ik heb nog nasi voor jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Bier drink ik al..
maar ik wil ook nog niets voor mezelf maken
hoiquote:
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef Flena het volgende:
[..]
die komt nie...want ik durfde em nie uit te nodigen
miss dat ie dan ook niet geweest was, maargoed
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lulquote:
duim is weg en je gaat verder bij haar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaan
haha nee das de uitnodiging die ik voor jou bewaardequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
is dat de uitnodiging die D_H niet kreeg?
Gister al een half krat weg zitten werken en dat beviel vandaag niet zo erg best......quote:
Irri is dat he koken voor je zelfquote:maar ik wil ook nog niets voor mezelf maken
quote:
mja maar wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Eerst eten, dan bier zuipen
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te meldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
duim is weg en je gaat verder bij haar?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Flena het volgende:
[..]
haha nee das de uitnodiging die ik voor jou bewaardedaarom kreeg D_H em niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lul![]()
oooh wacht...das voor jullie wel leuk natuurlijk
hihihihihiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Flena het volgende:
[..]
ja of niet...als ik overal serieus op in ga, sta ik mooi voor lul![]()
oooh wacht...das voor jullie wel leuk natuurlijk
Neuqen?quote:
Vertel is wat nieuwsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te melden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk was ie gekomen, elke kerel met een beetje gezond verstand was gelijk naar je toe gegaan
dat gebeurt automatischquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gaat niet om ons maar om jou je doet je zelf weer tekort
lurkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul niet weg heb alleen niets zinnigs te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
lurkerdoe eens gezellig meepraten joh
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |