abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70219465
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:43 schreef JohnDope het volgende:

Ik heb zelf ook bijvoorbeeld jarenlang onder de terreur van de linkse kerk moeten leven.
Wat een vergelijking, zo jij hebt verstand van zaken zeg. Totaal niet serieus te nemen jij. Je hebt jezelf gediskwalificeerd.
pi_70219477
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:42 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

JIJ JIJ JIJ JIJ JIJ

JIJ bent degene met wie niet in discussie valt te gaan.

Iedereen die niet gelooft in de uitslag die de Iraanse overheid heeft uitgeroepen is volgens jou een CNN-hoer.
Haal die quote eens aan dan, waarin ik iedereen een CNN-hoer noem?

Blind volgen van CNN-berichtgeving getuigt van pure domheid en zuivere, puberale naiviteit. De zender doet niets anders dan pro-Amerikaanse onzin uitkramen om de publieke opinie achter zich te krijgen en de Amerikaanse misdragingen te rechtvaardigen. Van oudsher al.

Stomme Osama, stomme Saddam, stomme Poetin, stomme Milosevic, stomme Ahmadinejad, stomme Chavez, weapons of mass destruction, nuclear tests, THREATHS, ALARM, CODE RED, TERRORISTS, TERROR ATTACK, HIJACKING.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:49:58 #253
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_70219500
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:46 schreef Py het volgende:

[..]

Hier heerst met name het meeleven met de Iraniėrs die doodstrijd leveren voor een beetje vrijheid
  zondag 21 juni 2009 @ 13:50:35 #254
167923 appelsjap
All the above
pi_70219522
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De mensen die de televisiekijker alles laten geloven, verdienen wel veel credits vind ik.
Afgelopen weken heb ik niet één keer naar het NOS/RTL (NL) journaal gekeken.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70219524
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef FloydP het volgende:

[..]

Wat een vergelijking, zo jij hebt verstand van zaken zeg. Totaal niet serieus te nemen jij. Je hebt jezelf gediskwalificeerd.
Wat een vergelijking??? Jij begon zelf over "Saddam die leider in Nederland zou zijn geweest".

Overigens is die vergelijking met de "Nederlandse linkse terreur" wel goed, want de verhoudingen tussen Iran en Nederland zijn anders.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70219544
quote:

De buschauffeurs hebben natuurlijk alles gezien de afgelopen dagen en kan me voorstellen dat ze zich uitspreken voor het volk.
pi_70219547
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De mensen die de televisiekijker alles laten geloven, verdienen wel veel credits vind ik.
Misbruik maken van de domheid van de mens. Personage Homer Simpson (ietwat gechargeerd) is op dit soort mensen gebaseerd. Helaas vertegenwoordigt deze structureel onwetende het overgrote deel van de Westerse televisie-kijkende wereld.
  † In Memoriam † zondag 21 juni 2009 @ 13:51:18 #258
137949 Disana
pi_70219548
Meta-constatering:

Dit dreigt een welles-nietes topic te worden als iedereen in blijft gaan op Chooselife en JohnDope. Ik wil ondanks hun provocaties niet uit het oog verliezen dat we hier, zoals gezegd, voornamelijk meeleven met de mensen in Iran die de straat op gaan en hun leven riskeren voor een beter, vrijer leven in Iran.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:52:46 #259
167923 appelsjap
All the above
pi_70219598
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat een vergelijking??? Jij begon zelf over "Saddam die leider in Nederland zou zijn geweest".

Overigens is die vergelijking met de "Nederlandse linkse terreur" wel goed, want de verhoudingen tussen Iran en Nederland zijn anders.
Omg, gast Jij snapt gewoon niet dat die mensen tegen het Islam van nu en tegen het regime en voor vrijheid aan het strijden zijn. Jij couldnt care less zeg maar.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70219622
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Disana het volgende:
Meta-constatering:

Dit dreigt een welles-nietes topic te worden als iedereen in blijft gaan op Chooselife en JohnDope. Ik wil ondanks hun provocaties niet uit het oog verliezen dat we hier, zoals gezegd, voornamelijk meeleven met de mensen in Iran die de straat op gaan en hun leven riskeren voor een beter, vrijer leven in Iran.
Ik provoceer niemand. Anderen besluiten zich kennelijk geprovoceerd gevoeld te worden. Ik hanteer slechts een andere mening, gebaseerd op ratio in plaats van emotioneel geschreeuw en grote rode headers in Amerikaanse media.

Ik leef ook mee met de slachtoffers. Vanzelfsprekend. Jammer dat ik dat kennelijk nogmaals moet zeggen.
pi_70219647
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Misbruik maken van de domheid van de mens. Personage Homer Simpson (ietwat gechargeerd) is op dit soort mensen gebaseerd. Helaas vertegenwoordigt deze structureel onwetende het overgrote deel van de Westerse televisie-kijkende wereld.
De allerdomste mensen vind ik nog de mensen die gestudeerd hebben en de zelfbenoemde intellectuelen, die denken dat ze alwetend zijn, maar zodra ze de televisie voorgeschoteld krijgen, geloven ze alles dat ze op dat heilige apparaat zien.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70219694
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Omg, gast Jij snapt gewoon niet dat die mensen tegen het Islam van nu en tegen het regime en voor vrijheid aan het strijden zijn. Jij couldnt care less zeg maar.
Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt, maar als ahmadinejad moet aftreden, komt die andere haatbaard aan de macht. Dus er verandert helemaal niks.
Sjors Orwell had aan zo'n situatie een hoofdstuk kunnen wijden.
pi_70219722
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Welkom tussen de boze anti-Ahmadinejad users.

Hier heerst de onderbuik. Men heeft een standpunt in genomen, en daar valt niet van af te wijken. Men gelooft in deze topicreeks alles, blind, zonder ook dan maar 1x de bron of echtheid van een stemmingmakend bericht, foto of filmpje te verifieren. Elk Twitter-berichtje wordt voor waarheid aangenomen. Alles wat men voor ogen krijgt is waar, en feitelijk zo gebeurd. Er valt niet over in discussie te gaan want dan wordt men boos. Zeer kenmerkend voor de onderbuikmening.
Onzin. Er wordt regelmatig gevraagd om bronnen.
pi_70219739
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Onzin. Er wordt regelmatig gevraagd om bronnen.
En die bronnen zijn Twitter en Facebook
pi_70219743
quote:
Meta-constatering:

Goed plan.
pi_70219744
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De allerdomste mensen vind ik nog de mensen die gestudeerd hebben en de zelfbenoemde intellectuelen, die denken dat ze alwetend zijn, maar zodra ze de televisie voorgeschoteld krijgen, geloven ze alles dat ze op dat heilige apparaat zien.
Die zitten hier legio. Zo'n speknek bijvoorbeeld. Valt me vies van 'm tegen. Heb die user behoorlijk hoog in achting, maar vind 'm met betrekking tot dit onderwerp niet sterk acteren.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:57:09 #267
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70219752
quote:
Meta-constatering:

Je hebt gelijk.

Ik ben er zelf ook teveel op in gegaan, merk ik.
pi_70219759
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En die bronnen zijn Twitter en Facebook
Bij gebrek aan beter, dat zegt al genoeg.
Fijne zondag verder.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:58:35 #269
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70219805
quote:
Meta-constatering:

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  † In Memoriam † zondag 21 juni 2009 @ 13:59:05 #270
137949 Disana
pi_70219822
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Ik ben er zelf ook teveel op in gegaan, merk ik.
Da's ook precies hun bedoeling

Persiankiwi is weer in de lucht en zegt dat Yahoo, Gmail en Hotmail in Iran uit de lucht zijn. Ook zouden militia's rondgaan die mensen in elkaar slaan en zaken verbranden.
pi_70219824
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Die zitten hier legio. Zo'n speknek bijvoorbeeld. Valt me vies van 'm tegen. Heb die user behoorlijk hoog in achting, maar vind 'm met betrekking tot dit onderwerp niet sterk acteren.
Ik denk ook wel dat ik weet hoe dat komt, want die lui zijn zo gevormd door het onderwijssysteem, dat ze nooit zelfstandig hebben kunnen leren (vrij) denken.

Maar laten we eerlijk wezen... Als iedereen op deze aarde ruimdenkend zou zijn, dan zou het een nog veel grotere puinhoop zijn. Dus eigenlijk is het ook wel weer goed dat de wereld zo in elkaar zit.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:00:28 #272
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70219882
Topic loopt bijna op zijn eind, hopen dat het gemekker in het volgende topic achterwege blijft.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70219919
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat ik weet hoe dat komt, want die lui zijn zo gevormd door het onderwijssysteem, dat ze nooit zelfstandig hebben kunnen leren (vrij) denken.
Ik ben ook hoogopgeleid. Dit type verstand cq manier van denken komt vaak met de jaren. Een aantal jaren terug, tijdens mijn studietijd bijvoorbeeld, was ik veel volgzamer ingesteld dan ik inmiddels ben. Voornamelijk na veel lezen ben ik sceptischer geworden en heb ik de politieke stelsels leren begrijpen.
pi_70219947
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Hukkie het volgende:
Topic loopt bijna op zijn eind, hopen dat het gemekker in het volgende topic achterwege blijft.
Och, er wordt niet gescholden of gedreigd. Dan is alles binnen de perken toch?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:03:13 #275
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_70219959
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt, maar als ahmadinejad moet aftreden, komt die andere haatbaard aan de macht. Dus er verandert helemaal niks.
Sjors Orwell had aan zo'n situatie een hoofdstuk kunnen wijden.
Andere haatbaard? Mousavi is juist één van de meer progressieve mensen daar die toenadering met het Westen wil. Dat plaatje van jou zegt alweer genoeg, alles wat Moslim is en een baard heeft zal wel op de loonlijst van Al-Qaida staan. Doe eerst eens wat onderzoek naar dingen voor je hier in het rond gaat staan lullen.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_70220034
quote:
Meta-constatering:

pi_70220045
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Andere haatbaard? Mousavi is juist één van de meer progressieve mensen daar die toenadering met het Westen wil.
Ja dat kennen we nu wel.
Netzoals dat Obama ook een verbetering zou zijn met zijn "CHANGE".

Ik ben overigens achteraf wel erg blij met Obama, want hij blijkt bij verre weg niet het mietje te zijn zoals de staatsomroep e.d. hem had afgeschilderd
pi_70220053
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Andere haatbaard? Mousavi is juist één van de meer progressieve mensen daar die toenadering met het Westen wil. Dat plaatje van jou zegt alweer genoeg, alles wat Moslim is en een baard heeft zal wel op de loonlijst van Al-Qaida staan. Doe eerst eens wat onderzoek naar dingen voor je hier in het rond gaat staan lullen.
Ga jij je maar even verdiepen in het prachtige CV van dhr. Mousavi. En zijn anti-semitische denkbeelden en uitspraken, 30.000 politieke-executies en strategie tijdens Iran-Irak oorlog zijn de hoogtepunten.

Succes ermee! En laat je zondag niet bederven door deze afschrikwekkende feiten!
pi_70220096
quote:
all foreign satellite tv news has been stopped in Iran - they think a blinded man cannot see in the darkness - #Iranelection RT RT RT

bron: Persiankiwi
Is dit mogelijk? Kan je niet gewoon met je schotel gewoon een van de velen satellieten (astra/Hotbird etc) pakken en gewoon naar Al Jazeera kijken?
  zondag 21 juni 2009 @ 14:07:05 #280
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70220109
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:02 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Och, er wordt niet gescholden of gedreigd. Dan is alles binnen de perken toch?
Jawel, maar het is een soort tweegesprek, misschien is het handiger om dat via PM te doen ofzo.
Ik zit in dit topic om berichten over Iran te horen, niet om jullie persoonlijke 'vete' te aanschouwen.
DeviantArt
  zondag 21 juni 2009 @ 14:07:24 #281
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70220124
Dat filmpje van Neda is natuurlijk harstikke erg, maar wat voor mij misschien nog wel erger is, zijn de filmpjes en ooggetuigeverslagen die binnenkomen van de Basij die nachtelijke raids houden.

Dat filmpje gefilmd in de donkere Iraanse nacht waarin in het Farsi word geroepen "they're coming, they're coming"...

Rillingen over mijn rug.
pi_70220131
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ga jij je maar even verdiepen in het prachtige CV van dhr. Mousavi. En zijn anti-semitische denkbeelden en uitspraken, 30.000 politieke-executies en strategie tijdens Iran-Irak oorlog zijn de hoogtepunten.
CHANGE!11!!einz
pi_70220172
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Jawel, maar het is een soort tweegesprek, misschien is het handiger om dat via PM te doen ofzo.
Ik zit in dit topic om berichten over Iran te horen, niet om jullie persoonlijke 'vete' te aanschouwen.
Je zit hier op een forum, en dat is bedoeld om elkaar te informeren en over die informatie discussie te voeren. Dat laatste ben ik zeker niet van plan na te laten.

Ik denk dat een website van een groot dagblad geschikter voor je is wat dat betreft.
pi_70220240
Waarom demonstreren de Iraniers dan bij een verboden betoging ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:11:50 #285
167923 appelsjap
All the above
pi_70220287
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja dat kennen we nu wel.
Netzoals dat Obama ook een verbetering zou zijn met zijn "CHANGE".

Ik ben overigens achteraf wel erg blij met Obama, want hij blijkt bij verre weg niet het mietje te zijn zoals de staatsomroep e.d. hem had afgeschilderd
Hij is pas 6 maanden president, hoe veel kun je nou veranderen in 6 maanden? Je bewijst ons alleen maar dat je juist geen hoog intellect hebt.
pi_70220332
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:12 schreef Py het volgende:

[..]

Ik mis in dit soort theorieėn altijd het stukje waarin het hele volk omgekocht wordt om zich op straat af te laten schieten.
Dat er achter de schermen een hoop gebeurd, en dat verschillende machten hun invloed proberen aan te wenden is ontegenzeggelijk waar. En dat zijn ook de (ex-)communistische regimes (China, Rusland) die Khamenei en zijn beleid steunen.
Net nu Rusland en China een mega deal zijn overeengekomen met Iran, wat betreft de olie, en handel worden we sindsdien regelmatig met slechte berichtgeving over Iran om onze oren geslagen.
dat Amerika niet kan aanvallen , is vrijwel zeker want dit zal door zowel Rusland alsmede door China niet gepikt worden,
Dat Amerika al lang bezig is in Iran, is ook een gegeven.
.

Was het trouwens ook niet zo, dat zowel in Irak als in Afghanistan, de Amerkanen het ineens nodig vinden, dat er democratie komt., en nu Iran ook aan beurt schijnt te zijn.

Natuurlijk is te begrijpen, dat ze in Iran meer vrijheden willen,maar het lijkt me dat , beide heren hier niet open voor staan, dus wat ze nu willen, lijkt me niet haalbaar.

Of is het zo, dat het bepaalde landen goed uitkomt dat er onrust heerst, we wachten het af.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:13:45 #287
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70220360
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:06 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Is dit mogelijk? Kan je niet gewoon met je schotel gewoon een van de velen satellieten (astra/Hotbird etc) pakken en gewoon naar Al Jazeera kijken?
Ik was in 1998 in Iran en in die tijd waren schotels nog verboden (ik weet niet hoe dat nu is). Het viel me op dat er nogal lacherig over werd gedaan (mensen zetten stiekum toch een antenne op zolder).
Mijn reisverslagen
  zondag 21 juni 2009 @ 14:14:34 #288
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70220387
Mijn reisverslagen
pi_70220389
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:11 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hij is pas 6 maanden president, hoe veel kun je nou veranderen in 6 maanden? Je bewijst ons alleen maar dat je juist geen hoog intellect hebt.
Aan het einde van de rit zal je tot de conclusie komen dat het niet uit maakte of Bush er zat of Obama.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:15:14 #290
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70220409
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:08 schreef Chooselife het volgende:
Je zit hier op een forum, en dat is bedoeld om elkaar te informeren en over die informatie discussie te voeren. Dat laatste ben ik zeker niet van plan na te laten.

Ik denk dat een website van een groot dagblad geschikter voor je is wat dat betreft.
Zeker, ik zit hier ook voor informatie. Maar van informeren is in jullie discussie geen sprake. Tis een soort van bitchfight, dat is prima, maar in dit topic lijkt het me ongepast.
DeviantArt
  zondag 21 juni 2009 @ 14:16:46 #291
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70220472
Iraanse staatsomroep Press TV meldt dat de overheid familieleden van de familie van Rafsanjani hebben gearresteerd.

Waaronder zijn dochter.
pi_70220474
quote:
Biertje?
pi_70220520
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Iraanse staatsomroep Press TV meldt dat de overheid familieleden van de familie van Rafsanjani hebben gearresteerd.

Waaronder zijn dochter.
Wat ik altijd apart vind is dat buitenlandse omroepen vaak staatsomroepen worden genoemd door de media en hollandse politici.
Maar dat onze eigen staatsomroep altijd de publieke omroep wordt genoemd.

Heb je trouwens ook een linkje naar de bron?
pi_70220560
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik was in 1998 in Iran en in die tijd waren schotels nog verboden (ik weet niet hoe dat nu is). Het viel me op dat er nogal lacherig over werd gedaan (mensen zetten stiekum toch een antenne op zolder).
Duidelijk. Als schotels verboden zijn is het inderdaad onmogelijk om andere tv kanalen te bekijken wanneer je dat zou willen.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:19:43 #295
256363 ZoKanIkHetOok
pi_70220574
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ik altijd apart vind is dat buitenlandse omroepen vaak staatsomroepen worden genoemd door de media en hollandse politici.

Dat moet je aan de staatsomroep vragen.
  zondag 21 juni 2009 @ 14:19:44 #296
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70220575
quote:
5, 4, 3, 2, 1..jaaaaa rotterdam HOOLIGANS! rotterdam HOOLIGANS! rotterdam HOOLIGANS!

rennen in je eigen stad, rennen in je eigen stad, rennen in je eigen stad

oud filmpje btw
  zondag 21 juni 2009 @ 14:20:03 #297
188345 Py
op zich
pi_70220586
quote:
There are rumours that Gov is losing control of army - #Iranelection
5 minuten ago from web
Let's hope the rumours are true
pi_70220592
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in de meeste landen met prominente staatsomroepen zo.
pi_70220595
quote:
Als je goed naar die menigte mensen kijkt zie je wel hoe divers het is. Ouderen, jongeren, vrouwen en mannen. Ik geloof niet meer dat Iran terug kan als ik dit zie.
  † In Memoriam † zondag 21 juni 2009 @ 14:22:46 #300
230491 Zith
pls tip
pi_70220675
ALS MEN GEEN TROLLEN WILT IN DIT TOPIC MOET JE ZE NIET VOEREN.

Gewoon niet reageren, en gewoon nieuws posten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')