quote:In Italië zijn door hevig noodweer
mogelijk vijf doden gevallen.Bij Rome
kwam een kitesurfer om toen hij door de
wind tegen een huis werd gesmeten.In
Zuid-Italië verdronk een vrouw toen de
vastgelopen lift waarin ze zat onder
water liep.Een windhoos in Cerveteri
rukte daken van huizen en ontwortelde
bomen.In Rome leidde een wolkbreuk tot
overstromingen en verkeersopstoppingen.
Beter toch. Anders zie je een huis steeds dichterbij komenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Dank Meddo!
Ja, maar een verdrinkingsdood lijkt me zo verschrikkelijk erg. Je staat dan in een lift te schreeuwen om hulp en het water stijgt... en stijgt... en stijgtEn dan moet je je adem inhouden totdat je niet meer kunt.
Er werd wel eens gezegd dat een verdrinkingsdood heel erg mooi schijnt te zijn, want je gaat mooie kleuren zien enzo. Nou oeh!
Dat is laatst ook nog in Nederland gebeurd, bij Strand Horst/Nulde aan het Veluwemeer. Beste man is op een toiletgebouw gekwaktquote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef reetveter het volgende:
Die van die kite-surfer lijkt me ook redelijk kut.
Nah.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de TT mogen we opmaken dat het nieuws niet datgene wat er gebeurt is is, maar dat het toch vooral gaat om jouw mening.
En dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef tho_Omas het volgende:
Uit de TT mogen we opmaken dat het nieuws niet datgene wat er gebeurt is is, maar dat het toch vooral gaat om jouw mening.
Om het voor mezelf leuk te houden heb een tijdje op zulke dingen gelet toen ik in een zomer bezorger was, en veel bij senioren over de vloer kwam. Indien er al zo'n luik in een lift zit, zit deze altijd op slot. Je kan er enkel met grof geweld uitkomen, iets wat niet makkelijk is aangezien je boven je macht moet werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
lijkt me niet erg prettig nee![]()
maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen![]()
't was een vrouw hequote:maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen
En door al dat water kan je je ook niet meer goed afzetten om kracht te zetten denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:11 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Om het voor mezelf leuk te houden heb een tijdje op zulke dingen gelet toen ik in een zomer bezorger was, en veel bij senioren over de vloer kwam. Indien er al zo'n luik in een lift zit, zit deze altijd op slot. Je kan er enkel met grof geweld uitkomen, iets wat niet makkelijk is aangezien je boven je macht moet werken.
Vrouw of niet, je gaat dan écht wel naar alle ontsnappingsmogelijkheden op zoek lijkt me!quote:
Ja, bovendien stond er bij het luikje "ten strengste verboden om het luikje te openen, misbruik wordt bestraft".quote:
Danwel levend begraven worden. Of wat dacht je van de Perzen en hun martelmethodes.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Ergste dood ooit is wel heel overdreven, ik noem bv levend verbrand worden op een brandstapel waarbij het vuur langzaam steeds hoger kruipt totdat je voeten vlam vatten en vervolgens de rest, vind ik nog een tikje erger
Ach je haalt er wel het nieuws meequote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
maar zit er niet zo'n luikje bovenin de lift die je open kunt maken? dan kun je gewoon naar boven zwemmen![]()
Nah. Dat ze dáár nou niet aan gedacht heeft zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan knaag je gewoon door het plafond heen
Rauwe Rosbief kan daarentegen wel een stuk appetijtelijker van wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Ergste dood ooit is wel heel overdreven, ik noem bv levend verbrand worden op een brandstapel waarbij het vuur langzaam steeds hoger kruipt totdat je voeten vlam vatten en vervolgens de rest, vind ik nog een tikje erger
Waar staat dan dat ze dat niet geprobeerd heeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
In de film rukken ze ook altijd de deur openen. Kan niet geloven dat ze dat niet geprobeerd heeft.
Hollywood propaganda, je krijgt die deuren doorgaans echt niet open tussen verdiepingen in.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
In de film rukken ze ook altijd de deur openen. Kan niet geloven dat ze dat niet geprobeerd heeft.
Ik denk dat die arme vrouw ALLES heeft geprobeerdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef Sj0rs het volgende:
Zeer zeker niet, wat in de film kan kan ook in het echt.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Hollywood propaganda, je krijgt die deuren doorgaans echt niet open tussen verdiepingen in.
Het is was een vrouw, I beg to differ.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat die arme vrouw ALLES heeft geprobeerd
Je kijkt teveel filmsquote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
Vertel daar eens iets meer over aub, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of wat dacht je van de Perzen en hun martelmethodes.
Hela, ik heb liever dat je daar geen grappen over maakt okéquote:Op zondag 21 juni 2009 18:31 schreef termuis het volgende:
[..]
Rauwe Rosbief kan daarentegen wel een stuk appetijtelijker van worden
tja, 100% zeker weet je het nooitquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
Als ik in die lift zou zitten, en 100% zeker wist dat ik dood zou gaan.
Dan zou ik gewoon me kop onderwater stoppen, en 1x heel diep proberen in te ademen.
pfffffff dat lijkt me ook wel één van de ergste...quote:Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij gaat je reflex dat niet toelaten.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
Dan zou ik gewoon me kop onderwater stoppen, en 1x heel diep proberen in te ademen.
Maar je weet het niet 100% zeker. Er is altijd een kansje dat ze je komen redden voor die hele lift vol staat.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef DirkZz het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik zou als een gek proberen al dat water op te drinken zodat het de kans niet krijgt om tot boven te komen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:28 schreef Rosbief het volgende:
Ik zou als een gek proberen al dat water op te drinken zodat het de kans niet krijgt om tot boven te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |