hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!quote:
Ik vind het wel slim aangepakt !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef Flena het volgende:
[..]
ja tis ook zo lullig als zij als enige 2 niks mogen/kunnen maken...en verder zijn er geen mannen in ons leven hier dus dan oma blij maken
ik moest lachen om 'de toilet'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!
Ze mocht kiezen waar t zou hangen en ze wilde t daar want in de woonkamer stond en hing al zoveel van haar, kon ik daar ook aan haar denken![]()
eey...die hebben ze dus nu ook gemaakt hier....afgelopen week....precies hetzelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!
Ze mocht kiezen waar t zou hangen en ze wilde t daar want in de woonkamer stond en hing al zoveel van haar, kon ik daar ook aan haar denken![]()
Leuke foto! 2 ras echte donder steentjes volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Flena het volgende:
[..]
heb een foto van ze in me fobo gezet...dan kan je ze ff zien![]()
ja zijn 2 donderstenen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke foto! 2 ras echte donder steentjes volgens mij
Leuk brilletje ook! Die foto stond er net ook nog niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even een momentje voor de alleen staande moeders![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even een momentje voor de alleen staande moeders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:09 schreef Lub_ya het volgende:
Flena
ze zijn zoooooooooooo schattigggggg!!! Ik heb heel de tijd naar de foto gekeken, en ook jouw foto's![]()
quote:
Je had het al goedgemaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedoel het natuurlijk niet zo, het enigste lichtpuntje in me leven
*zo beter
Heb gisteren een foto van je gezien, en goed geslapenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
naar mijn foto's ook?das nie slim he...word nachtmerrie vanacht voor je
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oudequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
ooh...dan heb jij geluk gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb gisteren een foto van je gezien, en goed geslapen
hahaha, zo erg was t blijkbaar niet, heb genotenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oude
Of ik kan gewoon veel hebbenquote:
Dat is ze gelukkig niet af te zienquote:
Een bril is een sieraad! Zo woont er hier een paar deuren verderop een leuke meid die ik met bril knapper vind dan zonderquote:ja der staan ook 2 nieuwe van mij jahebben jullie weer wat te lachen
![]()
die bril is verschrikkelijk man, hoef em gelukkig alleen maar op met computeren en tv kijken enzo
Ik moest lachen om die zinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, zo erg was t blijkbaar niet, heb genoten![]()
![]()
![]()
jaaa ze zijn zoo schattig...en dan te bedenken dat t je eigen kindjes zijn....![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oude
ja sommige mensen staat een bril kei leuk...maar ik heb gewoon geen brillenhoofdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ze gelukkig niet af te zien
[..]
Een bril is een sieraad! Zo woont er hier een paar deuren verderop een leuke meid die ik met bril knapper vind dan zonder
Jaa haal die oude maar snel wegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Flena het volgende:
[..]
ja?![]()
die 2 die er het laatste op gezet zijn (van mij dan) die zijn van vandaag
Doe nie zo negatief over jezelf!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
Zijn bijna net zo leuk, als die foto's van jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]zie dat jij ook een nieuwe drin hebt gheghe
wel beter dan de vorige![]()
Hoiquote:
Dacht dat jij altijd zo verwelkomt wordquote:
ik heb gewoon naar je geluisterdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa haal die oude maar snel wegDie van vandaag zijn echt stukken beter
Je lijkt daar positiever
Nou vind ik niet. Misschien had je een ander model moeten nemen maar ik vind m leuk staan hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Flena het volgende:
[..]
ja sommige mensen staat een bril kei leuk...maar ik heb gewoon geen brillenhoofd
Ow, dan valt het me nu ineens meer op, denk ik!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dacht dat jij altijd zo verwelkomt word
quote:
hm ok...nou dank je wel danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Misschien had je een ander model moeten nemen maar ik vind m leuk staan hoor!
Heb je spulletjes al terug gevonden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, dan valt het me nu ineens meer op, denk ik!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb gewoon naar je geluisterd![]()
ze zijn eraf
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb je spulletjes al terug gevonden?
jij geeft nog serieus antwoord!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:19 schreef Flena het volgende:
[..]
euhm...door uit te gaan, mensen aan te spreken, te daten enz...:)
Ook je telefoon lader nog niet, heb er nog wel een voor je liggenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
ze is aangeschoten, het is haar vergeven
Lekker dan wacht je niet even op D_Hquote:
ja joh...allang...lekker zuipenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 vraagt : Is het al bier tijd?
Ik moet nog wel eten enzo maar geen zin om te koken en nog geen trek
Bier drink ik al..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb nog een paar vierkante meter mogelijkheid waar ik iets terug zou kunnen vinden, morgen weet ik zekers of ik hem kwijt ben of niet *dacht ook niet dat het een grapje was hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ook je telefoon lader nog niet, heb er nog wel een voor je liggen*niet alles wat ik zeg is een grapje
Eerst eten, dan bier zuipenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lekker dan wacht je niet even op D_H
Graag gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als ik dat wist, zat ik hier niet
ik heb nog nasi voor jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Bier drink ik al..
maar ik wil ook nog niets voor mezelf maken
hoiquote:
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef Flena het volgende:
[..]
die komt nie...want ik durfde em nie uit te nodigen
miss dat ie dan ook niet geweest was, maargoed
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lulquote:
duim is weg en je gaat verder bij haar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaan
haha nee das de uitnodiging die ik voor jou bewaardequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
is dat de uitnodiging die D_H niet kreeg?
Gister al een half krat weg zitten werken en dat beviel vandaag niet zo erg best......quote:
Irri is dat he koken voor je zelfquote:maar ik wil ook nog niets voor mezelf maken
quote:
mja maar wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Eerst eten, dan bier zuipen
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te meldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
duim is weg en je gaat verder bij haar?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee das de uitnodiging die ik voor jou bewaardedaarom kreeg D_H em niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lul![]()
oooh wacht...das voor jullie wel leuk natuurlijk
hihihihihiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lul![]()
oooh wacht...das voor jullie wel leuk natuurlijk
Neuqen?quote:
Vertel is wat nieuwsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te melden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaan
dat gebeurt automatischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gaat niet om ons maar om jou je doet je zelf weer tekort
lurkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
lurkerdoe eens gezellig meepraten joh
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit met eendenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isGiet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isIk ook nog niet dus dat kan t niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik wel moeite met dat tempo hieroDe tering wat gaat dat snel hier
![]()
met mij wel dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Giet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezellighey zonder mij hier was t toch ook gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga zo bank hangen dus d8 laat jullie alvast even oefenen zo zonder mij erbij![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Giet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen een beetje aan de drank zetten
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Het is nu nog rustigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat kan t niet zijn
snel!?!? valt wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat kan t niet zijn
Jahwel, maar een stuk minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey zonder mij hier was t toch ook gezellig
ga zo bank hangen dus d8 laat jullie alvast even oefenen zo zonder mij erbij
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
I'm doing you a favor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mensen een beetje aan de drank zetten
BEst goed plan... bankhangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
Als nouk, cue, kluts, venco enzo er zijn..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ik kom hier wel eens vaker. Echt niet normaal gewoon
quote:
Gewoon haar fobo openen dan kan je met regelmaat naar r lurkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is het gedaan met de pret, zal nu weer een stuk moeilijker worden
Ik vind t ook altijd snel gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ik kom hier wel eens vaker. Echt niet normaal gewoon
ja...maar dat wil niet zeggen dat je zomaar mag neuken met mequote:
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?quote:
en gaat ze niet in op je aanbiedingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iemand zoals Duim, zonder drank is het al een top vrouwtje
dat zou ook nog kunnen ja..tis knap irritant in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]komt het niet door het stof van je behang?
Bewaar hem nu maar goed, voor je hem ook al kwijt bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?
tja keuzes, keuzes hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jahwel, maar een stuk minder
In je eentje bankhangen? Als je ons op fok hebtok
nou als dat ff zou kunnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?
true, verkouden/snotteren zuigtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Flena het volgende:
[..]
dat zou ook nog kunnen ja..tis knap irritant in ieder geval
ach wil best een plekje vrij maken, bank is groot genoegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja keuzes, keuzes he
heb al zoveel op fok gehangen vandaag
bankhangen is een welkome afwisseling
yup helaas alleen maar dat heeft ook zn voordelen, IK ben de baas over de afstandbediening en ik heb de hele bank voor mezelf
Hoi!!quote:
quote:
Ha de Tijn baas, alles goedquote:
Ik weet t.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als nouk, cue, kluts, venco enzo er zijn..
Nah niet normaal he.quote:
hooooi tijnquote:
Staat in de kast in de badkamer, waar hij hoort!! Bij de pakjes zakdoekenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Bewaar hem nu maar goed, voor je hem ook al kwijt bent
daar zeg je t precies goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb heul geen schattige kinderen! Voor zover ik weet dan tenminste.
dan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar dat wil niet zeggen dat je zomaar mag neuken met me
Je moet hem wel zelf ophalen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat in de kast in de badkamer, waar hij hoort!! Bij de pakjes zakdoeken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja keuzes, keuzes he
heb al zoveel op fok gehangen vandaag
bankhangen is een welkome afwisseling
yup helaas alleen maar dat heeft ook zn voordelen, IK ben de baas over de afstandbediening en ik heb de hele bank voor mezelf
Wat een voordelen zo een vrijgezellen levenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan kan ik het ook niet meer bijhouden...niet al te snel gaan hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
hooooi tijn
nu word het nog drukker
kom maar op met die 5 minute topics![]()
zal hem voor je apart houden, kom er vast nog wel een stuk of 5 tegen, als ik morgen verder ga zoekenquote:
Looney Tunes: Back in action 20.00 op sbs6quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
komt er nog wat op tv vanavond dat jij weet?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
alles een eigen plekje geven, je gaat al met stappen voor uit
tuurlijk kan je dat welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef Flena het volgende:
[..]
nee dan kan ik het ook niet meer bijhouden...niet al te snel gaan hoor
quote:
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dan wil dat juist niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
tuurlijk kan je dat welhelemaal als je lekker aan de wijn zit
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]en schrijf nu zelfs al op waar ik de belangrijke dingen laat
Dat is toch niet de enige optie he?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Looney Tunes: Back in action 20.00 op sbs6
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
als je er geen moeite voor wil doen niet neequote:
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiek um goan!!!!!!!!!!
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, alles wat ik wilde doen is gelukt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ha de Tijn baas, alles goed
ik kies voor dvd maar om 20 voor tien komen de belgen in de rimboe dat vind ik wel vermakelijk, als dvd dan afgelopen is doe ik die even tussendoor voor de volgende film op gaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
komt er nog wat op tv vanavond dat jij weet?
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhGossie, een mini-QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kies voor dvd maar om 20 voor tien komen de belgen in de rimboe dat vind ik wel vermakelijk, als dvd dan afgelopen is doe ik die even tussendoor voor de volgende film op gaat
filmavondjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kies voor dvd maar om 20 voor tien komen de belgen in de rimboe dat vind ik wel vermakelijk, als dvd dan afgelopen is doe ik die even tussendoor voor de volgende film op gaat
Ik moeite doen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je er geen moeite voor wil doen niet nee
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog zo'n wandelende tv gids
Q-little of Q-juniorquote:
nee hoor had toevallig net zelf gekeken, verder weinig spannends opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog zo'n wandelende tv gids
Gooi er ook maar een dvdtje inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor had toevallig net zelf gekeken, verder weinig spannends op
loony tunes is niet mijn ding :S
your lossquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik moeite doen?vergeet t dan helemaal
En dan te bedenken dat Q zo zn best deed om Janeway te verleiden tot een baby maken. (ST Voyagerquote:
Qbe and the blizzardsquote:
Goed alternatief.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Flena het volgende:
[..]
hm dan heb ik toch een probleempje...dan maar een rol pleepapier
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhWat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet hij/zij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij wel dan?quote:
je kan het!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...t gaat nog net...maar t word al lastiger
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemdquote:
Gewoon maar een ding doen en dat is fokken dan gaat het al een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
dat komt door de wijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik d8 als ik dan eenmaal de moed heb t Q te vertellen dan is er al iets van een band tussen die 2quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemd
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhLijkt sprekend! Ook kaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
huh?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Neuuh eigenlijk niet.......ik mis de rest waarmee ik net zat te praten
Is het een jongentje dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemd
Later gewoon doen, als het wat rustiger isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Neuuh eigenlijk niet.......ik mis de rest waarmee ik net zat te praten
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
zegt genoeg over de rest van de films
Zo leuk als het is, krijg het er toch benauwd vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 als ik dan eenmaal de moed heb t Q te vertellen dan is er al iets van een band tussen die 2
zie je wel, je bent er nu van overtuigd dat hij van jou is?quote:
Dat zei ik toch!quote:
Thrust begrijpt mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Later gewoon doen, als het wat rustiger is
Euh, dat eerzame... hard wegrennen. Even mijn renschoenen zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wel, je bent er nu van overtuigd dat hij van jou is?
moet je nu niet dat ene eerzame iets doen wat een man behoort te doen als hij een kind heeft verwekt bij een vrouw..... HINT
Dat kan mij niet gebeuren zoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo leuk als het is, krijg het er toch benauwd van
ik ben er nog welquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh, dat eerzame... hard wegrennen. Even mijn renschoenen zoeken.
quote:
tuurlijk wel, dat kan je best!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben er nog wel
lees nu alleen vooral mee...omdat ik het anders nie kan bijhouden
ja ik heb weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt dus al wat meer op
je moet ook niet in alle verhaal lijnen mee beppen, gewoon je eigen praatje houden en reageren op wat mensen tegen je zeggen of als je ergens wat op kwijt wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben er nog wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh, dat eerzame... hard wegrennen. Even mijn renschoenen zoeken.
En nu?quote:
hahaha okey dan.....en hoe gaat t met de wijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben er nog wel
quote:
ja ik ga eerst msn es afsluiten...word gek van dat mens...pies strax nog in me jurk van t lachenquote:
Oh FOTOquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik ga eerst msn es afsluiten...word gek van dat mens...pies strax nog in me jurk van t lachen
* Lub_ya zegtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
begrijp me zelf niet eens
nu gaat hij joggen en denkt aan alle voordelen die er aan verbonden zijn.quote:
Alleen in het weekend?quote:
ja die gaat goed naar binnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha okey dan.....en hoe gaat t met de wijn?
Je vergeet de nadelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu gaat hij joggen en denkt aan alle voordelen die er aan verbonden zijn.
ok een kind opeens is niet niks, maar hij kan wel zovaak en zoveel als ie wil met mij neuken
die komt wel terug
Er zijn ook kerels die het met fatsoen op pakkenquote:
geeft niet, niemand begrijpt hem.. thurst ook niet waarschijnlijkquote:
gun me ook een leuk momentjequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn die er dan als jij de rest van zn leven bij MIJ mag zijn!?!?
ik gun je zoveel...maar niet een foto van hoe ik in me jurk pies (wat trouwens niet gebeurt is want ik was op tijd bij de wcquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gun me ook een leuk momentjelijkt me wel geinig om je zo over de zeik te zien
Daar is het nog moeilijker te volgen hoe het hier gaat!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ik gun je zoveel...maar niet een foto van hoe ik in me jurk pies (wat trouwens niet gebeurt is want ik was op tijd bij de wc)
ha ha, de opmerking was al voldoendequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef Flena het volgende:
[..]
ik gun je zoveel...maar niet een foto van hoe ik in me jurk pies (wat trouwens niet gebeurt is want ik was op tijd bij de wc)
Jaquote:
que??quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar is het nog moeilijker te volgen hoe het hier gaat!
Tijn was een grapjequote:
Je zat gelijk met je mond open?! ik had het over een kusje! PERV!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je zat gelijk met je mond open?! ik had het over een kusje! PERV!
Gelukkig ben je al naar de wc geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
![]()
omg...ik krijg de slappe lach van jou
Ik drink nooitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Flena het volgende:
[..]
normaal gesproken wel ja...maar soms maak ik uitzonderingen
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn die er dan als jij de rest van zn leven bij MIJ mag zijn!?!?
Zit er een enorme zweer op ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
heb je mijn lippen gezien? misschien wil je ze niet voelen
quote:
gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al naar de wc geweest![]()
Riep iemand mij?quote:
Doeiquote:
Iets fast-paced. Rap ofzo. Beastie Boys werkt bij mij altijd goed bij zoiets.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
Ik moet opruimen. Iemand suggesties voor goede opruimmuziek?
Armin doet het altijd wel goed bij mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
quote:
Jawel. Beetje kloteweek gehad. Maar ik overleef het wel weerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tegan , alles goed met je
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel. Beetje kloteweek gehad. Maar ik overleef het wel weer. Met u?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn was een grapje*viespeuk
quote:
Valt ook best mee hoor, maar t was zo'n schot voor open doel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had ik nou niet van je verwacht
quote:
Moet toch me mening iets bijstellen geloof ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Valt ook best mee hoor, maar t was zo'n schot voor open doel.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |