nooit met eendenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isGiet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe mn best maar was even uitgeluld, ik ben niet aan de drank mss dat dat t isIk ook nog niet dus dat kan t niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik wel moeite met dat tempo hieroDe tering wat gaat dat snel hier
![]()
met mij wel dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Giet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezellighey zonder mij hier was t toch ook gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga zo bank hangen dus d8 laat jullie alvast even oefenen zo zonder mij erbij![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Giet eens wat naar binnen dan! Dan word het hier ook weer gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen een beetje aan de drank zetten
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Het is nu nog rustigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat kan t niet zijn
snel!?!? valt wel mee eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook nog niet dus dat kan t niet zijn
Jahwel, maar een stuk minderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey zonder mij hier was t toch ook gezellig
ga zo bank hangen dus d8 laat jullie alvast even oefenen zo zonder mij erbij
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
I'm doing you a favor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mensen een beetje aan de drank zetten
BEst goed plan... bankhangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef Duimelot het volgende:
Als nouk, cue, kluts, venco enzo er zijn..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ik kom hier wel eens vaker. Echt niet normaal gewoon
quote:
Gewoon haar fobo openen dan kan je met regelmaat naar r lurkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is het gedaan met de pret, zal nu weer een stuk moeilijker worden
Ik vind t ook altijd snel gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t ik kom hier wel eens vaker. Echt niet normaal gewoon
ja...maar dat wil niet zeggen dat je zomaar mag neuken met mequote:
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?quote:
en gaat ze niet in op je aanbiedingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iemand zoals Duim, zonder drank is het al een top vrouwtje
dat zou ook nog kunnen ja..tis knap irritant in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]komt het niet door het stof van je behang?
Bewaar hem nu maar goed, voor je hem ook al kwijt bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?
tja keuzes, keuzes hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jahwel, maar een stuk minder
In je eentje bankhangen? Als je ons op fok hebtok
nou als dat ff zou kunnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Jeetje, ik heb nog wel een doos tissues gevonden vandaag, hebben?
true, verkouden/snotteren zuigtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Flena het volgende:
[..]
dat zou ook nog kunnen ja..tis knap irritant in ieder geval
ach wil best een plekje vrij maken, bank is groot genoegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja keuzes, keuzes he
heb al zoveel op fok gehangen vandaag
bankhangen is een welkome afwisseling
yup helaas alleen maar dat heeft ook zn voordelen, IK ben de baas over de afstandbediening en ik heb de hele bank voor mezelf
Hoi!!quote:
quote:
Ha de Tijn baas, alles goedquote:
Ik weet t.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als nouk, cue, kluts, venco enzo er zijn..
Nah niet normaal he.quote:
hooooi tijnquote:
Staat in de kast in de badkamer, waar hij hoort!! Bij de pakjes zakdoekenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Bewaar hem nu maar goed, voor je hem ook al kwijt bent
daar zeg je t precies goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Q. het volgende:
Ik heb heul geen schattige kinderen! Voor zover ik weet dan tenminste.
dan nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar dat wil niet zeggen dat je zomaar mag neuken met me
Je moet hem wel zelf ophalen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Staat in de kast in de badkamer, waar hij hoort!! Bij de pakjes zakdoeken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja keuzes, keuzes he
heb al zoveel op fok gehangen vandaag
bankhangen is een welkome afwisseling
yup helaas alleen maar dat heeft ook zn voordelen, IK ben de baas over de afstandbediening en ik heb de hele bank voor mezelf
Wat een voordelen zo een vrijgezellen levenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan kan ik het ook niet meer bijhouden...niet al te snel gaan hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
hooooi tijn
nu word het nog drukker
kom maar op met die 5 minute topics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |