abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70830004
Huntelaar is gewoon niet de geweldige voetballer die veel Ajaxfans in hem zien, dat wordt nu wel duidelijk.
pi_70830254
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Waar heeft ie die gehaald dan? In een mickey mouse-competitie als de Nederlandse? Of die 5 wedstrijden bij Real dat ie veel scoorde?

Ik denk dat Huntelaar in het buitenland helemaal zo'n grote naam niet heeft.
Zeker niet zo'n grote naam dat MU hem gaat halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:24:20 #183
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_70830340
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Huntelaar is gewoon niet de geweldige voetballer die veel Ajaxfans in hem zien, dat wordt nu wel duidelijk.
Hoezo, dat wordt nu wel duidelijk? Milan heeft interesse, Man Utd en Stuttgart ook, dat noem ik persoonlijk geen vernedering.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_70830664
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
De meeste Ajaxfans hebben eigenlijk nooit in hem een geweldige voetballer gezien, maar wel een geweldige afmaker. En dat is toch je taak als spits, en daar is Huntelaar 1 van de allerbesten in.

En met interesse van AC Milan, Stuttgart en Lyon hoeft Huntelaar echt niet te klagen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70830758
Dat hadden ze ook al toen hij nog bij Ajax speelde maar ondanks dat hij veel scoorde tegen Volendam, RKC, NEC en RBC duurde het jarenlang voordat hij een transfer kon maken. En bij die club kan hij na 6 maanden weer vertrekken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:35:39 #186
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_70830825
Omdat er een achterlijk beleid wordt gevoerd daar, maar dat vertel je er uiteraard niet bij.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_70830937
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:35 schreef Kriegel het volgende:
Omdat er een achterlijk beleid wordt gevoerd daar, maar dat vertel je er uiteraard niet bij.
Het ligt inderdaad niet aan Huntelaar
pi_70831025
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad niet aan Huntelaar
Als Huntelaar 34 wedstrijden in de basis staat bij Real dan legt hij er minimaal 25 in, Daar ben ik van overtuigd. Maar bij Real zijn dat soort kwaliteiten niet voldoende, er moet ook gekeken worden naar de commercie. Had Klaas-Jan kunnen weten toen hij daar tekende, dus hier moet hij niet raar van op kijken.

Maar ik vind dat Kriegel gewoon gelijk heeft. In de winterstop iemand voor 27 miljoen kopen en hem een half jaar later weer dumpen. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70831228
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als Huntelaar 34 wedstrijden in de basis staat bij Real dan legt hij er minimaal 25 in, Daar ben ik van overtuigd. Maar bij Real zijn dat soort kwaliteiten niet voldoende, er moet ook gekeken worden naar de commercie. Had Klaas-Jan kunnen weten toen hij daar tekende, dus hier moet hij niet raar van op kijken.

Maar ik vind dat Kriegel gewoon gelijk heeft. In de winterstop iemand voor 27 miljoen kopen en hem een half jaar later weer dumpen. Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar dat gebeurt alleen Huntelaar, waarom zou dat zijn?
pi_70831392
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat die in de spits staat en Real daar nu een overschot van heeft misschien? Heeft weinig zin om Diarra weg te doen als je Benzema, Kaka en Ronaldo aantrekt.

Het is toch van de zotte dat je 27 miljoen neertelt voor een noodoplossing voor de tweede seizoenshelft en hem dan weer te dumpen. Want daar lijkt het toch erg veel op, dat Real dit in de winterstop al wist.
pi_70831594
Gekocht laatste 3 jaar voor een prijs van minimaal 10 miljoen euro

Diarra - Blijft
Huntelaar - Moet wsl weg
Van der Vaart - Moet wsl weg
Garay - Blijft
Sneijder - 2 jaar, mag weg
Drenthe - 2 jaar, verhuurd
Pepe - Blijft
Heinze - Blijft
Robben - 2 jaar, mag weg
Diarra - 3 jaar, blijft
Gago - 3 jaar blijft
Higuain - 3 jaar blijft
Emerson - Mislukt
Canovaro - 3 jaar

Denk dat dit lijstje genoeg zegt. Spelers die bij Real gekocht worden voor veel geld blijven, behalve als ze mislukken
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:53:51 #192
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_70831604
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van der Vaart soms vergeten? Ook met veel bombarie gehaald en na een half jaar afgeschreven.

Verder was het natuurlijk gewoon een domme keuze van Klaas om naar Real te gaan, zeker halverwege het jaar. Je weet hoe de waan van de dag daar regeert, je weet hoe weinig kans je krijgt om te wennen en je te bewijzen (en de keren dat ie dat laatste mocht is ie ook nog eens vaak op een verkeerde positie gezet), dat je met enorm veel prestatiedruk en een mediacircus te maken krijgt, én dat je bovendien als puntje bij paaltje komt gewoon een stand-in voor Ruud bent, die veel meer status heeft.

Zo'n glamourclub past gewoon helemaal niet bij Huntelaar, had ie zelf ook moeten beseffen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_70831710
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Van der Vaart soms vergeten? Ook met veel bombarie gehaald en na een half jaar afgeschreven.

Verder was het natuurlijk gewoon een domme keuze van Klaas om naar Real te gaan, zeker halverwege het jaar. Je weet hoe de waan van de dag daar regeert, hoe weinig kans je krijgt om te wennen en je te bewijzen (en de keren dat ie dat laatste mocht is ie vaak op een verkeerde positie gezet), dat je met enorm veel prestatiedruk en een mediacircus te maken krijgt, én dat je bovendien als puntje bij paaltje komt gewoon een stand-in voor Ruud bent, die veel meer status heeft.

Zo'n glamourclub past gewoon helemaal niet bij Huntelaar, had ie zelf ook moeten beseffen.
Van der Vaart zit er ten eerste al een jaar, ten tweede had hij er al 40 interlands opzitten en ten derde had hij zich al in 2 competities bewezen
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:57:32 #194
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_70831768
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Van der Vaart zit er ten eerste al een jaar, ten tweede had hij er al 40 interlands opzitten en ten derde had hij zich al in 2 competities bewezen
En toch zonder pardon gedumpt worden als het even minder gaat, kun je nagaan hoe ze daar met spelers omgaan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_70831806
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Omdat die in de spits staat en Real daar nu een overschot van heeft misschien? Heeft weinig zin om Diarra weg te doen als je Benzema, Kaka en Ronaldo aantrekt.

Het is toch van de zotte dat je 27 miljoen neertelt voor een noodoplossing voor de tweede seizoenshelft en hem dan weer te dumpen. Want daar lijkt het toch erg veel op, dat Real dit in de winterstop al wist.
Maar de nieuwe trainer, Ramos, verkondigde al gelijk dat Huntelaar zí'n aankoop niet was.
pi_70831830
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Kriegel het volgende:

[..]

En toch zonder pardon gedumpt worden als het even minder gaat, kun je nagaan hoe ze daar met spelers omgaan.
Hj heeft het gewoon niet gemaakt. Als je daar niet tegen kan moet je lekker bij HSV blijven of terug gaan naar Ajax
pi_70831891
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef zjroentje het volgende:

Ja, wie niet eigenlijk. Het was gewoon een opportunistische en vrij domme keuze. Denk dat Hunt het diep in zijn hart ook zelf wel wist maar de verleiding niet kon weerstaan. Hij kan er toch een leuk kinderkamertje van inrichten.
pi_70832145
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, wie niet eigenlijk. Het was gewoon een opportunistische en vrij domme keuze. Denk dat Hunt het diep in zijn hart ook zelf wel wist maar de verleiding niet kon weerstaan. Hij kan er toch een leuk kinderkamertje van inrichten.
Kan het me ook wel voorstellen hoor, Real blijft natuurlijk een grote club. Maar gezien het personeelsbeleid de laatste jaren zou ik toch 3x nadenken voordat ik naar Madrid zou vertrekken.
pi_70832535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Kan het me ook wel voorstellen hoor, Real blijft natuurlijk een grote club. Maar gezien het personeelsbeleid de laatste jaren zou ik toch 3x nadenken voordat ik naar Madrid zou vertrekken.
Je mening wordt niet gesteund door feiten
  donderdag 9 juli 2009 @ 23:22:55 #200
51286 w00h00
Digital man!
pi_70832782
Klaas moet echt niet naar Duitsland gaan.

Ik zie 'm wel bij AC Milan lopen op een of andere reden.
pi_70832845
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef w00h00 het volgende:

Ik vind Juventus wel een goeie club voor hem. Weet alleen niet waarom.
pi_70834000
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef w00h00 het volgende:

Daar zie ik hem echt verzuipen, Stuttgart is een mooie club voor hem. Na Ajax had hij eigenlijk ook wel een tussenstap naar de top nodig. Die kan hij alsnog krijgen zo.
That's all folks!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:07:30 #203
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70834261
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik vind Juventus wel een goeie club voor hem. Weet alleen niet waarom.
Ik denk dat Italië sowieso de beste competitie voor hem is. Dat gedraaf in Engeland is echt niks voor hem. Met zijn geslepenheid kan hij in Italië een grote held worden.
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_70847467
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je mening wordt niet gesteund door feiten
Een feit is dat de media alleen nog maar gespeculeerd heeft over een vertrek van Huntelaar.
Real en Klaasjan hebben nog nergens officieel bevestigd dat er een vertrek aan zit te komen.
Misschien wil Real hem dit jaar wel eerste spits maken. Niet realistisch, maar toch.

Jij roept dat je feiten wil horen, terwijl je zelf je eigen mening als zijnde feit ventileert.

Feit: Klaasjan heeft in een half jaar bij Madrid, ondanks te weinig vertrouwen van de leiding, toch 8 keer in 6 wedstrijden weten te scoren.
Feit: Klaas is geen mooie voetballer, maar een doelpunten machine.
Feit: Hij is heel goed in wat hij doet.
Feit: Hij heeft nog niet de kans gehad om zich tegen voetbal grootmachten te bewijzen.
Jouw mening: Hij maakt het niet waar op lange termijn en tegen grote clubs.
Mijn mening: Zet hem een seizoen lang in de basis en hij is topscorer van Spanje, met goede kans op de zelfde titel tijdens het WK2010.

Zo, nu we het verschil tussen feit en mening duidelijk hebben gemaakt kunnen we verder praten.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:04:32 #205
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70847929
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef opinionr het volgende:

[..]

Een feit is dat de media alleen nog maar gespeculeerd heeft over een vertrek van Huntelaar.
Real en Klaasjan hebben nog nergens officieel bevestigd dat er een vertrek aan zit te komen.
Misschien wil Real hem dit jaar wel eerste spits maken. Niet realistisch, maar toch.

Jij roept dat je feiten wil horen, terwijl je zelf je eigen mening als zijnde feit ventileert.

Feit: Klaasjan heeft in een half jaar bij Madrid, ondanks te weinig vertrouwen van de leiding, toch 8 keer in 6 wedstrijden weten te scoren.

Volgens mij waren het 8 doelpunten in 20 wedstrijden.........
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_70848310
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef opinionr het volgende:

[..]

Feit: Klaas is geen mooie voetballer, maar een doelpunten machine.
Feit: Hij is heel goed in wat hij doet.
Feit: Hij heeft nog niet de kans gehad om zich tegen voetbal grootmachten te bewijzen.
Jouw mening: Hij maakt het niet waar op lange termijn en tegen grote clubs.
Mijn mening: Zet hem een seizoen lang in de basis en hij is topscorer van Spanje, met goede kans op de zelfde titel tijdens het WK2010.

Zo, nu we het verschil tussen feit en mening duidelijk hebben gemaakt kunnen we verder praten.
Je beweert dat het regelmatig voorkomt dat Real dure spelers koopt en dan weggooit. Dat gebeurt alleen met Huntelaar en in wat mindere mate eventueel met Van der Vaart(Eind van het seizoen - Eind van het seizoen transfer) Schijnbaar ligt het toch aan Huntelaar en niet aan Real
pi_70850855
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je beweert dat het regelmatig voorkomt dat Real dure spelers koopt en dan weggooit. Dat gebeurt alleen met Huntelaar en in wat mindere mate eventueel met Van der Vaart(Eind van het seizoen - Eind van het seizoen transfer) Schijnbaar ligt het toch aan Huntelaar en niet aan Real
Waar beweer ik dat?
Je reactie slaat totaal niet op wat ik zeg, maar je bevestigd het wel..
Wat ligt aan Huntelaar.. Dat de media speculeert over een vertrek?
De real supporters snappen er overigens geen bal van dat Huntelaar nu alweer weg moet.
pi_70851098
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:33 schreef opinionr het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat?
Je reactie slaat totaal niet op wat ik zeg, maar je bevestigd het wel..
Wat ligt aan Huntelaar.. Dat de media speculeert over een vertrek?
De real supporters snappen er overigens geen bal van dat Huntelaar nu alweer weg moet.
Je voelt je geroepen te reageren op een reactie op de post van Citroentje, dus dan lijkt me het logisch dat je het daarover hebt. Als je het ergens anders over hebt moet je daar niet op reageren.

Of eerst effe de topic lezen, dat zou waarschijnlijk ook helpen
pi_70851196
Raul is onaantastbaar, Ruud is onverkoopbaar en mits hij op zijn oude niveau komt ook onaantastbaar, Pepito is beter en jonger dan Huntelaar en Benzema is voor veel geld gekomen.

Als je dan nog niet de conclusie trekt dat je overbodig bent dan begrijp je het echt niet
pi_70852630
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je voelt je geroepen te reageren op een reactie op de post van Citroentje, dus dan lijkt me het logisch dat je het daarover hebt. Als je het ergens anders over hebt moet je daar niet op reageren.

Of eerst effe de topic lezen, dat zou waarschijnlijk ook helpen
Mag ik niet reageren op reacties nee?
Volgens mij ben jij de persoon die beter moet lezen, dan had je wel gezien dat ik Citroentje niet ben.

OT: Klaas for Worldcup 2010 topscoorder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')