Natuurlijk is die instructeur ook niet (helemaal) achterlijk en zegt er niets van als je de snelweg op moet en je trekt hem verder door, maar dit is wel wat je in eerste instantie leert.quote:
De mijne ginnegapte wat, 'je moet wel een beetje sportief kunnen optrekken, ik moet het je anders leren, maar zoek gewoon de middenweg en rijd op de manier die je zelf fijn vindt. Schakelen met 2000 toeren is het zuinigste maar niet het meest ideale in alle situaties.'quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Natuurlijk is die instructeur ook niet (helemaal) achterlijk en zegt er niets van als je de snelweg op moet en je trekt hem verder door, maar dit is wel wat je in eerste instantie leert.
Ach, ik kom hier al jaren en als mensen met gemiddeld 46 posts per dag zoals de user die waar je op reageert, dan denk ik: hij/zij moet eens wat minder achter de pc zitten en wat meer buiten komen. Kortom, ik trek me er niks van aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef Ridocar het volgende:
Nog zo'n 'welkom op FOK!'-diss.
Is het dan de bedoeling dat men zich hier juist niet thuis voelt?
Wat leg de link tussen homoquote:Op zondag 21 juni 2009 14:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom heb je dan ook zo'n homoauto gekocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |