wel lekkerquote:Op zondag 21 juni 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij gaan soep eten met stokbrood. Klinkt wel heel simpel zo
En spuitluiersquote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef freecell het volgende:
Het gaat nu weer wel, maar hij heeft nog behoorlijk last van het doorkomen van die andere tand én nu dus ook van die ene.
Bespaart ons wel de koorts-en-ziek ellende bij die andere tand trouwens
Dat is luxe!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb zojuist mijn hele douche schoongemaakt..
En toen ik klaar was, kwam er een heerlijke geur van macaroni vanuit de keuken !
Ik weet 'm, ik weet 'm!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een stuk zelfgemaakte pizza op met sla, lekker![]()
nu wachten tot lief klaar is met zn kolonisten kaartspel en dan kunnen we naar huis. ik ben kapot![]()
ik word gek van het raden naar namen hieren ze zitten er allemaal zo enorm naast
oeh! mag ik je aanraken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:55 schreef Sugar het volgende:
Psssst:Ohhhhhhhhh! Toch vind ik Urtica mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
wt liefquote:Op zondag 21 juni 2009 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Dit schatje woont in onze tuin
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 19:39 schreef huuphuup het volgende:
schoonmams gokt op een bloemennaam. Mn lief gelijk: he ja je hebt me door..het wordt idd kogeldistel.
gnorf.
Wat gaat tie snelquote:
gaaf, heel veel plezier dinsdag!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat gaat tie snel
Ik heb gister mijn jurk gehaald en hij is zoooo prachtig mooi
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Huup, Tulp, dat is het helemaal tegenwoordig! Past mooi bij Vlinder, Spijker en Wolkje!
Ik zou voor hyacint gaan. Net als in Keeping Up Appearancesquote:Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
Ik vind Hortensia eigenlijk ook wel wat, dat allitereert wel lekker met de achternaam![]()
TF jemig das ook wat zegpff. Als er iets is wat k voor je kan doen dan geef je een brul he?
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:52 schreef PM-girl het volgende:
Addenda is ook leuk, ik wist tot voor kort niet dat het een plant was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach wat maakt het ook eigenlijk uit? Doe maar gewoonquote:
Lijkt me ideaal inderdaad! En niet zo zooierig als een hogedrukreiniger.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Memmel het volgende:
He TF wat vervelend. Als ik wat kan doen, even laten weten he.
Ik heb sinds gisteren een stoomreiniger. Je kan het zo vuil niet bedenken of ik spuit het schoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |