Zo voel ik me ook met dit weer...quote:Op zondag 5 juli 2009 00:28 schreef sempron2400 het volgende:
Het topic bloeit een beetje dood vandaag
Ik ook. De hitte is erg vermoeind vooral doordat je slecht slaaptquote:
Het is vooral de warmte in combinatie met de benauwdheid die het zo vermoeiend maakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:02 schreef sempron2400 het volgende:
Wat is dat toch met die hitte? Normaal is het wisselvallig, is het dan een keer mooi weer dan is voor veel mensen alweer te warm.
Dat dus; ik kan best veel hebben qua weer, maar benauwdheid is slopend. Beste is net als in de tropen: zo weinig mogelijk doen, gewoon siëstaquote:Op zondag 5 juli 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is vooral de warmte in combinatie met de benauwdheid die het zo vermoeiend maakt.
Goed planquote:Op zondag 5 juli 2009 13:29 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat dus; ik kan best veel hebben qua weer, maar benauwdheid is slopend. Beste is net als in de tropen: zo weinig mogelijk doen, gewoon siësta
Zegt hij om half 1 's nachtsquote:Op zondag 5 juli 2009 00:28 schreef sempron2400 het volgende:
Het topic bloeit een beetje dood vandaag
Deze instanties hebben geen inzicht in je medische gegevens. Wel is het de verantwoording van iedereen zelf om af te wegen of ze zonder gevaar deel kunnen nemen aan het verkeer. Ik denk dat voor de meesten in deze topicreeks dat overigens geen probleem zal opleveren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef cybolt het volgende:
Ik verdenk mezelf er ook van om Asperger te hebben icm ODD en ADD.
Ik ben op jonge leeftijd diagnosticeert met ADHD, maar ik denk dat de H er wel uit is of er zelfs nooit geweest is, maargoed.
Gewoon naar de huisarts en vragen om een onderzoek?
Wat me ook wel tegenhoud c.q dwars zit om dit traject in te gaan is het feit dat je meteen met een stempeltje loopt voor onze overheid en instanties..
Wat bijvoorbeeld met een rijbewijs? ik heb hem nu 3 jaar en rijd ruim 60dkm per jaar.. ik kan prima rijden. maar met het stempeltje heb je zelfs kans dat je ineens niet meer mag rijden!
of je moet om de 2 jaar jezelf laten herkeuren.. hebben deze instanties inzicht in het medisch dossier? of kan je het gewoon verzwijgen? (even buiten het feit wat mensen daar van vinden)
Geen idee. Uitgebloeid?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Waar is Zwarte Tulp eigenlijk gebleven
Volledig mee eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Deze instanties hebben geen inzicht in je medische gegevens. Wel is het de verantwoording van iedereen zelf om af te wegen of ze zonder gevaar deel kunnen nemen aan het verkeer. Ik denk dat voor de meesten in deze topicreeks dat overigens geen probleem zal opleveren.
Ja, als je gediagnosticeerd wordt kan je een stempeltje krijgen. Maar ook hier: het is aan jou om aan anderen te vertellen of je autisme hebt (als de diagnose dat aangeeft)
Jij bent duidelijk niet bekend met de legendarische user FusionFreak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Deze instanties hebben geen inzicht in je medische gegevens. Wel is het de verantwoording van iedereen zelf om af te wegen of ze zonder gevaar deel kunnen nemen aan het verkeer. Ik denk dat voor de meesten in deze topicreeks dat overigens geen probleem zal opleveren.
Ja, als je gediagnosticeerd wordt kan je een stempeltje krijgen. Maar ook hier: het is aan jou om aan anderen te vertellen of je autisme hebt (als de diagnose dat aangeeft)
Vertelquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de legendarische user FusionFreak.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de legendarische user FusionFreak.
Inderdaad, vertel eens?quote:
Dus als je diagnose hebt moet officiël gekeurd worden om te mogen autorijden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Re het volgende:
Rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting
Uitstel rechtzaak tegen CBR/Hoorzitting
Dat idee kreeg ik ook al toen ik die topics lasquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef BlueMage het volgende:
Mensen...rustig aan, met FusionFreak is wel meer mis dan Asperger of aanverwante stoornissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |