Idd, raar. Nuja, wederom opgelost. Overigens Ranja: In poule 3 & 5 heb je maar 3 nummers gekozen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Get Back staat er ook twee keer in; in poule 7 en 12
Hmm, ik faalquote:Op zondag 21 juni 2009 16:25 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik zie net dat All you need is love er ook twee x instaat, in 6 en 11
Klopt, zwakke poules voor mij.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:21 schreef Arn0 het volgende:
Overigens Ranja: In poule 3 & 5 heb je maar 3 nummers gekozen?
Klopt: Dat zijn twee verschillende versies. (trage en een snelle)quote:Op zondag 21 juni 2009 18:36 schreef Xrenity het volgende:
En Revolution 1 in poule 11 en Revolution in 14
Dan is het dus niet willekeurigquote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Arn0 het volgende:
Deze nummers zijn willekeurig gekozen, ik heb wel geprobeerd zo weinig mogelijk nummers van hetzelfde album in een poule te zetten.
Jawel, ik heb van elke album de eerste track in poule 1 gezet, tweede in poule 2 etc, en als de poule te groot was een random nummer gegenereerd om zo dat nummer uit die poule te halen en in de eerstvolgende poule die nummers tekort had te gooien. (vandaar dat er dubbelen instonden, heb af en toe gekopieerd ipv geknipt)quote:
Hier mag je maar 2 nummers kiezenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Poule 15:
I Am the Walrus
Oh! Darling
Night Before
Lucy in the Sky With Diamonds
Ooops, fixed, maar met verkeerde knopquote:Op zondag 21 juni 2009 18:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Poule 1:
It Won't Be Long
No Reply
Night Before
Two Of Us
Poule 2:
I'm a Loser
Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Fool on the Hill
Something
Poule 3:
You've Got to Hide Your Love Away
You Won't See Me
I'm Only Sleeping
Across The Universe
Poule 4:
Nowhere Man
Love You To
Getting Better
Bad Boy
Poule 5:
And I Love Her
I'll Follow the Sun
Here, There and Everywhere
Fixing a Hole
Poule 6:
She's Leaving Home
Let It Be
I Want You (She's So Heavy)
I'm Down
Poule 7:
She Said, She Said
Hello Goodbye
While My Guitar Gently Weeps
Everybody's Got Something To Hide Except Me And My Monkey
Poule 8:
Happiness Is a Warm Gun
Sexy Sadie
We Can Work It Out
Don't Let Me Down
Poule 9:
It's Only Love
Girl
And Your Bird Can Sing
This Boy
Poule 10:
You've Really Got a Hold on Me
For No One
The Long And Winding Road
Rain
Poule 11:
In My Life
Doctor Robert
Good Morning Good Morning
Blackbird
Poule 12:
You Can't Do That
I Want to Tell You
Get Back
Helter Skelter
Poule 13:
There's a Place
If I Needed Someone
Got to Get You into My Life
A Day in the Life
Poule 14:
Run for Your Life
Cry Baby Cry
Golden Slumbers
I Should Have Known Better
Poule 15:
I Am the Walrus
Hmm, ik had Night Before in poule 1 gezet ter vervanging van iets maar was OP vergeten aan te passen (txt document klopte wel). Bij dezen. En bedankt voor je poule 15 even aan te passen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Night before staat trouwens ook 2 keer in de keuze lijst, poule 1 en 15
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Arn0 het volgende:
Beatles tournament 2009
Poule 1:
I Saw Her Standing There
No Reply
Magical Mystery Tour
Two Of Us
Poule 2:
Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Fool on the Hill
Dear Prudence
Something
Poule 3:
You've Got to Hide Your Love Away
Glass Onion
Julia
Across The Universe
Poule 4:
Nowhere Man
Getting Better
Hey Bulldog
I Me Mine
Poule 5:
And I Love Her
I'll Follow the Sun
Another Girl
Here, There and Everywhere
Poule 6:
You're Gonna Lose That Girl
Yellow Submarine
I Want You (She's So Heavy)
She Loves You
Poule 7:
Please Please Me
Ticket to Ride
Hello Goodbye
While My Guitar Gently Weeps
Here Comes the Sun
Poule 8:
Eight Days a Week
Within You Without You
Strawberry Fields Forever
Because
Poule 9:
Girl
When I'm Sixty-Four
Penny Lane
Paperback Writer
Poule 10:
Things We Said Today
For No One
The Long And Winding Road
Old Brown Shoe
Poule 11:
In My Life
Doctor Robert
Blackbird
Lady Madonna
Poule 12:
I've Just Seen a Face
Honey Pie
Get Back
Helter Skelter
Poule 13:
If I Needed Someone
Got to Get You into My Life
Rocky Raccoon
Do You Want to Know a Secret
Poule 14:
Twist and Shout
Run for Your Life
Tomorrow Never Knows
A Hard Day's Night
Poule 15:
Being for the Benefit of Mr. Kite!
I Am the Walrus
Het zijn grote poules, dus het wordt lastig.
In het vorige tournament was "For No One" toch de winnaar?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Arn0 het volgende:
Beatles tournament 2009
Voor de vijfde keer is het er weer: Een Beatles tournament! Het idee achter dit tournament is erg simpel: We zoeken naar het beste Beatles nummer aller tijden. In de voorgaande edities heeft A day in the life drie keer gewonnen en Strawberry Fields Forever een keer. Kan Strawberry fields Forever in de buurt van A day in the life komen, vergroot A day in the life zijn voorsprong of krijgen we een verrassende nieuwe nummer 1? [..]
Nee, dat was nummer 2;quote:Op maandag 22 juni 2009 01:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
In het vorige tournament was "For No One" toch de winnaar?
Je mag hier maar 2 nummers kiezenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:41 schreef blckbb het volgende:
Poule 15:
Being for the Benefit of Mr. Kite!
I Am the Walrus
Boys
Oh! Darling
Klopt, al bekend en aangepast maar OP nog niet. Bedankt om te melden.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:02 schreef Joesse het volgende:
Ik kwam Let It Be tegen in poule 6 en 11, en It's Only Love in poule 9 en 10. Ikw eet niet of dit bekend was, maar ik meld het even
Streep dan Boys en Mr. Kite maar wegquote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat was nummer 2;![]()
Beatles Tournament 2007 - De Finale
[..]
Je mag hier maar 2 nummers kiezen
quote:A day in the Life
All My Loving
..
Hier moet ook nog een keuze gemaakt wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:25 schreef Mizh het volgende:
Revolution 1 vs Sexy Sadie
She Came in Through the Bathroom Window vs She Said, She Said
She's Leaving Home vs Something
Strawberry Fields Forever vs Taxman
The Long And Winding Road vs Ticket to Ride
Tomorrow Never Knows vs We Can Work It Out
When I'm Sixty-Four vs While My Guitar Gently Weeps
De knock-outs:quote:A day in The Life
We Can Work It Out
..
Edit je post even, je loopt achter: Beatles tournament 2009quote:Op zondag 5 juli 2009 12:14 schreef blckbb het volgende:
<knip>
Oeps, sorryquote:Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Edit je post even, je loopt achter: Beatles tournament 2009
Want?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Wii-Style het volgende:
Als Here Comes the Sun het gaat winnen van In My Life snij ik mijn polsen door.
Beetje overdreven reactie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Wii-Style het volgende:
Want In My Life is beter!quote:
Dat klopt.. maar toch. In My Life is mogelijk de mooiste Beatle nummer...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie?Beide geweldige nummers imo.
Ik zelf vind Here Comes The Sun mooier.quote:
Slecht nieuws.. Zoals het er nu voorstaat mag je je mesje bovenhalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Wii-Style het volgende:
shit, dit had ik wel gelezen, dacht dat ik al gestemd had maar we waren al een ronde verderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Arn0 het volgende:
Als er nog mensen willen stemmen.. Deze avond is je laatste kans
En het zou juist weer in mijn persoonlijke top 10 voorkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Wii-Style het volgende:
Sexy Sadie vind ik maar redelijk voor een Beatles nummer.
Hmm. Deze ene keer maakt het niet echt uit, maar in het vervolg graag degene waarop je niet stemt gewoon weg te doen (dat bespaart me enorm veel tijd bij het tellen)quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef Kolkus het volgende:
De knock-outs:
Eleanor Rigby vs I Am the Walrus
We Can Work It Out vs Happiness Is a Warm Gun
Fool on the Hill vs Hey Jude
Here Comes the Sun vs Back in the U.S.S.R.
Strawberry Fields Forever vs Helter Skelter
A Day in the Life vs Girl
She Said, She Said vs Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Something vs For No One
Ja jammer vind ik dat... Mooi nummer hoor, maar het beste nummer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Wii-Style het volgende:
A Day in the Life, A Day in the Life, A Day in the Life, A Day in the Life... ik hou mijn hart vast.
Vorig tournament in de finale nog For no one.. Ik weet niet hoor maar da's toch een lastigequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef blckbb het volgende:
Komt omdat ADITL nooit lastige concurrenten heeft gehad.. ;D
Amateur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef satecl het volgende:
Fool on the Hill vs Hey Jude (allebei slecht, sorry)
Ga jij maar weer lekker In my life luisteren...Met je Wiiquote:
Mwah, heb je dan geen lichte voorkeur voor een nummer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker In my life luisteren...Met je WiiNee sorry, ik ben gewoon niet zo fan van die zoetige Mccartney platen.. Zitten een paar goeie tussen hoor(For No One).. Maar met deze 2 heb ik totaal niets. waarom zou ik dan stemmen....
Nee, tegenstemmen zijn er niet (tenzij iemand het verkeerd begreep)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef methodmich het volgende:
Wat veel stemmen voor Helter Skelter zeg! Of zijn dat tegenstemmen?
Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checkenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef hallo-daar het volgende:
joepie, vanaf nu ken ik alle nummers dus kan ik ook stemmen[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checken![]()
.
Haha, okquote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaad. Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht. En ik moet zeggen dat ik de wat eerdere nummers niet zo veel aan vind en de latere nummers stukken leuker vind. Misschien moet ik er me wat meer in verdiepen, alhoewel ik dat de laatste maanden wel steeds meer doe.
Je bedoelt van goed tot goed?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht.
Nee ik bedoelde van goed tot slecht kennen, in de zin van, ik ken sommige nummers beter dan anderenquote:
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Arn0 het volgende:
Maar de mensen die op Fool on the Hill stemmen, vinden die dat daadwerkelijk een beter nummer of vinden ze A day in the life toch beter, maar willen ze gewoon niet dat dat nummer wint?
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef Arn0 het volgende:
Ik vertrek over een paar dagen op vakantie, maar het Beatles tournament loopt nog (vergeten rekening mee te houden). Ik zou het op zich twee weken kunnen stopzetten, maar als iemand tijd/zin heeft om het over te nemen.. Het meeste werk is gedaan en het tellen duurt in excel 5 minuten. Er zijn nog 2 rondes (van 4 en 2 knock-outs) en een finale. In totaal ben je denk ik zo'n 20 minuten bezig met het toernooi. Als niemand kan/wil, geen probleem, maar het toernooi loopt net lekker
Ehh, je loopt een paar rondes achterquote:
En als het twee Lennon nummers tegen elkaar zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ga ook vakantie, dus stem voor mij volgende week maar op elk Lennon-nummer.
Strawberry fields niet? Dat is dan weer een favoriet van mijquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sowieso "Walrus" en "A Day In The Life", de enige nummers uit dit rijtje die in mijn top 25 zouden voorkomen.
Wel een goed nummer, maar draai het amper.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Strawberry fields niet? Dat is dan weer een favoriet van mij
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sowieso "Walrus" en "A Day In The Life", de enige nummers uit dit rijtje die in mijn top 25 zouden voorkomen.
For no One is ook een fenomenaal nummer, maar misschien hebben we op fok elkaar aangestoken?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:00 schreef TNA het volgende:
A Day In The Life
For No One
Prachtig dat For No One al zo ver is gekomen. Eén van de grootste pareltjes die de Beatles ooit hebben geschrevenMooi te zien dat het nummer zo wordt gewaardeerd door FOK!kers.
Mooiste nummer van de Beatles wat mij betreft. Zoals het er nu uitziet, gaat-ie 't helaas niet maken naar de finale, maar mooi dat-ie in ieder geval zover gekomen is.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef Frozen het volgende:
[..]
For no One is ook een fenomenaal nummer, maar misschien hebben we op fok elkaar aangestoken?
Iedereen stemt er op.
Niks mis mee natuurlijk.
Maar dat is helaas niet gebeurt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Wii-Style het volgende:
Er zijn zoveel liedjes die makkelijk in de top 4 zouden kunnen zitten. I'll Be Back, Penny Lane, Can't Buy Me Love en nog veel meer.
Man, you should have seen them kicking Edgar Allan Poe!!!!quote:
En als ze Beatles muziek willen kopen dan kunnen ze het beste nog even wachten tot 9 september, dan zijn de remasters beschikbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:53 schreef Wii-Style het volgende:
Ik hoop dat er mensen dit topic lezen en als gevolg nieuwsgierig worden en naar de Beatles gaan luisteren, als ze de Beatles nog niet kennen.
In before the lock, hehe..quote:
nu 3 stemmenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:33 schreef TNA het volgende:
Nog een half uurFor No One staat vier stemmen achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |