kun je niet beter naar je eigen tandarts met haar gaan, daar is ze toch al eens geweest?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is dat duur zeg Tex! Ik ben op zoek naar een kindertandarts. Ben bang dat Kim een gaatje heeft in haar kies.
Een neefje, leuk!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik krijg net een (leuk) hysterisch zusje aan de lijn. Hebben net de 20 weken echo gehad en ze krijgen een zoon. Ik krijg een neefje!!
Cas moet vandaag ook weer, oefenen en kijken of de tandarts wat kan doen... dit is echt een gebed/gebit onder eind volgens mij, maar ja... Ik heb zelfs een elektrische tandenborstel voor ze gekocht, en 2 soorten tandpasta waar we nu mee poetsen, ooit moet het toch eens goed gaan...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef Lishe het volgende:
Jee Lois... Nouja, wel heel fijn als het straks allemaal klaar is!
Luuk mag vanmiddag voor ronde 2. Ik hoop dat hij vandaag kan gaan boren. Niet om de moeite die nog een keer heen kost, maar ik ben zo zenuwachtig, ik wil zo graag dat het klaar is en dat het geen pijn doet. Zelf is ze nogal relaxed, totdat ze in de stoel ligt.
Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!quote:Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft Cas vaak last dan Moussy?
Hier een afspraak met de tandarts in de buurt gemaakt. Soort kennismaking. Is toch makkelijker als het 10 minuten lopen is ipv 40 minuten.
ahw vervelend is dat Mousquote:Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!
Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsalquote:Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
Raissa hoe is het? Ben je al een beetje in de vakantie-stemming?
ghehe schiphol is altijd goed voor vakantiegevoel.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsalVerder vannacht echt een klote nacht gehad, veel pijn.. Nu gaat het wel weer beter, alleen moe maar dat is logisch
De koffers staan klaar, maar het vakantiegevoel is er nog niet echtKomt vanzelf zodra we op schiphol zijn denk ik
Met jou ook alles oké huup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |