Maak jezelf dan ook groenquote:
revolutie revolutiequote:
Het begint een beetje op Idols te lijkenquote:
Ja hequote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het begint een beetje op Idols te lijken
Wat noem je het dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
revolutie revolutielees je eens in, in het iraanse systeem, alstublieft
![]()
onwetende westerse hippy mensen die ver van bed-shows steunen, zie bijvoorbeeld tibet
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja heHoop mensen die graag voor de camera hun kunstje doen, inclusief dodelijk afloop.
Zie je avater.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.
Interessant.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
Een twitteraar vraagt aan Maxime Verhagen: "Er zijn geruchten dat de Nederlandse en EU ambassades in Teheran gewonde demonstranten opvangen. Is dit waar?"
Antwoord van de minister: "Ik deel je zorgen over gewonden, maar er heeft zich niemand gemeld bij onze ambassade die voor medische opvang ook niet is toegerust"
http://twitter.com/MaximeVerhagen/status/2264961014
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
Mensen, als je geen trollen wilt hebben die je hele topic vervuilen (zoals vorige), dan moet je er gewoon niet op reageren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
-Dont feed the trolls.
Oke, my badquote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Zith het volgende:
Mensen, als je geen trollen wilt hebben die je hele topic vervuilen (zoals vorige), dan moet je er gewoon niet op reageren, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
-Dont feed the trolls.
Al Jazeera rapporteerde dat ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Iraanse staatsomroep Press TV meldt dat de overheid familieleden van de familie van Rafsanjani hebben gearresteerd.
Waaronder zijn dochter.
Hou toch op man. Je zat zelf met de popcorn klaar toen de VS Irak binnen viel.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee ik bedoel al die fanboys die allemaal een kant kiezen in deze ver van hun bed show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |