Vraag SCH om een goed woordje voor je te doen.quote:
dan moet je je vriendje meenemen in hotpantsquote:
HOAX, jij werkt niet!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb nou al geen zin meer![]()
en dan moet ik pas om 5 uur beginnen
Dan stuur je vent in zn leren pakquote:
aanwezig zijn kan ook werken zijnquote:
quote:
Ik vraag wel gewoon om een vervangende opdrachtquote:
Ik heb een parttimedagquote:
Moest ineens aan die foto denkenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag wel gewoon om een vervangende opdrachtarme fred...
quote:
* Fha proest thee uit Oh myquote:
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op maandag 22 juni 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag wel gewoon om een vervangende opdrachtarme fred...
En X is dan een ingewikkelde wiskundige formule en Y een simpele kleurplaat inkleuren?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin"Hoi, ik kan X niet. Laat me maar Y doen en teken dan af dat ik X gedaan heb." Op wat voor school werkt zoiets dan?
Op zo ongeveer elke school geloof ikquote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin"Hoi, ik kan X niet. Laat me maar Y doen en teken dan af dat ik X gedaan heb." Op wat voor school werkt zoiets dan?
Zo werkt dat tegenwoordig. Of scholen die de cijfers hoger maken omdat anders het merendeel het niet haalt. Het lijkt mij juist dat je dan kennisverloedering krijgt, of ze moeten de opleiding in kwestie met een jaar moeten verlengen om alles goed en duidelijk uitgelegd te krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, toen sliep ik. Om 6 uur 's ochtends was ik pas thuis. Schipholquote:Op maandag 22 juni 2009 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was duidelijk even in de war met gisteren.
We sturen gewoon aan op een land vol FP-usersquote:Op maandag 22 juni 2009 12:05 schreef Pheno het volgende:
Zo werkt dat tegenwoordig. Of scholen die de cijfers hoger maken omdat anders het merendeel het niet haalt. Het lijkt mij juist dat je dan kennisverloedering krijgt, of ze moeten de opleiding in kwestie met een jaar moeten verlengen om alles goed en duidelijk uitgelegd te krijgen.
Wehehe ik denk dat dat wel mee valt. Tenminste bij ons valt het wel meequote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We sturen gewoon aan op een land vol FP-users
Tijdens meeting:quote:Op maandag 22 juni 2009 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We sturen gewoon aan op een land vol FP-users
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens meeting:
"zijn er nog vragen"
*Jan steekt vinger op
"Ja, jan?"
"FIPO!!! EEEINSSS!!!!111!!!"
en dan mag ie 72 uur niet meer werkenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens meeting:
"zijn er nog vragen"
*Jan steekt vinger op
"Ja, jan?"
"FIPO!!! EEEINSSS!!!!111!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |