die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangenquote:
Ik vind die zwarte ook veel mooier dan die blauwequote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik vind het overigens wel oke. Bij de Postbank had ik een Gold Mastercard. Bij de ING een Platinum. Limiet en zo is hetzelfde, maar het staat wel veeeeeeel poeneriger en rijker en zo
Nee die is zwart.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar daar krijg je binnenkort ook een oranje ING-pas voor in de plaats.
DAT KOMT NOG WEL!11quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangen
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
die vervangen ze dan blijkbaar niet, want hier heb geen nieuwe pas voor ontvangen
ik betaal overigens toch meestal met cash, omdat de bank er niets mee te maken heeft wat ik koop.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En die supermarkten over het algemeen in Nederland niet aannemen...
Ik denk dat je die dan gemist hebt! Want de ING heeft namelijk alle passen van iedereen op dezelfde dag vervangen. Heus. Dat was logistiek het gemakkelijkst. Heb je destijds de postbezorgers niet met de zakken vol passen door de straten zien lopen?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Cool ! Een zwarte creditcard lijkt mij ook wel wat.quote:
Nee ik heb al maanden een zwarte ING creditcard ondertussen. Dus zal wel op alfabet gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.
Denk je dat bank het boeit waar jij je geld aan uitgeeft?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik betaal overigens toch meestal met cash, omdat de bank er niets mee te maken heeft wat ik koop.
Neejoh! Hij krijgt een pas met die foto die hij niet meer wil.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar daar krijg je binnenkort ook een oranje ING-pas voor in de plaats.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Cool ! Een zwarte creditcard lijkt mij ook wel wat.
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima. Ik vind de postbankcard zo fijn odat er geen pincode opzit. (itt tot sommige andere creditcards) gewoon swipen en tekenen en niet nog meer codes onthouden!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik denk dat je die dan gemist hebt! Want de ING heeft namelijk alle passen van iedereen op dezelfde dag vervangen. Heus. Dat was logistiek het gemakkelijkst. Heb je destijds de postbezorgers niet met de zakken vol passen door de straten zien lopen?
Maar waarom wil hij die foto niet meer? Staat zijn ex er op?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neejoh! Hij krijgt een pas met die foto die hij niet meer wil.
Nog wel ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima.
Een Platinum is zilverkleurig en mijn Gold was goudkleurig. Een blauwe heb ik al jaaaaaaaren niet meerquote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind die zwarte ook veel mooier dan die blauwe
Nee hoor. Mijn creditcard werd heel snel vervangen na de overgang naar ING, maar ik heb nog steeds een Postbank pinpas. Vandaar mijn mail naar de ING ivm vakantie en zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Komt vanzelf maak je geen zorgen. Alle passen worden vervangen, maar ik neem aan dat ze beginnen met de bankpassen, aangezien er meer mensen met een bankpas dan mensen met een creditcard zijn.
Natuurlijk, de medewerkers die de afschriften inpakken lezen eerst alles door en schrijven het op in hun 'wanneer koopt Noortje toiletrollen?'-boekje.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Denk je dat bank het boeit waar jij je geld aan uitgeeft?
Dat hangt er maar net vanaf wat je er mee wilt doen. Geld opnemen uit een automaat vereist meestal wel een code. Verder kun je in het buitenland vaak genoeg ook met je pinpas betalen door alleen je handtekening te zetten.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb laatst nog iets betaald met de postbankcard, die werkte nog prima. Ik vind de postbankcard zo fijn odat er geen pincode opzit. (itt tot sommige andere creditcards) gewoon swipen en tekenen en niet nog meer codes onthouden!
Ah dus dat was het....quote:Op zondag 21 juni 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurlijk, de medewerkers die de afschriften inpakken lezen eerst alles door en schrijven het op in hun 'wanneer koopt Noortje toiletrollen?'-boekje.
Geen idee, maar daar zou ik wel ¤ 7,50 aan geven om die foto te vervangen.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar waarom wil hij die foto niet meer? Staat zijn ex er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |