Maak jezelf dan ook groenquote:
revolutie revolutiequote:
Het begint een beetje op Idols te lijkenquote:
Ja hequote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het begint een beetje op Idols te lijken
Wat noem je het dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
revolutie revolutielees je eens in, in het iraanse systeem, alstublieft
![]()
onwetende westerse hippy mensen die ver van bed-shows steunen, zie bijvoorbeeld tibet
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja heHoop mensen die graag voor de camera hun kunstje doen, inclusief dodelijk afloop.
Zie je avater.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.
Interessant.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Een twitteraar vraagt aan Maxime Verhagen: "Er zijn geruchten dat de Nederlandse en EU ambassades in Teheran gewonde demonstranten opvangen. Is dit waar?"
Antwoord van de minister: "Ik deel je zorgen over gewonden, maar er heeft zich niemand gemeld bij onze ambassade die voor medische opvang ook niet is toegerust"
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/2264961014
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
Mensen, als je geen trollen wilt hebben die je hele topic vervuilen (zoals vorige), dan moet je er gewoon niet op reageren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
-Dont feed the trolls.
Oke, my badquote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
Mensen, als je geen trollen wilt hebben die je hele topic vervuilen (zoals vorige), dan moet je er gewoon niet op reageren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
-Dont feed the trolls.
Al Jazeera rapporteerde dat ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Iraanse staatsomroep Press TV meldt dat de overheid familieleden van de familie van Rafsanjani hebben gearresteerd.
Waaronder zijn dochter.
Hou toch op man. Je zat zelf met de popcorn klaar toen de VS Irak binnen viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.
De Assembly of Experts ja...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Al Jazeera rapporteerde dat ook.
Dat is serieuze shit, want Rafsanjani is een belangrijk man. Hij is dacht ik voorzitter van de raad die Khamenei controleert en af kan zetten.
Ik snap niet waarom je als mod niet gewoon de edit dan wel delete knop gebruikt in dit soort topics biuj reacties die puur bedoeld zijn om reacties te ontlokken.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je zat zelf met de popcorn klaar toen de VS Irak binnen viel.
for his own safety...quote:Op zondag 21 juni 2009 14:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Al Jazeera rapporteerde dat ook.
Dat is serieuze shit, want Rafsanjani is een belangrijk man. Hij is dacht ik voorzitter van de raad die Khamenei controleert en af kan zetten.
Laten we eerlijk zijn, dat was toch ook een groot entertainment circus toen, er waren zowat meer camera's dan wapens daar.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je zat zelf met de popcorn klaar toen de VS Irak binnen viel.
Ik hoop het, maar het lijkt wel op een ander filmpje van wat dagen geleden.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:42 schreef Ludacriss het volgende:
Tvp en dit schijnt een demonstratie van vandaag te zijn:
http://shooresh1917.blogs(...)is-better-world.html
Twitterbericht van Persiankiwi:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ergens op pagina 6 van het vorige deel vermeldde iemand dat Iran de controle over het leger aan het kwijtraken zou zijn.
Hoe zit dat?
quote:There are rumours that Gov is losing control of army - #Iranelection
ongeveer 1 uur ago from web
Ja natuurlijk zeggen ze dat.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:59 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
for his own safety...
werd erbij gezegd
Wie is Persiankiwi dan preciesquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het lijkt wel op een ander filmpje van wat dagen geleden.
quote:CNN just confirmed. This video is from today.
http://twitter.com/jimsciuttoabcquote:#iranelection Rafsanjani's daughter and other relatives arrested, govt turning screws on Mousavi's chief political and financial backer9 minuten ago from mobile web
http://twitter.com/iranriggedelectquote:Rafsanjani detainees confirmed. Faezeh is one of them. They will be held until clashes are over (via @iranbaan) #iranelection18 minuten ago from web
Helemaal mee eens, trolls kun je alleen bestrijden door ze volledig te negeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
-Dont feed the trolls.
Het lijkt me dat de machtsstrijd zich achter de schermen nu dus ook verhardt.quote:Faezeh Rafsanjani en vier familieleden die bij de oppositiebetoging waren, zijn opgepakt ,,om hun veiligheid te beschermen tegen terroristische daden van relschoppers'', aldus Fars. Ze werden naar een militaire basis gebracht tot de onlusten over waren en zouden weer op vrije voeten zijn.
(ANP)
Van een BBC correspondent ter plekkequote:Jeremy Bowen, BBC News, Tehran
There seems to be an expectation based on things that we're hearing here that there will be more demonstrations later on today, and that means that perhaps the pattern of yesterday might be repeated.
I think that what's important is that there's a split at the top of the country, that both sets of leaders on either side are digging in their heels, and that's then mirrored by the split on the streets between those people who really think the election was a fraud and people who don't.
That suggests there's a serious fracture that's happened which means this isn't going to go away. They're not going to kiss and make up in the near term.
Na dat slappe gedoe met China zal het wel bij woorden blijven.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef RechtseRukker het volgende:
Wilders eist spoeddebat: Verbreek relaties met Iran
zondag 21 juni 2009 14:38
De PVV wil dat minister Maxime Verhagen (CDA, Buitenlandse Zaken) maatregelen neemt tegen Iran verband met het escalerende geweld in dat land. De partij van Geert Wilders heeft een spoeddebat aangevraagd.
http://www.elsevier.nl/we(...)elaties-met-Iran.htm
Ik ben geen vriend van Wilders, maar hier heeft hij wel de 'nase vorn'
Ik had Verhagen en Vd Ham ook al getwitterd dat ze de ambassadeur NL uit moeten zetten.
Helaas ben ik door Verhagen geblokt
Twitter is voor internetarcheologen. Zelfs Verhagen gebruikt het.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef RechtseRukker het volgende:
Ik had Verhagen en Vd Ham ook al getwitterd dat ze de ambassadeur NL uit moeten zetten.
Wildersquote:Op zondag 21 juni 2009 15:09 schreef RechtseRukker het volgende:
Wilders eist spoeddebat: Verbreek relaties met Iran
zondag 21 juni 2009 14:38
De PVV wil dat minister Maxime Verhagen (CDA, Buitenlandse Zaken) maatregelen neemt tegen Iran verband met het escalerende geweld in dat land. De partij van Geert Wilders heeft een spoeddebat aangevraagd.
http://www.elsevier.nl/we(...)elaties-met-Iran.htm
Ik ben geen vriend van Wilders, maar hier heeft hij wel de 'nase vorn'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |