Dat is heel normaal, bijna alle hotels doen dat voor internetboekingen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:59 schreef hetzusjevan het volgende:
http://www.sarphatihotel.com/
Hoe betrouwbaar achten jullie deze site en dan met name het boekingssyteem? Ze vragen namelijk om creditcardgegevens..
"Uw credit card gegevens
Er wordt niets afgeschreven van uw credit card, deze wordt alleen gebruikt om uw reservering te garanderen. U kunt uw rekening gedurende uw verblijf bij het hotel voldoen."
Vind het een beetje vaag :/.
je plaatje doet het niet maar ik denk dat je deze wildequote:Op maandag 22 juni 2009 23:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
Oogjes dicht, en snaveltjes toe!
Weltruste![]()
.
We missen je!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:14 schreef existenz het volgende:
Gelukkig kom ik tegenwoordig niet verder dan een tvp en twee nutteloze posts met deze snelheid
Succes! Tip: Gebruik 'eens' in plaats van 'is' in de zin die je zojuist typte, en in soortgelijke zinnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
dude, leer schrijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:20 schreef aardappel het volgende:
ik zal maar is naar bed gaan, morgen hertentamen, ben benieuwd of ik hoger dan de eerst behaalde 4.5 kom
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Ligt eraan wat je wilt doen natuurlijk... als je het je geen klap uitmaakt zou ik gewoon bij een uitzendbureau binnenstappen, wil je horeca dan gewoon eens wat rondvragen bij diverse gelegenheden in Tilburg of ze plek hebben (of Mise en Place, dan kun je soms ook op leuke plekken komen, heb via MeP wel eens op Extrema achter de bar gestaan, en vrienden van me kwamen regelmatig op beurzen en evenementen op sjieke locaties terecht).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef BC88 het volgende:
Iemand die een goede site weet voor vakantiebaantjes in Tilburg?
Ja maar wat dan wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef hmmmz het volgende:
Ik zoek ook een baantje, maar ik wil geen horeca.
hoe oud?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:17 schreef hmmmz het volgende:
Ik zoek ook een baantje, maar ik wil geen horeca.
dat valt anders behoorlijk tegen voor iets van 12 uur in de week. Overal willen ze 20 uur in de week werkers hebben.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja maar wat dan wel?
Zijn genoeg winkels die nog part-timers zoeken hoor!
Dan begin je nu in de vakantie met 20 uur, dan ben je ingewerkt en ga je naar 12!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
dat valt anders behoorlijk tegen voor iets van 12 uur in de week. Overal willen ze 20 uur in de week werkers hebben.
Ja dan wordt het lekker dagjeswerk doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef hmmmz het volgende:
ik heb in de vakantie eigenlijk niet zo heel veel tijd ivm op vakantie gaan, nog een keer op vakantie gaan en tikweek
ik wacht wel ff tot na de tikweek met werk zoeken, of ik moet nu een baantje vinden waar ik na de vakantie mee kan beginnen, in de vakantie heeft vrij weinig zin.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lekker dagjeswerk doen
Na de TIKweek zijn die 5 eerstejaars die wel op kamers gaan ook op zoek naar werk eh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik wacht wel ff tot na de tikweek met werk zoeken, of ik moet nu een baantje vinden waar ik na de vakantie mee kan beginnen, in de vakantie heeft vrij weinig zin.
op zoek naar werk bedoel je?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Na de TIKweek zijn die 5 eerstejaars die wel op kamers gaan ook op zoek naar een kamer eh!
Joa zeettie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
Ga maar naar friesland, groningen of Limburg, overal is een ander accent
Les 1: U hebt een vreselijke fout begaan, u zit momenteel in de problemenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef styliste het volgende:
Tip: cursus brabants!
hedde ge dah gezeet gehad joa minde dah werkluk woar, hoe doede ge dah hoe doede ga hoe hedde ge dah gedoan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |