Beetje overdreven reactie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Wii-Style het volgende:
Als Here Comes the Sun het gaat winnen van In My Life snij ik mijn polsen door.
Want In My Life is beter!quote:
Dat klopt.. maar toch. In My Life is mogelijk de mooiste Beatle nummer...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Beetje overdreven reactie?Beide geweldige nummers imo.
Ik zelf vind Here Comes The Sun mooier.quote:
Slecht nieuws.. Zoals het er nu voorstaat mag je je mesje bovenhalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef Wii-Style het volgende:
Als Here Comes the Sun het gaat winnen van In My Life snij ik mijn polsen door.
shit, dit had ik wel gelezen, dacht dat ik al gestemd had maar we waren al een ronde verderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Arn0 het volgende:
Als er nog mensen willen stemmen.. Deze avond is je laatste kans
En het zou juist weer in mijn persoonlijke top 10 voorkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Wii-Style het volgende:
Sexy Sadie vind ik maar redelijk voor een Beatles nummer.
Hmm. Deze ene keer maakt het niet echt uit, maar in het vervolg graag degene waarop je niet stemt gewoon weg te doen (dat bespaart me enorm veel tijd bij het tellen)quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef Kolkus het volgende:
De knock-outs:
Eleanor Rigby vs I Am the Walrus
We Can Work It Out vs Happiness Is a Warm Gun
Fool on the Hill vs Hey Jude
Here Comes the Sun vs Back in the U.S.S.R.
Strawberry Fields Forever vs Helter Skelter
A Day in the Life vs Girl
She Said, She Said vs Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
Something vs For No One
Ja jammer vind ik dat... Mooi nummer hoor, maar het beste nummer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Wii-Style het volgende:
A Day in the Life, A Day in the Life, A Day in the Life, A Day in the Life... ik hou mijn hart vast.
Vorig tournament in de finale nog For no one.. Ik weet niet hoor maar da's toch een lastigequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef blckbb het volgende:
Komt omdat ADITL nooit lastige concurrenten heeft gehad.. ;D
Amateur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef satecl het volgende:
Fool on the Hill vs Hey Jude (allebei slecht, sorry)
Ga jij maar weer lekker In my life luisteren...Met je Wiiquote:
Mwah, heb je dan geen lichte voorkeur voor een nummer?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker In my life luisteren...Met je WiiNee sorry, ik ben gewoon niet zo fan van die zoetige Mccartney platen.. Zitten een paar goeie tussen hoor(For No One).. Maar met deze 2 heb ik totaal niets. waarom zou ik dan stemmen....
Nee, tegenstemmen zijn er niet (tenzij iemand het verkeerd begreep)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef methodmich het volgende:
Wat veel stemmen voor Helter Skelter zeg! Of zijn dat tegenstemmen?
Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checkenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:21 schreef hallo-daar het volgende:
joepie, vanaf nu ken ik alle nummers dus kan ik ook stemmen[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaadquote:Op zondag 12 juli 2009 17:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wordt dan eens tijd dat je meer dan enkel de compilaties gaat checken![]()
.
Haha, okquote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Mwoah, het is meer dat ik heel veel willekeurige nummers ken, via papa's en mama's etcetera. Verder heb ik veel nummers geyoutubeerd en de nummers die ik echt leuk vond heb ik gedownload, maar dan kom je meestal het snelst achter de bekendste nummers inderdaad. Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht. En ik moet zeggen dat ik de wat eerdere nummers niet zo veel aan vind en de latere nummers stukken leuker vind. Misschien moet ik er me wat meer in verdiepen, alhoewel ik dat de laatste maanden wel steeds meer doe.
Je bedoelt van goed tot goed?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:38 schreef hallo-daar het volgende:
Ik ken nu ongeveer 60 procent van de Beatles, van goed tot slecht.
Nee ik bedoelde van goed tot slecht kennen, in de zin van, ik ken sommige nummers beter dan anderenquote:
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:42 schreef Arn0 het volgende:
Maar de mensen die op Fool on the Hill stemmen, vinden die dat daadwerkelijk een beter nummer of vinden ze A day in the life toch beter, maar willen ze gewoon niet dat dat nummer wint?
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik zelf vind the Fool on the Hill mooier, 1 geruststelling alvast.
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het maakt me niet veel uit, je stemt op degene wie je wilt natuurlijk, maar ik vind het niet echt een correcte redenatie.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef Arn0 het volgende:
Ik vertrek over een paar dagen op vakantie, maar het Beatles tournament loopt nog (vergeten rekening mee te houden). Ik zou het op zich twee weken kunnen stopzetten, maar als iemand tijd/zin heeft om het over te nemen.. Het meeste werk is gedaan en het tellen duurt in excel 5 minuten. Er zijn nog 2 rondes (van 4 en 2 knock-outs) en een finale. In totaal ben je denk ik zo'n 20 minuten bezig met het toernooi. Als niemand kan/wil, geen probleem, maar het toernooi loopt net lekker
Ehh, je loopt een paar rondes achterquote:
En als het twee Lennon nummers tegen elkaar zijn?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:49 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ga ook vakantie, dus stem voor mij volgende week maar op elk Lennon-nummer.
Strawberry fields niet? Dat is dan weer een favoriet van mijquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sowieso "Walrus" en "A Day In The Life", de enige nummers uit dit rijtje die in mijn top 25 zouden voorkomen.
Wel een goed nummer, maar draai het amper.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Strawberry fields niet? Dat is dan weer een favoriet van mij
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sowieso "Walrus" en "A Day In The Life", de enige nummers uit dit rijtje die in mijn top 25 zouden voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |