Mja, dat gebeurd nogal veel hoor dat soort dingen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
Erg slecht dat ze dat niet eerst gewoon met jou bespreekt maar meteen naar de baas gaat, alsof het nog een klein kind is
Nee....quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Iemand al iets gehoord van Toma over zijn afstuderen?
Hopelijk keihard aan het zuipen om te vieren dat het goed ging!quote:
Haha, ja wie weet!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hopelijk keihard aan het zuipen om te vieren dat het goed ging!
Dan stiekemquote:Op maandag 22 juni 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja wie weet!
Tenzij hij nogal van de kerk is..
Okeee! Je kan het ook vieren met een glaasje colaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan stiekemOf in ieder geval aan het vieren dat het goed ging! Het gaat om het idee
Dat was inderdaad het gevalquote:Op maandag 22 juni 2009 18:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hopelijk keihard aan het zuipen om te vieren dat het goed ging!
je mag me voortaan aanspreken als ing tomaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
YEAH!Hoe mag je jezelf nu noemen
?
Ing bestaat niet meer voor ons hèquote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
je mag me voortaan aanspreken als ing toma
Sexyquote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
Nee de betreffende collega is ziekquote:Op maandag 22 juni 2009 18:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat is mooi kut styliste.. is het geen optie om die collega van je er persoonlijk op aan te spreken, onder vier ogen?
Congrats ing tomaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
Proficiat!quote:
Danku danku,quote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Proficiat!
Wanneer is je examenfeest?
quote:Tevens hieperdepiep voor mij, ik begin morgenvroeg (na ruim anderhalve maand werkeloos thuis zitten) bij Fuji
Naaaiiiis! Feliquote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Proficiat!
Wanneer is je examenfeest?
Tevens hieperdepiep voor mij, ik begin morgenvroeg (na ruim anderhalve maand werkeloos thuis zitten) bij Fuji
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Tevens hieperdepiep voor mij, ik begin morgenvroeg (na ruim anderhalve maand werkeloos thuis zitten) bij Fuji
Wij zien de uitnodiging wel tegemoetquote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef toma het volgende:
[..]
Danku danku,
Binnenkort maar dat laat ik wel weten
Ja, hij belde me vanmiddag. "Ik heb heel goed nieuws voor je, je mag morgen om 8:00 beginnen als je wilt, maar dan moet je wel ff langs komen" 10 minuten later zat ik bij hem aan z'n bureauquote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef toma het volgende:
[..]
Danku danku,
Binnenkort maar dat laat ik wel weten
[..]
Heeft Freek je gedetacheerd?
Heb ze even gebeld, want ik heb dus geen eigen creditcard.. en die van pa kan ik niet echt meenemen. Maar ze hebben de gegevens alleen voor het boeken nodig, verder niet, dus ik heb geboekt en het is in ordequote:Op maandag 22 juni 2009 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
lijkt mij redelijk veilig.
Voornamelijk ook omdat van hotel is. Die zullen heus niet gek doen met die gegevens.
Dat is heel normaal, bijna alle hotels doen dat voor internetboekingen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.sarphatihotel.com/
Hoe betrouwbaar achten jullie deze site en dan met name het boekingssyteem? Ze vragen namelijk om creditcardgegevens..
"Uw credit card gegevens
Er wordt niets afgeschreven van uw credit card, deze wordt alleen gebruikt om uw reservering te garanderen. U kunt uw rekening gedurende uw verblijf bij het hotel voldoen."
Vind het een beetje vaag :/.
je plaatje doet het niet maar ik denk dat je deze wildequote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Oogjes dicht, en snaveltjes toe!
Weltruste![]()
.
We missen je!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef existenz het volgende:
Gelukkig kom ik tegenwoordig niet verder dan een tvp en twee nutteloze posts met deze snelheid
Succes! Tip: Gebruik 'eens' in plaats van 'is' in de zin die je zojuist typte, en in soortgelijke zinnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
dude, leer schrijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Ligt eraan wat je wilt doen natuurlijk... als je het je geen klap uitmaakt zou ik gewoon bij een uitzendbureau binnenstappen, wil je horeca dan gewoon eens wat rondvragen bij diverse gelegenheden in Tilburg of ze plek hebben (of Mise en Place, dan kun je soms ook op leuke plekken komen, heb via MeP wel eens op Extrema achter de bar gestaan, en vrienden van me kwamen regelmatig op beurzen en evenementen op sjieke locaties terecht).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |