Ik moeite doen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je er geen moeite voor wil doen niet nee
www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog zo'n wandelende tv gids
Q-little of Q-juniorquote:
nee hoor had toevallig net zelf gekeken, verder weinig spannends opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog zo'n wandelende tv gids
Gooi er ook maar een dvdtje inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor had toevallig net zelf gekeken, verder weinig spannends op
loony tunes is niet mijn ding :S
your lossquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik moeite doen?vergeet t dan helemaal
En dan te bedenken dat Q zo zn best deed om Janeway te verleiden tot een baby maken. (ST Voyagerquote:
Qbe and the blizzardsquote:
Goed alternatief.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Flena het volgende:
[..]
hm dan heb ik toch een probleempje...dan maar een rol pleepapier
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhWat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet hij/zij?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij wel dan?quote:
je kan het!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...t gaat nog net...maar t word al lastiger
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemdquote:
Gewoon maar een ding doen en dat is fokken dan gaat het al een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
dat komt door de wijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef Flena het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |