klopt mn oude pas is een postbank pas, ik wil niet tot 2014 wachten voordat ik de gratis de foto kan wijzigen op de pas. Ik heb niet gevraagd om een andere pas die tot 2014 geldig is..quote:
ik heb hier nooit een brief over gehad, wat stond er in die brief?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef Noortje. het volgende:
Misschien is het handig ze op te bellen. Ik heb namelijk wel een brief daarover gehad, dus misschien is het een fout van hun en hoef je alsnog niet te betalen.
dan hoort het gewoon zo, daar heb je brieven over gekregen bhfh.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
klopt mn oude pas is een postbank pas, ik wil niet tot 2014 wachten voordat ik de gratis de foto kan wijzigen op de pas. Ik heb niet gevraagd om een andere pas die tot 2014 geldig is..
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan hoort het gewoon zo, daar heb je brieven over gekregen bhfh.
die had je misschien moeten lezen.
je had een pas zonder chip, nu een pas mét chip.
uit coulance hebben ze dezelfde afbeelding erop gezet.
vooral doen bhfh, vooral doenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik knip de nieuwe pas gewoon door, als het goed is sturen ze me een nieuwe als mn postbankpas verloopt in 2011
dan had je die brieven moeten lezen, en niet ongelezen wegflikkeren. je hebt zelfs een aanbod gekregen om de afbeelding te veranderenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!
Je hoeft er ook niet om te vragen. Alle Postbank rekeninghouders zijn nu klant van ING geworden en dus krijg je ook een ING pas. De ING heeft er voor gekozen om alle rekeninghouders ook een ING pas te geven in plaats van de oude passen te houden. Grote kans dat de oude pas dus binnenkort gewoon niet meer werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier geen brief over gehad. Ik wil de foto die er nu op staat niet op. En coulance?? Ik heb niet om een klote ING pas gevraagd!!!
ik heb ook eindelijk m'n nieuwe pas, 2 weken nadat ik m'n rekening heb opgezegdquote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet om te vragen. Alle Postbank rekeninghouders zijn nu klant van ING geworden en dus krijg je ook een ING pas. De ING heeft er voor gekozen om alle rekeninghouders ook een ING pas te geven in plaats van de oude passen te houden. Grote kans dat de oude pas dus binnenkort gewoon niet meer werkt.
ik heb hier dus echt geen brief over gehad!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan had je die brieven moeten lezen, en niet ongelezen wegflikkeren. je hebt zelfs een aanbod gekregen om de afbeelding te veranderen
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaan ze je oude pas disabelen?
Bel ze dan op, hoe moeilijk is dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik heb hier dus echt geen brief over gehad!
Dat weet niemand.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanaf wanneer gaan ze dat doen dan?
Lijkt mij een vrij logisch gevolg, anders heb je 2 passen voor dezelfde rekening en dat is ook niet de bedoeling. Meestal loopt je oude pas nog een paar maanden door en dan wordt ie gedeactiveerd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gaan ze je oude pas disabelen?
obvious troll... is obviousquote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
reken maar dat die klantenservice een boos telefoontje krijgt. Laatst wilden ze me ook al geen postzegels verkopen op het ING kantoor. De service en klantvriendelijkheid bij ING is echt beneden alle peil!!
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
reken maar dat die klantenservice een boos telefoontje krijgt. Laatst wilden ze me ook al geen postzegels verkopen op het ING kantoor. De service en klantvriendelijkheid bij ING is echt beneden alle peil!!
Geen idee, ik ben geen ING klant. Maar ik weet dat bv de ABN wel zo werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanaf wanneer gaan ze dat doen dan?
Je kunt ze altijd bellen, maar of het iets uitmaakt....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
reken maar dat die klantenservice een boos telefoontje krijgt. Laatst wilden ze me ook al geen postzegels verkopen op het ING kantoor. De service en klantvriendelijkheid bij ING is echt beneden alle peil!!
Paar maanden nadat ze je een nieuwe pas hebben gestuurd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vanaf wanneer gaan ze dat doen dan?
natuurlijk kan dat, kost een paar euro en dat is het wel waard.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Noortje. het volgende:
Kan je sowieso niet op elk moment een nieuwe foto op je pas aanvragen? Volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te wachten tot je oude pas verlopen is.
[..]
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe pas met nieuw plaatje aanvragen, het zal je dan alleen wel geld gaan kosten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef Noortje. het volgende:
Kan je sowieso niet op elk moment een nieuwe foto op je pas aanvragen? Volgens mij hoef je namelijk helemaal niet te wachten tot je oude pas verlopen is.
[..]
Nou nou, poeh hee. Eén foutje en de hele service is meteen enorm slecht.
Precies, zo werken de meeste banken volgens mij.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Paar maanden nadat ze je een nieuwe pas hebben gestuurd.
reken maar van niet, het is hun fout.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe pas met nieuw plaatje aanvragen, het zal je dan alleen wel geld gaan kosten.
Maak een statement, vraag een overstappakket aan en verkas al je centen naar de Rabo/ABN/SNS/Whatever.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
reken maar van niet, het is hun fout.
Jawel. 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas vervalt de oude. Toevallig heb ik I(NG juist gemaild omdat ik nog steeds geen nieuwe heb en dus ivm vakantie heb gevraagd wanneer die komt, zodat ik niet in Frankrijk sta met een niet-werkende pas. Keurig mailtje terug, dat de oude passen nog 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas blijven werken.quote:
Het is de fout van de bank dat jij je brieven niet leest? Ik wens je veel succes, maar geef je weinig kans. Volgens de ING site kost een nieuwe pas je iets van 10 euro.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
reken maar van niet, het is hun fout.
Moet je doen ! Tot je ergens aan de andere kant van de wereld staat met een pas die niet meer werkt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik knip te pas kapot en zeg dat ik er nooit 1 gehad heb als ze moeilijk gaan doen. Ik wacht wel tot het moment dat mn oude pas niet meer werkt.
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel. 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas vervalt de oude. Toevallig heb ik I(NG juist gemaild omdat ik nog steeds geen nieuwe heb en dus ivm vakantie heb gevraagd wanneer die komt, zodat ik niet in Frankrijk sta met een niet-werkende pas. Keurig mailtje terug, dat de oude passen nog 120 dagen na ontvangst van de nieuwe pas blijven werken.
Het is aan jou om te bewijzen dat je hem niet gehad hebt.....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.
Uitzonderingen daargelaten gebeurt het vrijwel altijd automatisch. Als ik een nieuwe pas krijg van de ABN zit er een keurige brief bij waarin staat wat ik moet doen om de nieuwe pas te activeren en per wanneer de oude niet meer bruikbaar is.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef _LotT het volgende:
ik heb hetzelfde gehad
heb langer dan een jaar 2 passen voor dezelfde rekening gehad en ik verstond niet waarom of wat er verschilde tussen de 2
uiteindelijk bleek het om een kaart te gaan die een hoger limiet had (ik had toen een leeftijdsgrens gepasseerd ofzo)
en dan heb ik de oude maar vernietigd
naar mijn ervaring disabelen ze de oude kaart dus niet zelf
er is nog niets afgeschreven, wel lullig als je net een nieuwe postbankpas hebt, dat je nu 10 euro wordt genaaid voor een ING pas. Verder moeten ze mensen informeren. Als men mij fatsoenlijk geinformeerd had had ik in ieder geval iets aan de foto kunnen doen. verder weiger ik een cent te betalen. De tarieven zijn bij ING al flink hoger dan bij de postbank.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het is de fout van de bank dat jij je brieven niet leest? Ik wens je veel succes, maar geef je weinig kans. Volgens de ING site kost een nieuwe pas je iets van 10 euro.
Ze sturen je een brief met aankondiging en de pas zelf. Post komt in Nederland in 99,9% van de gevallen aan. Dat betekent dat er naar verwachting per miljoen klanten eentje is die beide niet gehad heeft. Ik denk dat dat risico voor hen wel opweegt tegen alles aangetekend versturen.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is niet aangetekend verstuurd, dus hoe kunnen ze nu weten dat je hem gehad hebt.
Nu wordt er ook niets afgeschreven omdat het gewoon een normale vervanging is door de bank. Maar als jij nu zelf een nieuwe aanvraagt gaat het je wel geld kosten omdat dat een vervanging is die eigenlijk overbodig is.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
er is nog niets afgeschreven, wel lullig als je net een nieuwe postbankpas hebt, dat je nu 10 euro wordt genaaid voor een ING pas. Verder moeten ze mensen informeren. Als men mij fatsoenlijk geinformeerd had had ik in ieder geval iets aan de foto kunnen doen. verder weiger ik een cent te betalen. De tarieven zijn bij ING al flink hoger dan bij de postbank.
er zit in de envelope dus alleen een nieuwe pas met voorwaarden. Er staat niets over de oude pas en wanneer die eventueel gedeactiveerd wordt. Geen brief, of informatie. Echt waardeloos dat je als postbankklant zo in de kou wordt gezet!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten gebeurt het vrijwel altijd automatisch. Als ik een nieuwe pas krijg van de ABN zit er een keurige brief bij waarin staat wat ik moet doen om de nieuwe pas te activeren en per wanneer de oude niet meer bruikbaar is.
En dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 12:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze sturen je een brief met aankondiging en de pas zelf. Post komt in Nederland in 99,9% van de gevallen aan. Dat betekent dat er naar verwachting per miljoen klanten eentje is die beide niet gehad heeft. Ik denk dat dat risico voor hen wel opweegt tegen alles aangetekend versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |