We missen je!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef existenz het volgende:
Gelukkig kom ik tegenwoordig niet verder dan een tvp en twee nutteloze posts met deze snelheid
Succes! Tip: Gebruik 'eens' in plaats van 'is' in de zin die je zojuist typte, en in soortgelijke zinnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
dude, leer schrijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Ligt eraan wat je wilt doen natuurlijk... als je het je geen klap uitmaakt zou ik gewoon bij een uitzendbureau binnenstappen, wil je horeca dan gewoon eens wat rondvragen bij diverse gelegenheden in Tilburg of ze plek hebben (of Mise en Place, dan kun je soms ook op leuke plekken komen, heb via MeP wel eens op Extrema achter de bar gestaan, en vrienden van me kwamen regelmatig op beurzen en evenementen op sjieke locaties terecht).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |