Nee, onzin, maar geen zelfmoord. Echt niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet?!?!![]()
![]()
Kom op man, als er iemand een dramaqueen was, dan is het MJ wel... Jij had gedacht dat hij een natuurlijke dood zou sterven op zijn 90e??
Second that!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sommige mensen hier zijn echt respectloos. Deze man heeft zoveel voor de muziek betekend. Dat je daar nog grapjes over maakt??? Onbegrijpelijk.
Hey, begrijp me niet verkeerd. Ik haat hem niet, gun hem zijn dood niet en ja, hij heeft prachtige muziek gemaakt en heel veel betekend voor de muziekwereld. Maar de laatste 10 jaar was hij enkel en alleen een dramaqueen en voegde niks meer toe.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sommige mensen hier zijn echt respectloos. Deze man heeft zoveel voor de muziek betekend. Dat je daar nog grapjes over maakt??? Onbegrijpelijk.
Jij bent een persoonlijke vriend van hem?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, onzin, maar geen zelfmoord. Echt niet.
En ik denk dat ik met heel veel zekerheid kan zeggen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent een persoonlijke vriend van hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |