quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zoveel plastic in z'n lijf....gaat ie na de crematie naar het klein chemisch afval?
Ehm ja, tis lullig dat ie dood is, maar het enige dat ze zegt is dat het voor hem misschien wel beter is...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat komt hij nu in een topic met veel fans vertellen net nadat hij overleden is?
Zeg dat dan een week na z'n dood, niet nu.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm ja, tis lullig dat ie dood is, maar het enige dat ze zegt is dat het voor hem misschien wel beter is...
Dat zeggen mensen ook weleens van hun oma die achter de geraniums zat en verder niet veel deed.
Omdat ze oma zo'n leven niet gunnen.
Denk dat MJ ook nogal van het padje af was, dan mag je toch wel zeggen dat je hem meer gunt dan dat?
Ik zeg toch niets ten nadele van de manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zeg dat dan een week na z'n dood, niet nu.
Mijn gevoelens en die van vele miljoenen anderen zijn nu gewoon gevoelloos. En nee, ik ben geen wanhopige fanatieke Michael Jackon-fan die alles goed praat. Ik kan het gewoon niet bevatten dat hij dood is.
The King was Elvis!quote:
Wat een gelul, het was een artiest die vet heeft gescored voor de platenmaatschappij in de tijd dat er nog geen internet was.quote:
Same here. Ik wil eigenlijk ook niet slapen, maar zou eigenlijk wel moeten... Daarbij, ik ben zo bang voor hetgeen ik ga lezen morgenochtend...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef Rnnz het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet meer kan slapen.
Ik kan het gewoon nog steeds niet bevatten.
Wie was eigenlijk de kroonprins..?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
The King was Elvis!![]()
The King of Pop is MJ...![]()
The Kings are dead!!
Wat de neuk heeft dat ermee te maken?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een gelul, het was een artiest die vet heeft gescored voor de platenmaatschappij in de tijd dat er nog geen internet was.
Want CNN is het orakelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Braddie het volgende:
Mijn handen trillen ook als een gek..
Het is echt ongelovelijk, Maar gelukkig heeft CNN nog niks bevestigd
Die kleine jongetjes die ie misbruikt heeft?quote:
Madonna!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Hapertje het volgende:
De enige die nog over is, is de Queen Of Pop... en die gaat voorlopig nog als een speer!
Bye Kings, Long Live The Queen!
GAST FLIKKER OPquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kleine jongetjes die ie misbruikt heeft?
Elvis oordeel ik niet over toen was te jong maar MJ , King op Pop noemen is zwaar overtrokken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik zeg alleen dat "The King" de bijnaam is voor Elvis en dat MJ "The King of Pop" genoemd wordt...
Dude!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elvis oordeel ik niet over toen was te jong maar MJ , King op Pop noemen is zwaar overtrokken.
Ja, Elvis leeft ook nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef GoodGawd het volgende:
Ik vind het ook wel zoiets voor MJ dat ie iets van schijndood bleek te zijn en het toch heeft overleefd
![]()
En you know it, the king of all is nog steeds Jimi Hendrix.
liefje, iedereen gaat dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef DutchChef het volgende:
OMG niet te geloven dit![]()
DE king of pop. Wat een brilliante muziek heeft deze man voortgebracht.
Jammer dat hij zo aan zijn eind komt, hij had beter verdiend.
straks wordt ie weer negerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Maartel het volgende:
Nu hebben ze t weer over de kansen dat ie uit z'n coma komt op cnn
Ik hoop het!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Maartel het volgende:
Nu hebben ze t weer over de kansen dat ie uit z'n coma komt op cnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |