Misschien vinden ze daar dat je wat minder moet fokken, en wat meer moet werkenquote:
Hehehquote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Misschien vinden ze daar dat je wat minder moet fokken, en wat meer moet werken
Je hoeft waarschijnlijk niks meer te zeggen, omdat ze je blijkbaar an het volgen is op internet. Dit leest ze dus vanzelf welquote:Op maandag 22 juni 2009 15:48 schreef styliste het volgende:
ok, wat zouden jullie doen...
Ik ben vrij open naar mijn collega's toe, als ik iets leuk vind dan deel ik dat graag (of ik nou iets heb meegemaakt, gevonden, uitgezocht... what ever) Nou werk ik natuurlijk nog niet volledig omdat ik pfeiffer heb en als ik smiddags thuis kom zak ik op de bank, slaap wat, kijk een beetje tv, lees een boekje of hang hier een beetje rond. En als ik echt nog wat energie over heb zoek ik nog wat dingen uit voor mijn verbouwing. Oftewel, ik doe bijna niks.
Nou komt mijn baas vanmiddag naar me toe die me er even op wijst dat ik misschien een beetje op moet letten met wat ik zeg omdat een collega van mij (er zijn geen namen genoemd maar ik weet wel wie het is) klaagt over het feit dat ik 's avonds (in mijn eigen vrije tijd) op internet zit waardoor ik te weinig slaap en vervolgens te moe ben om volledig te kunnen werken.
Dikke vette BS natuurlijk, alsof ik tot midden in de nacht achter mijn pc zit... Maar goed, ik ben behoorlijk pissig en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Dat ik mijn collega's (en dan met name 1 specifieke) niet kan vertrouwen (zelfs met onnozele dingen) is dus duidelijk. en nu? maar gewoon helemaal niets meer zeggen?
Blijkbaar kun je niet alles tegen al je collega's vertellen, ik zou daar rekening mee houden voortaan en nadenken wat je zegt tegen wie...quote:Op maandag 22 juni 2009 15:48 schreef styliste het volgende:
Maar goed, ik ben behoorlijk pissig en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Dat ik mijn collega's (en dan met name 1 specifieke) niet kan vertrouwen (zelfs met onnozele dingen) is dus duidelijk. en nu? maar gewoon helemaal niets meer zeggen?
dat zou dus betekenen dat ik iedere seconde van de dag moet bedenken of iemand misschien de verkeerde conclusies zou kunnen trekken...quote:Op maandag 22 juni 2009 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je niet alles tegen al je collega's vertellen, ik zou daar rekening mee houden voortaan en nadenken wat je zegt tegen wie...
ja, dat of iedere keer via je baas horen dat er weer iemand conclusies heeft getrokken die niet waar blijken te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:06 schreef styliste het volgende:
[..]
dat zou dus betekenen dat ik iedere seconde van de dag moet bedenken of iemand misschien de verkeerde conclusies zou kunnen trekken...
het probleem is een beetje dat wij met zn 8en in een kleine ruimte zijn gepropt en iedereen dus alles kan horen (ja 8 dames is een ramp, geef mij maar mannen) dus dat houd in dat ik echt helemaal niks noppes nada meer kan zeggen behalve dingen over het werk. Ik geloof niet dat ik dan nog veel lol in mijn werk zal hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Guard het volgende:
[..]
ja, dat of iedere keer via je baas horen dat er weer iemand conclusies heeft getrokken die niet waar blijken te zijn.
sucks I know, maar ik heb ook zo'n collega gehad die om iedere scheet bij de baas ging klagen...
Ik zei op den duur niets meer tegen haar tenzij het 100% werkgerelateerd was. Gelukkig kreeg mijn baas er ook snel genoeg een dikke sik van, en heeft hij haar even verteld dat hij geen kleuterklas leidt, en als ze problemen had die met haar collega's direct moesten bespreken en niet met hem....
Ze is nu alweer een tijdje weg
Tja lastige situatie....quote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef styliste het volgende:
[..]
het probleem is een beetje dat wij met zn 8en in een kleine ruimte zijn gepropt en iedereen dus alles kan horen (ja 8 dames is een ramp, geef mij maar mannen) dus dat houd in dat ik echt helemaal niks noppes nada meer kan zeggen behalve dingen over het werk. Ik geloof niet dat ik dan nog veel lol in mijn werk zal hebben
Mja, dat gebeurd nogal veel hoor dat soort dingen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
Erg slecht dat ze dat niet eerst gewoon met jou bespreekt maar meteen naar de baas gaat, alsof het nog een klein kind is
Nee....quote:Op maandag 22 juni 2009 17:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Iemand al iets gehoord van Toma over zijn afstuderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |