SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,7/10
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:14 schreef mschol het volgende:
sinds een weekje of 2 weer eens naar de bios geweest:
Ice age 3: Dawn of the Dinosaurs
ik heb mij echt meer dan prima vermaakt, uiteraard steelt scratch weer de show...plak er nog maar 1tje aan vast... studio heeft de makers opdracht gegeven tot een 4e filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,7/10
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Niet raar. Alle delen waren tot nu toe toch een groot succes?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
plak er nog maar 1tje aan vast... studio heeft de makers opdracht gegeven tot een 4e film
Zo jammer dat een goed concept vaak zo uitgemolken wordt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
plak er nog maar 1tje aan vast... studio heeft de makers opdracht gegeven tot een 4e film
daarom zei ik dus ook dat ze hadden moeten kappen bij 3quote:Op zondag 5 juli 2009 03:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo jammer dat een goed concept vaak zo uitgemolken wordt...
van mij mogen ze ook... ik vermaak me prima bij de ice ages films...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet raar. Alle delen waren tot nu toe toch een groot succes?
Ze zijn slim geweest en er geen sequals van gemaakt zoals met shrek. Door het feit dat het lostaande verhalen zijn (wel met terugkerende karakters) blijven ze grappig en ongebonden aan de vorige verhaal lijnen (jaja op manny en vrouwtje na)quote:Op zondag 5 juli 2009 03:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo jammer dat een goed concept vaak zo uitgemolken wordt...
Jaaaaaaaaa, das 1 van mn favo filmsquote:Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef Karina het volgende:
Taegukgi hwinalrimyeo (Brotherhood)
Koreaanse oorlogsfilm over twee broers die moeten vechten tegen de communisten van Noord Korea.
Ze raken elkaar kwijt, de een denkt dat de ander dood is en een van de broers gaat meevechten met de Noord Koreanen.
Goede film, ik ben zelf niet echt een liefhebber van oorlogsfilms, maar deze heeft me wel geboeid.
[ afbeelding ]
Mén, dat is juist een enorm geestige film.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Knocked Up (2007)
[ afbeelding ]
Not my kind of comedy. Bezopen dude die one night stand heeft met chick, en een baby krijgt, en oh oh wat een relatie problemen. Persoonlijk zag ik hier weinig humor in, die driftbuien vond ik vrij irritant. Op een gegeven moment werd het doorspoelen bij elke scene waar debbie in voorkwam, men wat een drama was dat.
Een 5.5 vanwege Paul Rudd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 /imdb 6.9
[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 06-07-2009 18:55:15 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |