wel lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij gaan soep eten met stokbrood. Klinkt wel heel simpel zo
En spuitluiersquote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef freecell het volgende:
Het gaat nu weer wel, maar hij heeft nog behoorlijk last van het doorkomen van die andere tand én nu dus ook van die ene.
Bespaart ons wel de koorts-en-ziek ellende bij die andere tand trouwens
Dat is luxe!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb zojuist mijn hele douche schoongemaakt..
En toen ik klaar was, kwam er een heerlijke geur van macaroni vanuit de keuken !
Ik weet 'm, ik weet 'm!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een stuk zelfgemaakte pizza op met sla, lekker![]()
nu wachten tot lief klaar is met zn kolonisten kaartspel en dan kunnen we naar huis. ik ben kapot![]()
ik word gek van het raden naar namen hieren ze zitten er allemaal zo enorm naast
oeh! mag ik je aanraken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Sugar het volgende:
Psssst:Ohhhhhhhhh! Toch vind ik Urtica mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
wt liefquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Dit schatje woont in onze tuin
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
schoonmams gokt op een bloemennaam. Mn lief gelijk: he ja je hebt me door..het wordt idd kogeldistel.
gnorf.
Wat gaat tie snelquote:
gaaf, heel veel plezier dinsdag!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat gaat tie snel
Ik heb gister mijn jurk gehaald en hij is zoooo prachtig mooi
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Huup, Tulp, dat is het helemaal tegenwoordig! Past mooi bij Vlinder, Spijker en Wolkje!
Ik zou voor hyacint gaan. Net als in Keeping Up Appearancesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
Ik vind Hortensia eigenlijk ook wel wat, dat allitereert wel lekker met de achternaam![]()
TF jemig das ook wat zegpff. Als er iets is wat k voor je kan doen dan geef je een brul he?
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef PM-girl het volgende:
Addenda is ook leuk, ik wist tot voor kort niet dat het een plant was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach wat maakt het ook eigenlijk uit? Doe maar gewoonquote:
Lijkt me ideaal inderdaad! En niet zo zooierig als een hogedrukreiniger.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
He TF wat vervelend. Als ik wat kan doen, even laten weten he.
Ik heb sinds gisteren een stoomreiniger. Je kan het zo vuil niet bedenken of ik spuit het schoon!
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
hihihi ik bedenk me net dat je initialen als je ze hardop voorleest dan Hahaha zijn![]()
en dat doet me weer aan die hyvesfoto van Pinq denken
nou... wel als je 1 hebt die meer water sproeit dan wat anders, er zit behoorlijk verschil in die dingen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal inderdaad! En niet zo zooierig als een hogedrukreiniger.
Henk-Hans! Of Herbert-Huub!quote:
Taartjespastei?quote:
Nog niet helemaal hoor, ze is wel snel moe als ze iets doet, maar dat geeft niet, ze heeft echt een super juf die zulke dingen heel goed in kan schatten (en heel lief is) en het zijn de laatste 2 weken, ze heeft al zo veel leuke dingen gemist vindt ze zelf, vind ik ook weer zo sneu.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Wauw Mous, betekent dat dat ze al bijna helemaal opgeknapt is?Goed zeg!
Als de date nu T.V.P. heeft als initialen dan wel! TWP ken ik echter niet!quote:
Soms ben ik dan ook fiPoM-girl hè!quote:
Weltrusten!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef snoopy het volgende:
ik weet het al![]()
![]()
Mensen, ik ga naar bed, boekje lezen
neuh ik ook nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:26 schreef pinquit het volgende:
ik zou ook niet alles willen weten denk ik
ohw, jammer van de neefjesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben een leuke dag gehad bij mijn ouders. Lekker gekletst, spelletje gedaan en lekker gegeten. Ze hadden een spel uit de VS, Mexican Train, en dat bleek echt een heel leuk spel te zijn.
Helaas geen neefjes gezien. Die waren in de ochtend al geweest
Zo gaat het idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:07 schreef huuphuup het volgende:
haha ja ik ben heel benieuwd hoe hard hier een wijntje aan gaat komen na de zwangerschap![]()
ik stel me er van die taferelen bij voor van toen ik 14 was ofzo. Na twee wijntjes met half dubbele tong roepen dat je nog heulegaar nie dwonken bent en dan uitermate charmant van je barkruk afglijden om eerst twee minuten te moeten staan wiebelen omdat de alcohol ineens binnenkomt![]()
gotta love it![]()
haha, eigen ervaring?quote:
Mexican Train is geen bordspel, maar een soort van domino spel. Ik was tweede gewordenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohw, jammer van de neefjes![]()
Mexican Train, is dat een bordspel? Ik ben gek op bordspellen![]()
wij hebben sinds kort Puerto Rico en dat is ook echt superleuk
daar kwam ik ook nog ff voor koekeloerenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]oeh spannend, ik ben benieuwd
zeg eh, ging jij nie een kadootje plassen?
smoesjesquote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef fIoortje het volgende:
Tja eh.. geen zwangerschapstest in huis.
Ik had online een test besteld, maar die is nog niet binnen.
nee, nu gaan we aan het werk... Alhoewel, de was doen is ook werk hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 03:03 schreef p_iglet het volgende:
Rocka aan het werk? Of gewoon op een stomme tijd wakker en niet meer kunnen slapen?
B' Elana natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 20:38 schreef Popples het volgende:
[..]
wt lief![]()
huup ik haatte het ook altijd dat geraad van namen. wij zeiden dan gewoon een naam uit star trek
Je hebt zoveel geniest dat je er 1.2 kg van af bent gevallen?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:05 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !!
Deze vrolijke maandagmorgen ! Duidelijk pollen in de lucht, ik heb al minstens 60x geniest (zelfs de kids kwamen vragen of het wel ging)
En er is 1.2 kg minder stout !! op naar week 2
Ik ga even 2 heren wakker maken...die zullen toch echt zo naar school moeten en zijn een beetje moe..
blijkbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je hebt zoveel geniest dat je er 1.2 kg van af bent gevallen?
Wat weet jij wat wij nog niet weten?quote:Op maandag 22 juni 2009 03:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, 'Het sterrenmeiske loog' geven over een paar uur de koppen van de kranten aan gok ik
De week na de bevalling was ik 3 KG lichter dan nu. Ik dacht nog: hoezee, ik ga BV geven en er zit nog maar 2 KG aan, dat is er zo afquote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef texelonia het volgende:
Ik weeg nu 2 kilo meer dan 1 week na de bevalling![]()
Dus.... ook poging doet tot stoppen met snoepen. Het lukt nog niet helemáál, maar het is toch al veeeel minder. Ik hoop wel snel resultaat te zien, anders hou ik het vast niet lang vol
ik heb nu maar een nieuwe tandarts gezocht!!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef livelink het volgende:
p_iglet, jij loopt ook al een tijd te tobben met die tandarts![]()
Sterkte maar weer.
Ze zegt in het filmpje alleen maar dat het mooi is, maar niet voor een meisje zoals ik, ze zegt niet dat ze het allemaal verzonnen heeft zoals in het stukje staatquote:
dat is toch allemaaal niet waar. t was een stunt van een nieuwe radiozender in België werd donderdag gezegd. T kind zou helemaal niet onder getatoeëerd zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:41 schreef livelink het volgende:
Wat betreft dat sterrenmeisje; die tatoeeerder is ook geen aanwinst voor het vak, lijkt me. Je hebt toch ook wel de plicht om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Zeker als het meisje al continue van gedachten veranderde, zoals hij zelf aangaf.
Terwijl ik dit lees moest ik even denken aan anderhalf jaar geleden, oude school, nog een juiste keuze die ik gemaakt hebquote:Op maandag 22 juni 2009 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Verstandig mous, ze kan wel willen maar wat heb je eraan als ze het niet trekt. Moet ze alsnog naar huis.
De daarvoor verantwoordelijke persoon zou willen dat ie het bedacht had.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is toch allemaaal niet waar. t was een stunt van een nieuwe radiozender in België werd donderdag gezegd. T kind zou helemaal niet onder getatoeëerd zijn.
aah dat heb ik dan weer gemistquote:Op maandag 22 juni 2009 10:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees moest ik even denken aan anderhalf jaar geleden, oude school, nog een juiste keuze die ik gemaakt heb
Ynske, dat van die stunt is ontkend door die zender.
Ja afschuwelijk. Dat blijf je je echt je hele leven verwijtenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:t is weer zover Vergeten baby sterft in auto
Bah, vraag me af of er geen voorbijgangers zijn geweest die het kindje hebben zien zitten..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:t is weer zover Vergeten baby sterft in auto
Mijn collega vertelde dat hij zijn zoon ook wel eens was vergeten. Hij kwam er wel op tijd achter, maar als je dan in de routine zit van naar je werk gaan, in gedachten al bezig met wat je die dag moet doen, ene telefoontje krijgt van iemand tussendoor, en je kind is dan ook noig eens heel rustig of slaapt zelfs....tja...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:23 schreef Estrys het volgende:
He bah wat vreselijk toch weer. Ik ga er niet over oordelen en ik hoop dat mij zoiets nooit zal overkomen. Ik heb die uitzending van Oprah gezien met een vrouw in Amerika die dat was overkomen. Vre-se-lijk.
Het schijnt trouwens iets in de hersenen te zijn wat te maken heeft met de routine van iedere dag
kun je niet beter naar je eigen tandarts met haar gaan, daar is ze toch al eens geweest?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is dat duur zeg Tex! Ik ben op zoek naar een kindertandarts. Ben bang dat Kim een gaatje heeft in haar kies.
Een neefje, leuk!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik krijg net een (leuk) hysterisch zusje aan de lijn. Hebben net de 20 weken echo gehad en ze krijgen een zoon. Ik krijg een neefje!!
Cas moet vandaag ook weer, oefenen en kijken of de tandarts wat kan doen... dit is echt een gebed/gebit onder eind volgens mij, maar ja... Ik heb zelfs een elektrische tandenborstel voor ze gekocht, en 2 soorten tandpasta waar we nu mee poetsen, ooit moet het toch eens goed gaan...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef Lishe het volgende:
Jee Lois... Nouja, wel heel fijn als het straks allemaal klaar is!
Luuk mag vanmiddag voor ronde 2. Ik hoop dat hij vandaag kan gaan boren. Niet om de moeite die nog een keer heen kost, maar ik ben zo zenuwachtig, ik wil zo graag dat het klaar is en dat het geen pijn doet. Zelf is ze nogal relaxed, totdat ze in de stoel ligt.
Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft Cas vaak last dan Moussy?
Hier een afspraak met de tandarts in de buurt gemaakt. Soort kennismaking. Is toch makkelijker als het 10 minuten lopen is ipv 40 minuten.
ahw vervelend is dat Mousquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!
Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
Raissa hoe is het? Ben je al een beetje in de vakantie-stemming?
ghehe schiphol is altijd goed voor vakantiegevoel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsalVerder vannacht echt een klote nacht gehad, veel pijn.. Nu gaat het wel weer beter, alleen moe maar dat is logisch
De koffers staan klaar, maar het vakantiegevoel is er nog niet echtKomt vanzelf zodra we op schiphol zijn denk ik
Met jou ook alles oké huup?
Oi! Wat een gedoe zeg! Hier was de tandarts van mening dat kindlief niet moest gaan denken dat het iets ergs was, door er te lang over door te mekkeren.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:12 schreef Lishe het volgende:
Feetje pas je goed op?
Tandarts achter de rug. Ze mocht in de stoel omhoog en omlaag, lamp erbij en het spiegeltje en dat deed ze superstoer. Rest van gebit was keurig. Op mn vraag of hij het nu wilde maken kwam een nee. We moesten niet overmoedig worden en echt de tijd nemen. Maandag weer, dan laat hij de materialen zien...
Ja, dat is ook wat waard inderdaad. Nou hopelijk is ze er gauw genoeg aan toe.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef Lishe het volgende:
Tja buuf, daar valt wat voor te zeggen. Maar voor luuk is dit wel de manier denk ik. Ik vind het wel gedoe maar ze was superrelaxed, dus de moeite waard.
Ja, dat is het risico van 3.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef Lishe het volgende:
Estrys cool! Wat lief!
En buuf, maal 3 zou jij op zn minst 9 keer moeten, groot gelijk hoor!
klinkt als mijn wasmachinequote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef PM-girl het volgende:
Onze wasmachine is stuk! Het lijkt alsof de trommel niet meer goed vasthangt, de trommel schudt nogal namelijk en maakt ontzettende herrie!
![]()
7 jaar oud, voor en AEG. Dat is toch niet zo oud? Maarja, wel te oud om nog een flinke reparatie te doen denk ik.
Ja zeg. Maak ik er een hele spannende Update van... ga je toch gewoon doorposten!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg ook een neefjeOver een week of 8
En m`n hand is iets beter, en ik kan het toch niet laten om hier te komen![]()
misschien Ireth? k geloof dat Susanne dat leuk vondquote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
Lekker Freecellokay wat minder van de mieren
maar och
Ik zet het hier ook nog even neer; ik heb zonet bij Etos zo'n littlest petshop ding gekregen, iemand die ze spaart en die k er blij mee kan maken?
Klinkt als onze wasmachine vorig jaar. Spaak was gebroken en we moesten een nieuwe kopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef PM-girl het volgende:
Onze wasmachine is stuk! Het lijkt alsof de trommel niet meer goed vasthangt, de trommel schudt nogal namelijk en maakt ontzettende herrie!
![]()
7 jaar oud, voor en AEG. Dat is toch niet zo oud? Maarja, wel te oud om nog een flinke reparatie te doen denk ik.
Opperdepop is toch zo'n boekje waarin recepten staan waarvan kids kunnen mee eten?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef huuphuup het volgende:
Het stickerdingetje is al wegik had een pm van fokster met dochter die die dingen ook spaarde.
Zo jemig ik heb weer lekker gegeten. Haha. Dat opperdepop is echt een doorslaand succes hier![]()
pita tonijn
jaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Opperdepop is toch zo'n boekje waarin recepten staan waarvan kids kunnen mee eten?
haha ja ik had eerst ook alleen de gepureerde hapjes gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 18:26 schreef freecell het volgende:
Ik heb opperdepop uitgeleend omdat L. nog geen half jaar was
Maar eens terugvragen dus
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:43 schreef Saffier het volgende:
Ja zeg dames! Ik heb net gegeten en door deze verhalen krijg ik meteen alweer honger
Ja ernstig gewoonquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja ernstig gewoon![]()
Net een heel bord spercieboontjes, aardappels en kippepoot op en écht gewoon alweer honger
Ik ga douchen met zoonlief en meteen verzinnen wat ik straks nog kan eten![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef Chell het volgende:
Graeme heeft een uur bij me gelegenZo lief! Helemaal in totale ontspanning, met z'n koppie op m'n borst (lekker zacht natuurlijk).
Als ik het ècht niet wist, duwde ik er weleens een paracetamolletje in (twee keer gebeurd geloof ik, toen ik er maar niet achter kwam wat er was). Het hielp. Schreef je niet dat hij last heeft van een tandje? Misschien toch ergens pijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef freecell het volgende:
ok, wie heeft een plan van campagne....
L. wil niet slapen, maar wel moe. Al een paar dagen.
Op bed leggen -> BRULLEN
even wachten, heen, weer onderstoppen, muziekje weer aan, weg -> BRULLEN
enz...
Ik heb hem vandaag al één keer over zijn wangetje in slaap geaaid, maar dat ga ik ook niet elke keer doen.... Dat was omdat hij in een vreemd bedje lag.
Nu ligt hij alweer te brullen terwijl hij altijd gewoon ging slapen? Laten huilen (langer dan 5 minuten) is geen optie. Ik ben daar in het algemeen al geen voorstander van, maar L huilt zichzelf dan ook zo volledig overstuur dat ik hem niet meer stil krijg.
O, heerlijk hè, zo'n vers babytjequote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef Chell het volgende:
Graeme heeft een uur bij me gelegenZo lief! Helemaal in totale ontspanning, met z'n koppie op m'n borst (lekker zacht natuurlijk).
Het zou kunnen inderdaad, maar hij doet het al een paar dagen bij elk slaapje. Ik heb meer het idee dat hij door heeft dat hij zich kan verzetten tegen slapen... Heel onhandig.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik het ècht niet wist, duwde ik er weleens een paracetamolletje in (twee keer gebeurd geloof ik, toen ik er maar niet achter kwam wat er was). Het hielp. Schreef je niet dat hij last heeft van een tandje? Misschien toch ergens pijn?
Smaken vast lekker bij die kroketpizzaquote:
rammelen x 2quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef Saffier het volgende:
Mous wat zijn wedges?
Chell, het is dát ik al rammelde anders ging ik van jouw verhalen wel rammelen
Freecell ik hoop dat L. lekker doorslaapt zo. En dat van de honger/trek... die heb ik gewoon standaard, én na elke maaltijd![]()
Ik denk dat ik maar aan het ijs ga, meegenomen uit Drenthemaar dat vult natuurlijk niet genoeg... verder verzinnen gaat....
ohhh mag ik komen snoepen ...ben zo gek op kersen en bessenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook kersen gegeten daarnet, zo van de boomElke avond even de tuin in om bessen en kersen te snoepen
Kom maar hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:27 schreef Stout het volgende:
ohhh mag ik komen snoepen ...ben zo gek op kersen en bessen
Ik krijg spontaan honger van alle lekkers dat hier voorbij komt.... en ik mag niets van mezelf....
ohh dat had ik ook toen de droger open ging, ik wist niet dat er zoveel in zatquote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef PM-girl het volgende:
Wasmachine is open geweest, helaas niets geks gezien. Of juist alleen maar gekke dingen, want wij zijn beiden niet zo heel erg thuis in wasmachine-binnenkanten![]()
Morgen maar even de harense smid bellen en ik ga even in K&W neuzen.
mooie!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef huuphuup het volgende:
t is een videocamera Vicky, deze
Wat stom van dat zwembadje
waarom de keuze voor de Alpha?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
Oehhh leuk Huup!! Waffor hebbie koopt?
Wij zitten in dubio... misschien dat we een Sony Alpha 200 gaan kopen...
en het zwembadje is nog steeds NIET binnen...
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Huup! kijk nou!!![]()
Een tissuebox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |