Wat de neuk heeft dat ermee te maken?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een gelul, het was een artiest die vet heeft gescored voor de platenmaatschappij in de tijd dat er nog geen internet was.
Want CNN is het orakelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef Braddie het volgende:
Mijn handen trillen ook als een gek..
Het is echt ongelovelijk, Maar gelukkig heeft CNN nog niks bevestigd
Die kleine jongetjes die ie misbruikt heeft?quote:
Madonna!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Hapertje het volgende:
De enige die nog over is, is de Queen Of Pop... en die gaat voorlopig nog als een speer!
Bye Kings, Long Live The Queen!
GAST FLIKKER OPquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kleine jongetjes die ie misbruikt heeft?
Elvis oordeel ik niet over toen was te jong maar MJ , King op Pop noemen is zwaar overtrokken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef Adolecens het volgende:
Ik zeg alleen dat "The King" de bijnaam is voor Elvis en dat MJ "The King of Pop" genoemd wordt...
Dude!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elvis oordeel ik niet over toen was te jong maar MJ , King op Pop noemen is zwaar overtrokken.
Ja, Elvis leeft ook nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:09 schreef GoodGawd het volgende:
Ik vind het ook wel zoiets voor MJ dat ie iets van schijndood bleek te zijn en het toch heeft overleefd
![]()
En you know it, the king of all is nog steeds Jimi Hendrix.
liefje, iedereen gaat dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef DutchChef het volgende:
OMG niet te geloven dit![]()
DE king of pop. Wat een brilliante muziek heeft deze man voortgebracht.
Jammer dat hij zo aan zijn eind komt, hij had beter verdiend.
straks wordt ie weer negerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Maartel het volgende:
Nu hebben ze t weer over de kansen dat ie uit z'n coma komt op cnn
Ik hoop het!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Maartel het volgende:
Nu hebben ze t weer over de kansen dat ie uit z'n coma komt op cnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |