klopt mn oude pas is een postbank pas, ik wil niet tot 2014 wachten voordat ik de gratis de foto kan wijzigen op de pas. Ik heb niet gevraagd om een andere pas die tot 2014 geldig is..quote:
ik heb hier nooit een brief over gehad, wat stond er in die brief?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef Noortje. het volgende:
Misschien is het handig ze op te bellen. Ik heb namelijk wel een brief daarover gehad, dus misschien is het een fout van hun en hoef je alsnog niet te betalen.
dan hoort het gewoon zo, daar heb je brieven over gekregen bhfh.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
klopt mn oude pas is een postbank pas, ik wil niet tot 2014 wachten voordat ik de gratis de foto kan wijzigen op de pas. Ik heb niet gevraagd om een andere pas die tot 2014 geldig is..
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan hoort het gewoon zo, daar heb je brieven over gekregen bhfh.
die had je misschien moeten lezen.
je had een pas zonder chip, nu een pas mét chip.
uit coulance hebben ze dezelfde afbeelding erop gezet.
vooral doen bhfh, vooral doenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik knip de nieuwe pas gewoon door, als het goed is sturen ze me een nieuwe als mn postbankpas verloopt in 2011
dan had je die brieven moeten lezen, en niet ongelezen wegflikkeren. je hebt zelfs een aanbod gekregen om de afbeelding te veranderenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!
Je hoeft er ook niet om te vragen. Alle Postbank rekeninghouders zijn nu klant van ING geworden en dus krijg je ook een ING pas. De ING heeft er voor gekozen om alle rekeninghouders ook een ING pas te geven in plaats van de oude passen te houden. Grote kans dat de oude pas dus binnenkort gewoon niet meer werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!
ik heb ook eindelijk m'n nieuwe pas, 2 weken nadat ik m'n rekening heb opgezegdquote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet om te vragen. Alle Postbank rekeninghouders zijn nu klant van ING geworden en dus krijg je ook een ING pas. De ING heeft er voor gekozen om alle rekeninghouders ook een ING pas te geven in plaats van de oude passen te houden. Grote kans dat de oude pas dus binnenkort gewoon niet meer werkt.
ik heb hier dus echt geen brief over gehad!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan had je die brieven moeten lezen, en niet ongelezen wegflikkeren. je hebt zelfs een aanbod gekregen om de afbeelding te veranderen
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaan ze je oude pas disabelen?
Bel ze dan op, hoe moeilijk is dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier dus echt geen brief over gehad!
Dat weet niemand.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanaf wanneer gaan ze dat doen dan?
Lijkt mij een vrij logisch gevolg, anders heb je 2 passen voor dezelfde rekening en dat is ook niet de bedoeling. Meestal loopt je oude pas nog een paar maanden door en dan wordt ie gedeactiveerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaan ze je oude pas disabelen?
obvious troll... is obviousquote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
reken maar dat die klantenservice een boos telefoontje krijgt. Laatst wilden ze me ook al geen postzegels verkopen op het ING kantoor. De service en klantvriendelijkheid bij ING is echt beneden alle peil!!
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
reken maar dat die klantenservice een boos telefoontje krijgt. Laatst wilden ze me ook al geen postzegels verkopen op het ING kantoor. De service en klantvriendelijkheid bij ING is echt beneden alle peil!!
Geen idee, ik ben geen ING klant. Maar ik weet dat bv de ABN wel zo werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je kunt ze altijd bellen, maar of het iets uitmaakt....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Paar maanden nadat ze je een nieuwe pas hebben gestuurd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
natuurlijk kan dat, kost een paar euro en dat is het wel waard.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Noortje. het volgende:
Kan je sowieso niet op elk moment een nieuwe foto op je pas aanvragen? Volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te wachten tot je oude pas verlopen is.
[..]
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe pas met nieuw plaatje aanvragen, het zal je dan alleen wel geld gaan kosten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Noortje. het volgende:
Kan je sowieso niet op elk moment een nieuwe foto op je pas aanvragen? Volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te wachten tot je oude pas verlopen is.
[..]
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.
Precies, zo werken de meeste banken volgens mij.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Paar maanden nadat ze je een nieuwe pas hebben gestuurd.
reken maar van niet, het is hun fout.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe pas met nieuw plaatje aanvragen, het zal je dan alleen wel geld gaan kosten.
Maak een statement, vraag een overstappakket aan en verkas al je centen naar de Rabo/ABN/SNS/Whatever.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
reken maar van niet, het is hun fout.
Jawel. 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas vervalt de oude. Toevallig heb ik I(NG juist gemaild omdat ik nog steeds geen nieuwe heb en dus ivm vakantie heb gevraagd wanneer die komt, zodat ik niet in Frankrijk sta met een niet-werkende pas. Keurig mailtje terug, dat de oude passen nog 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas blijven werken.quote:
Het is de fout van de bank dat jij je brieven niet leest? Ik wens je veel succes, maar geef je weinig kans. Volgens de ING site kost een nieuwe pas je iets van 10 euro.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
reken maar van niet, het is hun fout.
Moet je doen ! Tot je ergens aan de andere kant van de wereld staat met een pas die niet meer werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik knip te pas kapot en zeg dat ik er nooit 1 gehad heb als ze moeilijk gaan doen. Ik wacht wel tot het moment dat mn oude pas niet meer werkt.
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas vervalt de oude. Toevallig heb ik I(NG juist gemaild omdat ik nog steeds geen nieuwe heb en dus ivm vakantie heb gevraagd wanneer die komt, zodat ik niet in Frankrijk sta met een niet-werkende pas. Keurig mailtje terug, dat de oude passen nog 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas blijven werken.
Het is aan jou om te bewijzen dat je hem niet gehad hebt.....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.
Uitzonderingen daargelaten gebeurt het vrijwel altijd automatisch. Als ik een nieuwe pas krijg van de ABN zit er een keurige brief bij waarin staat wat ik moet doen om de nieuwe pas te activeren en per wanneer de oude niet meer bruikbaar is.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef _LotT het volgende:
ik heb hetzelfde gehad
heb langer dan een jaar 2 passen voor dezelfde rekening gehad en ik verstond niet waarom of wat er verschilde tussen de 2
uiteindelijk bleek het om een kaart te gaan die een hoger limiet had (ik had toen een leeftijdsgrens gepasseerd ofzo)
en dan heb ik de oude maar vernietigd
naar mijn ervaring disabelen ze de oude kaart dus niet zelf
er is nog niets afgeschreven, wel lullig als je net een nieuwe postbankpas hebt, dat je nu 10 euro wordt genaaid voor een ING pas. Verder moeten ze mensen informeren. Als men mij fatsoenlijk geinformeerd had had ik in ieder geval iets aan de foto kunnen doen. verder weiger ik een cent te betalen. De tarieven zijn bij ING al flink hoger dan bij de postbank.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is de fout van de bank dat jij je brieven niet leest? Ik wens je veel succes, maar geef je weinig kans. Volgens de ING site kost een nieuwe pas je iets van 10 euro.
Ze sturen je een brief met aankondiging en de pas zelf. Post komt in Nederland in 99,9% van de gevallen aan. Dat betekent dat er naar verwachting per miljoen klanten eentje is die beide niet gehad heeft. Ik denk dat dat risico voor hen wel opweegt tegen alles aangetekend versturen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.
Nu wordt er ook niets afgeschreven omdat het gewoon een normale vervanging is door de bank. Maar als jij nu zelf een nieuwe aanvraagt gaat het je wel geld kosten omdat dat een vervanging is die eigenlijk overbodig is.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er is nog niets afgeschreven, wel lullig als je net een nieuwe postbankpas hebt, dat je nu 10 euro wordt genaaid voor een ING pas. Verder moeten ze mensen informeren. Als men mij fatsoenlijk geinformeerd had had ik in ieder geval iets aan de foto kunnen doen. verder weiger ik een cent te betalen. De tarieven zijn bij ING al flink hoger dan bij de postbank.
er zit in de envelope dus alleen een nieuwe pas met voorwaarden. Er staat niets over de oude pas en wanneer die eventueel gedeactiveerd wordt. Geen brief, of informatie. Echt waardeloos dat je als postbankklant zo in de kou wordt gezet!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten gebeurt het vrijwel altijd automatisch. Als ik een nieuwe pas krijg van de ABN zit er een keurige brief bij waarin staat wat ik moet doen om de nieuwe pas te activeren en per wanneer de oude niet meer bruikbaar is.
En dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze sturen je een brief met aankondiging en de pas zelf. Post komt in Nederland in 99,9% van de gevallen aan. Dat betekent dat er naar verwachting per miljoen klanten eentje is die beide niet gehad heeft. Ik denk dat dat risico voor hen wel opweegt tegen alles aangetekend versturen.
Zie het antwoord van Lord Veterinari enkele postings terug. Je hebt 120 dagen voor je oude pas niet meer werkt dus. Je hebt een brief gehad en alle informatie die je maar wenst, dat jij het niet leest is niet aan de bank te wijten. En anders kun je ze gewoon bellen en dan vertellen ze je alles wat je weten wilt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er zit in de envelope dus alleen een nieuwe pas met voorwaarden. Er staat niets over de oude pas en wanneer die eventueel gedeactiveerd wordt. Geen brief, of informatie. Echt waardeloos dat je als postbankklant zo in de kou wordt gezet!
hoe komt iedereen hier toch bij. Ik heb die post niet gehad. Ik krijg m'n afschriften toch ook gewoon. Zou wel raar zijn als ik nu juist die brieven gemist heb. mail krijg ik nooit van de ING. Ik heb hier laatst nog woorden over gehad bij de helpdesk toen ze mn wachtwoord van internetbankieren dat ik kwijt was niet gewoon per mail konden vervangen. "nee meneer, wij mailen niets bij de ING, we hebben niets meer te maken met de postbank"quote:Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef Cheiron het volgende:
Je hebt hier een mail en een brief over gehad man. Jank niet zo.
Je zwetst uit je nek, maar dat is al langer bekend. Ten eerste betaal je niks voor die nieuwe pas, pas als je deze weer laat veranderen om een of andere domme kutfoto, ga je betalen. Ten tweede heb je er gewoon een brief over gehad. Ten derde zijn de tarieven voor oud-Postbankklanten gelijk aan die bij de Postbank. Als jij een Postbank hypotheek hebt met 5% rente, betaal je nog steeds 5% rente. De rente op je Internetspaarrekening is precies gelijk aan die van de Postbank. Je betaalt nog steeds geen drol voor geldopname en ga zo maar door.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er is nog niets afgeschreven, wel lullig als je net een nieuwe postbankpas hebt, dat je nu 10 euro wordt genaaid voor een ING pas. Verder moeten ze mensen informeren. Als men mij fatsoenlijk geinformeerd had had ik in ieder geval iets aan de foto kunnen doen. verder weiger ik een cent te betalen. De tarieven zijn bij ING al flink hoger dan bij de postbank.
Al die miljoenen mensen krijgen het wel en jij niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoe komt iedereen hier toch bij. Ik heb die post niet gehad. Ik krijg m'n afschriften toch ook gewoon. Zou wel raar zijn als ik nu juist die brieven gemist heb. mail krijg ik nooit van de ING.
Precies, dat lijkt mij ook vrij logischquote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zwetst uit je nek, maar dat is al langer bekend. Ten eerste betaal je niks voor die nieuwe pas, pas als je deze weer laat veranderen om een of andere domme kutfoto, ga je betalen. Ten tweede heb je er gewoon een brief over gehad. Ten derde zijn de tarieven voor oud-Postbankklanten gelijk aan die bij de Postbank. Als jij een Postbank hypotheek hebt met 5% rente, betaal je nog steeds 5% rente. De rente op je Internetspaarrekening is precies gelijk aan die van de Postbank. Je betaalt nog steeds geen drol voor geldopname en ga zo maar door.
tarieven voor buitenlands betalingsverkeer zijn stukken hoger bij ING.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zwetst uit je nek, maar dat is al langer bekend. Ten eerste betaal je niks voor die nieuwe pas, pas als je deze weer laat veranderen om een of andere domme kutfoto, ga je betalen. Ten tweede heb je er gewoon een brief over gehad. Ten derde zijn de tarieven voor oud-Postbankklanten gelijk aan die bij de Postbank. Als jij een Postbank hypotheek hebt met 5% rente, betaal je nog steeds 5% rente. De rente op je Internetspaarrekening is precies gelijk aan die van de Postbank. Je betaalt nog steeds geen drol voor geldopname en ga zo maar door.
Bij nader inzien denk ik dat het toch onderdeel is van een haatcampagne die vanuit de ING tegen jouw persoon gevoerd wordt. Al met al lijkt me dat een stuk waarschijnlijker. Ze verduisteren opzettelijk automatisch gegenereerde poststukken die voor jou bestemd zijn om je in verwarring achter te laten en je uiteindelijk een oor te kunnen aannaaien.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe komt iedereen hier toch bij. Ik heb die post niet gehad. Ik krijg m'n afschriften toch ook gewoon. Zou wel raar zijn als ik nu juist die brieven gemist heb. mail krijg ik nooit van de ING.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik dat het toch onderdeel is van een haatcampagne die vanuit de ING tegen jouw persoon gevoerd wordt. Al met al lijkt me dat een stuk waarschijnlijker. Ze verduisteren opzettelijk automatisch gegenereerde poststukken die voor jou bestemd zijn om je in verwarring achter te laten en je uiteindelijk een oor te kunnen aannaaien.
Ha ha ha dat is waar ja. Ik heb een Gold Card van de ABN, maar Platinum klinkt ook wel spannend.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het overigens wel oke. Bij de Postbank had ik een Gold Mastercard. Bij de ING een Platinum. Limiet en zo is hetzelfde, maar het staat wel veeeeeeel poeneriger en rijker en zo
Niet voor Postbankklanjten. Nog afgezien van het feit, dat Postbank OOK ING was, alleen niet zo heette...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
tarieven voor buitenlands betalingsverkeer zijn stukken hoger bij ING.
op de pas staat dat hij tot 2011 geldig is, dit is vooralsnog de enige officiele informatie die ik heb. Ik moet hier dan ook vanuit gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:57 schreef kirsten. het volgende:
mijn oude pas zou na 2 weken gedeactiveerd worden.
Je oude pas is vervangen door een nieuwe, plus dat je een brief en mail hebt gehad volgens de informatie van anderen. Ik zou er dus vanuit gaan dat je oude pas er mee op houd binnenkort.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
op de pas staat dat hij tot 2011 geldig is, dit is vooralsnog de enige officiele informatie die ik heb. Ik moet hier dan ook vanuit gaan.
Ik zou dat vooral doen. Gewoon stug volhouden. Kun je over 120 dagen mooi klagen dat je in de supermarkt stond en dat de pinautomaat ‘transactie geweigerd’ weergaf en je te kijk gezet werd als een sloeber die geen geld had en die stuk voor stuk boodschappen weer moest teruggeven totdat hij nog net de euroshopper stroopwafels kon betalen met de laatste centjes uit z'n portemonnee voor avondmaaltijd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de pas staat dat hij tot 2011 geldig is, dit is vooralsnog de enige officiele informatie die ik heb. Ik moet hier dan ook vanuit gaan.
de wisselkoers die men hanteert bij niet EU betalingen is slechter.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet voor Postbankklanjten. Nog afgezien van het feit, dat Postbank OOK ING was, alleen niet zo heette...
Ach als je regelmatig dezelfde balie medewerkers treft, zullen ze hooguit denken: kijk daar hebben we onze dorpsgek weer.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
we houden de postzegels er buiten, ik gebreep al dat ze die niet meer verkopen op de nieuwe ING kantoren. (wat ik ook waardeloos vind, maar dat is een ander onderwerp) om de baliemedewerkers te irriteren vraag ik elke keer steevast om postzegels, of pakketpost bij het ING kantoor.
Niet dus aapquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik knip de nieuwe pas gewoon door, als het goed is sturen ze me een nieuwe als mn postbankpas verloopt in 2011
Hier sluit ik me bij aan....quote:Op zondag 21 juni 2009 13:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral doen. Gewoon stug volhouden. Kun je over 120 dagen mooi klagen dat je in de supermarkt stond en dat de pinautomaat ‘transactie geweigerd’ weergaf en je te kijk gezet werd als een sloeber die geen geld had en die stuk voor stuk boodschappen weer moest teruggeven totdat hij nog net de euroshopper stroopwafels kon betalen met de laatste centjes uit z'n portemonnee voor avondmaaltijd.
Dat lijkt me inderdaad de beste koers om te varen.
ik heb altijd nog een creditcard , die overigens ook van de postbank is!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zou dat vooral doen. Gewoon stug volhouden. Kun je over 120 dagen mooi klagen dat je in de supermarkt stond en dat de pinautomaat ‘transactie geweigerd’ weergaf en je te kijk gezet werd als een sloeber die geen geld had en die stuk voor stuk boodschappen weer moest teruggeven totdat hij nog net de euroshopper stroopwafels kon betalen met de laatste centjes uit z'n portemonnee voor avondmaaltijd.
Dat lijkt me inderdaad de beste koers om te varen.
Was....quote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb altijd nog een creditcard , die overigens ook van de postbank is!
Niet schrikken, maar daar krijg je binnenkort ook een oranje ING-pas voor in de plaats.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
En die supermarkten over het algemeen in Nederland niet aannemen...quote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik al helemáál geen probleem. Ja toch, niet dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangenquote:
Ik vind die zwarte ook veel mooier dan die blauwequote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het overigens wel oke. Bij de Postbank had ik een Gold Mastercard. Bij de ING een Platinum. Limiet en zo is hetzelfde, maar het staat wel veeeeeeel poeneriger en rijker en zo
Nee die is zwart.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar daar krijg je binnenkort ook een oranje ING-pas voor in de plaats.
DAT KOMT NOG WEL!11quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangen
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangen
ik betaal overigens toch meestal met cash, omdat de bank er niets mee te maken heeft wat ik koop.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die supermarkten over het algemeen in Nederland niet aannemen...
Ik denk dat je die dan gemist hebt! Want de ING heeft namelijk alle passen van iedereen op dezelfde dag vervangen. Heus. Dat was logistiek het gemakkelijkst. Heb je destijds de postbezorgers niet met de zakken vol passen door de straten zien lopen?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Cool ! Een zwarte creditcard lijkt mij ook wel wat.quote:
Nee ik heb al maanden een zwarte ING creditcard ondertussen. Dus zal wel op alfabet gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.
Denk je dat bank het boeit waar jij je geld aan uitgeeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik betaal overigens toch meestal met cash, omdat de bank er niets mee te maken heeft wat ik koop.
Neejoh! Hij krijgt een pas met die foto die hij niet meer wil.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar daar krijg je binnenkort ook een oranje ING-pas voor in de plaats.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Cool ! Een zwarte creditcard lijkt mij ook wel wat.
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima. Ik vind de postbankcard zo fijn odat er geen pincode opzit. (itt tot sommige andere creditcards) gewoon swipen en tekenen en niet nog meer codes onthouden!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik denk dat je die dan gemist hebt! Want de ING heeft namelijk alle passen van iedereen op dezelfde dag vervangen. Heus. Dat was logistiek het gemakkelijkst. Heb je destijds de postbezorgers niet met de zakken vol passen door de straten zien lopen?
Maar waarom wil hij die foto niet meer? Staat zijn ex er op?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neejoh! Hij krijgt een pas met die foto die hij niet meer wil.
Nog wel ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima.
Een Platinum is zilverkleurig en mijn Gold was goudkleurig. Een blauwe heb ik al jaaaaaaaren niet meerquote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte ook veel mooier dan die blauwe
Nee hoor. Mijn creditcard werd heel snel vervangen na de overgang naar ING, maar ik heb nog steeds een Postbank pinpas. Vandaar mijn mail naar de ING ivm vakantie en zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.
Natuurlijk, de medewerkers die de afschriften inpakken lezen eerst alles door en schrijven het op in hun 'wanneer koopt Noortje toiletrollen?'-boekje.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Denk je dat bank het boeit waar jij je geld aan uitgeeft?
Dat hangt er maar net vanaf wat je er mee wilt doen. Geld opnemen uit een automaat vereist meestal wel een code. Verder kun je in het buitenland vaak genoeg ook met je pinpas betalen door alleen je handtekening te zetten.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima. Ik vind de postbankcard zo fijn odat er geen pincode opzit. (itt tot sommige andere creditcards) gewoon swipen en tekenen en niet nog meer codes onthouden!
Ah dus dat was het....quote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurlijk, de medewerkers die de afschriften inpakken lezen eerst alles door en schrijven het op in hun 'wanneer koopt Noortje toiletrollen?'-boekje.
Geen idee, maar daar zou ik wel ¤ 7,50 aan geven om die foto te vervangen.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar waarom wil hij die foto niet meer? Staat zijn ex er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |