zij wilde kijken of er waterschade was in de kelder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Liften hoeven niet altijd omhoog te gaan. Misschien was ze net met de lift naar de kelder gegaan.
Zware onderkoeling/bevriezing schijnt wel prettig te zijn (als in: heel loom en slaperig plus mooie hallucinaties).quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Als ik die laatste zin zo eens lees, ben ik van gedachten veranderd.
Geen één dood is onpijnlijk denk ik.
Ze steken anders wel een naald in je armquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:27 schreef Appelknaller het volgende:
Er is ook zoiets als euthenasie, dat is wel pijnloos
alleen als je hersenen hebt, dus dan heb jij mazzelquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Gescalpeerd worden schijnt ook niet zo tof te zijn, en over het algemeen wel dodelijk.
Voor mensen zonder hersenen is het niet dodelijk nee, want die zijn al doodquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef henkway het volgende:
[..]
alleen als je hersenen hebt, dus dan heb jij mazzel
Heb jij serieus dat filmpje gekekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:15 schreef Dartanion het volgende:
Door 2 gasten met een hamer en een schroevendraaier bewerkt worden in een bos lijkt me toch wel erger
Je wil niet weten welke filmpjes ik allemaal gekeken hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:18 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Heb jij serieus dat filmpje gekeken. Ik word al ziek bij dat filmpje van die iraanse jonge vrouw
. Ik kan daar echt niet tegen
Een gevoel van nieuwsgierigheid bekruipt me welquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je wil niet weten welke filmpjes ik allemaal gekeken hebIk kijk alleen geen filmpjes waarin vrouwen verkracht worden ofzo, dat vind ik niet kunnen
![]()
Maarja, mannen die mishandeld worden daar kan ik wel mee leven
Google is je vriendquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Een gevoel van nieuwsgierigheid bekruipt me wel
http://encyclopediadramatica.com/Main_Pagequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Een gevoel van nieuwsgierigheid bekruipt me wel
Dit was het ergste wat je kon verzinnen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef aychelle het volgende:
De ergste dood is de dood waarin je:
* eerst gelokt word met valse beloftes
* daarna word opgesloten word in een kelder
* je toekomstige moordenaar oud en lelijk is
* die daarna urenlang vernedert en aanrandt
* je daarna zorvuldig in stukjes hakt
Wat nou vedrinkinsdood, of van een flatgebouw vallen. Dan ben je tenminste in een paar seconden dood .. of niet
weet jij nog iets gruwelijkser dan? .. ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dit was het ergste wat je kon verzinnen?![]()
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef PteV het volgende:
Je verwacht hier ervaringsdeskundigen aan te treffen?
quote:De peer. Voor overspelige vrouwen was er de peer, een peervormig metalen apparaat dat door een schroefmechanisme in drie grote uiteenlopende schillen opengedraaid kon worden. De peer werd in de mond, anus of vagina ingebracht en langzaam opengedraaid.
Wel een bizarre gedachte inderdaad. Dat al je huid langzaam verschroeit en je er met geen mogelijkheid uitkomt. Dat lijkt me ook zo verschrikkelijk aan levend begraven worden: je weet gewoon dat je er met geen mogelijkheid uitkomt en moet langzaam wachten tot je doodgaat aan vochtgebrek...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Maar er is vast wel iets vastgelegd over wat er gebeurd met je lichaam als het bloot wordt gestelt aan een bizarre hoeveelheid pijn. Er is immers ook bekend wat verdrinkende mensen voelen enzo. Daarnaast wordt de werking van drugs tijdens martelingen (om voor je gevoel de tijd te vertragen) ook uitvoerig beschreven.
Was meer een vraag van: 'Is een mens in staat bewust te voelen hoe je tot op het bot wegschroeit, of gaat het licht eerder uit?'
Van helemaal begraven val je in slaap door gebrek aan zuurstof dacht ik, als er een mogelijkheid tot lucht is, zoals bij de post onder je, is het nog veel erger, dunkt me.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef PteV het volgende:
[..]
Wel een bizarre gedachte inderdaad. Dat al je huid langzaam verschroeit en je er met geen mogelijkheid uitkomt. Dat lijkt me ook zo verschrikkelijk aan levend begraven worden: je weet gewoon dat je er met geen mogelijkheid uitkomt en moet langzaam wachten tot je doodgaat aan vochtgebrek...
Deze? Klinkt vrij gruwelijk ja. Sowieso lijken alle gevallen waarbij je gruwelijke pijnen lijdt maar net niet, of tergend langzaam sterft niet zo bijster leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef Rev- het volgende:
Las laatst over een Duitse monteur die onderhoud moest doen in een grote ketel, Alleen ging de ketel door een fout op een gegeven moment dicht waarna hij volstroomde met kokend heet water.
Lijkt me echt ubergruwelijk.
Zou je in zo'n kist niet wat eerder overlijden door zuurstofgebrek?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef PteV het volgende:
[..]
Wel een bizarre gedachte inderdaad. Dat al je huid langzaam verschroeit en je er met geen mogelijkheid uitkomt. Dat lijkt me ook zo verschrikkelijk aan levend begraven worden: je weet gewoon dat je er met geen mogelijkheid uitkomt en moet langzaam wachten tot je doodgaat aan vochtgebrek...
Daar dacht ik pas toevallig nog aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Levend in zoutzuur worden opgelost.
Ik had ook een verhaal gehoord van een man die zijn auto liet repareren bij de garage ofzo. En hij zag daar een colafles met ''limonade'' staan. Na een paar slokken bleek dat zoutzuur te zijn en de beste man is overleden aan interne bloedingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar dacht ik pas toevallig nog aan
Hoorde pas ook een verhaal dat iemand onder een machine bezig was waar ineens allemaal chemische troep uitkwam. Hij was dan wel niet dood, maar wel voor een groot deel ernstig verbrand. Moet je toch niet aan denken?
Als je iemand martelt wil je hem juist niet doden...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Danwel levend begraven worden. Of wat dacht je van de Perzen en hun martelmethodes.
Het 'grappige' daaraan, was dat hij een open bek had ofzo, zodat mensen de persoon erin konden horen schreeuwen. Zuurstofgebrek zal dus wat laten optreden dan je denk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou je in zo'n kist niet wat eerder overlijden door zuurstofgebrek?
Dat geldt trouwens ook voor die stier; zou iemand het op een gegeven moment niet zo warm krijgen dat hij flauwvalt, nog voor het echte verbranden begint?
Misschien valt het allemaal wel mee
Heb je een linkje? Ben wel getriggered door dit verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Het 'grappige' daaraan, was dat hij een open bek had ofzo, zodat mensen de persoon erin konden horen schreeuwen. Zuurstofgebrek zal dus wat laten optreden dan je denk.
Dat nieuwsbericht hier laatst over die man die in een grote ketel bezig was met schoonmaken, waarna de deksel plots dichtviel en niet meer openging, waarna de ketel volliep met kokende hete soep, waarna de beste man levend gekookt werd alvorens hij verdronk (al denk ik dat ie wellicht eerder dood was) vind ik dan nog een onprettiger verhaal denk ik.......quote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bovenste stukje. Vrouw zit vast in de lift en het loopt langzaam onder water. Daar kan ik gewoon nachtmerries van krijgen bah!
Als het niet bij NWS hoort dan verplaats het maar
Alleen als hij op een ontzettend langzame en pijnlijke manier zijn einde tegemoet gaat, snap ik dat je in dit topic post.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef -Datdus- het volgende:
een kennis van mij (18jaar)
heeft gister avond een gruwlijk ongeluk gehad.
Juist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Alleen als hij op een ontzettend langzame en pijnlijke manier zijn einde tegemoet gaat, snap ik dat je in dit topic post.
Oh. da's wel gemeen danquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Het 'grappige' daaraan, was dat hij een open bek had ofzo, zodat mensen de persoon erin konden horen schreeuwen. Zuurstofgebrek zal dus wat laten optreden dan je denk.
dat schijnt het ergste te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef _Arual_ het volgende:: op een of andere manier terechtkomen in een droogstaande put, er niet meer uit kunnen, en dan een trage dood sterven.
Jacqueline Saburido kan het navertellen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef melovechai het volgende:
het schijnt dat verdrinken wel mee valt.
levend verbranden schijnt gruwelijk te zijn.
maar goed, niemand kan het ooit navertellen
Fucking hellquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jacqueline Saburido kan het navertellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is dat ding juist bedacht om te voorkomen dat de veroordeelden stikken door de giftige dampen en dat in de stier de dampen niet naar binnen kunnen. Als dat ook werkelijk de bedoeling is geweest, dan is de bedenker/opdrachtgever een ongelofelijke klootzak.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dood aan. Geen idee of dat echt kan trouwens, ze zullen het wel merken als je hartslag opeens heel sterk omhoog gaat ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Elvislives het volgende:
Wat te denken van de mensen die een operatie krijgen (kan een standaard-operatie zijn, zoals een blindedarm), onder narcose worden gebracht maar op één of andere manier hun zenuwen blijven werken. Je voelt dan letterlijk je darmen eruit gehaald worden, op je borst gelegd worden, etc en kan NIKS doen. Is ook een film over, awake heet ie dacht ik.
Echt een hele slechte film btwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:54 schreef Elvislives het volgende:
Wat te denken van de mensen die een operatie krijgen (kan een standaard-operatie zijn, zoals een blindedarm), onder narcose worden gebracht maar op één of andere manier hun zenuwen blijven werken. Je voelt dan letterlijk je darmen eruit gehaald worden, op je borst gelegd worden, etc en kan NIKS doen. Is ook een film over, awake heet ie dacht ik.
Als je nou bovenstaande situatie neemt, en er gaat ook nog iets fout (mes in hart, oeps!) dan is het wel een hele erge doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dood aan.
Je noemt het. Je zou er zomaar een hartstilstand door kunnen krijgen, al die stress.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dood aan. Geen idee of dat echt kan trouwens, ze zullen het wel merken als je hartslag opeens heel sterk omhoog gaat ofzo.
Ooit eens bij Mooi! Weer De Leeuw geweest. Een vrouw was dat geloof ik, die had alles meegemaakt. Daarom heb je ook een anesthesist die in de gaten houdt hoe het met de verdoving staat. Die kijkt idd naar hartslag etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je gaat er alleen niet dood aan. Geen idee of dat echt kan trouwens, ze zullen het wel merken als je hartslag opeens heel sterk omhoog gaat ofzo.
het is ook een hele marteling om zo'n gast te onderhouden. Dus nee, liever niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef Unauthorised het volgende:
Marteltechniek:
- Men neme een gevangene.
- Met maakt een kist waar zijn gehele lichaam inpast, maar waar hij met zijn hoofd uitsteekt.
- Men timmert de doos vakkundig dicht.
- Controleer goed of de gevangene er niet meer uit kan, vergeet niet de ruimte om zijn nek. De gevangene moet prima kunnen ademhalen. Ook moet de gevangene kunnen steunen op zijn benen als je de kist rechtop zet. Maak het comfortabel.
- Voer de gevangene goed. Geef hem water als hij dorst heeft, geef hem eten als hij honger heeft.
- Op een gegeven moment behaalt u uw gewenste resultaat: uw gevangene heeft na een paar weken de kist vol gepoept. De maden zorgen ervoor dat uw gevangene langzaam wordt opgegeten.
- Na een paar maanden sterft uw gevangene.
Veel succes!
Daar heb je beulen en geld voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:51 schreef P8 het volgende:
[..]
het is ook een hele marteling om zo'n gast te onderhouden. Dus nee, liever niet.
Jij hebt 2 fast 2 furious gekeken? Daar gebeurt datquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
Men neme een slachtoffer, men pakt een metalen kom, men koopt bij de dierenwinkel een rat.
Kom op de blote buik van betrokkene leggen, rat onder de kom, kom vast bevestigen, kom verwarmen. De rat zoekt naar een uitweg en graaft zich door het slachtoffer heen een weg naar buiten.
Meesterlijke dood.
Wiki
Nee, ik wist van het bestaan af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt 2 fast 2 furious gekeken? Daar gebeurt dat
Vergis je niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef reetveter het volgende:
Die van die kite-surfer lijkt me ook redelijk kut.
Man..... ik wil dat filmpje nooit meer zien. Die mensen zijn ziek ik heb nu echt zin die 2 mensen zelf te martelen. Nog dommer is dat ze hun gezicht laten zien en hun auto en hoe ze het bewijs verduisterenquote:
Doet me denken aan het boek 1984.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
Men neme een slachtoffer, men pakt een metalen kom, men koopt bij de dierenwinkel een rat.
Kom op de blote buik van betrokkene leggen, rat onder de kom, kom vast bevestigen, kom verwarmen. De rat zoekt naar een uitweg en graaft zich door het slachtoffer heen een weg naar buiten.
Meesterlijke dood.
Wiki
deze lijkt me ergerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
Meesterlijke dood.
Wiki
quote:Chinese Bamboo Torture is an ancient form of torture which utilises the natural properties of bamboo.
The victim is taken outside and either strung between two posts or trees or strapped to a base composed of widely separated slats. The aim is to have the victim suspended horizontally with access to his or her torso from below.
This takes place directly above a patch of young bamboo plants, a plant which is very strong and grows rapidly reaching staggering heights.
Hence as the victim lay suspended in mid air the bamboo would begin to grow towards them.
The pain and discomfort at being held in such an unnatural position for several days was in itself a bad experience. However the torturers would also cut the tips of the stems to ensure a sharp point as they grew towards the victim. When the bamboo reached the victims skin the real pain began as the sharp points dug in.
If the victim refused to cooperate at this point (or if the torturer was particularly sadistic) they were left there as the bamboo continued to grow. Owing to the incredible strength of the bamboo stem and the sharpness of the tip, the plant would on most occasions pierce the skin and continue to grow through the abdomen (and any other flesh in its way) eventually causing death.
Bron: nos.nlquote:In Nieuwegein is een vrouw omgekomen bij een val in de liftschacht. Toen de liftdeuren opengingen reed de bejaarde vrouw met haar scootmobiel naar binnen, terwijl de lift er nog niet was. Ze viel ten minste twee meter naar beneden. Het ongeluk gebeurde in een flat aan de Middelmonde in Nieuwegein.
Ja die laatste vijf minuten waren vast niet prettig, en blijven watertrappelen hequote:Op zondag 21 juni 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
n Italië zijn door hevig noodweer
mogelijk vijf doden gevallen.Bij Rome
kwam een kitesurfer om toen hij door de
wind tegen een huis werd gesmeten.In
Zuid-Italië verdronk een vrouw toen de
vastgelopen lift waarin ze zat onder
water liep.Een windhoos in Cerveteri
rukte daken van huizen en ontwortelde
bomen.In Rome leidde een wolkbreuk tot
overstromingen en verkeersopstoppingen.
ik vind het goed voor een Darwin award.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
Een 63-jarige vrouw verdronk in de lift van haar appartementencomplex toen zij wilde kijken of er waterschade was in de kelder.
Doden door noodweer in Italië
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
werkt niet want dan moet je piesen en dan ben je weer even ver....
Veel sneller en meer onverwacht kun je niet gaan volgens mij. In dat opzicht helemaal geen verkeerde manier.quote:
Attent om dit te delen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:32 schreef starla het volgende:
Nee klopt, dit topic is een zwak excuus om het filmpje te posten
quote:
quote:reply | quote
headache20 [ban] | Jul 10 09 : 5:29am
Vote upDelete comment
THAT WAS AWESOME!!! CAN HE DO IT AGAIN? PLEASE!
Leuk fragmentje voor Knallende Kurken ofzo tijdens oud en nieuw.quote:
Of deze:quote:
quote:This is actually the alternate ending to the famous clock tower scene at the end of Back to The Future I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |