quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
ik heb besloten dat ik me dalijk ga douchen en naar de winkel ga
maar wil eerst bedenken wat voor lekkers ik mee ga nemen......
hmmmm waar heb ik zin in!?
eh wat voor genre kijk je het liefstquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
iemand nog goeie dvd tips ook??
paar leuke nsfw-titels om samen te kijken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
iemand nog goeie dvd tips ook??
jij zit al bij flenaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
paar leuke nsfw-titels om samen te kijken?
goeie horror, (psychologische) thrillers en romantische comedyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eh wat voor genre kijk je het liefst
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goeie horror, (psychologische) thrillers en romantische comedy
ook wel avontuur of WO films maar vanavond niet....
welke titel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beangstigend leuke romatische comdey, kan geregeld worden
sja heb enorm getwijfeld tussen feestje bij snuit of dvd.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja! Films, daar heb ik geen tijd voor vanavond!
Thrustmaster_Specialquote:
Daar maak je maar tijd voor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja! Films, daar heb ik geen tijd voor vanavond!
Hebben de dames, ook weer even rustquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar maak je maar tijd voor!
Ik ga vanavond helemaal niets doen, ben nog niet 100% weer, nog even een avondje uitzieken zodat ik deze week weer helemaal er tegenaan kan.
Ja inderdaad. Ze zei ook dat ik mijzelf niet druk moet maken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
spannend! maar zal wel in orde zijn, is toch meestal zo, maar beter t zekere voor t onzekere!
ANOVA krijgen wij volgend jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga ook econometrie doen.Maar bij de ANOVA-tabellen wordt het wel veel werk. Gelukkig worden die op het tentamen gegeven.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar maak je maar tijd voor!
Ik ga vanavond helemaal niets doen, ben nog niet 100% weer, nog even een avondje uitzieken zodat ik deze week weer helemaal er tegenaan kan.
douchzequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaan we samen niets doen
maar eerst ga ik me even douchen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaan we samen niets doen
maar eerst ga ik me even douchen
ohhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel vanavond als ik dvd wil gaan kijken
schapze dan maar hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Duim weg, ga ik maar even nog, wat boodschappen doen
Daarom! Ze zullen blij zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebben de dames, ook weer even rust
Jij moet ze maar even entertainen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorry, maar utrecht, daar hebben ze echt geen rust!
Ik laat m'n neus zien en iedereen is stil jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goh, loop even weg en gelijk tempo er uit
Dat blijkt...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
sorry, maar utrecht, daar hebben ze echt geen rust!
quote:
jah, wat wil je! Ik word gewoon helemaal stil van zo een prachtige verschijning!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat m'n neus zien en iedereen is stil ja
Moet je wat anders laten zien, dan je neusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat m'n neus zien en iedereen is stil ja
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, wat wil je! Ik word gewoon helemaal stil van zo een prachtige verschijning!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat blijkt...
http://www.telegraaf.nl/b(...)rachten_vrouw__.html
Denk dat je ook, een beetje koorts hebquote:
mijn temperatuur is idd sky high gegaan, partij warm dat ik het van CL krijgquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk dat je ook, een beetje koorts heb
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn temperatuur is idd sky high gegaan, partij warm dat ik het van CL krijg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zou toch eerst, een proefritje aanvragen
Zijn er maar drie, die dat wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb?
Zoals?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet je wat anders laten zien, dan je neus
Wat heb jij met komma's?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn er maar drie, die dat weten
Zit ook wel te lezen op een andere topicquote:
Weinig heb het meer met puntenquote:
Jij ziet liever haar punten dan haar neus begrijp ik?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Weinig heb het meer met punten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet liever haar punten dan haar neus begrijp ik?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ohw, m'n tieten vallen uit m'n shirtje, merk het nu pas
Als ik voor Air al geen foto maak, zou ik niet te veel verwachten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Als je zoiets leest,
ben ook maar een kerel
Hoeft ook geen foto, filmpje is ook goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik voor Air al geen foto maak, zou ik niet te veel verwachten.
Ik dacht je hem al wel had gemaakt, maar alleen niet wilde opsturen...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Als ik voor Air al geen foto maak, zou ik niet te veel verwachten.
In de fobo, bijvoegen is ook goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht je hem al wel had gemaakt, maar alleen niet wilde opsturen...
Nog wat leuks gebeurd in het leven van mevr Lub_yaquote:
hahaha, nee niet echtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wat leuks gebeurd in het leven van mevr Lub_ya*op mij na dan
jij ook alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, nee niet echt![]()
saai leven heb ik nou eenmaal![]()
en heb jij nog iets meegemaakt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo fris en fruitig en dvdtjes en lekkers teveel want te lang rond blijven hangen omdat ik aan t flirten was met een leuke vent
Niet bepaaldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, nee niet echt![]()
saai leven heb ik nou eenmaal![]()
en heb jij nog iets meegemaakt?
verveel je je nog steeds?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaaldeen hele saaie zaterdag
En ik maar moeite doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo fris en fruitig en dvdtjes en lekkers teveel want te lang rond blijven hangen omdat ik aan t flirten was met een leuke vent
geholpen met....!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:53 schreef Flena het volgende:
[..]
goed bezig
en heeft het flirten geholpen?
quote:
ooh das klotequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
me zoon zou hier moeten zijn, maar dat is ie niet *ben nog meer van het padje
Alleen flirten, wou eigenlijk wel gaan dansenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil ook wel tegen jou aan flirten hoor![]()
![]()
quote:
Nee, dat was vorig jaar ofzo, toen had ik een tietenfoto gemaakt voor Plato maar die wilde hem nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht je hem al wel had gemaakt, maar alleen niet wilde opsturen...
dan ga lekker dansen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen flirten, wou eigenlijk wel gaan dansen
ooh wel cool zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]neeeeeeeeeee alleen flirten ik ben verder niet zo'n grte held in echt gesprekken aanknopen in de supermarkt enzo
we kwamen elkaar vaak tegen, lief lachen toen kreeg ik er een knipoog bij en daarna zei hij: de volgende keer moet je trakteren!
Ik zei deal! en ben naar de kassa gegaanwahahaha (sja hey ik was echt al helemaal klaar en was de winkel al op alle mogelijke manieren door gelopen.....)
ach dan kook ik toch wat voor je, dansen kunnen we altijd nog doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ga lekker dansen!
ik heb t dansen laten varen en ga heerlijk bankhangen
moet eigenlijk eerst zo koken (en wat gezonds binnen krijgen voor ik aan t lekkers begin) maar zo geen zin
oh daar zorg jij wel voor zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
oohhh dus ben niet de enige, yeeeeeeehquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaaldeen hele saaie zaterdag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
Somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
ja iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
uhuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
Wil het spreekwoord wel afmaken, maar dan ben ik net zo slecht bezigquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat straks kroelen met D_H dus niet zeuren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me gewoon ff helemaal![]()
![]()
(niet verliefd ofzo)
Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
(niet verliefd ofzo)
nou miss dat het komt omdat ik em niet durfde uit te nodigen...:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van D_H laat zoiets niet voor bij gaan
Hoe komt t dat je je zo voelt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
(niet verliefd ofzo)
Elke gezond denken vent, laat zoiets niet voorbij gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van D_H laat zoiets niet voor bij gaan
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef Flena het volgende:
[..]
nou miss dat het komt omdat ik em niet durfde uit te nodigen...:P
hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Elke gezond denken vent, laat zoiets niet voorbij gaan*net of ik verstand heb
Net of jij dat wel zou doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....
ja zou kunnen....maar ik geloof niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....
waarom durf je dat niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zou kunnen....maar ik geloof niet dat dat gaat gebeurenik durf dat niet
ja ook dat durf ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom durf je dat niet?
je kan ook gewoon op een neutrale plek afspreken mss verstandiger
Gewoon een aantal mensen geven me dat gevoel en zeggen grappige dingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom dan wel?![]()
deel het eens met ons!
idd een goed plan, bv beginnen met een bakkie koffie bij de hemaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom durf je dat niet?
je kan ook gewoon op een neutrale plek afspreken mss verstandiger
tja sja nee eigenlijk niet blijktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net of jij dat wel zou doen
Even een ahhhw how cute momentjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon een aantal mensen geven me dat gevoel en zeggen grappige dingenbeetje vreemd effect. Maar ach ik klaag niet tis wel tof
D_H en involvedquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ook dat durf ik nietik ben maar een schijterd
Principesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja sja nee eigenlijk niet blijkt
heb wel al evel gemeet hoor dat wel
maar nu iemand die ik zooooooooo cute vind en die wil zooooooooo graag langs komen en ik hou m mooi af
ik heb mezelf weer principes aangemeten, beetje kut moment maar sja wel beter hijs toch echt te jong....
zo jong ben ik niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja sja nee eigenlijk niet blijkt
heb wel al evel gemeet hoor dat wel
maar nu iemand die ik zooooooooo cute vind en die wil zooooooooo graag langs komen en ik hou m mooi af
ik heb mezelf weer principes aangemeten, beetje kut moment maar sja wel beter hijs toch echt te jong....
is D_H Den_Haag?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ook dat durf ik nietik ben maar een schijterd
ja daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer hoor zo mis je toch een heleboel leuke dingen, niets leukers dan nieuwe mensen ontmoeten toch
Ik heb niets gezegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
D_H en involved![]()
![]()
Ben dan wel benieuwd met wie
Ook dat heb je aan je zelf te danken, blijf het niet aanbiedenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
ik ga even snel wat eten maken heb wel hongerrrrrrrrrrrrrrr....
Dat zijn geen principes maar gewoon verstand wat je tegenhoudquote:
Als jij hem leuk vind.. en hij jou.. wat is dan het probleem?quote:
eetsmakelijk alvastquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:13 schreef Duimelot het volgende:
ik ga even snel wat eten maken heb wel hongerrrrrrrrrrrrrrr....
Jaa nu maak je mij ook benieuwd waarom je dat dachtquote:
uh leeftijd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij hem leuk vind.. en hij jou.. wat is dan het probleem?
Lub_ya heb jij veel hoge hakken en dat je daarom voor die user icon hebt gekozen ?quote:
Veel te jong, jaartje of 29 is een veel mooiere leeftijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij hem leuk vind.. en hij jou.. wat is dan het probleem?
Ik hoef dus niet meer te vragen hoe oud jij bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel te jong, jaartje of 29 is een veel mooiere leeftijd
Ach, voel je niks van.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa nu maak je mij ook benieuwd waarom je dat dacht
nee niet veel, maar heb er wel een paar, en vind deze wel mooi, wat moet ik anders als avatar nemen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lub_ya heb jij veel hoge hakken en dat je daarom voor die user icon hebt gekozen ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet meer te vragen hoe oud jij bent
Hahahahahaha!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
net of dat er iets mee te maken had, was gewoon bezorgd om Duim
we hadden t niet over mij, maar over haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
carebear
jij zou het niet doen vanwege leeftijd?
Nee hoor is prima zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee niet veel, maar heb er wel een paar, en vind deze wel mooi, wat moet ik anders als avatar nemen dan?
ideeen?
Ervaring mee ?quote:
Het leven begint pas boven de 30.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee, maar leeftijd is maar een getalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee hoor is prima zovroeg me het gewoon af.
[..]
Ervaring mee ?
Heb even geen zin om te rekenen, maar hoe jong ben je nu danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
we hadden t niet over mij, maar over haar
nee ik neem niet met een 15 jarige
Oh ok dus geen ideeen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee hoor is prima zovroeg me het gewoon af.
[..]
Ervaring mee ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
we hadden t niet over mij, maar over haar
nee ik neem niet met een 15 jarige
Dat dus..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb even geen zin om te rekenen, maar hoe jong ben je nu dan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Dat dus..
En je geeft je mening, ik wou weten waarom
21 bijna 22quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb even geen zin om te rekenen, maar hoe jong ben je nu dan
Ik wou het zelf niet typen.. ben gewoon luiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet je mij er weer in betrekken *daar gaat het kleine beetje trots
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wou het zelf niet typen.. ben gewoon lui
nee hoor had net weer principes aangemeten anders had ik t wel gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat zijn geen principes maar gewoon verstand wat je tegenhoud![]()
bij dezequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iemand die lui is, zeg dat dan
gooi die dingen in de maasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor had net weer principes aangemeten anders had ik t wel gedaan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor had net weer principes aangemeten anders had ik t wel gedaan
En wat zijn je grenzen nu dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope is goed voor me om die afentoe weer erbij te grijpen
Kan ook andere dingen grijpen, maar ja dat doe dan weer nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope is goed voor me om die afentoe weer erbij te grijpen
oh principes staan los van mn grenzenquote:
Ga je het klooster inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh principes staan los van mn grenzen
die grens was eigenlijk 25....
principes betekend dat ik niet ga rondneuken
euhhww dus die jonge maakt totaal geen kansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh principes staan los van mn grenzen
die grens was eigenlijk 25....
principes betekend dat ik niet ga rondneuken
ik zeg niet dt ik helemaal niet meer ga neuken maar niet rond neukenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
euhhww dus die jonge maakt totaal geen kans
ow wacht.. ik ook niet meer![]()
nee maar vind wel een moeilijke kwestie in zijn geval, ik moet STERK zijn....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
euhhww dus die jonge maakt totaal geen kans
ow wacht.. ik ook niet meer![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg niet dt ik helemaal niet meer ga neuken maar niet rond neuken
ik ga es heel ouderwets zijn en geen sex voor euh date 6 ofzo
Als je je daardoor echt laat weerhouden.. dan moet je eerlijk zijn tegen hemquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar vind wel een moeilijke kwestie in zijn geval, ik moet STERK zijn....
heb besloten om m dat straks ook toch maar heel duidelijk te gaan stellen.....
ouderwets is goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg niet dt ik helemaal niet meer ga neuken maar niet rond neuken
ik ga es heel ouderwets zijn en geen sex voor euh date 6 ofzo
ja en wie bepaald dat!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
6 date's, dat is best lang
jah dat en t feit dat ie 22 is hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je je daardoor echt laat weerhouden.. dan moet je eerlijk zijn tegen hem
Niet meteen, eerst etenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wie bepaald dat!?
volgens 'cijfers liegen niet' is sex op date 6 heel normaal....
vroeger toen we pubers waren hadden we toch ook weken lang genoeg aan kusjes geven en handje vasthouden, waarom moet er nu meteen geneukt worden!?!?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
ik ben al 4 jaar lang 28 lentes jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
eten is al op, was lekker had meer moeten maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewacht
oh okquote:
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nu voel ik me schuldig
wat ga je eten?
4 gangen nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zitten
nee saai hequote:
oooh vervelend zijn is leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Flena het volgende:
[..]
nee saai he![]()
en ik verveel me echt gigantisch! dus ik zit nu aan de wijn...dus dan ben ik straks aangeschoten en dan word ik vervelend
Waar maak je een probleem vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok
maar hij is zooooooooooooo cute he
en wel volwassen voor zn leeftijd enzo dat wel
maar tja t blijft 22 he
*meld*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt een dochtertjeleuk
tja nee dan wordt t thuis tipsy en vervelend worden
ja 2 zelfsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
twee dochtertjes toch Flena?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ie 22 is!!! ik ben 32 en heb 3!!!! kinderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar maak je een probleem van
Als ie nou alleen om te neuken zou komen.. prima..
maar als er meer in zit.. why the hell not?!
Simpel omdat iedere man die met jou op date mag dat hoopt. Al eens goed in de spiegel gekeken? Wat ben jij een plaatje!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wie bepaald dat!?
volgens 'cijfers liegen niet' is sex op date 6 heel normaal....
vroeger toen we pubers waren hadden we toch ook weken lang genoeg aan kusjes geven en handje vasthouden, waarom moet er nu meteen geneukt worden!?!?
Kan je niet in de buurt ergens na toe, daar hebben ze tenslotte de babyfoon voor uitgevondenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja 2 zelfs
ja dan zit er niks anders op he dan thuis blijven
leuk, hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja 2 zelfs
ja dan zit er niks anders op he dan thuis blijven
Niet mee eens, als jij denkt dat hij dat wel kan..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ie 22 is!!! ik ben 32 en heb 3!!!! kinderen
zoiets kan gewoonweg niet.
nee niks in de buurt hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan je niet in de buurt ergens na toe, daar hebben ze tenslotte de babyfoon voor uitgevonden
En nu ben je weer 32, kan het niet volgen zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarigequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel omdat iedere man die met jou op date mag dat hoopt. Al eens goed in de spiegel gekeken? Wat ben jij een plaatje!![]()
![]()
Goed als je je aan die standpunten houden kan![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
Belt net mijn vader op, dat hij zijn kat net dood in de tuin heeft gevonden. Zijn stem brak helemaal, echt vreselijk om te horen.
eeerst meemaken, dan pas gelovenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ben niet leuk als ik vervelend ben
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarige![]()
dus snap je wel, alhoewel jouw situatie anders is
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
Belt net mijn vader op, dat hij zijn kat net dood in de tuin heeft gevonden. Zijn stem brak helemaal, echt vreselijk om te horen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarige![]()
dus snap je wel, alhoewel jouw situatie anders is
ik denk dat er meer in m zit hij is behoorlijk volwassenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet mee eens, als jij denkt dat hij dat wel kan..
Maar volgens mij weet je al dat hij dat niet kan en wil je hem verder alleen als toyboy
leuk leuk, zijn ze altijd bij jou? of gaan ze ook naar papa?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niks in de buurt hier![]()
ze zijn 5 jaar en 3 jaar duim
Jonger mag ook wel, alleen ben het wel gewend om een oudere vriendin te hebbenquote:
Snap je gevoel wel, maar is dat niet zijn keuze?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat er meer in m zit hij is behoorlijk volwassen
maar ik kan en wil m die kans niet eens geven omdat IK me er dan schuldig onder zou voelen, iemand van 22 moet leven en genieten en niet zn leven 'verdoen' aan een 32 jarige mama!
hahaha ja kleuter gedrag is idd een afknapperquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Flena het volgende:
[..]
wrom niet? als tie leuk is
![]()
hij mag alleen niet jonger zijn dan 20...en moet niet zo'n kleuter zijn qua gedragheb er al 2 en das genoeg
4 jaar lang 28 zijn of gewoon 32 is t zelfde klinkt alleen andersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En nu ben je weer 32, kan het niet volgen zo
nee altijd bij mij..hij is compleet out of the picturequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk leuk, zijn ze altijd bij jou? of gaan ze ook naar papa?
De meeste zouden daar blij mee zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef Flena het volgende:
[..]
nee altijd bij mij..hij is compleet out of the picture
heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:47 schreef Flena het volgende:
[..]
nou dat zal je vanavond miss wel gaan meemaken
ergens heb je gelijk, maar gevoelsmatig vind ik het gewoon niet kunnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Snap je gevoel wel, maar is dat niet zijn keuze?
Aangezien hij zo volwassen is, weet hij toch zelf wel waar hij aan begint
die zijn wel vaak normaal in hun gedragquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha ja kleuter gedrag is idd een afknapper
nou gewoon oudere kerels
Ja... hij is normaal heel hard enzo, helemaal niet emotioneel. Ik schrok er van.quote:
Dank je wel T_S.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh das klote Sin, sterkte
*knuffel
ouderwets gezegd, je bent zo oud als je je voeltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
4 jaar lang 28 zijn of gewoon 32 is t zelfde klinkt alleen anders
Your welkom.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]dankje
en sja daarom ook die principes om t koren van t kaft te scheiden
als iemand meer van me wil dan neuken dan w8 ie wel 6 dates
ik heb gewoon mn buik vol van neukerdjes
en ik kan dat * zeg ik nu vol goede moed!! *
ah heel jammervoor de meisjes en zwaar voor jou!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef Flena het volgende:
[..]
nee altijd bij mij..hij is compleet out of the picture
Mja, niet dat ik het me kan voorstellen, maar snap je gevoel wel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ergens heb je gelijk, maar gevoelsmatig vind ik het gewoon niet kunnen.
bij een 22 jarige zeker niet, het issue opzich heb ik bij elke leeftijd eigenlijk wel een beetje maar daar werk ik aan
ja dehu daar ben ik ook heel blij mee...vind het alleen voor hun zielig...zeker nu ze op school zitten...afgelopen week hebben ze vaderdag dingen gemaakt...dat zijn best moielijke tijden voor ze...en dan krijg je weer de vragen en dat vind ik voor hun gewoon sneu...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
De meeste zouden daar blij mee zijndat de kinderen bij je bleven
Je bent wel erg jong aan kinderen begonnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:50 schreef Flena het volgende:
[..]
die zijn wel vaak normaal in hun gedrag
maargoed, iemand van 22 ofzo zou bij mij zowiezo nie werken, die willen geen vrouw met kinderen, dus die categorie is voor mij voorbij denk ik
ah ik hoop wel op een relatie met goeie sex, maar voor de verandering dan wel eens in een relatiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Your welkom.![]()
Volhouden! Al is t leuk om te neuken is dat niet zaligmakend imho.
3 jaar een relatie gahad met een mokkel 3 jaar lang slechte sex maar ik bleef wel bij r omdat ik van r hield. Tegenwoordig is t al over als er een scheet dwars zit en zijn de normen en waarden van vroegah opgelost in t niets
Je kan zien dat ik nog geen kinderen hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dehu daar ben ik ook heel blij mee...vind het alleen voor hun zielig...zeker nu ze op school zitten...afgelopen week hebben ze vaderdag dingen gemaakt...dat zijn best moielijke tijden voor ze...en dan krijg je weer de vragen en dat vind ik voor hun gewoon sneu...
nee ik ga eigenlijk nooit weg...ik vind het zo lullig om een ander "met mijn kinderen op te zadelen" zodat ik een avondje weg kan..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah heel jammervoor de meisjes en zwaar voor jou!
heb je wel een oppas zo af en toe?
je moet gewoon afentoe even niet mama zijn maar jezelf om op te laden!!
Kan ik me wel iets bij voorstellen, zelf had ik dat niet zo, maar me zusje weer wel veel met moederdagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dehu daar ben ik ook heel blij mee...vind het alleen voor hun zielig...zeker nu ze op school zitten...afgelopen week hebben ze vaderdag dingen gemaakt...dat zijn best moielijke tijden voor ze...en dan krijg je weer de vragen en dat vind ik voor hun gewoon sneu...
Waarom maak jij je zo druk er om dat het voor die 'uber cute dude' te laat komt ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mja, niet dat ik het me kan voorstellen, maar snap je gevoel wel..
Je werkt eraanmaar dat komt voor deze uber cute dude.. te laat
volgens mij ben je ook jong toch!!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mja, niet dat ik het me kan voorstellen, maar snap je gevoel wel..
Je werkt eraanmaar dat komt voor deze uber cute dude.. te laat
ja ik was 19 toen ik zwanger was van de oudste...was ook niet helemaal de planning hoor...maar zou ze nu voor geen goud meer kwijt willenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Je bent wel erg jong aan kinderen begonnen![]()
20?
Of is dat normaal en vind ik t te jong? Kan ook
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ik hoop wel op een relatie met goeie sex, maar voor de verandering dan wel eens in een relatie
dus eerst elkaar eens leren kennen enzo en als die klik blijft dan komt de rest allemaal goed
(oh ik ben wel voor knuffelen en kroelen![]()
)
dat is idd niet leuk voor ze......en ook nog is een vervelende situatie voor jou....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Flena het volgende:
[..]
Ik ben ook jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij ben je ook jong toch!!?
en sja als je wil neuken kom je te laat
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik was 19 toen ik zwanger was van de oudste...was ook niet helemaal de planning hoor...maar zou ze nu voor geen goud meer kwijt willen
toch zou ik er over nadenken, kweenie of er een opa of oma is of anders een vriendin.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ga eigenlijk nooit weg...ik vind het zo lullig om een ander "met mijn kinderen op te zadelen" zodat ik een avondje weg kan..
maar ik mis het wel heel erg..ben er eigenlijk wel heel erg aan toe
ja dat vaderdag gebeuren op school was echt ff zwaar balen...vooral omdat ik nu sinds een maand alleen ben (en de oudste zag hem als nieuwe papa) dus het heeft weer flink wat naar boven gehaald...maar we hebben nu vaderdag ff omgedoopt tot oma-dagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
dat is idd niet leuk voor ze......en ook nog is een vervelende situatie voor jou....
Jaa tuurlijk dat snap ik...........schattige meisjes en dat zijn jouw kindjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ik was 19 toen ik zwanger was van de oudste...was ook niet helemaal de planning hoor...maar zou ze nu voor geen goud meer kwijt willen
Toch niet over mij, heb je wat goed te maken danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ben ook jong.. 24
Hoe kom je erbij dat met je wil neuken?ik heb het over hem
ja daar heb je wel gelijk in ja...moet toch maar es kijken of ik een keer wat kan regelen...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toch zou ik er over nadenken, kweenie of er een opa of oma is of anders een vriendin.
Het hoeft niet elke week ofzo, maar echt neem van mij aan dat heb je nodig!
Dan laad je op en dat is niet alleen goed voor jezelf maar je bent er ook een (nog) leukere mama door die lekker in dr velletje zit!
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ik hoop wel op een relatie met goeie sex, maar voor de verandering dan wel eens in een relatie
dus eerst elkaar eens leren kennen enzo en als die klik blijft dan komt de rest allemaal goed
(oh ik ben wel voor knuffelen en kroelen![]()
)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ben ook jong.. 24
Hoe kom je erbij dat met je wil neuken?ik heb het over hem
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat vaderdag gebeuren op school was echt ff zwaar balen...vooral omdat ik nu sinds een maand alleen ben (en de oudste zag hem als nieuwe papa) dus het heeft weer flink wat naar boven gehaald...maar we hebben nu vaderdag ff omgedoopt tot oma-dag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar dat komt voor deze uber cute dude
ik d8 dat je naar jezelf reffereerde als een uber cute dude
ja tis ook zo lullig als zij als enige 2 niks mogen/kunnen maken...en verder zijn er geen mannen in ons leven hier dus dan oma blij makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
aaaaaaah wat lief!![]()
Je doet het wel goed, zolang ze hun gemaakte cadeautjes kwijt kunnen...is t al goed
heb een foto van ze in me fobo gezet...dan kan je ze ff zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
aaaaaaah wat lief!![]()
Je doet het wel goed, zolang ze hun gemaakte cadeautjes kwijt kunnen...is t al goed
Aan nemen, knuffel half jaartje op de koelkast en door naar een doos op zolderquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
aaaaaaah wat lief!![]()
Ja, zo schrik je de kerels wel afquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk dat snap ik...........schattige meisjes en dat zijn jouw kindjes![]()
![]()
![]()
oooh mama gevoel stijgt omhoog
aan nemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Aan nemen, knuffel half jaartje op de koelkast en door naar een doos op zolder
ADORABLEEEEEE!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Flena het volgende:
[..]
heb een foto van ze in me fobo gezet...dan kan je ze ff zien![]()
de toiletquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan nemen
vol trots bewonderen en bekijken er bij glimmen over wat ze speciaal gemaakt hebben en dan een mooiplaatsje geven in de woonkamer (of hier zelfs op de toilet gheghe)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aan nemen
vol trots bewonderen en bekijken er bij glimmen over wat ze speciaal gemaakt hebben en dan een mooiplaatsje geven in de woonkamer (of hier zelfs op de toilet gheghe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |