Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checkenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef hallo-daar het volgende:
joepie, vanaf nu ken ik alle nummers dus kan ik ook stemmen[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checken![]()
.
Haha, okquote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaad. Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht. En ik moet zeggen dat ik de wat eerdere nummers niet zo veel aan vind en de latere nummers stukken leuker vind. Misschien moet ik er me wat meer in verdiepen, alhoewel ik dat de laatste maanden wel steeds meer doe.
Je bedoelt van goed tot goed?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht.
Nee ik bedoelde van goed tot slecht kennen, in de zin van, ik ken sommige nummers beter dan anderenquote:
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Arn0 het volgende:
Maar de mensen die op Fool on the Hill stemmen, vinden die dat daadwerkelijk een beter nummer of vinden ze A day in the life toch beter, maar willen ze gewoon niet dat dat nummer wint?
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |