abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 12:08:29 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70248096
Jee Lois... Nouja, wel heel fijn als het straks allemaal klaar is!
Luuk mag vanmiddag voor ronde 2. Ik hoop dat hij vandaag kan gaan boren. Niet om de moeite die nog een keer heen kost, maar ik ben zo zenuwachtig, ik wil zo graag dat het klaar is en dat het geen pijn doet. Zelf is ze nogal relaxed, totdat ze in de stoel ligt.

Miss sly, wat klink je fijn! Genieten he, gewoon niks. (En ik blijf erbij, kon je de uren/dagen wachten vantevoren maar inzetten als baby er eenmaal is, als rusttijd.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 22 juni 2009 @ 12:10:56 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70248165
Lekker Miss_sly. Geniet nog maar even van alle rust.

Lishe, ik dacht dat boren in een melktand echt helemaal niet pijn deed. Maar wel spannend hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_70248202
wat heerlijkmiss sly...geniet er lekker van
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 12:13:11 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70248214
leuk, n bedrijf dat aan t verbouwen is achter het huis
ze zijn nu al de hele morgen de stenen aan t aantrillen, tril bijna zelf weg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 juni 2009 @ 12:28:26 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70248583
Lishe heeft Luuke een gaatje? Wat sneu! Hopelijk is ze er snel vanaf en heeft ze er weinig last van.

Ik heb net ook de rekening gehad van een wortelkanaalbehandeling (jaja na 10 jaar niet naar de tandarts geweest kon ik bijna niet wachten om erheen te gaan toen ik écht pijn had ), bijna 500 euro. Oef. En we krijgen maar de helft vergoed. Gelukkig hadden we belastinggeld enzow nog niet uitgegeven...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70248633
Ik krijg net een (leuk) hysterisch zusje aan de lijn. Hebben net de 20 weken echo gehad en ze krijgen een zoon. Ik krijg een neefje!!
pi_70248765
Wat leuk Faja !!!!
pi_70248801
Wat is dat duur zeg Tex! Ik ben op zoek naar een kindertandarts. Ben bang dat Kim een gaatje heeft in haar kies.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 juni 2009 @ 12:38:15 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70248865
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat is dat duur zeg Tex! Ik ben op zoek naar een kindertandarts. Ben bang dat Kim een gaatje heeft in haar kies.
kun je niet beter naar je eigen tandarts met haar gaan, daar is ze toch al eens geweest?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70248999
Ja, maar volgens mij is hij niet supergoed met kinderen. (verder zie peutertopic, is wel heel dubbelop zo)
pi_70250115
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik krijg net een (leuk) hysterisch zusje aan de lijn. Hebben net de 20 weken echo gehad en ze krijgen een zoon. Ik krijg een neefje!!
Een neefje, leuk!
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 13:20:45 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_70250315
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef Lishe het volgende:
Jee Lois... Nouja, wel heel fijn als het straks allemaal klaar is!
Luuk mag vanmiddag voor ronde 2. Ik hoop dat hij vandaag kan gaan boren. Niet om de moeite die nog een keer heen kost, maar ik ben zo zenuwachtig, ik wil zo graag dat het klaar is en dat het geen pijn doet. Zelf is ze nogal relaxed, totdat ze in de stoel ligt.
Cas moet vandaag ook weer, oefenen en kijken of de tandarts wat kan doen... dit is echt een gebed/gebit onder eind volgens mij, maar ja... Ik heb zelfs een elektrische tandenborstel voor ze gekocht, en 2 soorten tandpasta waar we nu mee poetsen, ooit moet het toch eens goed gaan...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70250768
Heeft Cas vaak last dan Moussy?
Hier een afspraak met de tandarts in de buurt gemaakt. Soort kennismaking. Is toch makkelijker als het 10 minuten lopen is ipv 40 minuten.
pi_70250769
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:15 schreef Raissa het volgende:

[..]

Een neefje, leuk!
En ik was er heilig van overtuigd dat het een meid zou worden.
pi_70250824
Is er toevallig iemand onlangs naar de Efteling geweest en heeft die de plattegrond over waar die niks mee doet? Dan wil ik die graag kopen! Helaas is die van Kim, samen met toegangsbewijzen kwijt geraakt.
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 13:37:36 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_70250832
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heeft Cas vaak last dan Moussy?
Hier een afspraak met de tandarts in de buurt gemaakt. Soort kennismaking. Is toch makkelijker als het 10 minuten lopen is ipv 40 minuten.
Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70250893
Zielig is dat! Kim lijkt geen last meer te hebben. Toch ws nog van de keelontsteking geweest. Maar ze gaat binnenkort maar wel heen. Gaan we samen naar de nieuwe tandarts.

Djeez is dan het slechte voorbeeld, die is doodsbenauwd voor de tandarts. Gaat al jaren niet meer. Maar gelukkig laat hij het niet aan Kim merken.
  maandag 22 juni 2009 @ 13:57:05 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70251463
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja, en de stukken breken er nu af als je er alleen al naar kijkt. Dat zijn dan wel zijn voortanden waar hij verschrikkelijk mee op een tafel is gevallen, maar ik vind het echt afschuwelijk en gruwelijk!
ahw vervelend is dat Mous
t gaat vast snel wel goed allemaal

Ingrid jij ook tandartsperikelen en Lishe ook al vervelend zeg. Tandartsbezoeken vind ik niet eng ofzo maar t is ook niet echt mn hobby. Kan me voorstellen dat het met je eigen kindjes helemaal niet leuk is.

Faja een neefje wat leuk! gefeliciteerd!

Raissa hoe is het? Ben je al een beetje in de vakantie-stemming?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70251564
Huup, Kim had last, maar de twijfel was of het nog de keelontsteking was. Nu geen last meer. Maar binnenkort zal ze toch heen moeten. Ik moet zelf ook nog op controle.
pi_70251643
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:
Raissa hoe is het? Ben je al een beetje in de vakantie-stemming?
Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsal Verder vannacht echt een klote nacht gehad, veel pijn.. Nu gaat het wel weer beter, alleen moe maar dat is logisch

De koffers staan klaar, maar het vakantiegevoel is er nog niet echt Komt vanzelf zodra we op schiphol zijn denk ik

Met jou ook alles oké huup?
  maandag 22 juni 2009 @ 14:03:45 #196
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70251687
Wat akelig al die tandartsperikelen. En gefeliciteerd met je neefje-in-aantocht Faja!

Ik worstel me door een bak met het-is-bijna-vakantie-dus-we-maken-alles-schoon-Lego en realiseer me dat het de laatste keer is
Ik ben het na 5 jaar twee weken blokken poetsen ook wel zwaar zat maar het is ook wel weer de afsluiting van een periode.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70251783
oow vakantie raissa wat lekker
Over drie weken gaan wij naar de Formule 1 in Duitsland. Ik zie er nou wel tegenop want Seb gaat bij mijn ouders logeren voor een nachtje... voor het eerst. Spannend hoor.
ti amo piů di ieri ma meno di domani
pi_70251828
En door de tt heb ik zin in pizza, LEKKERE pizza, en laat die nou verdomd slecht te krijgen zijn op maandagavond en laat ik daar nou ook net buikpijn van krijgen *zucht*

Iemand fIoortje al gespot?
  maandag 22 juni 2009 @ 14:10:00 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70251893
Ik krijg ook een neefje Over een week of 8
En m`n hand is iets beter, en ik kan het toch niet laten om hier te komen
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:10:14 #200
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70251904
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:02 schreef Raissa het volgende:

[..]

Zit nu even lekker op de bank te knuffen met Mila, ze is net in bad geweest dus ruikt zo lekker naar zwitsal Verder vannacht echt een klote nacht gehad, veel pijn.. Nu gaat het wel weer beter, alleen moe maar dat is logisch

De koffers staan klaar, maar het vakantiegevoel is er nog niet echt Komt vanzelf zodra we op schiphol zijn denk ik

Met jou ook alles oké huup?
ghehe schiphol is altijd goed voor vakantiegevoel.

hier alles prima hoor, ik ga nu even met mn lief door een stadje hobbelen, van t weer genieten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')